Radiowoz pędził 200km/h

Data: 2009-09-11 18:53:50
Autor: Gryngol
Radiowoz pędził 200km/h
VoyteG pisze:
Radiowóz pędził 200km/h. ¦wiadek to nagrał - dostanie mandat

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7027673,Radiowoz_pedzil_200km_h__Swiadek_to_nagral___dostanie.html

Na jakiej podstawie stwierdził że jad± ponad 200km/h???

;-)

Data: 2009-09-11 19:00:38
Autor: Paweł W.
Radiowoz pędził 200km/h

Na jakiej podstawie stwierdził że jad± ponad 200km/h???

;-)

Pewnie filmował na przemian radiowóz i zegary u siebie. Ale fotomontaż też można zrobić ;-)

p.

Data: 2009-09-11 11:12:36
Autor: JAM
Radiowoz pędził 200km/h
On Sep 11, 1:00 pm, "Paweł W." <topauto.wyt...@onet.pl> wrote:
> [...]

> ;-)

Pewnie filmował na przemian radiowóz i zegary u siebie. Ale fotomontaż też

No i na dodatek kazdy kij ma dwa konce. Skoro zadamy od policji (i
wymaga tego prawo) aby okazala roznorakie dokumenty dotyczace
przegladu i homologacji radaru to takie filmowanie "zegarow" niczego
nie udowadnia, bo zegary samochodu takowych dokumentow nie
posiadaja :-) Juza samej tej podstawie nie da sie skazac policjantow
na nic w swietle czystej litery prawa. Najwyzej prasa i telewizja ma
po prostu ciekawostke, o ktorej mozna pogadac.

Znacznie ciekawsze natomiast jest pytanie, na jakiej podstawie policja
ma skazac filmujacego ? Skoro nie zmierzyli szybkosci homologowanym
radarem, to jak maja mu udowodnic przekroczenie przepisow ?
Podejrzewam, ze cala historia, to po prostu straszenie ludzi, aby
wiecej im do glowy nie przyszlo robic "wladzy" obciach medialny. A nuz
jakis general policji sie zdenerwuje i obetnie im premie za
naduzywanie wladzy, albo jakiemus lokalnemu politykowi przyjdzie do
glowy zrobic sobie kariere kosztem paru kraweznikow ? Obywatel ma znac
swoje miejsce i siedziec cicho jak sie wladza bawi. Stare
przyzwyczajenia z PRL-u ciezko jest wyleczyc.

JAM
http://marchel.home.comcast.net/

Data: 2009-09-11 20:34:46
Autor: Piter
Radiowoz pędził 200km/h

Użytkownik "JAM" <ja_1410@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:dced1576-5529-4555-bb46-cc286ef6f08238g2000yqr.googlegroups.com...
> [...]

swoje miejsce i siedziec cicho jak sie wladza bawi. Stare
przyzwyczajenia z PRL-u ciezko jest wyleczyc.

-- -- -
pewnie masz rację, chociaż nie jestem przekonany czy policja nie może ukarać na podstawie odczytów z własnych zegarów (i wyczucia wiartru przewiewanego przez włosy wystawione za okno), niestety nasza policja robi co chce.

Data: 2009-09-11 20:40:32
Autor: Artur Ma¶l±g
Radiowoz pędził 200km/h
Piter pisze:
(...)
pewnie masz rację,

Raczej tak sobie, ale to już historia.

chociaż nie jestem przekonany czy policja nie może ukarać na podstawie odczytów z własnych zegarów (i wyczucia wiartru przewiewanego przez włosy wystawione za okno), niestety nasza policja robi co chce.
  ^^^^^^^^^^^^^^

Nieprawda.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-09-11 22:44:00
Autor: Piter
Radiowoz pędził 200km/h

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:h8e5j3$8s4$1inews.gazeta.pl...
Piter pisze:
(...)
[...]

mieli wł±czone koguty i dĽwięk ?
a jak mieli to gdzie jechali ? na p±czki czy kebaba jak to kto¶ juz opisał ?
albo jak trybunał konstytucyjny podważył prawo SM do robienia i ¶ci±gania mandatów z foto, i co ? i w d***e to maj±!

Data: 2009-09-11 21:23:11
Autor: J.F.
Radiowoz pędził 200km/h
On Fri, 11 Sep 2009 11:12:36 -0700 (PDT),  JAM wrote:
Znacznie ciekawsze natomiast jest pytanie, na jakiej podstawie policja
ma skazac filmujacego ? Skoro nie zmierzyli szybkosci homologowanym
radarem, to jak maja mu udowodnic przekroczenie przepisow ?

Na podstawie jego zeznan, ze jechal ze wskazowka na 200 :-)

[...]

A jakby tak w USA sfilmowac jak pan wladza przekracza predkosc, to jak
to sie skonczy ? :-)

J.

Data: 2009-09-14 09:32:12
Autor: JAM
Radiowoz pędził 200km/h
On Sep 11, 3:23 pm, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

Na podstawie jego zeznan, ze jechal ze wskazowka na 200 :-)

Zdaje sie, ze w polskim prawie przyznanie sie do winy to nie dowod, a
poza tym, moze przeciez zmienic zeznania.

A jakby tak w USA sfilmowac jak pan wladza przekracza predkosc, to jak
to sie skonczy ? :-)

Zle dla wldzy jak sie to dostanie do mediow. Bylo juz takich pare
przypadkow. W USA policjanta po prostu wyrzucaja z pracy za takie cos.
Ostatnio zreszta glosno bylo w Michigan jak policjanta jadacego 140
mph przylapal inny na radar. Nie dosc, ze aresztowali, to jeszcze
wyrzucili ze sluzby. Generalnie policja drogowa w USA jest duzo mniej
skorumpowana niz w Polsce.

J.

Data: 2009-09-12 01:25:04
Autor: złoty
Radiowoz pędził 200km/h
JAM pisze:
[...]

... nie wiem co Ty chcesz leczyć, lecz o ile nie wiadomo dlaczego ów nieoznakowany radiowóz poruszał się z tak± szybko¶ci± to..nagrywaj±cy cywil poruszaj±cy się "dla jaj" 200 km/h po takiej drodze powinien zostać skazany z cał± surowo¶ci± prawa (na poziomie europejskim), czyli winni mu zabrać PJ na co najmniej 1/2 roku (postulowałbym o 1 rok).
...debili trzeba tępić.

pzdr
A.

Data: 2009-09-12 05:27:49
Autor: to
Radiowoz pędził 200km/h
złoty wrote:

.. nie wiem co Ty chcesz leczyć, lecz o ile nie wiadomo dlaczego ów
nieoznakowany radiowóz poruszał się z taką szybkością to..nagrywający
cywil poruszajÄ…cy siÄ™ "dla jaj" 200 km/h po takiej drodze powinien
zostać skazany z całą surowością prawa (na poziomie europejskim), czyli
winni mu zabrać PJ na co najmniej 1/2 roku (postulowałbym o 1 rok).
..debili trzeba tępić.

Jechałeś kiedykolwiek 200 km/h?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-12 09:01:58
Autor: Cavallino
Radiowoz pędził 200km/h
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4aab3155$1news.home.net.pl...
złoty wrote:

[...]

Kapelusz tyle?
Posikałby się ze strachu.

Data: 2009-09-12 11:30:57
Autor: złoty
Radiowoz pędził 200km/h
to pisze:
złoty wrote:

[...]

...w Polsce? Nigdy. A... czemu pytasz?

Data: 2009-09-12 09:39:11
Autor: to
Radiowoz pędził 200km/h
złoty wrote:

Jechałeś kiedykolwiek 200 km/h?

..w Polsce? Nigdy. A... czemu pytasz?

Bo sprawiasz wraĹĽenie teoretyka.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-12 11:48:14
Autor: złoty
Radiowoz pędził 200km/h
to pisze:
złoty wrote:

Jechałeś kiedykolwiek 200 km/h?

..w Polsce? Nigdy. A... czemu pytasz?

Bo sprawiasz wraĹĽenie teoretyka.

...a kolega "praktyk"? To..jak wygląda od strony praktycznej "bezpieczne 200 km/h" na drodze krajowej nr 6? Opowiedz nam o swoich doświadczeniach..

pzdr
A.

Data: 2009-09-12 12:02:14
Autor: to
Radiowoz pędził 200km/h
złoty wrote:

..a kolega "praktyk"? To..jak wyglÄ…da od strony praktycznej "bezpieczne
200 km/h" na drodze krajowej nr 6?

Nie wiem, nie jechałbym tam 200.

Opowiedz nam o swoich
doświadczeniach..

O czym konkretnie?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-12 17:12:28
Autor: złoty
Radiowoz pędził 200km/h
to pisze:
złoty wrote:

..a kolega "praktyk"? To..jak wyglÄ…da od strony praktycznej "bezpieczne
200 km/h" na drodze krajowej nr 6?

Nie wiem, nie jechałbym tam 200.

Czyli..teĹĽ teoretyk. UwaĹĽaj, bo CiÄ™ cwelino zacznie uwaĹĽać za kapelusznika..  ;)

Opowiedz nam o swoich
doświadczeniach..

O czym konkretnie?

jw

pzdr
A.

Data: 2009-09-12 09:01:34
Autor: Cavallino
Radiowoz pędził 200km/h
Użytkownik "złoty" <goldnoname@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

.. nie wiem co Ty chcesz leczyć, lecz o ile nie wiadomo dlaczego ów nieoznakowany radiowóz poruszał się z tak± szybko¶ci± to..

To nie ma to znaczenia.
Nie ma do tego prawa i tyle.

[...]

I kierowcy radiowozu również?

Data: 2009-09-12 09:33:01
Autor: J.F.
Radiowoz pędził 200km/h
On Sat, 12 Sep 2009 09:01:34 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

A jestes choc dr nauk prawnych ? :-)

Bo to na oko wymaga skomplikowanej analizy prawnej w szczegolnym
przypadku, z powolywaniem sie na pierwszenstwo przepisow szczegolnych
nad ogolnymi. Jak jeden policjant drugiemu kaze jechac szybko i cicho w szczytnym
celu ? J.

Data: 2009-09-14 11:24:52
Autor: JAM
Radiowoz pędził 200km/h
On Sep 11, 7:25 pm, złoty <goldnon...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Wedlug prawa debilami sa obydwaj. Nalezy wiec wytepic rowniez
policjantow. Kodeks drogowy jest tu jasny. Pojazd jest tylko wtedy
uprzywilejowany gdy posluguje sie odpowiednim oznakowaniem i
oswietleniem. W kazdym innym przypadku naruszone jest prawo. Leczyc
nalezy PRL-owskie przyzwyczjenie, ze policjantow wolno robic bezkarnie
to czego nie wolno innym debilom.

pzdr
A.

JAM

Data: 2009-09-11 19:02:00
Autor: Tadeusz
Radiowoz pędził 200km/h

Użytkownik "Gryngol" <> napisał w wiadomo¶ci ...
VoyteG pisze:
[...]

pewnie na takiej że jad±c 200 km/h nie mógł ich dogonić... :)

Tadeusz

Radiowoz pędził 200km/h