Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce

Data: 2010-10-05 20:32:54
Autor: awe
Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce
Data: 2010-10-05 20:30:12
Autor: Grzegorz Z.
Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce

http://www.tvn24.pl/-1,1676522,0,1,radny-po-podejrzany-o-gwalt-na-13_latce,wiadomosc.html

Sprawdzili czy za m³odu nie uczêszcza³ do seminarium?

--
Gdyby nie radio maryja cz³owiek nigdy by siê nie dowiedzia³ jak wiele
pieniêdzy potrzeba do ¿ycia w ubóstwie.

Data: 2010-10-05 20:44:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Grzegorzu Z. - nie traæ nadziei

> http://www.tvn24.pl/-1,1676522,0,1,radny-po-podejrzany-o-gwalt-na-
13_latce,wiadomosc.html

Sprawdzili czy za m³odu nie uczêszcza³ do seminarium?

Grzgorzu Z, nie traæ nadziei, uszy do góry"

Je¶li uczêszcza³ do seminarium - to dobrze,
a je¶li nie uczêszcza³ - to s± dwie mo¿liwo¶ci"

Albo by³ wychowany po katolicku albo nie.
Je¶li by³ wychowany po katolicku - to dobrze,
a je¶li nie by³ wychowany - to s± dwie mo¿liwo¶ci:

Albo mia³ w rodzinie katolika albo nie.
Je¶li mia³ - to dobrze,
A je¶li nie mia³ - to s± dwie mo¿liwo¶ci.

itd itd ...

Jeste¶ tak inteligentny, ¿e zawsze wyjdzie na twoje "dobrze"!

Data: 2010-10-05 20:55:17
Autor: Grzegorz Z.
Grzegorzu Z. - nie traæ nadziei
Jeste¶ tak inteligentny, ¿e zawsze wyjdzie na twoje "dobrze"!

A sk±d. Nie zawsze wychodzi na moje "dobrze".

Np. w 2005 roku wybory parlamentarne nie wysz³y na moje dobrze.

A moja "inteligencja" nie ma z tym nic wspólnego.

Data: 2010-10-05 21:55:54
Autor: awe
Grzegorzu Z. - nie traæ nadziei

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jmhcja0kk774.5cuudgqyzy7z.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
musial bys ja miec trepie
awe

Data: 2010-10-05 22:07:36
Autor: Jaksa
On Tue, 05 Oct 2010 21:55:54 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

dokladnie, nie wiem czemu niektorzy przypisuja jakis
rzekomy poziom inteligencji temu matolowi, to kiep
niemal jak Pietrzykowski.

Jaksa

Data: 2010-10-05 22:53:24
Autor: raff
W dniu 2010-10-05 22:07, Jaksa pisze:
[...]

Student zaoczny nie moze miec inteligencji.

R.

Data: 2010-10-06 00:13:12
Autor: Jaksa
On Tue, 05 Oct 2010 22:53:24 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:

[...]

Nie wiem, nie znam zadnego. Tu gdzie jestem, tacy nie docieraja.

Jaksa

Data: 2010-10-06 01:51:26
Autor: Grzegorz Z.
On 5 Paź, 22:07, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Tue, 05 Oct 2010 21:55:54 +0200, awe <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

> awe

dokladnie, nie wiem czemu niektorzy przypisuja jakis
rzekomy poziom inteligencji temu matolowi, to kiep

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny,

Data: 2010-10-06 13:28:30
Autor: awe

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:34f5a713-eb74-4a71-86b9-88ef29cad75af25g2000yqc.googlegroups.com...
On 5 Pa¼, 22:07, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
> [...]

> awe

dokladnie, nie wiem czemu niektorzy przypisuja jakis
rzekomy poziom inteligencji temu matolowi, to kiep

Nie porównuj innych do siebie, nie ka¿dy jest tobie podobny,
-- -- -- -- --
riposta na poziomie imbecyla. moglbys przestac sie juz kompromitowac
awe

Data: 2010-10-06 10:46:05
Autor: Miglanc
Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5wngg13bmj0c.1wy8j8ry4iegb$.dlg40tude.net...

[...]

Z³odziej, z³odziej! Skopiowa³e¶ sygnaturkê jako swoj±. U¿yj chocia¿ cudzys³owia. Ale fakt jest, ¿e oddaje piêknie sytuacjê. Ale¿ katopisy musz± siê wku... ooppss, denerwowaæ!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 01:48:41
Autor: Grzegorz Z.
On 6 Pa¼, 10:46, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:5wngg13bmj0c.1wy8j8ry4iegb$.dlg40tude.net...

> [...]

> pieniêdzy potrzeba do ¿ycia w ubóstwie.

Z³odziej, z³odziej! Skopiowa³e¶ sygnaturkê jako swoj±.

We¼ siê tak nie napinaj ok?

Wpisz sobie lepiej w Google t± "swoj±" sygnaturkê.

Data: 2010-10-05 21:58:28
Autor: u2
W dniu 2010-10-05 20:32, awe pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1676522,0,1,radny-po-podejrzany-o-gwalt-na-13_latce,wiadomosc.html
"Radny PO jeszcze nie zosta³ formalnie oskar¿ony, ale lokalna Platforma
ju¿ stwierdzi³a, ¿e nie chce go w swoich szeregach. Wniosek o
wykluczenie go z partii zosta³ ju¿ wystosowany przez cz³onków s³upskiej
Platformy Obywatelskiej."

A w sprawie afery hazardowej nie byli tak zdecydowani do czyszczenia
szeregów. Widaæ, ¿e afera aferze nierówna. :)

Data: 2010-10-05 22:43:05
Autor: bartez
Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cab8366$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No, pedofilia nie daje siê porównywaæ do niczego.

V.

Data: 2010-10-05 23:03:26
Autor: awe
Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce

U¿ytkownik "bartez" <bartezel@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cab8dda$0$22797$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to tusk lubi dzieci?
awe

Data: 2010-10-06 00:18:13
Autor: bartez
Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8g3i6$soc$1news.onet.pl...

[...]

najwyra¼niej skoro zboków wygania.

V.

Data: 2010-10-06 13:29:22
Autor: awe
Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce

U¿ytkownik "bartez" <bartezel@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4caba425$0$27028$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
tak tak znamy te jego cuda i obietnice, kon by sie usmial. niezly kiciarz, ale to dobre dla polskiej polinteligencji
awe

Data: 2010-10-06 10:44:13
Autor: Miglanc
Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8fqng$2e5$1news.onet.pl...
http://www.tvn24.pl/-1,1676522,0,1,radny-po-podejrzany-o-gwalt-na-13_latce,wiadomosc.html

Podejrzany czy winny? Wkrótce oka¿e siê, ¿e dziewczê zakocha³o siê w starszym facecie, a ¿e ten olewa³ j± zwyczajnie wymy¶li³a gwa³t. Ot i ca³a sensacja. Ale u¿ywajcie dziewczynki, uzywajcie! Hiiiihiiiihahahhahahahahaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 01:53:45
Autor: Grzegorz Z.
On 6 Pa¼, 10:44, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
U¿ytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:i8fqng$2e5$1news.onet.pl...

>http://www.tvn24.pl/-1,1676522,0,1,radny-po-podejrzany-o-gwalt-na-13_...

Podejrzany czy winny?

Podejrzanym (ew. "nies³usznie oczernianym")  to by³by bêd±c ksiêdzem,
ew. jakby by³ picu.

Data: 2010-10-06 10:48:10
Autor: Miglanc
[...]

No i jest jak na zawo³anie komplet katopisowskich ujadaczy: awe, raff, u2, jaksa. Sfora kundelków (c) g³ówny szaman KrK pan J. Glemp, ujada, ujada!

--

Zahir

Radny PO podejrzany o gwa³t na 13-latce