Radny PO skazany za pomówienie

Data: 2014-06-22 11:52:40
Autor: u2
Radny PO skazany za pomówienie
Szef klubu radnych PO w Gorzowie Robert Surowiec pomówił przewodniczącego klubu PiS‑u w tym mieście Marka Surmacza – uznał Sąd Rejonowy w Gorzowie i warunkowo umorzył sprawę na dwa lata - pisze "Gazeta Polska Codziennie".

Posunięcie się do pomówienia mnie z użyciem ordynarnego kłamstwa przez szefa radnych PO to efekt poczucia kompletnej bezkarności władzy, powszechnego wśród polityków Platformy Obywatelskiej – mówił „Codziennej” po wyroku Marek Surmacz.

Sprawa ma początek w 2013 r., kiedy to Robert Surowiec, szef klubu radnych PO, zwołał konferencję prasową. Odniósł się na niej do umorzenia przez sąd jego sprawy karnej, w której został oskarżony o nielegalną akwizycję na rzecz OFE w latach, gdy Polską rządziło PiS. Szef radnych PO sugerował, że to politycy PiS- u mieli użyć politycznych wpływów, aby go „ścigano pod nieprawdziwym zarzutem”. Surowiec twierdził też, że w 2006 r., po tym jak został wybrany na szefa Rady Miasta Gorzowa, od ówczesnego wiceministra spraw wewnętrznych Marka Surmacza miał usłyszeć, iż ten „go załatwi”.

Sąd bez żadnych wątpliwości uznał, że wersja przedstawiona przez polityka PO jest niewiarygodna oraz że Surowiec pomówił polityka PiS‑u. – W 2006 r. pełniłem urząd wiceministra i o istnieniu Roberta Surowca nie miałem pojęcia. Radny PO próbował wykreować się na męczennika IV RP – podsumował sprawę Surmacz. Z kolei Surowiec rozważa apelację od wyroku. – Złożyłem wniosek o pisemne uzasadnienie – powiedział nam działacz PO.

Sąd uznał Surowca za winnego, ale odstąpił od wymierzenia kary, o ile w ciągu dwóch lat oskarżony nie popełni podobnego czynu. Nakazał mu jedynie wpłatę 5 tys. zł na rzecz funduszu osób poszkodowanych. Surowiec nie musi jednak przepraszać radnego PiS‑u.

Tekst ukazał się w weekendowej "Gazecie Polskiej Codziennie"

http://niezalezna.pl/56611-radny-po-i-wyrok-za-pomowienie
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-22 17:13:56
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53a6a769$0$2141$65785112news.neostrada.pl...
[...]

POmówił i co z tego? Sraczki z tego powodu dostajesz?

MW

Radny PO skazany za pomówienie