Radny PiS podburza kibiców piłki nożnej

Data: 2011-08-19 07:58:48
Autor: MH
Radny PiS podburza kibiców piłki nożnej
A wiadomo , kibole to raczej do śmietanki intelektualnej nie należą , więc
łatwo się takim motłochem manipuluje. Każdy chwyt dozwolony , byle Truposław
posiadł upragnioną władzę..

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/opole/radny-pis-podburza-kibicow-pilki-noznej,1,4824507,region-wiadomosc.html

MH

Data: 2011-08-19 01:14:56
Autor: Hans Kloss
Zidiocenia proplatfonskch matołów akt kolejny
On 19 Sie, 09:58, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

posiad upragnion w adz ..
 Trzeba być kompletnym idiotą żeby nazwać opisane wydarzenie
"podburzaniem". Trzeba być MATOŁEM aby nie wiedzieć o zadawnionych
animozjach i niechęci opolskich kibiców do piłkarzy Ślaska.Trzeba mec
kupę łajna zamiast mózgu żeby łączyć opisane wydarzenie z czyjąkolwiek
chętką na "władzę".
J-23

Data: 2011-08-19 10:52:45
Autor: rAzor

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9e496237-0a6b-4bc3-84a5-d602f7278722e7g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

Trzeba być otumanionym pisem by wypisywać takie brednie jak ty idioto!

--

rAzor

Data: 2011-08-19 01:54:37
Autor: Hans Kloss
Zidiocenia proplatfonskch matołów akt kolejny
On 19 Sie, 10:52, "rAzor" <porucznik.rzew...@kobyla.ru> wrote:

Trzeba być o
Won trollu platfonski.
J-23

Data: 2011-08-19 11:03:50
Autor: rAzor

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6145c759-5b01-4998-8741-287d0f09ffaao9g2000vbo.googlegroups.com...
On 19 Sie, 10:52, "rAzor" <porucznik.rzew...@kobyla.ru> wrote:

Trzeba być o
Won trollu platfonski.
J-23

Ja ci dam platfomiarski! Ty cholerny konusie! Od zawsze jestem wierny LPR. Kiedyś dojdziemy do władzy i rozliczymy wasze pokolenie kurdupli!

--

rAzor

Data: 2011-08-19 19:10:32
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 19 Sie, 09:58, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> posiad upragnion w adz ..
 Trzeba by=E6 kompletnym idiot=B1 =BFeby nazwa=E6 opisane wydarzenie
"podburzaniem". Trzeba by=E6 MATO=A3EM aby nie wiedzie=E6 o zadawnionych
animozjach i niech=EAci opolskich kibic=F3w do pi=B3karzy =A6laska.
==================

Taaak ???  A o co im poszło tym jako ich zowiesz "KIBICOM" ??!! O to , że
jedni kiedyś wygrali , a drudzy przegrali ?? Hmmm , chyba jednak trza
pozamykać stadiony w PiSdu metodą znienawidzonego Tuska, skończą się wszelakie
animozje !!
Też źle ?! No to zdecyduj się na coś Chams !!

MH

Data: 2011-08-19 14:02:10
Autor: Hans Kloss
On 19 Sie, 21:10, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Taaak ???  A o co im poszło tym jako ich zowiesz "KIBICOM" ??!!

A co mnie to obchodzi? Wiem jedno- nie znoszą się wzajemnie  a
niechęć ta datuje się jeszcze z czasów edziogierka gdy bogatszy i
wojskowy Śląsk notorycznie powoływał do służby wojskowej najlepszych
piłkarzy z niedaleko leżącego Opola. Pomysł włączania na telebimie
opolskim kibolom meczów Śląska można porównać, z zachowaniem
odpowiednich proporcji,  do puszczania Tutsim filmu o obyczajach
plemiennych Hutu. Owo rzekome "podburzanie przez radnego PiS" było
więc zwykłym głosem zdrowego rozsądku,choć po fakcie okazało się że
mecz był kompromitacją Śląska i z tego powodu zapewne przypadłby
opolanom do gustu.
Co do zamykania stadionów  kiboli- taniej i sensowniej będzie raczej
pozamykać tuskodonka i jego najbliższych przydupasów. Nie dość że jest
ich mniej niż kiboli to powodów do  zamknięcia nazbierało się przez te
cztery lata tyle że nie trzeba by było szukać wątpliwych pretekstów.
J-23

Data: 2011-08-19 23:08:39
Autor: raff

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:8d14d3f6-4db1-408d-882e-7d27b04aa9b9w11g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

No ale Tusek to tez kibol ? Trzeba go zamknac ?

R.

Radny PiS podburza kibiców piłki nożnej