Radny PiS-u składał pornograficzne propozycje nieletnim

Data: 2020-03-06 07:08:33
Autor: japanizer
Radny PiS-u składał pornograficzne propozycje nieletnim
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,25764585,radny-pis-skladal-pornograficzne-propozycje-nieletnim-wyrzucono.html

  Krzysztof S., radny Wyszkowa, miał wysyłać niepełnoletnim pornograficzne zdjęcia i   propozycje uprawiania seksu.   61-letni Krzysztof S. był wyszkowskim radnym od 2010 r. W ostatnich wyborach startował z   pierwszego miejsca listy PiS-u w jednym z okręgów. Zdobył 500 głosów, ponownie został   radnym. Jak to było? Pedofile i Sutenerzy?

Data: 2020-03-06 07:11:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 6 marca 2020 16:08:36 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Z upublicznionych zarzutów wygląda zarówno na pedofilię, jak na notoryczny homoseksualizm. Wzbudzająca odrazę _pederastia_ jednym słowem.

Data: 2020-03-06 07:17:52
Autor: japanizer
On Saturday, March 7, 2020 at 12:11:23 AM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]

Z upublicznionych zarzutów wygląda zarówno na pedofilię, jak na notoryczny homoseksualizm. Wzbudzająca odrazę _pederastia_ jednym słowem.

Homoseksualizm chyba nie, bo jak wiadomo od niedawna, boską karą za homoseksualizm jest zarażenie się koronawirusem. A nic tam nie napisali o koronawirusie.

Data: 2020-03-06 16:59:27
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 06.03.20 um 16:17 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Nie wspominal przypadkiem ktos, ze czlonkowie partii przewodniej maja czyste rece, a wiec wirus ich sie chyba nie ima czyli nie sa karani przez bozie?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-06 16:18:35
Autor: u2
W dniu 06.03.2020 o 16:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ubecy na siłę chcą wzbudzić odrazę do Peace, nie widzą, że sami są odrażający, brudni i źli:))))))))))))))))

Data: 2020-03-06 07:36:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 6 marca 2020 16:18:40 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> ubecy na siłę chcą wzbudzić odrazę do Peace, nie widzą, że sami są odrażający, brudni i źli:))))))))))))))))

A gdzie ty tu jakichś ubeków widzisz? Na emerytury się dziadki pochowali i to niewysokie, bo im do 2 kafli miesięcznie za szkodliwą działalność obcięto.

Data: 2020-03-06 16:40:19
Autor: u2
W dniu 06.03.2020 o 16:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

chodzi o mentalność żydo-ubecką, a ta psuje do was (ty i japa) idealnie:)))))))))))))))

Data: 2020-03-06 08:00:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 6 marca 2020 16:41:16 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

chodzi o mentalność żydo-ubecką, a ta psuje do was (ty i japa) idealnie:)))))))))))))))

Gdybym platformersom wypominał jakąś ciężką zniewagę na tle płciowym, to byś zapewne pochwalił. Kalemu ukraść krowę źle, Kali ukraść krowę dobrze.

Data: 2020-03-06 17:32:01
Autor: u2
Radny PiS-u składał pornograficzne propozycje nieletnim
W dniu 06.03.2020 o 17:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
chodzi o mentalność żydo-ubecką, a ta pasuje do was (ty i japa)
idealnie:)))))))))))))))

Gdybym platformersom wypominał jakąś ciężką zniewagę na tle płciowym, to byś zapewne pochwalił. Kalemu ukraść krowę źle, Kali ukraść krowę dobrze.

ty przyklaskujesz niemieckiej japie, która gazuje w Peace, a gazownia ewidentnie żydo-ubecka, gdyby gazownia gazowała w pełomafię, to bym się zdziwił:)))))))))))))))))

Data: 2020-03-06 08:45:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 6 marca 2020 17:32:41 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ty przyklaskujesz niemieckiej japie, która gazuje w Peace, a gazownia ewidentnie żydo-ubecka, gdyby gazownia gazowała w pełomafię, to bym się zdziwił:)))))))))))))))))

Niemieckiej? Hmm... ZTCW Japa nie przebywa obecnie w Germanistanie, tylko w innym kraju Osi, parę ładnych tysięcy kilometrów dalej na Wschód.

Data: 2020-03-06 15:17:29
Autor: Jacek Bialy
Radny PiS-u składał pornograficzne propozycje nieletnim
   -- - Niemieckiej? Hmm... ZTCW Japa nie przebywa obecnie w Germanistanie, tylko w innym kraju Osi, parę ładnych tysięcy kilometrów dalej na Wschód.

Ale dopiero po zmierzchu..       Buuuu ha-ha!

Data: 2020-03-06 18:05:21
Autor: u2
W dniu 06.03.2020 o 17:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
Niemieckiej? Hmm... ZTCW Japa nie przebywa obecnie w Germanistanie, tylko w innym kraju Osi, parę ładnych tysięcy kilometrów dalej na Wschód.

japa nadaje z adresu Nippon, ale przez serwery niemieckie i prezentuje linię niemiecką, jadowicie antypolską, a ty mu przyklaskujesz:)

Data: 2020-03-06 11:00:10
Autor: Bruno Brunowski
Radny PiS-u składał pornograficzne propozycje nieletnim
Przepraszam, że się wtrącę do tej jak że owocnej wymiany zdań. Filip juz przyleciał z Polańskim?

--
Bruno

Data: 2020-03-06 20:06:25
Autor: u2
Radny PiS-u składał pornograficzne propozycje nieletnim
Przepraszam, że się wtrącę do tej jak że owocnej wymiany zdań. Filip juz przyleciał z Polańskim?

ale ale nie potrafisz poprawnie zacytować ? co z tobą brutuś, głupiś jak szpunt ?:)

Data: 2020-03-08 15:04:01
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5e6282d1$0$524$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

japa nadaje z adresu Nippon, ale przez serwery niemieckie i prezentuje linię niemiecką, jadowicie antypolską, a ty mu przyklaskujesz:)

ale czy ty to leczysz ubeku ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-06 15:13:05
Autor: Jacek Bialy
Radny PiS-u składał pornograficzne propozycje nieletnim
  -- - chodzi o mentalność żydo-ubecką, a ta psuje do was (ty i japa)

A do mnie?   Do mnie nie pasuje?..          Buuuu ha-ha!

Data: 2020-03-07 00:17:55
Autor: u2
W dniu 07.03.2020 o 00:13, Jacek Bialy pisze:
   -- - chodzi o mentalność żydo-ubecką, a ta psuje do was (ty i japa)

A do mnie?   Do mnie nie pasuje?..          Buuuu ha-ha!

śmierć jest wyznacznikiem ubeckości

https://www.youtube.com/watch?v=nOJSmXSFCWk

Data: 2020-03-06 16:12:54
Autor: u2
W dniu 06.03.2020 o 16:08, japanizer@japanizer.org pisze:
Jak to było? Pedofile i Sutenerzy?

japa na siłę szuka haków na Peace:)))))))))

Data: 2020-03-06 18:42:24
Autor: Runt
W dniu 2020-03-06 o 16:08, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

"Komuniści i złodzieje! Mordy zdradzieckie.Kanalie.
Szmaty. Gorszy sort. Glisty ludzkie."

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-06 19:10:52
Autor: u2
W dniu 06.03.2020 o 18:42, Runt pisze:
[...]

znowu szpunt pluje jadem nienawiści

Radny PiS-u składał pornograficzne propozycje nieletnim