Radom - Marki piątek przed południem

Data: 2010-10-06 19:42:07
Autor: lublex
Radom - Marki piątek przed południem
Witam!
W piątek mam być w Markach na 11:00 a nie mogę wyjechać z Radomia przed 8:30.
Jeździłem dotąd albo przez:
Tarczyn - Piaseczno - Puławska - Dolinka Służewiecka- Most Siekierkowski - Marsa - Żołnierska...
albo
wjazd do DC Al. Krakowską/Grójecką przy Banacha w lewo - Al. Prymasa -  AK - i mostem Toruńskim...
Z reguły planuję wyjazdy ze sporym zapasem czasowym ale jak trzeba to i "przycisnę". Tym razem się nie da. Jakby ktoś podpowiedział która trasa będzie mniej zakorkowana/rozbabrana o tę porę to wdzięczność murowana.

pozdr
lublex

Data: 2010-10-06 20:32:26
Autor: malgosia
Radom - Marki piątek przed południem
W piątek mam być w Markach na 11:00 a nie mogę wyjechać z Radomia przed 8:30.

nie zdąrzysz

jk

Data: 2010-10-08 20:29:47
Autor: lublex
Radom - Marki piątek przed południem
W piątek mam być w Markach na 11:00 a nie mogę wyjechać z Radomia przed 8:30.
nie zdąrzysz
jk

Zdanżam wszędzie.
....kolina to c..j nie prorok.