Radom juĹź od 28. marca

Data: 2012-03-20 10:59:06
Autor: duddits
Radom juĹź od 28. marca
Od 28. marca można już latać po torze w Radomiu.
Terminy jak w zeszłym roku: poniedziałek, środa, piątek i chyba niedziela.

Cennik tu:
http://automobilklub.radom.pl/www15/images/stories/dokumenty/2012/cennik-korzystania-z-toru2012.pdf

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-20 11:18:29
Autor: Monster
Radom juĹź od 28. marca
W dniu 2012-03-20 10:59, duddits pisze:
[...]

Robią mi prezent na urodziny:-)
Dobrze pamiętam że ciutkę taniej jest?W zeszłym było chyba 80 w tygodniu?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-20 11:24:32
Autor: duddits
Radom juĹź od 28. marca
On 20.03.2012 11:18, Monster wrote:
Dobrze pamiętam że ciutkę taniej jest?W zeszłym było chyba 80 w tygodniu?

Ĺšle. 50.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-20 11:55:10
Autor: Monster
Radom juĹź od 28. marca
W dniu 2012-03-20 11:24, duddits pisze:
On 20.03.2012 11:18, Monster wrote:
Dobrze pamiętam że ciutkę taniej jest?W zeszłym było chyba 80 w tygodniu?

Ĺšle. 50.

Aa,tak za pół dnia,za cały 80,a wcześniej 50 za cały.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-20 11:58:48
Autor: duddits
Radom juĹź od 28. marca
On 20.03.2012 11:55, Monster wrote:
Aa,tak za pół dnia,za cały 80,a wcześniej 50 za cały.

Racja. Jakoś nigdy nie starczało mi pary by zostać tam cały dzień :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-20 12:00:59
Autor: Monster
Radom juĹź od 28. marca
W dniu 2012-03-20 11:58, duddits pisze:
On 20.03.2012 11:55, Monster wrote:
Aa,tak za pół dnia,za cały 80,a wcześniej 50 za cały.

Racja. Jakoś nigdy nie starczało mi pary by zostać tam cały dzień :)

Mi pary starczało,ale błędnik siadał po 2-2,5h i muliło:-(

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-20 12:02:22
Autor: duddits
Radom juĹź od 28. marca
On 20.03.2012 12:00, Monster wrote:
Mi pary starczało,ale błędnik siadał po 2-2,5h i muliło:-(

No w sumie o tym właśnie pisałem, szybko robię się rozkojarzony i muszę robić dłuższe przerwy. Koncentracja siadała. Na jedno wychodzi :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-20 12:24:26
Autor: AZ
Radom juĹź od 28. marca
On 03/20/2012 12:00 PM, Monster wrote:

Mi pary starczało,ale błędnik siadał po 2-2,5h i muliło:-(

Zła pozycja albo żyroskop Ci nawala ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-20 13:47:54
Autor: Norbi
Radom juĹź od 28. marca
W dniu 2012-03-20 11:58, duddits pisze:
On 20.03.2012 11:55, Monster wrote:
Aa,tak za pół dnia,za cały 80,a wcześniej 50 za cały.

Racja. Jakoś nigdy nie starczało mi pary by zostać tam cały dzień :)

Znaczy sie zla pozycja byla :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-03-24 13:05:04
Autor: WIADRO
Radom już od 28. marca
W dniu wtorek, 20 marca 2012, 10:59:06 UTC+1 użytkownik duddits napisał:
[...]

"30. Osoba korzystająca z toru zobowiązuje się do nie wszczynania, w stosunku do właściciela toru, żadnych roszczeń cywilno - prawnych z tytułu poniesionych strat materialnych i uszczerbków na zdrowiu lub życiu."
dość ciekawy punkt korzystania z toru..

w praktyce jak wygląda wpuszczanie na tor z oponami przy granicy bieżnikowego żywota?
ile trwa załatwianie papierologii przed wlotem na winkle?
jeśli się chce pośmigać dajmy na to 2 h w piątek między godzinami 16.00-17.00-18.00 to ile trzeba zapłacić? jakie są limity itp. czy jak ktoś ma torby na bak itp pierdoły rozumiem że trzeba to ściągnąć - jest gdzie to pochować w ramach ceny? jak wygląda sprawa z prysznicem i innymi socjalnymi dorobkami cywilizacji?

Data: 2012-03-24 21:13:23
Autor: duddits
Radom już od 28. marca
W dniu 2012-03-24 21:05, WIADRO pisze:
[...]

Dupochron :) W sumie może powinienem kiedyś ten regulamin przejrzeć ...

w praktyce jak wygląda wpuszczanie na tor z oponami przy granicy bieżnikowego żywota?

W praktyce to nikt tego nie sprawdza. Jest facio ze stolikiem, kasuje, daje opaskę na nadgarstek i jedziesz. Podpisuję się jeszcze umowę gdzie wpisujesz swoje i motocykla dane.

ile trwa załatwianie papierologii przed wlotem na winkle?

Krótko raczej, choć ja bywałem z rana kiedy było niewiele osób.

jeśli się chce pośmigać dajmy na to 2 h w piątek między godzinami 16.00-17.00-18.00 to ile trzeba zapłacić? jakie są limity itp.

Jakie limity? Zadzwoń do Automobilklubu i dopytaj. Jeśli chodzi o niestandardowe wydechy to nie słyszałem by ktokolwiek miał z tym tam problem. Może po części dlatego, że wokół brak bloków mieszkalnych (jeszcze) :)

czy jak ktoś ma torby na bak itp pierdoły rozumiem że trzeba to ściągnąć - jest gdzie to pochować w ramach ceny?

Już nie przesadzaj z tymi ramami. Cena jest naprawdę atrakcyjna i nie ma sensu doszukiwać się w niej jakiś luksusów. Ludzie po prostu zostawiali swój bałagan w okolicach trybun. Nazwijmy to "padokiem" ;)

jak wygląda sprawa z prysznicem i innymi socjalnymi dorobkami cywilizacji?

Pryszniców chyba niet, są za to szalety rodem z PRL-u, ale nikt nie narzekał. Ktoś tu napisał, że g... mamy to i z g... się cieszymy :)
No coś w tym jest, ja już nie mogę się pierwszego kółeczka w Radomiu doczekać :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-25 00:11:22
Autor: WIADRO
Radom już od 28. marca
> [...]

Już nie przesadzaj z tymi ramami. Cena jest naprawdę atrakcyjna i nie ma sensu doszukiwać się w niej jakiś luksusów. Ludzie po prostu zostawiali swój bałagan w okolicach trybun. Nazwijmy to "padokiem" ;)

kwestia prosta jak pompowanie kół azotem.
Mam mniej więcej Radom w połowie drogi do domu  i w piątki bym rozgrzał opony na rantach no i rodzi się kwestia bezpiecznego pozostawienia majdanów, a później warto by było mieć możliwość choć przesuszenia się bo później jechać mokry kolejne 170 km w temp około +4 st nie należy do najzdrowszych pomysłów.

można rezerwować wjazd na daną godzinę? ile max może być misiów na torze?

Data: 2012-03-25 10:40:15
Autor: duddits
Radom już od 28. marca
W dniu 2012-03-25 09:11, WIADRO pisze:
kwestia prosta jak pompowanie kół azotem.

I tak samo potrzebna? :)

[...]

Ktoś by powiedział, że w ogóle w marcu jeżdżenie nie należy do najzdrowszych pomysłów, ale przeziębić się i latem można.
Może z czasem zrobią i zaplecze z prawdziwego zdarzenia - póki co: ni ma.

można rezerwować wjazd na daną godzinę? ile max może być misiów na torze?

To nie hotel, jak się wrota z rana otworzą to już każdy kto zapłaci może se wjeżdżać (i wyjeżdżać, bo to też ważne) dowolnie. Ja nie byłem świadkiem by ktoś pilnował liczby motocykli jeżdżących w sesji.
Jak sobie przypominam to było tego 10-12 sztuk jednocześnie na torze, ale łatwo trafić dziurę kiedy jeździ mniej maszyn, bo ile bez przerwy można w kółko latać? :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-24 23:02:36
Autor: AZ
Radom już od 28. marca
On 03/24/2012 09:05 PM, WIADRO wrote:

jak wygląda sprawa z prysznicem i innymi socjalnymi dorobkami cywilizacji?

Że co? A może jeszcze frytki do tego? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Radom juĹź od 28. marca