Radon RPS Midseason

Data: 2012-01-21 06:19:09
Autor: Stormcrow
Radon RPS Midseason
Witam serdecznie!

W związku z tym, że w sklepach przeceny, a od dłuższego czasu szukam
czegoś nowego na szosę, zaczynam się rozglądać.

Moją uwagę zwrócił następujący rower:
http://www.bike-discount.de/shop/k94/a58549/rps-midseason.html

Może ktoś znający się bardziej rzucić okiem? W tej cenie(razem z
wysyłką do Polski wyjdzie ok. 3200zł), przy tym osprzęcie(poza
amortyzatorem, który jest aluminiowy, słabymi piastami w kołach) rower
wydaje się być sensowny. Nie za bardzo mogę jednak znaleźć
jakiekolwiek informacje o tym rowerze. Dziwne jest tez to, że kilka
pozycji niżej jest identyczny rower, który kosztuje 200Euro więcej,
bez dopisku Midseason.

Mile widziane opinie doświadczonych, a może ktoś z niemieckim zerknie
i rozwieje moje wątpliwości, że to "pełnoprawny" towar.

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Radon RPS Midseason