Radosław M. dementuje: Nie jestem Radosławem Majdanem

Data: 2013-01-29 08:39:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Radosław M. dementuje: Nie jestem Radosławem Majdanem
Ciąg dalszy kłopotów byłego piłkarza.

Atmosfera wokół Radosława Majdana gęstnieje. Kłopoty bramkarza reprezentacji Polski zaczęły się od oskarżeń ze strony tabloidów o udział w aferze stręczycielskiej. Majdan miał według doniesień prasowych zeznać w prokuraturze, że “zamawiał dziewczyny” od osób podejrzanych o stręczycielstwo.

Piłkarz zaprzeczył, ale wiele to nie zmieniło – to jego największy kryzys wizerunkowy od czasu ogłoszenia się z Dorotą Rabczewską “polskimi  Beckhamami”.

Na domiar złego odciął się teraz od niego Radosław M. – W części doniesień prasowych o udziale pana Majdana w tak zwanej seksaferze jego personalia są przywoływane na przemian z moimi – oświadczył zbulwersowany M. w rozmowie z Hanną Lis w “Pytaniu na śniadanie”. – Tymczasem z tą osobą nie mam i nie chcę mieć nic wspólnego. Jestem oskarżony o przestępstwa gospodarcze.

http://tiny.pl/h2cqz

Radosław M. dementuje: Nie jestem Radosławem Majdanem