Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Data: 2010-03-18 03:49:33
Autor: fatso
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Problem z Kaczynskim, w dwoch osobach zreszta, jest ten ze on ze swego schorzenia psychicznego- paranoi polskiej- ukul sprawny zreszta orez polityczny.

Paranoja polska to uznana jednostka chorobowa, mozna o niej znalec wzmianki w internecie a ja sam sie o czyms takim dowiedzialem przed 28 laty od wybitnego specjalisty, Anglika zreszta. Jest faktem, ze Polacy reaguja na ogol inaczej na problemy ze zdrowiem psychicznym niz Anglicy czy tez na przyklad West Indians, wynik zaszlosci historycznych zapewne.

Otoz ow wybitny specjalista twierdzil, ze w pewnym okresie czasu miewal na swoim oddziale przynajmniej po jednym polskim paranoiku na kazdej sali. Pozniej zapewne wydechli gdyz nieobecni gdy ja tam bylem(tym razem jeszcze nie jako osoba leczona). Dzis pewnie maja tam znowu tlumny naplyw polskich pacjentow, prosto z Polski.

Musze sie przyznac, ze sam sie dalem nabrac Kaczynskim na sanacje Polski,na obalenie zlodziejskich ukladow, na IV RP. Widocznie tak juz mamy ze racjonalny obserwator z polskim przeklenstwem w bagazniku musi ulegac podszeptom szatana. Wyleczyl mnie atak podagry w W-wie, ktory zmusil mnie do siedzenia non-stop przed telewizorem pod koniec lata 2007.Ogladalem te boje Lepperow i Ziobrow, ta narastajaca ogolna paranoje w kraju. No i przyszlo odreagowanie. U mnie i u wiekszosci ludzi w przywislanskim kraju. Wszak jest to niezbita prawda, ze w kazdym spoleczenstwie liczba ludzi normalnych znacznie przewyzsza liczbe ludzi niezdrowych psychicznie.

W tym samym czasie Pan Minister Sikorski tez musial przezywac niezwykle stressy z powodu traumatyzujacych kontaktow z Kaczynskimi.
Podziwiam tego faceta: Pan Prezydent go kasal po pietach i czyni to do dzisiaj. A co robi Pan Radek? Zamiast sie odmachnac jak na prawdziwego mezczyzne przystalo to on jeszcze przeprasza ,ze cos tam sie odszczekal. Przeciez to swiety albo tez wariat!
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Dogs look up to you. Cats look down at you. Give me a pig. He just

fatso

Data: 2010-03-18 04:51:52
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 04:49, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
[...]

rządzą gościem emocje

nie nadaje się na żaden poważny urząd

nawet nato go nie chce

na zawsze pozostanie w drugim szeregu

buhahahahahahahahaha

Data: 2010-03-18 12:19:01
Autor: fatso
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Charlie delta wrote:

buhahahahahahahahaha

a to jest twoj charkterystyczny odzew- ryk osla?

Data: 2010-03-18 05:23:10
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 13:19, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Charlie delta wrote:

> buhahahahahahahahaha

a to jest twoj charkterystyczny odzew- ryk osla?

nie spaśluchu

to hasło klucz

ilość dźwieków do sygnał SHORT lub LONG dla wtajemniczonych

jestem TYM grubasem

TYM którego miśki wzywają budząc się w nocy pełni lęków i obaw o swoje
depo

jestem postarchem maluczkich buhahahahaha

buhahaha

Data: 2010-03-18 13:26:14
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

jestem postarchem maluczkich buhahahahaha

Charlie ale ty jestes jebnięty ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 05:33:52
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 13:26, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
> jestem postarchem maluczkich buhahahahaha

Charlie ale ty jestes jebni ty ....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

a ty jesteś nudny

nadęty

smutny

jak szarak skulony za miedzą

rynek jest przyjazny

baw się z nim , nie walcz

ciesz się i przyjmuj radośnie każdy sukces panienka

wtedy pan Rynek będzie z tobą a nie przeciwko tobie

buhahahahahahahaha

pewnie teraz obgryzasz ze starchu pazurki ?

oj co to będzie..............

Data: 2010-03-18 13:52:39
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

oj co to będzie..............

http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że ci obstawiali wzrosty już się napaśli.
2) Drugie  pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" niedźwiedź ?.
    Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 06:13:53
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 13:52, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
> oj co to b dzie..............

http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

1) LOP zmala do 70 ty , czyli z du doz mia o ci mo na powiedize e ci
obstawiali wzrosty ju si napa li.
2) Drugie  pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" nied wied ?.
    Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

zy naprawdę nie potrafisz zarabać na rynku?

nie stać ciebie na prządnego meta stocka profi ?

jak można korzystać z tego szajsu ?

Data: 2010-03-18 14:26:12
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

nie stać ciebie na prządnego meta stocka profi ?

Przetestowałem troche juz tego łącznie z Sakiewką pana Olszewskiego.
Na razie nie jestem zdecydowany co miałbym kupić, ciągle jestem w fazie poszukiwań.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:05:26
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

2) Drugie  pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" niedźwiedź ?.
   Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

No chyba ze stary byk, a tylko dlatego taki "gruby" po się proporcjonalnie na WGPW "odchudziło" ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:10:38
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnt60l$p53$1news.interia.pl...

oj co to będzie..............

http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że ci obstawiali wzrosty już się napaśli.

  ~60000 na FW20M10 nie zauważyłeś?

--
marfi

Data: 2010-03-18 14:16:29
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że
ci obstawiali wzrosty już się napaśli.

 ~60000 na FW20M10 nie zauważyłeś?

O pardon zamknięciae serji przegapiłem.

Powiem ci że nie grywam na razie na Futuresach bo mam za małą wiedzę.
Próbuje się bawić w akcje na niewielkich sumach.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:20:07
Autor: Endriu
[...]

Futuresy obserwuję ze względu na kierunek rynku.
Gdybym grał to zamknął bym wczoraj gdzieś na około 2486.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 06:23:34
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 14:20, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:

> [...]

Futuresy obserwuję ze względu na kierunek rynku.
Gdybym grał to zamknął bym wczoraj gdzieś na około 2486.

zuch - teoretyczny

ale promocja była wyżej bez trudu

w tym szaleństwie jest metoda

buhahaha

Data: 2010-03-18 14:28:59
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
zuch - teoretyczny
ale promocja była wyżej bez trudu
w tym szaleństwie jest metoda
buhahaha

Cięzki kawałek chleba. Trzeba mieć nerwy ze stali.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:40:10
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Ja bym wziął krótkie po 2500. Jestem maksymalista-perfekcjonista. Pojutrze Ci napisze gdzie bym się odwrócił na długie.

Data: 2010-03-18 14:58:49
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Ja bym wziął krótkie po 2500. Jestem maksymalista-perfekcjonista. Pojutrze
Ci napisze gdzie bym się odwrócił na długie.

Wim, mogłem to napisać wczoraj gdzies tak o godz 11 - byłoby bardzie wiarygodne.
Nieważne.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:37:44
Autor: totus
Endriu wrote:

oj co to będzie..............

http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że
ci obstawiali wzrosty już się napaśli.

Troszkę się nie znasz. Ale nie szkodzi. Co Michałkiewicz o tym?

Data: 2010-03-18 17:42:23
Autor: george

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hnt60l$p53$1news.interia.pl...

[...]

Endriu nie pisz głupot.
Chociaż w sumie .. może ci sie tylko kalendarz przestawił i nie wiesz że jutro 3 piatek miesiąca marca....
A gdyby nadal nie było wiadomo o co chodzi.... to napisz.

george

Data: 2010-03-18 09:29:28
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Musze sie przyznac, ze sam sie dalem nabrac Kaczynskim na sanacje Polski,na obalenie zlodziejskich ukladow, na IV RP.

Fatso pierdolisz.
A Kaczmarek zapierdalajacy cichaczem do Krauzego aby ostrzec Leppera to miraz jakis i fatamorgana ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 09:16:57
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

faktycznie, tak bylo ale moze owi panowie lubia uprawiac seks razem?

Data: 2010-03-18 10:29:19
Autor: Lech Dubrowski
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Fatso pierdolisz.
A Kaczmarek zapierdalajacy cichaczem do Krauzego aby ostrzec Leppera to miraz jakis i fatamorgana ?.

Wychodzi na to, ze tak. bo teraz montaz elektroniczny nagran video zrobi kazdy
Leszek

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 18:49:57
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnsmj7$cdk$1news.interia.pl...
[...]

Miraż to był gdzie po drodze z ministerstwa wstąpił pogadać.
Czarna dziura powstała mam wrażenie.

Data: 2010-03-18 21:01:01
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Miraż to był gdzie po drodze z ministerstwa wstąpił pogadać.
Czarna dziura powstała mam wrażenie.

No gdzie, no gdzie bo ciekawośc wielka ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 22:37:54
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hntv3s$k2r$1news.interia.pl...
Miraż to był gdzie po drodze z ministerstwa wstąpił pogadać.
Czarna dziura powstała mam wrażenie.

No gdzie, no gdzie bo ciekawośc wielka ?.

He he jeśli naprawdę nie wiesz, to rewelacja na skale światową:)
Mam coś podpowiedzieć?
Jaja se robisz:)))

Data: 2010-03-19 07:44:29
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

He he jeśli naprawdę nie wiesz, to rewelacja na skale światową:)
Mam coś podpowiedzieć?
Jaja se robisz:)))

Pewnie wcześniej był w pałacu prezydenckim ... zgadłem ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 08:53:12
Autor: Endriu
[...]

Skippy drogi, no tak sobie dywaguje -po co Kaczory przypomocy Kaczmarka i Krauzego ostrzegały Leppera przed swoimi akcjami w CBA, skoro potem spuściły go razem z szambem w seksaferze ?.

Jedyne wytłumaczenie - po to aby wyciąc w pień opozycję antyunijną, i przyjąć traktat Lisboński bez żadnego głosu sprzeciwu ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 09:27:14
Autor: Endriu
[...]

A wogóle co do Kaczmarka, to sprawa jest wyjątkowo dziwna.
Obsadzać ministra MSW jakims zewnętrznym szpiclem.
Jakoś mi się to w głowie nie chce zmieścić.....

Nieważne ....
Reasumując....

Prawica w potrzasku.
http://adamwielomski.salon24.pl/64625,prawica-w-potrzasku

"[...]
1.    Zapowiadanej dekomunizacji nie ma.
2.    Zapowiadanej lustracji nie ma.
3.    Zapowiadanej antyabrocyjnej rewizji konstytucji nie ma.
4.    Zapowiadanej reformy strukturalnej państwa (IV RP) nie ma.
5.    Zapowiadanej reformy finansów nie ma.
[...]"

traktat lisboński jest przyjęty, opozycja antyunijna wycięta w pień - zadanie w 1000% wykonane.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 09:48:08
Autor: viper
[...]

bez przesady, w jaki pień... został jeszcze Endriu... samotny biały żagiel... Endriu, myślę że ty ze swoimi przypadłościami musisz byc bardzo samotny...

Data: 2010-03-20 10:09:53
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
bez przesady, w jaki pień... został jeszcze Endriu... samotny biały żagiel...
Endriu, myślę że ty ze swoimi przypadłościami musisz byc bardzo samotny...

Dzięki za troskę, ale u mnie wszystko OK.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 10:32:44
Autor: viper
> [...]
> Endriu, myślę że ty ze swoimi przypadłościami musisz byc bardzo samotny...

Dzięki za troskę, ale u mnie wszystko OK.

no nie mów... jak tu normalnie życ, kiedy za każdym rogiem czyha agent, wszędzie pełno szpicli, a telewizora to strach włączac bo wiadome jest że w głowie mącił będzie agent Anieli... ale zauważyłem pewne zmiany mód i trendów w twoim paranoicznym środowisku... kiedyś to każdy był agentem Mossadu i tak naprawdę to nazywał się Stolzman... a teraz jest Aniela... to się w końcu zdecydujcie... nie można jednocześnie byc agentem Anieli i Mośka... to dialektyczna sprzecznośc...

Data: 2010-03-20 10:51:21
Autor: Endriu
[...]

Starasz się udowodnić że tatusiowie Kwaśniewskiego, Michnika, Hubnerowej i Cimoszewicza nie nazywali się tak jak sie nazywali, i że jako UB-ole nie mordowali nie mordowali polskich patriotów z AK ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 10:57:27
Autor: Endriu

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho244o$670$1news.interia.pl...
[...]

Do tego szanownego jebanego grona należało by dodać m.i.n tatusia "drogiego Bronisława"....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 11:03:17
Autor: viper
[...]

och nie... staram się tylko udowodnic że masz nierówno pod deklem...

Data: 2010-03-20 11:07:45
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

och nie... staram się tylko udowodnic że masz nierówno pod deklem...

Ja cię nie obrażam drogi Viperze.
A ty to robisz ciągle. Kolejna socjotechniczna manipulacja......
Nieźle wam idzie towarzysze........

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 11:18:21
Autor: viper
> [...]

Ja cię nie obrażam drogi Viperze.
A ty to robisz ciągle. Kolejna socjotechniczna manipulacja......

ty mnie drogi Endriu non stop obrażasz... tyle że między wierszami... obrażasz mój kraj, obrzucasz błotem ludzi którzy coś dla Polski zrobili... a tymczasem jesteś zwykłym nierobem z małego miasteczka, który w żadnej opozycji nigdy nie działał, któremu nie chciało się uczyc, któremu nie chciało się zadziałac coś by było lepiej, który nie myśli samodzielnie tylko cytatami żałosnych felietonistów... jesteś kolesiem który dla Polski nie zrobił nic... więc ja się pytam jakim prawem obrzucasz gównem mój kraj i przedstawiasz go jako bagno pełne szpicli, agentów i sprzedajnych dziwek......

Data: 2010-03-20 19:21:11
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
ty mnie drogi Endriu non stop obrażasz... tyle że między wierszami... obrażasz
mój kraj, obrzucasz błotem ludzi którzy coś dla Polski zrobili...

Masz na myśli TW Bolka z armią 300 tysięcy TW ?.

Jak bezpieka walczyła w obronie p.Wałęsy
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Jak-bezpieka-walczyla-w-obroni,2,ID325045277,n

"[...]
Nr 18
1981 luty 21, Warszawa - Plan działań przygotowany przez Departament III "A" MSW w razie pozbawienia Lecha Wałęsy funkcji przewodniczącego KKP NSZZ "Solidarność".
Warszawa, dnia 21 II 1981 r.
TAJNE SPEC[jalnego] ZNACZENIA
KONCEPCJA przygotowania i realizacji działań na przypadek wykonania zamiaru eliminacji Lecha Wałęsy z przewodniczącego KKP NSZZ "Solidarność" przez KSS KOR i elementy "ekstremistyczne".
[...]"

[...]

Prawda w oczy kole ?.

jesteś kolesiem który dla Polski nie zrobił nic... więc ja się
pytam jakim prawem obrzucasz gównem mój kraj i przedstawiasz go jako bagno
pełne szpicli, agentów i sprzedajnych dziwek......

Jak się tobie przysłuchuje to jakbym żywcem wyciął fragmenty z "Via Bank FOZZ".
Jak już brakuje argumentów to delikwenta obraża się epitetami typu nierób, nieuk, oszołom.

Viper - utrwalaczu sytemu nie idź ta drogą. Odrzuć okrągły stół, który ciągnie nasz kraj na skraj przepaści.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 19:35:42
Autor: Endriu
[...]

A może Wisię Szymbroską (z której ostatnio w TVN-ie starają się zrobić poczciwą miłą wesołą starszą panią) o której do dzisiaj nie wiadomo za co dostała nobla  (no chyba że za peany pochwalne na cześć Stalina).

http://www.polonica.net/Szymborska_Stalin.htm

"Partia. Należeć do niej.
Z nią działać. Z nią marzyć. Z nią w planach nieulękłych.
Z nią w trosce bezsennej. Wierz mi to najpiękniejsze
co się może zdarzyć".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 21:56:50
Autor: viper
[...]

dzięki temu że Wałęsa w czasach gdy odwaga była w cenie nadstawiał karku i ryzykował życiem takie przyjemniaczki jak ty mogą bezkarnie pluc na wszystko i wszystkich... wprawdzie merytoryczna dyskusja z tobą jest bezcelowa, ale z kronikarskiego obowiązku podam tylko że Korwin Myszka Mikke był aktywnym działaczem Komitetu Obywatelskiego przy Lechu Wałęsie.. najgłośniej wtedy krzyczał Lechu ty nasz prowadź... tak samo zresztą jak i kaczory... wtedy gdy lizał rowka Wałęsie i pozował z nim do fotografii wyborczej to widocznie Lechu jeszcze nie był agentem... facet po prostu łże jak pies... teraz pisze że nigdy Wałęsą nie był zafascynowany... znajomy który dobrze pamięta tamte czasy się tylko szyderczo uśmiecha gdy takie rzeczy czyta... ten cały UPR powstał tylko po to by byc odskocznią dla chorych ambicji chorego człowieczka... ale tak już w życiu bywa, kaczorom wyszło, a jemu nie... bywa... dlatego teraz facecik wszystko robi by jakoś zaistniec... chociaż jemu to już nic nie pomoże... nawet gdy ogłosi że ma dowody na to że babcia Tuska była w Luftwaffe... a ten dokument na który powołuje się Mikke był znany już w czasach powstania Solidarności... zresztą wtedy takich dokumentów wyciekało wiele więcej... kolportowane były na różnych szmatławcowych broszurkach... tylko że każdy miał je w dupie...łatwo się domyślec w jakim celu były kolportowane... zresztą Mikke to przeuroczy człowiek... parę lat temu przywieźli go do szpitala z poważnymi ranami od noża... zeznał wtedy że to wynik nieporozumienia towarzyskiego... słuchałem jego wyjaśnień i aż mi się niedobrze robiło... i ten gośc ntotrycznie chce byc prezydentem RP... ja wychowałem się wśród chłopców z nadprodukcją testosteronu, ale nikt nigdy po nóż nie sięgał... to zarezerwowane jest wyłącznie dla środowisk menelskich... i co na to odpowiesz?... wiadomo co odpowiesz... podasz kolejną linkę do naszego dziennika... zwięźle i nie na temat... ale robisz bezczelnie chlew z tej grupy i prowokujesz mnie do współudziału, dlatego EOT...

Data: 2010-03-21 08:57:50
Autor: Endriu
[...]

1993 rok pokazał Viperze kto ma chore ambicje. Czy Korwin któy chciał rozliczenia ze strarym systemem, czy Wałęsa prosty zacietrzewiony chłopek wykreowany przez SB-ków na "ideowego" przywódce - który ze swojego zacietrzewienia i chorych ambicji nie może wyleczyć się do dzisiaj. Viper chociaż nie wiem jakbyś zaklinał rzeczywistoś prawda jest taka a nie inna:

"Niech nas Pan ratuje panie prezydencie" powiedział do Wałęsy Agent Lis (który do dzisiaj ma swój program w TVP1 - a który już dawno z MOnią Olejnik TW Stokrotką powinien być spuszczony na śmietnik histori) którego później jednak ów uratował. A może zaprzeczysz że Wałesy ani na krok nie spuszczał z oka oficer prowadzący Wachowski który z swoim odłamem razwiedki dorabiał na boku przy przemycie narkotyków:

Kwity na Mietka W.
http://www.aferyprawa.com/index2.php?dzial=polityka&id=719&p=teksty/show

"[...] * Wachowski pomagał w przemycie narkotyków?
Ale jest jeszcze trzecia - najświeższa historia. Ostatnio RMF ujawnił, że były szef kancelarii Lecha Wałęsy mógł być zamieszany w gigantyczny przemyt narkotyków. Świadek w Nowym Jorku, z którym rozmawiali reporterzy RMF, twierdził, że na początku 2000 roku gang pruszkowski chciał przemycić do Polski z Ameryki Łacińskiej kilkaset ton kokainy. Osobą, która miała wszystko zorganizować, był ponoć "Słowik". Ochraniać maił go właśnie Wachowski. Narkotyki miały docierać do Polski na pokładzie jachtów, którymi pływał były minister Wałęsy. [...]".

I ja mam w to uwierzyć że dziwnym trafem to poubeckie ścierwo, które jeszcze 10 lat wcześniej ręki niby sobie podać nie mogło, po śmierci JPII nagle się pokochało i zjednoczyło ?.
http://gregory501.blox.pl/resource/demokracja_pap_450.jpg

- taki przypadek ?.

Weź Viper bo nie mogę cię słuchać.

Bronisz politycznego trupa który skompromitował się wielokrotnie, ośmieszając się tym samym całkowicie.
Powtarzam nie rozumię was Vipery, Anatole, XXL-e. Po cholerę brniecie w to gówno. Po co ?.
Z powodu szmalu publicznie robicie z siebie idiotów ?. Dobrze się wam żyje na koszt podatnika ?.

Nie rozumię cię Viper i nie zrozumię.

EOT

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 09:22:33
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
to przeuroczy człowiek... parę lat temu przywieźli go do szpitala z poważnymi
ranami od noża... zeznał wtedy że to wynik nieporozumienia towarzyskiego...

A z tym nożem, to taka ciekawostka.
W Mysłowicach urzęduje od paru lat prezydent:

Grzegorz Osyra
http://www.bip.myslowice.pl/index.php?idm=1

który:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Osyra

"[...] Osyra został wyznaczony przez premiera Leszka Millera na komisarycznego prezydenta do czasu nowych przedterminowych wyborów, wcześniej za rządów Padlewskiego (niecałe 20 dni) był wiceprezydetem.

Krótko przed tymi wyborami zgłosił na policji, iż został napadnięty i zraniony nożem, niedaleko urzędu miasta. Rana okazała się powierzchowna. Okoliczności tego zajścia pozostają niejasne. [...]"

i który do dzisisiaj prezydentuje miastu z ramienia SLD.
Pewnie to jakiś socjotechniczny chwyt, który od czasu do czasu działa - tym razem nie zadziałał....

P.S. Odnośnie Mysłowic - ciekawostką jest to że jego poprzednik:

"[...] Objął stanowisko p.o. prezydenta miasta w dramatycznych okolicznościach: jego poprzednik, Stanisław Padlewski zmarł tragicznie [...]" - szanowany były dyrektor jednej z najlepszych szkół w Mysłowicach - nagle w dziwnych okolicznościach wypadł przez okno ......

Gdzie pojawia się towarzystwo Leszka Millera tam nagle zaczynają się dziać dziwne rzeczy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 08:40:51
Autor: fatso
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
endriu, z tego co slysze to twoj guru, Korwin Mikke, dostal nozem w brzuch
od swojej malzonki w jakiejs domowej sprzeczce. No i po dzentelmensku
wzial sprawe na siebie.  Nie wiemy przeciez czym on pania Mikke az tak wkurwil,
moze mial jakies nietypowe wymagania seksualne?
W takiej sytuacji przeprowadza sie eksploratywna laparatomie -normalna procedura,
czyli otwiera sie brzuch by sprawdzic czy nie doszlo do uszkodzenia  jelita.
Moglby wtedy skonczyc jak znany aktor Bogumil Kobiela.
Skonczylo sie dobrze, jak widac a Korwin dalej klepie.

Data: 2010-03-21 10:00:32
Autor: Endriu
[...]

Trudno mi sie na ten temat wypowiadac - pytalem kiedys Michalkiewicza o to - zbyl mnie.
Jest to ewidentna rysa na wizerunku wolnorynkowego srodowiska.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 20:33:30
Autor: skippy
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Użytkownik "Endriu"

Jest to ewidentna rysa na wizerunku wolnorynkowego srodowiska.

Kurcze, a w tym środowisku to wolno sie czasem nawalić czy zajarać, czy to dyskwalifikacja kompletna zawodnika?
Dla jasności piszę tu w abstrakcji od kogokolwiek, tylko odnośnie tego zdania wyżej.

Data: 2010-03-21 09:46:36
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Gdzie pojawia się towarzystwo Leszka Millera tam nagle zaczynają się dziać dziwne rzeczy ....

Dodam również że Osyra jako komendanta Strazy Miejskiej zatrudnia:

Straż Miejska
http://www.bip.myslowice.pl/index.php?idm=46

Leszek Siekański
http://www.sm.myslowice.pl/foto/siekanski.jpg

Zbrodnicza działalność Grupy "D"  SB MSW
http://www.polonica.net/Grupa_D_SB.htm

"[...] Istnienie Grupy "D" zostało objęte tajemnicą nawet dla innych funkcjonariuszy SB, działania były nielegalne nawet z punktu widzenia prawa obowiązującego w PRL, a jej członkowie nie prowadzili żadnej szczegółowej dokumentacji podejmowanych akcji.

Właśnie z działalnością tej grupy historycy wiążą największe akty terroru wobec Kościoła, włącznie z zabójstwem ks. Jerzego Popiełuszki i innych księży. [...]

"[... ] Leszek Siekański od 1 grudnia 1978 r. był pracownikiem grupy operacyjnej Wydziału IV w Tychach. W latach 1981-1983 pracownikiem Sekcji V Wydziału, a następnie Sekcji VI. Aktywnie działał w grupie dowodzonej przez E. Perka wykazując wiele inwencji i własnej
inicjatywy. [...]"

Towarzystwo od mokrej roboty .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 15:37:44
Autor: viper
[...]

jak już Endriu chcesz nauczac Naród, to może jednak rób to w zgodzie z ortografią... nie pisze się "nie rozumię" tylko "nie rozumiem" bystrzaku... po drugie nigdy nie wziąłem ani grosza z "pieniędzy podatnika"... nawet gdy po zamknięciu działalności gospodarczej przysługiwał mi zasiłek to olałem ich ciepłym moczem... napisz do mnie jeszcze raz taki tekst to przestaniemy żartowac... po drugie z tobą dyskutuje się jak z niepełnosprytnym... zadaję ci pytanie które jest dla ciebie niewygodne a ty odpowiadasz zupełnie na inny temat... problem w tym, że prawie wszystkie pytania są dla ciebie niewygodne... ale spróbuję jeszcze raz... tylko jak nie potrafisz na nie odpowiedziec to nie odpowiadaj, bo jak znowu odpowiesz debilnym linkiem z debilnego źródła to wpadnę w furię... na pytanie dlaczego Mikke załatwia nieporozumienia towarzyskie przy pomocy noża odpowiedziałeś że kolesia z LSD też ktoś skaleczył nożem... a co to kur... ma do rzeczy... To Mikke sam powiedział że to było nieporozumienie towarzyskie nie prezydent Mysłowic... każdy kto widział jego burackie i chamskie zachowanie ma już pełną jasnośc, ale jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje... w biografii Korwina stoi, że w 1977 roku wyjechał na atrakcyjne półroczne stypendium do Paryża... każdy kto zna tamte czasy wie, że na takie stypendium nie mógł wyjechac "wróg ludu", nie było takiej opcji... mój ojciec który był genialnym wynalazcą mimo licznych zaproszeń nie mógł wyjechac, a gdy proponowali mu wstąpienie do partii to pozdrawiał ich środkowym palcem... i dlatego nigdy nie wyjechał w tamtych czasach z kraju pomimo wielu wstawiennictw... więc odpowiedz mi na pytanie, jak to się stało że znany działacz, a obecnie tępiciel agentów Korwin Myszka Mikke w 1977 wyjechał na megaatrakcyjne stypendium? W tamtych czasach nikt przypadkowy paszportu nie mógł dostac... Dla mnie to jest troszkę niejasne, ale to oczywiście tylko moje odczucie...

Data: 2010-03-21 15:36:27
Autor: fatso
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Viper>> ja wyjechalem, w 1975r, na paszportcie sluzbowym , na kongres naukowy.
Inna sprawa, ze na wniosku sklamalem ze "nie karany" ,wyjechalem w momencie kociokwiku
zwiazanego z kongresem bezpieczenstwa i wpolpracy w Helsinkach. Po moim wyjezdzie,
ucieczce i ukazaniu sie mojego Valedictory oswiadczenia w londynskim Dzienniku Polskim
i Dzienniku Zolnierza, wybuchla poniewczasie straszna afera w bydgoskiej ubecji.
Specjalna sprawe zalozyli, kryptonim Wyjazd. Przeswietlali moje bogate wowczas zycie seksualne
oraz zdrowie psychiczne(TW Lena okreslila mnie jako schizofrenika co rzekomo jest nader czeste w mojej profesji tamze;
TW Wladyslaw, wazna osoba  w swiecie medycznym, tez sie musial tlumaczyc). Narady i przesluchania.
Wreszcie wlaczyli mnie do sprawy Zdrajcy, juz  potencjalnie gardlowej. O powyzszym wiem z inspekcji moich akt w IPN
oraz od tego co znalazl w dokumentach KC PZPR niejaki Rulewski.
NB gratuluje udanego tatusia. To dobry start w zyciu.
Moj wlasny byl gibki w kregoslupie. Wygrzebal sie z dolow katynskich, sluzyl w AK i NSZ po cichu nawet.
Przezyl do poznego Gomulki i nawet tez wyjechal na wakacje do Londynu, w 1963, do brata. Tak wiec mozna bylo
jezdzic, w ramach wyjatkow od reguly. Pod warunkiem, ze sie z komuna kooperowalo. (albo mialo za zone wazna akowke-
pozniejsza agentke z listy Wildsteina).

fatso

Data: 2010-03-21 22:11:30
Autor: Endriu
[...]

Czepiasz się Korwina, podczas gdy to dzięki m.i.n niemu i środowisku wolnorynkowemu nastąpił 1993 rok. Chłopie twój kraj bankrutuje, przy korycie siedzi banda UB-eków która spreparowała cały "okrągły stół" i któar za pośrednictwem mediów sączy tą gównianą propagandową prounijną papkę dzień po dniu , okradając nas w żywe oczy, ordynarnie wycinając opozycję , a ty się czepiasz że Korwin w 1997 pojechał na jakieś stupendium ?.

Zluzuj, przewartościuj, przemyśl zanim pierdzielniesz kolejny post.

I jescze jedno. Mam nadzieje że po drugiej stronie komputera siedzi taki sam człowiek jak ja, a nie jakiś funkcjonariusz - oficer jakiegoś współczesnego odłamu bezpieki. Daj Boże żebyśmy się mogli kiedyś spotkać wipić piwko i kultuiralnie pogadać - najlepiej o tematach giełdowych - broń Boże o polityce.

Mam nadzieje że wogóle będziemy ze sobą mogli ze sobą za parę lat pogadać za pomoca Usenetu, bo dzięki demokratycznym wybororom z roku na rok do władzy coraz mocniej dochodzi ekipa któej marzy się  cenzura internetu - i taki emiejsca jak tu mogą przestać istnieć.

Parę lat temu czytałem wolnorynkowe felietony Michalkiewicza na sponsorowanej przez Niemców Interii.
Tu masz dowód:

http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/lichwiarze-przeszli-na-wegetarianizm,682525

Minęło trochę czasu po czym Michalkiewicz napisał to:

Tekst, który potrząsnął "elitką"

.... i Michalkiewcza z proniemieckiej Interii wycięli.

Jak będziesz poprierał tą pokrągłostołową mafię to za niedługo zostaniecie tutaj sami Vipery, XXL-e, i Anatole.
Nie będziesz musiał się już z nikim spierać - nie będzie takiej potrzeby ......

P.S. Pardon za błędy. Pisze z marszu z małym wglądem na ortografię i interpunkcję. Trza by to było wszystko posprawdzać - ale nie ma na to czasu.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-22 14:11:07
Autor: Przemek

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000c32.4ba62f38newsgate.onet.pl...
[...]

Z tego co chyba Mikke mowil to nalezal w tamtych latach do Stronnictwa Demokratycznego wiec chyba mogl sobie zalatwic paszport.
Ktos juz pisal tutaj ze mozna bylo wyjechac w ramach wyjatkow od reguly.

Data: 2010-03-22 14:25:58
Autor: viper
[...]

pewnie że mógł... tyle tylko że był wcześniej dwukrotnie karany, a pierwszy raz to tak nie do końca za politykę... więc troszkę to jest dziwne... nawiasem mówiąc przynależnośc do SD nie różniła się niczym od przynależności do PZPR... SD było takim listkiem figowym żeby nie nie nazywało że jest monopol... zresztą byc może nie ma w tym drugiego dna, ale chciałem koledze pokazac jak łatwo można kogoś obrzucic błotem...

Data: 2010-03-22 14:45:14
Autor: skippy
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Użytkownik "Przemek"

Z tego co chyba Mikke mowil to nalezal w tamtych latach do Stronnictwa Demokratycznego wiec chyba mogl sobie zalatwic paszport.
Ktos juz pisal tutaj ze mozna bylo wyjechac w ramach wyjatkow od reguly.

A co miało SD do załatwienia paszportu bez rozmowy itp spraw?
Nie czaje związku ew. tłumaczenia.

Data: 2010-03-22 15:15:52
Autor: Przemek
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:ho7s9d$jbb$1news.onet.pl...

Użytkownik "Przemek"

[...]

Mialem na mysli to ze przeciez mogl miec Korwin jakies dobre relacje z kims waznym w SD wiec ten ktos mogl mu pomoc w zalatwieniu paszportu lub stypendium o ktorym wspominal Viper.
To ze SD bylo przydupnikiem PZPR to wiem -tak samo jak ZSL bylo tez.

Lysiak tez pisal ze jak mu odmowiono paszportu to po interwencji prof T.Polaka otrzymal go jednak.

Data: 2010-03-22 14:55:39
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
stypendium nie mógł wyjechac "wróg ludu", nie było takiej opcji... mój ojciec
który był genialnym wynalazcą

No to jeszcze drogi Viperze jak powiedziałes A to i powiedz B  (jeżeli to nie jest tajemnica)....
Cóż takiego "wynalazł" tato, czym się zajmował/uje ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-22 14:56:39
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
No to jeszcze drogi Viperze jak powiedziałes A to i powiedz B  (jeżeli to nie jest tajemnica)....
Cóż takiego "wynalazł" tato, czym się zajmował/uje ....

Tak z czystej ciekawości pytam....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 16:15:19
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho320m$8i7$1news.interia.pl...
[...]

Tylko że co z tego wynika, napisz.
Jedyne że woleli Wałęsę na tym miejscu, niż kogoś innego.
I nic ponadto, a już szczególnie konkretne powody.

Data: 2010-03-21 21:43:16
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Jedyne że woleli Wałęsę na tym miejscu, niż kogoś innego.
I nic ponadto....

Che che, lepszego komentarza sam bym nie wymyślił.

Komentarz ów dedykuję Viperowi. Może mu się wreszcie jakaś lampka zapali.......po 20 latach.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 21:55:09
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho5un2$kdg$1news.interia.pl...

[...]

No widzisz jak mozna róznie rozumieć.
Ty powiesz, ze go woleli bo był ucholem na bieżących usługach.
A ktos powie, że np był najlepiej otoczony ucholami.
Albo najlepiej aktualnie inwigilowany.
Może byc 500 powodów, Ty zakładasz z góry jeden.

Data: 2010-03-21 22:04:17
Autor: skippy
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Poza tym, Endriu, mamy tu jeszcze jedną kwestię która mnie dręczy.
Otóż przyjąłeś założenie, że ten dokument jest prawdziwy (pomijam, ze dopowiadasz to, czego w nim nie ma, więc  interpretujesz pod tezę).
A tu mnie zawsze zastanawia fakt, że jak na razie wiemy tylko o jednym ważnym dokumencie tego typu, który uznano za sfłaszowany.
Otóż jak dla mnie, to liczba 1 wobec całej ilości, jest o 1 za duża albo o wiele za mała.
Żeby nikogo nie obrazić to mogę założyć, że jest za mała.
Wykluczam taką opcję, że był tylko i akurat 1, jako niemożliwą.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-21 22:20:13
Autor: Endriu
[...]

Jak masz wątpliwości to poszukaj oryginału i reszty dokumentacji w Moskwie albo w Berlinie ....
W Polsce archiwa mogą być mocno przetrzebione......

Bolek podpieprzyl teki z IPN !
http://gegenjay.wordpress.com/2008/06/25/bolek-podpieprzyl-teki-z-ipn/

"[...] Doradca prezesa IPN Antoni Dudek powiedział, że b. prezydent Lech Wałęsa w pierwszej połowie lat 90. nie zwrócił w sumie 2,5 tys. sfotografowanych stron tajnych dokumentów dotyczących m.in. Lecha Kaczyńskiego i Bogdana Borusewicza. [...]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-22 00:27:17
Autor: skippy
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Użytkownik "Endriu"

Jak masz wątpliwości to poszukaj oryginału i reszty dokumentacji w Moskwie albo w Berlinie ....

A Ty je widziałeś, nie?

Data: 2010-03-18 18:27:11
Autor: kc
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
[...]

Nie wiem dlaczego, ale jakoś w to nie wierzę. Czy dałeś może temu wyraz na grupie (tej czy innej) w owym czasie, czy może ponosi cię fantazja dla uwiarygodnienia swoich wywodów?

pozdrawiam
kc

Data: 2010-03-18 20:11:04
Autor: fatso
  kc wrote:
[...]

uwiarygodnienia swoich wywodĂłw?

pozdrawiam
kc

Oczywiscie, kolego- ja co mysle to i pisze.
Jesli wiec jest tutaj ktos kto mnie sledzi to latwo odkryje ewolucje mysli u mnie j.w.
No ale coz, tylko krowa nie zmienia wlasnych pogladow.
ja w Polsce nie mieszkam i po zmianie systemu, wlasciwie kazdy w Polsce rzad mi bedzie
odpowiadal. Nawet i rzad lewicowy SLD tutaj na grupie chwalilem, w szczegolnosci dobrego
polityka i realisty finansowego, pana Belke. Jednego co jedynie oczekuje i wymagam od rzadu
w Pomrocznej: by to byl rzad ludzi normalnych.

fatso

Data: 2010-03-18 21:18:06
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

polityka i realisty finansowego, pana Belke. Jednego co jedynie oczekuje
i wymagam od rzadu
w Pomrocznej: by to byl rzad ludzi normalnych.

To to masz całą rzeszę "normalnych", którzy za 20 mld Euro oddali władze szwabom ....
Banda pierdolców z TVN-owskim Walterem i Polsatowskim Solorzem na czele......
Pierdolona czerwona sitwa z rodowodem z WSI, która namieszała rodakom w łbach, którzy do dzisiaj nie mogą zakumać "o co kaman".....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 21:19:14
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

To to masz całą rzeszę "normalnych", którzy za 20 mld Euro oddali władze

20 mld w ciągu sześciu lat.... zapomniałem dodać.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-19 04:46:38
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

Endriu, mam dla ciebie pytanie: jak rozpoznac czlowieka normalnego?
Odpowiedz: normalny czlowiek nie widzi wokol siebie spiskowcow, zlodziei czyjajacych
na  jego kieske przy pasie czy tez nie staje sobie panicznie oparty plecami o sciane- bo moze
ktos juz sie czai by mu noz wbic w plecy. Mozna a nawet trzeba miec baczenie na bliznich wokolo,
wszak jest truizmem ze czlowiek czlowiekowi czesto jest wilkiem. Ale, ogolnie rzecz biorac,  normalny
nie bedzie weszyl paranoicznie spiskow wokolo siebie bez powodu.
Widze powyzej, ze uwiklales sie w sposob myslenia Panow Kaczynskich i ich Szkoly Politycznej.
Nie idz ta droga! O ile nie masz na to namacalnego dowodu, ze pejsaci wynosza workami majtek
narodowy i go lokuja w angielskich klubach futbolowych to wyluzuj i nie daj sie opetac paranoi.

fatso

Data: 2010-03-19 08:13:25
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Endriu, mam dla ciebie pytanie: jak rozpoznac czlowieka normalnego?
Odpowiedz: normalny czlowiek nie widzi wokol siebie spiskowcow, zlodziei

Jak mam byc nie wkurwiony jezeli ta pookraglostolowa banda dzień po dniu okrada
mnie na 5000 zl rocznie ?.

Impotencja potentatów
http://prawica.net/opinie/21185

"[...] Tymczasem dlug publiczny Polski siegnal 700 miliardów zlotych i
powieksza sie z szybkoscia co najmniej 1500 zlotych na sekunde, czyli 130
milionów zlotych na dobe. Koszty obslugi tego dlugu w przyszlym roku moga
wzrosnac nawet do 35 miliardów zl. rocznie, czyli 900 zl na mieszkanca.
Oznacza to, ze statystyczna 5-osobowa rodzina bedzie musiala tylko z tego
tytulu oddac lichwiarskiej miedzynarodówce prawie 5 tysiecy zlotych. [...]".

Jak mam być nie wkurwiony jeżeli ta pookrągłostołowa banda ordynarnie wycina polityków którzy próbują wprowadzić zakaz ustalania defiocytu budżetowego ?.

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Ja tych czerwonej mafii nienawidzę Fatso .... I to nie są żadne zwidy ani fatamorgana. Ta  MichnikowskoSolorzowskoWalterowska z rodowodem WSI  realnie istnieje i realnie robi wode z mózgu moim krajanom.

Nie nawidze tych chujów, i bardzo ubolewam nad tym że moi krajanie dają się robić za wała tym skurwysynom.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-19 07:48:04
Autor: fatso
[...]

To zrob to co ja planuje: dzisiaj wygrywam na euromillions, i tam sie przenosze :

http://www.moulin.nl/prop_view.php?iaj_prop_search_id=999843057&iface=3&iaj_prop_start=0&p=10997&mode=list

fajna chatka, ma fose dookola i pewnie most zwodzony. Tam sie mozna schowac z moimi sreberkami, podlaczyc prad
do wody by nikt sie nie zblizal, szyc z luku do ciekawskich a zlodziei obrzucac z gory glazami i lac na nich smole z kotla.
Inaczej nie poradzisz bracie: zawsze cie bedzie jakis chuj probowal obdoic z kasy.

fatso

Data: 2010-03-19 19:48:26
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Inaczej nie poradzisz bracie: zawsze cie bedzie jakis chuj probowal
obdoic z kasy.

Powiem ci Fatso ze nie lubie jak mnie ktos okrada, i najchetniej takiemu jednemu z drugim jegomosciowi dalbym w pysk.
Stad tez moja frustracja (moze troche za mocna), ale i równiez zatroskanie o losy mojej ojczyzny.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-19 22:52:06
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho0f7q$6cm$1news.interia.pl...

[...]

  Napisz kto Cie okrada i z czego - damy  mu w pysk razem...

--
marfi

Data: 2010-03-20 08:42:38
Autor: Endriu
[...]

Dzięki za wsparcie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 16:02:45
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho1sjd$su5$1news.interia.pl...
[...]

  Jakie wsparcie? Przecież jeszcze nie napisałeś kto Cię okrada.

--
marfi

Data: 2010-03-20 19:07:23
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

 Jakie wsparcie? Przecież jeszcze nie napisałeś kto Cię okrada.

Ci co ustalają deficyt buzetowy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 19:08:57
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
 Jakie wsparcie? Przecież jeszcze nie napisałeś kto Cię okrada.

Ci co ustalają deficyt buzetowy.

Właściwie to w większym stopniu moje (i twoje)  dzieci, niż mnie. Niemniej na jedno wychodzi.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?