Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

Data: 2010-03-18 04:51:52
Autor: Charlie delta
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
On 18 Mar, 04:49, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Problem z Kaczynskim, w dwoch osobach zreszta, jest ten ze on ze swego
schorzenia psychicznego- paranoi polskiej- ukul sprawny zreszta orez
polityczny.

Paranoja polska to uznana jednostka chorobowa, mozna o niej znalec
wzmianki w internecie a ja sam sie o czyms takim dowiedzialem przed 28
laty od wybitnego specjalisty, Anglika zreszta. Jest faktem, ze Polacy
reaguja na ogol inaczej na problemy ze zdrowiem psychicznym niz Anglicy
czy tez na przyklad West Indians, wynik zaszlosci historycznych zapewne.

Otoz ow wybitny specjalista twierdzil, ze w pewnym okresie czasu miewal
na swoim oddziale przynajmniej po jednym polskim paranoiku na kazdej
sali. Pozniej zapewne wydechli gdyz nieobecni gdy ja tam bylem(tym razem
jeszcze nie jako osoba leczona). Dzis pewnie maja tam znowu tlumny
naplyw polskich pacjentow, prosto z Polski.

Musze sie przyznac, ze sam sie dalem nabrac Kaczynskim na sanacje
Polski,na obalenie zlodziejskich ukladow, na IV RP. Widocznie tak juz
mamy ze racjonalny obserwator z polskim przeklenstwem w bagazniku musi
ulegac podszeptom szatana. Wyleczyl mnie atak podagry w W-wie, ktory
zmusil mnie do siedzenia non-stop przed telewizorem pod koniec lata
2007.Ogladalem te boje Lepperow i Ziobrow, ta narastajaca ogolna
paranoje w kraju. No i przyszlo odreagowanie. U mnie i u wiekszosci
ludzi w przywislanskim kraju. Wszak jest to niezbita prawda, ze w kazdym
spoleczenstwie liczba ludzi normalnych znacznie przewyzsza liczbe ludzi
niezdrowych psychicznie.

W tym samym czasie Pan Minister Sikorski tez musial przezywac niezwykle
stressy z powodu traumatyzujacych kontaktow z Kaczynskimi.
Podziwiam tego faceta: Pan Prezydent go kasal po pietach i czyni to do
dzisiaj. A co robi Pan Radek? Zamiast sie odmachnac jak na prawdziwego
mezczyzne przystalo to on jeszcze przeprasza ,ze cos tam sie odszczekal.
Przeciez to swiety albo tez wariat!
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Dogs look up to you. Cats look down at you. Give me a pig. He just

fatso

rządzą gościem emocje

nie nadaje się na żaden poważny urząd

nawet nato go nie chce

na zawsze pozostanie w drugim szeregu

buhahahahahahahahaha

Data: 2010-03-18 12:19:01
Autor: fatso
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Charlie delta wrote:

buhahahahahahahahaha

a to jest twoj charkterystyczny odzew- ryk osla?

Data: 2010-03-18 05:23:10
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 13:19, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Charlie delta wrote:

> buhahahahahahahahaha

a to jest twoj charkterystyczny odzew- ryk osla?

nie spaśluchu

to hasło klucz

ilość dźwieków do sygnał SHORT lub LONG dla wtajemniczonych

jestem TYM grubasem

TYM którego miśki wzywają budząc się w nocy pełni lęków i obaw o swoje
depo

jestem postarchem maluczkich buhahahahaha

buhahaha

Data: 2010-03-18 13:26:14
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

jestem postarchem maluczkich buhahahahaha

Charlie ale ty jestes jebnięty ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 05:33:52
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 13:26, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
> jestem postarchem maluczkich buhahahahaha

Charlie ale ty jestes jebni ty ....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

a ty jesteś nudny

nadęty

smutny

jak szarak skulony za miedzą

rynek jest przyjazny

baw się z nim , nie walcz

ciesz się i przyjmuj radośnie każdy sukces panienka

wtedy pan Rynek będzie z tobą a nie przeciwko tobie

buhahahahahahahaha

pewnie teraz obgryzasz ze starchu pazurki ?

oj co to będzie..............

Data: 2010-03-18 13:52:39
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

oj co to będzie..............

http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że ci obstawiali wzrosty już się napaśli.
2) Drugie  pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" niedźwiedź ?.
    Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 06:13:53
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 13:52, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
> oj co to b dzie..............

http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

1) LOP zmala do 70 ty , czyli z du doz mia o ci mo na powiedize e ci
obstawiali wzrosty ju si napa li.
2) Drugie  pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" nied wied ?.
    Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

zy naprawdę nie potrafisz zarabać na rynku?

nie stać ciebie na prządnego meta stocka profi ?

jak można korzystać z tego szajsu ?

Data: 2010-03-18 14:26:12
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

nie stać ciebie na prządnego meta stocka profi ?

Przetestowałem troche juz tego łącznie z Sakiewką pana Olszewskiego.
Na razie nie jestem zdecydowany co miałbym kupić, ciągle jestem w fazie poszukiwań.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:05:26
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

2) Drugie  pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" niedźwiedź ?.
   Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

No chyba ze stary byk, a tylko dlatego taki "gruby" po się proporcjonalnie na WGPW "odchudziło" ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:10:38
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnt60l$p53$1news.interia.pl...

oj co to będzie..............

http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że ci obstawiali wzrosty już się napaśli.

  ~60000 na FW20M10 nie zauważyłeś?

--
marfi

Data: 2010-03-18 14:16:29
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?

1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że
ci obstawiali wzrosty już się napaśli.

 ~60000 na FW20M10 nie zauważyłeś?

O pardon zamknięciae serji przegapiłem.

Powiem ci że nie grywam na razie na Futuresach bo mam za małą wiedzę.
Próbuje się bawić w akcje na niewielkich sumach.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:20:07
Autor: Endriu
[...]

Futuresy obserwuję ze względu na kierunek rynku.
Gdybym grał to zamknął bym wczoraj gdzieś na około 2486.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 06:23:34
Autor: Charlie delta
On 18 Mar, 14:20, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:

> [...]

Futuresy obserwuję ze względu na kierunek rynku.
Gdybym grał to zamknął bym wczoraj gdzieś na około 2486.

zuch - teoretyczny

ale promocja była wyżej bez trudu

w tym szaleństwie jest metoda

buhahaha

Data: 2010-03-18 14:28:59
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
zuch - teoretyczny
ale promocja była wyżej bez trudu
w tym szaleństwie jest metoda
buhahaha

Cięzki kawałek chleba. Trzeba mieć nerwy ze stali.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:40:10
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Ja bym wziął krótkie po 2500. Jestem maksymalista-perfekcjonista. Pojutrze Ci napisze gdzie bym się odwrócił na długie.

Data: 2010-03-18 14:58:49
Autor: Endriu
Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
Ja bym wziął krótkie po 2500. Jestem maksymalista-perfekcjonista. Pojutrze
Ci napisze gdzie bym się odwrócił na długie.

Wim, mogłem to napisać wczoraj gdzies tak o godz 11 - byłoby bardzie wiarygodne.
Nieważne.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:37:44
Autor: totus
Endriu wrote:

oj co to będzie..............

http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że
ci obstawiali wzrosty już się napaśli.

Troszkę się nie znasz. Ale nie szkodzi. Co Michałkiewicz o tym?

Data: 2010-03-18 17:42:23
Autor: george

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hnt60l$p53$1news.interia.pl...

[...]

Endriu nie pisz głupot.
Chociaż w sumie .. może ci sie tylko kalendarz przestawił i nie wiesz że jutro 3 piatek miesiąca marca....
A gdyby nadal nie było wiadomo o co chodzi.... to napisz.

george

Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?