Radosław Sikorski w Oksfordzie

Data: 2010-03-14 10:16:36
Autor: sofu
Radosław Sikorski w Oksfordzie
W latach osiemdziesiątych bogaci studenci Oksfordu skupieni w elitarnym
klubie Bullingdon z nudów demolowali knajpy, pokoje w akademikach, urządzali
alkoholowe burdy i wywoływali skandale. Na przykład pili na umór i
wymiotowali przy stołach w restauracjach do papierowych torebek. Jak ustalił
"Super Express", do tego grona należał Radosław Sikorski (47 l.).

Byli bezkarni, bo za zdemolowane knajpy natychmiast płacili olbrzymie sumy,
żeby właściciele nie skarżyli się policji.

Do swojej przynależności do Bullingdon Club Sikorski sam przyznał się przy
okazji realizacji filmu "Kiedy Boris spotkał Dave'a". Dokument angielskiej
stacji Channel 4 miał właśnie premierę w Wielkiej Brytanii - opowiada o
studenckich czasach lidera brytyjskich konserwatystów Davida Camerona (44
l.) oraz burmistrza Londynu Borisa Johnsona (46 l.). Obaj panowie, a dziś
wpływowi politycy z pierwszych stron gazet, byli też członkami tego
niesławnego stowarzyszenia. Teraz potwornie się tego wstydzą (źródło:
Channel 4/YouTube):

Więcej na stronie:
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/tak-sikorski-bawi-sie-w-oksfordzie_132648.h
tml?p=1

-- -- -

Tak się zastanawiam kim tak naprawde jest niejaki Radosław Sikorski ? Komu
służył i służy? Kto go promował i nadal promuje? Kto dał mu forse na szeroko
rozumiany Oxford? Ostanio przy okazji kampanii prezydenckiej wychodzą na jaw
rózne kwiatki z przeszłości Radosława jak np. to że ponoć udawał on
polskiego arystokrate i wiele innych.

sofu

Data: 2010-03-14 10:23:19
Autor: cytryna
[...]

No właśnie skąd Radziu syn średnio uposażonych w Polsce rodziców czerpał środki
na hulaszczy tryb zycia w Oxfordzie, na podróże do Afganistanu. Pan Prezydent miał wiedzę na ten temat, podzielił się tą wiedzą z Donaldem, okazało się, że styl życia i bycia nie przeszkadzał phemielowi w powołaniu go na stanowisko szefa MSZ-tu. Dziwny jest ten świat, jeśli sie jednak zważy na wyczyny Rycha, Zbycha, Mira, Grzecha i św. Blidy to już nic Polaka nie zdziwi.

Data: 2010-03-14 10:27:39
Autor: u2
W dniu 2010-03-14 10:23, cytryna pisze:

[...]

Dlatego Radek S. bardziej pasuje do kolesiów z peło niż do prawych
pisiorów. A dożynania watah nauczył się pewnie w Afganistanie :]

Data: 2010-03-14 10:31:59
Autor: abc
Radosław Sikorski w Oksfordzie
No właśnie skąd Radziu syn średnio uposażonych w Polsce rodziców czerpał
środki na hulaszczy tryb zycia w Oxfordzie, na podróże do Afganistanu.

Po wojnie w Polsce zawsze tak było, że aby zrobić karierę polityczną, trzeba
było albo być Żydem, albo przynajmniej mężem Żydówki, jak np. Władysław
Gomułka czy Franciszek Jóżwiak.

Data: 2010-03-14 10:43:34
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
trzeba
było albo być Żydem, albo przynajmniej mężem Żydówki, jak np. Władysław

To prawda! Żydzi oferowali swoje córki  Polakom co miało byc wstępem do ich
kariery. Niektórzy rozwodzili sie nawet z Polkami i brali Żydówki - córki
prominentów.

Data: 2010-03-14 10:38:35
Autor: sofu
Radosław Sikorski w Oksfordzie

Coś sie z tym linkiem porobiło. Prawidłowy jest ten:

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/tak-sikorski-bawi-sie-w-oksfordzie_132648.h
tml?p=1

Tam są tez inne strony mówiace o Sikorskim.

sofu

Data: 2010-03-14 10:40:12
Autor: sofu

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

[...]

-- -- -- -- -- --

Cos sie rypie z tym linkiem. Trzeba go w całości wkleić do przegladarki.

Data: 2010-03-14 11:47:00
Autor: .heÂŽsk.
Radosław Sikorski w Oksfordzie
On Sun, 14 Mar 2010 10:16:36 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

 [...]

[...]

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 11:56:47
Autor: u2
W dniu 2010-03-14 11:47, .heÂŽsk. pisze:

rózne kwiatki z przeszłości Radosława jak np. to że ponoć udawał on
polskiego arystokrate i wiele innych.

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

Nie trzeba nawet domysłów aby zauważyć, że Radkowi dużo brakuje do
prawdziwego arystokraty. Taki prostacki język nie pasuje do hrabiego :]

Data: 2010-03-14 12:41:02
Autor: ``heÂŽsk''
On Sun, 14 Mar 2010 11:56:47 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie trzeba nawet domysłów aby zauważyć, że Radkowi dużo brakuje do
prawdziwego arystokraty. Taki prostacki język nie pasuje do hrabiego :]

 nie to co ty, hrabia w pierwszym pokoleniu ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 12:45:28
Autor: u2
W dniu 2010-03-14 12:41, ``heÂŽsk'' pisze:

Nie trzeba nawet domysłów aby zauważyć, że Radkowi dużo brakuje do
prawdziwego arystokraty. Taki prostacki język nie pasuje do hrabiego :]

 nie to co ty, hrabia w pierwszym pokoleniu ;o)))

W porównaniu do ciebie to jestem nawet księciem :)

Data: 2010-03-14 17:26:10
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hniiuf$f0d$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-14 12:41, ``heRsk'' pisze:

[...]

i to z bajki - takim co na bialym koniu jezdzi....pucybut hesk zrobil sie czerwony ze zlosci...musi byc jakis mongol
awe

Data: 2010-03-14 17:47:21
Autor: u2
RadosÂław Sikorski w Oksfordzie
W dniu 2010-03-14 17:26, awe pisze:

i to z bajki - takim co na bialym koniu jezdzi....pucybut hesk zrobil sie czerwony ze zlosci...musi byc jakis mongol

Fakt, aż się zesrał ze złości :)

Data: 2010-03-14 17:57:17
Autor: ``heÂŽsk''
Rados?aw Sikorski w Oksfordzie
On Sun, 14 Mar 2010 17:47:21 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-03-14 17:26, awe pisze:

> i to z bajki - takim co na bialym koniu jezdzi....pucybut hesk zrobil sie > czerwony ze zlosci...musi byc jakis mongol

 awus, gnijesz u mnie w kf wiec sie nie napinaj ;o))))

Fakt, aż się zesrał ze złości :)

 wdepnales w gowienko na wycieraczce ? ;o))))

 p.s. sympatyzujesz z tym moralnym zerem - awe ? pffffuuuu !

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 19:55:32
Autor: awe

Użytkownik "``heRsk''" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:5a5qp5ptnr2kq01r0t2vhnv0plna5chd9c4ax.com...
> [...]

Fakt, aż się zesrał ze złości :)

 wdepnales w gowienko na wycieraczce ? ;o))))

 p.s. sympatyzujesz z tym moralnym zerem - awe ? pffffuuuu !

hesk po co sie plujesz i tak jestes glupim smieciem...nawet nie wiem co gorsze czy ze jestes glupi czy smiec
awe

Data: 2010-03-14 23:06:23
Autor: raff
RadosÂław Sikorski w Oksfordzie
i to z bajki - takim co na bialym koniu jezdzi....pucybut hesk zrobil sie czerwony ze zlosci...musi byc jakis mongol

Fakt, aż się zesrał ze złości :)

Nie, on tak ma...

R.

Data: 2010-03-14 17:28:44
Autor: ``heÂŽsk''
On Sun, 14 Mar 2010 12:45:28 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  nie to co ty, hrabia w pierwszym pokoleniu ;o)))
W porównaniu do ciebie to jestem nawet księciem :)

 tylko dlaczego nosisz takie folwarczne nazwisko ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 12:53:18
Autor: sofu

Użytkownik ".heRsk." <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Świadomie mylisz pytania z odpowiedziami, czy taki jestes bezdennie juz
głupi!?
Co do twoich metod to lubisz samemu spamujac zarzucać spam innym.
Wszystko co ci się nie podoba jest dla ciebie spamem.
Nie mozesz ugryść, to chociaż lubisz poszczekać jak pies.

sofu

Data: 2010-03-14 17:28:44
Autor: ``heÂŽsk''
On Sun, 14 Mar 2010 12:53:18 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

Świadomie mylisz pytania z odpowiedziami,

 to,ze sie ci myli to twoj problem.

czy taki jestes bezdennie juz głupi!?

 przewyzasz mnie o 1 pkt IQ juz sie "mondrzysz" ? ;o)

Co do twoich metod to lubisz samemu spamujac zarzucać spam innym.

 ja? mylisz mnie z mkarawanem.

Wszystko co ci się nie podoba jest dla ciebie spamem.

 j.w.

Nie mozesz ugryść, to chociaż lubisz poszczekać jak pies.

 pisy szczekaja, karwana idzie dalej ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 19:18:41
Autor: cytryna
> [...]

> polskiego arystokrate i wiele innych.

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

Przestań pieprzyć HeSk bo "ponoć", "domyślam się", to nie są żadne brednie.
 O FAKTACH Z ZYCIA RADZIA mówia i pisza jego koledzy ze studiów, bez ponoć i domyślam się. Wodę z mózgu możesz robić wielbicielom z GWna.

Data: 2010-03-14 19:29:06
Autor: Andrzej Adam Filip
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> pisze:
> [...]

 HeSk

Przestań pieprzyć HeSk bo "ponoć", "domyślam się", to nie są żadne brednie.
 O FAKTACH Z ZYCIA RADZIA mĂłwia i pisza jego koledzy ze studiĂłw, bez ponoć i domyślam się. Wodę z mĂłzgu moĹźesz robić wielbicielom z GWna.

Linki na poparcie znasz i dasz?
Gołosłowne oskarżenia tylko Sikorskiemu pomogą.

Przyjaciel przychodzi z daleka,
wróg - z własnej piersi się wywodzi.
  -- Przysłowie abisyńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-03-14 22:47:58
Autor: cytryna
> [...]
> domyślam się. Wodę z mózgu możesz robić wielbicielom z GWna.

Linki na poparcie znasz i dasz?
Gołosłowne oskarżenia tylko Sikorskiemu pomogą.

-- Andrzej Adam Filip :

Przeczytaj fragment artykułu z SE w poście pt.Kolejny potomek francuskiego oficera z Biłoraja. Kilka wierszy niżej i nie nudź jak HeSk.

Data: 2010-03-14 18:20:06
Autor: the_foe
Radosław Sikorski w Oksfordzie
W dniu 2010-03-14 10:16, sofu pisze:
Komu
służył

Kaczyńskim

--
the_foe

Data: 2010-03-15 05:18:46
Autor: sofu

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2010-03-14 10:16, sofu pisze:
> Komu
> służył

Kaczyńskim

--

Raczej udawał, że słuzy.

sofu

Data: 2010-03-14 19:16:29
Autor: Kenwood

http://forumzn.katalogi.pl/Rados%C5%82aw%2FRadek_Sikorski__agent_CIA__-t11113.html

Data: 2010-03-14 20:46:34
Autor: jadrys
[...]

No i co z tego? Ty mu coś zarzucasz? Masz mu za złe że lubił się chłopak zabawić?

Data: 2010-03-15 05:29:38
Autor: sofu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Channel 4/YouTube):
>

> sofu

No i co z tego? Ty mu coś zarzucasz? Masz mu za złe że lubił się chłopak

Jak sie ktos bawi na całego, to czasami warto spytac jakie to zabawy i kto
za to płaci? Zwłaszcza jeśli jest ważnym ministrem w moim kraju i pcha sie
na prezydenta, a niektóre "zabawy" są bardzo niebezpieczne dla kraju.

sofu

Data: 2010-03-15 15:17:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-15 05:29, sofu pisze:

[...]

Wiesz, gdyby nie podejrzenia że pan S. jest agentem imperium zła (CIA, MI6) to ja wolałbym oddać głos na niego niż na np. Marka Jurka..

Hulaszczy tryb życia pana S. wcale mi nie przeszkadza. Natomiast zapędy pana Jurka który ma ambicję wprowadzić w Polsce państwo wyznaniowe  przeszkadzają bardzo.

Radosław Sikorski w Oksfordzie