Radosław Sikorski w Oksfordzie

Data: 2010-03-14 11:47:00
Autor: .he®sk.
Radosław Sikorski w Oksfordzie
On Sun, 14 Mar 2010 10:16:36 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

 [...]

Tak się zastanawiam kim tak naprawde jest niejaki Radosław Sikorski ? Komu
służył i służy? Kto go promował i nadal promuje? Kto dał mu forse na szeroko
rozumiany Oxford? Ostanio przy okazji kampanii prezydenckiej wychodz± na jaw
rózne kwiatki z przeszło¶ci Radosława jak np. to że ponoć udawał on
polskiego arystokrate i wiele innych.

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 11:56:47
Autor: u2
Radosław Sikorski w Oksfordzie
W dniu 2010-03-14 11:47, .he®sk. pisze:

rózne kwiatki z przeszłości Radosława jak np. to że ponoć udawał on
polskiego arystokrate i wiele innych.

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

Nie trzeba nawet domysłów aby zauważyć, że Radkowi dużo brakuje do
prawdziwego arystokraty. Taki prostacki język nie pasuje do hrabiego :]

Data: 2010-03-14 12:41:02
Autor: ``he®sk''
On Sun, 14 Mar 2010 11:56:47 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie trzeba nawet domysłów aby zauważyć, że Radkowi dużo brakuje do
prawdziwego arystokraty. Taki prostacki język nie pasuje do hrabiego :]

 nie to co ty, hrabia w pierwszym pokoleniu ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 12:45:28
Autor: u2
W dniu 2010-03-14 12:41, ``he®sk'' pisze:

Nie trzeba nawet domysłów aby zauważyć, że Radkowi dużo brakuje do
prawdziwego arystokraty. Taki prostacki język nie pasuje do hrabiego :]

 nie to co ty, hrabia w pierwszym pokoleniu ;o)))

W porównaniu do ciebie to jestem nawet księciem :)

Data: 2010-03-14 17:26:10
Autor: awe
Radosław Sikorski w Oksfordzie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hniiuf$f0d$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-14 12:41, ``heRsk'' pisze:

[...]

-- -- -
i to z bajki - takim co na bialym koniu jezdzi....pucybut hesk zrobil sie czerwony ze zlosci...musi byc jakis mongol
awe

Data: 2010-03-14 17:47:21
Autor: u2
RadosÂław Sikorski w Oksfordzie
W dniu 2010-03-14 17:26, awe pisze:

i to z bajki - takim co na bialym koniu jezdzi....pucybut hesk zrobil sie czerwony ze zlosci...musi byc jakis mongol

Fakt, aż się zesrał ze złości :)

Data: 2010-03-14 17:57:17
Autor: ``he®sk''
Rados?aw Sikorski w Oksfordzie
On Sun, 14 Mar 2010 17:47:21 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-03-14 17:26, awe pisze:

> i to z bajki - takim co na bialym koniu jezdzi....pucybut hesk zrobil sie > czerwony ze zlosci...musi byc jakis mongol

 awus, gnijesz u mnie w kf wiec sie nie napinaj ;o))))

Fakt, aż się zesrał ze zło¶ci :)

 wdepnales w gowienko na wycieraczce ? ;o))))

 p.s. sympatyzujesz z tym moralnym zerem - awe ? pffffuuuu !

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 19:55:32
Autor: awe
Rados?aw Sikorski w Oksfordzie

Użytkownik "``heRsk''" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5a5qp5ptnr2kq01r0t2vhnv0plna5chd9c4ax.com...
> [...]

Fakt, aż się zesrał ze zło¶ci :)

 wdepnales w gowienko na wycieraczce ? ;o))))

 p.s. sympatyzujesz z tym moralnym zerem - awe ? pffffuuuu !

hesk po co sie plujesz i tak jestes glupim smieciem...nawet nie wiem co gorsze czy ze jestes glupi czy smiec
awe

Data: 2010-03-14 23:06:23
Autor: raff
RadosÂław Sikorski w Oksfordzie
i to z bajki - takim co na bialym koniu jezdzi....pucybut hesk zrobil sie czerwony ze zlosci...musi byc jakis mongol

Fakt, aż się zesrał ze złości :)

Nie, on tak ma...

R.

Data: 2010-03-14 17:28:44
Autor: ``he®sk''
On Sun, 14 Mar 2010 12:45:28 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  nie to co ty, hrabia w pierwszym pokoleniu ;o)))
W porównaniu do ciebie to jestem nawet księciem :)

 tylko dlaczego nosisz takie folwarczne nazwisko ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 12:53:18
Autor: sofu
Radosław Sikorski w Oksfordzie

Użytkownik ".heRsk." <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

¦wiadomie mylisz pytania z odpowiedziami, czy taki jestes bezdennie juz
głupi!?
Co do twoich metod to lubisz samemu spamujac zarzucać spam innym.
Wszystko co ci się nie podoba jest dla ciebie spamem.
Nie mozesz ugry¶ć, to chociaż lubisz poszczekać jak pies.

sofu

Data: 2010-03-14 17:28:44
Autor: ``he®sk''
On Sun, 14 Mar 2010 12:53:18 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

¦wiadomie mylisz pytania z odpowiedziami,

 to,ze sie ci myli to twoj problem.

czy taki jestes bezdennie juz głupi!?

 przewyzasz mnie o 1 pkt IQ juz sie "mondrzysz" ? ;o)

Co do twoich metod to lubisz samemu spamujac zarzucać spam innym.

 ja? mylisz mnie z mkarawanem.

Wszystko co ci się nie podoba jest dla ciebie spamem.

 j.w.

Nie mozesz ugry¶ć, to chociaż lubisz poszczekać jak pies.

 pisy szczekaja, karwana idzie dalej ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 19:18:41
Autor: cytryna
> [...]

> polskiego arystokrate i wiele innych.

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

Przestań pieprzyć HeSk bo "ponoć", "domy¶lam się", to nie s± żadne brednie.
 O FAKTACH Z ZYCIA RADZIA mówia i pisza jego koledzy ze studiów, bez ponoć i domy¶lam się. Wodę z mózgu możesz robić wielbicielom z GWna.

Data: 2010-03-14 19:29:06
Autor: Andrzej Adam Filip
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> pisze:
> [...]

> polskiego arystokrate i wiele innych.

 PONOC... "domyslam sie" i inne brednie zamiast faktow.
 metody uzywane przez kurdupli umyslowych...

Przestań pieprzyć HeSk bo "ponoć", "domyślam się", to nie są żadne brednie.
 O FAKTACH Z ZYCIA RADZIA mĂłwia i pisza jego koledzy ze studiĂłw, bez ponoć i domyĹ›lam siÄ™. WodÄ™ z mĂłzgu moĹĽesz robić wielbicielom z GWna.

Linki na poparcie znasz i dasz?
Gołosłowne oskarżenia tylko Sikorskiemu pomogą.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Przyjaciel przychodzi z daleka,

Data: 2010-03-14 22:47:58
Autor: cytryna
> [...]
> domyślam się. Wodę z mózgu możesz robić wielbicielom z GWna.

Linki na poparcie znasz i dasz?
Gołosłowne oskarżenia tylko Sikorskiemu pomogą.

Przeczytaj fragment artykułu z SE w po¶cie pt.Kolejny potomek francuskiego oficera z Biłoraja. Kilka wierszy niżej i nie nudĽ jak HeSk.

--

Radosław Sikorski w Oksfordzie