Radosna wieść dla zwolenników tolerancji

Data: 2009-05-03 21:23:58
Autor: abc
Radosna wieść dla zwolenników tolerancji
Jak podaje Christianitas:

Massachusetts, które zasłynęło z forsowania legislacji zezwalającej na "małżeństwa" jednopłciowe zaczęło już pierwsze kroki w kierunku normalizacji innego zaburzenia - bestializmu, czyli aktów seksualnych między ludźmi i zwierzętami.

Od pewnego czasu prowadzona była dyskretna kampania medialno-społeczna na rzecz "zniesienia stygmy społecznej", na jaką narażeni są zoofile. Polega ona m.in. na eufemizacji języka używanego w mediach.

W kolejnym kroku zaproponowano ustawę, która łagodzi kary za akty seksualne ze zwierzętami. Autorzy ustawy, Cynthia S. Creem, Robert A. O'Leary, Michael E. Festa, David P. Linsky - wszyscy z Partii Demokratycznej - są również gorliwymi zwolennikami aborcji i związków homoseksualnych oraz cieszą się otwartym poparciem trzech grup gejowskiego lobby Massachusetts.

"Ustawa dotycząca archaicznych wykroczeń", jak oficjalnie nazywa się projekt, zmieniłaby również inne przepisy, legalizując reklamowanie aborcji, cudzołóstwo i konkubinat.

Aktywiści pro-rodzinni, którzy ostrzegali przed skutkami redefiniowania małżeństwa, widząc je jako początek "równi pochyłej" prowadzącej do normalizacji całej rzeszy dewiacji, włącznie z zoofilią, kazirodztwem i poligamią, byli niejednokrotnie wyśmiewani za tego rodzaju sugestie.

Tymczasem Massachusetts nie jest odosobnione w tej tendencji. Wielka Brytania dopuściła niedawno możliwość emitowanie programów o seksie ze zwierzętami do telewizji publicznej, a w Szwecji notuje się w ostatnich latach znaczący wzrost aktów bestializmu, który jest w tym kraju legalny od roku 1944, kiedy to zniesiono również zakaz zachowań homoseksualnych.

/jn/

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-05-03 21:38:13
Autor: Piotr
Dnia Sun, 3 May 2009 21:23:58 +0200, abc napisał(a):

[...]

I tak sobie na przyjęcie, taki masecziusec, pójdzie z kózką, albo
osiołkiem-tonym... Piękne! Serce miłośników "tolerancji" powinno peknąć ze
szczęścia.
A jeżeli taki wybraniec narobi gospodarzowi na dywan, to ja już widzę tę
akcję policji, gdy ktoś, coś beknie przeciw, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-03 21:44:06
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Kontakty seksualne między ludźmi a zwierzętami były są i będą, nic na to nie można poradzić..

Data: 2009-05-03 12:50:53
Autor: mrdevilyn
On 3 Maj, 21:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Kontakty seksualne między ludźmi a zwierzętami były są i będą, nic na to
nie można poradzić..

Podobnie jak gwałty, kradzieże i morderstwa. I na to równiez nic nie
można poradzić, więc zezwolić by wypadało twoim zdaniem?

Data: 2009-05-03 22:06:36
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

O nie, to już zupełnie inna para kaloszy.. Gdy piękny młodzian i kózka mają się ku sobie, po co im przeszkadzać? Gdy atrakcyjną brunetkę pociąga ze wzajemnością owczarek niemiecki, nie stawajmy im na drodze..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-03 22:42:51
Autor: Hans Kloss
jadrys <CHE@op.pl> napisał(a):
O nie, to już zupełnie inna para kaloszy..

Taa...

Data: 2009-05-04 06:11:21
Autor: pluton
Radosna wieść dla zwolenników tolerancji
> O nie, to już zupełnie inna para kaloszy..

Taa...

Nie martw sie, my tu rozumiemy twoje lateksowe upodobania.

Nullification

Data: 2009-05-04 07:16:30
Autor: Piotr
Dnia Mon, 4 May 2009 06:11:21 +0200, pluton napisał(a):

Nie martw sie, my tu rozumiemy twoje lateksowe upodobania.

Pluto, a twój owczarek, to jak, kocha cię czy nie?
Piotr

Data: 2009-05-04 00:39:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

O nie, to już zupełnie inna para kaloszy.. Gdy piękny młodzian i kózka
mają się ku sobie, po co im przeszkadzać? Gdy atrakcyjną brunetkę
pociąga ze wzajemnością owczarek niemiecki, nie stawajmy im na drodze..

Was Jadryś chyba totalnie już popierd... Owczarek ze wzajemnością?
ROTFL
Toć owczarkowi wszystko jedno jaką sukę posuwa.

--
Pit

Data: 2009-05-04 14:14:40
Autor: jadrys
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

A dlaczego niby nie? Myślisz że  z ludzką partnerką to łączy takiego psa tylko czysty sex? Na uczucia wyższe nie ma miejsca?

ROTFL
Toć owczarkowi wszystko jedno jaką sukę posuwa.

Myślę że jednak nie, taki psi koneser byle czego nie ruszy..

Data: 2009-05-03 21:53:14
Autor: Piotr
Dnia Sun, 03 May 2009 21:44:06 +0200, jadrys napisał(a):

Kontakty seksualne między ludźmi a zwierzętami były są i będą, nic na to nie można poradzić..

Masz posrany dywan?
Piotr

Data: 2009-05-03 22:10:26
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie trzymam zwierzaków w domu.. Kot ma legowisko w garażu, a pies ma swoją budę..

Data: 2009-05-03 13:20:03
Autor: mwisniewski2008
On 3 Maj, 22:10, jadrys <C...@op.pl> wrote:
Piotr pisze:

> [...]

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Jedyne zwierze, ktor moglbym trzymac w domu to blowfish.

Data: 2009-05-03 22:29:41
Autor: Piotr
Dnia Sun, 03 May 2009 22:10:26 +0200, jadrys napisał(a):

Nie trzymam zwierzaków w domu.. Kot ma legowisko w garażu, a pies ma swoją budę..

Jesteś nietolerancyjny Jadrysiu. A biorąc waszą lewacką miarę, to jesteś
nazista, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-04 14:17:28
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Jestem tolerancyjny, ale nie dla sierściuchów w mieszkaniu..

Data: 2009-05-03 22:06:03
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gtks6c$cb$1news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
alez ludzie to zwierzeta , a ta dzisiejsza mlodziez to juz w ogole zupelne zezwierzecenie
awe

Data: 2009-05-03 22:12:16
Autor: jadrys

Piotr pisze:

[...]

Nie obrażaj zwierząt, awe..

Data: 2009-05-04 07:18:30
Autor: Piotr
Radosna wieść dla zwolenników tol erancji
Dnia Sun, 03 May 2009 22:12:16 +0200, jadrys napisał(a):

Nie obrażaj zwierząt, awe..

A ty młodzieży. Jak na takich pokurwionych "starych", młódź mamy
piękną.
Piotr

Data: 2009-05-04 01:45:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Radosna wieść dla zwolenników tolerancji
niedziela, 3 maja 2009 21:23. carbon entity 'abc' <oppa12@wp.pl>

[...]

Szczerze, kogo osobiście krzywdzi czy komu szkodzi takie "bestialstwo
Massauciechs" (zakładając, że nie dochodzi do aktów "zoo-sadyzmu") poza
tym, że jest ono po prostu głupie i brzydkie? Ale ZTCW prawo nie powinno
karać za głupotę i brzydotę czynu, tylko za jego szkodę wymierną. Jeśli
już, to proponuję karanie wyłącznie na "wniosek pokrzywdzonego" hehe, już
widzę ten tłum łowiecek idących do sądu za to, że baca je
zmolestowoł ;)))))

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Radosna wieść dla zwolenników tolerancji