Radosny Marsz

Data: 2012-11-12 09:51:36
Autor: Jusuf
Radosny Marsz
Polacy nie są głupi, są tylko zniewoleni. Szybko pojęli propagandę reżimową, bo tak prypitywną. Nawet wp.pl złapała się na tę prymitywną propagandę, w swojej relacji o wczorajszych marszach, na samym początku już informacji o marszu prezydenckim informowała:
"W atmosferze radości i - jak podkreślają uczestnicy - szacunku dla wydarzeń sprzed 94 lat sprzed Grobu Nieznanego Żołnierza ruszył marsz "Razem dla Niepodległej". Marsz prowadzi prezydent Bronisław Komorowski."

Myślę sobie, o co chodzi? Dopiero japolicyjni kibole zrobili zadymę na samym pczątku Marszu Niepodległości, wiedziałem, dlaczego tam miała być radość, a tu smutek. Marsz "radości" był marszem partyjnym, politruków, reżimu władzy, za nasze pieniądze, a Marsz Niepodległości był marszem spontanicznym Polaków, organizowanym oddolnie za własne uczestników pieniądze, a tego władza nie mogła zdzierżyć.

Zastanawiam się, czy wp.pl dostała ten tekst do publikacji gotowy, czy skopiowała z innego GWna? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Radosny Marsz