Radosny papla w aureoli mêczeñstwa.

Data: 2011-06-01 06:20:58
Autor: cirrus
Radosny papla w aureoli mêczeñstwa.
# Zobacz, kto ciê broni, a powiem ci, kim jeste¶. Usuniêty z PO pose³ Wêgrzyn mianowa³ siê ofiar± politycznej poprawno¶ci (zob. artyku³ w Newsweeku). Je¶li ju¿, to zabi³a go g³upota radosnego papli, plot±cego, co mu ¶lina na jêzyk przyniesie. Teraz pose³ próbuje do swej wpadki dorobiæ aureolê mêczeñstwa: prze¶laduje go lobby gejowskie. A w obronie infantylnej wypowiedzi pos³a staje Tomasz Terlikowski. Oczywi¶cie w imiê walki o prawo do mówienia pe³nej prawdy o homoseksualistach i w obronie rodziny i ma³¿eñstwa jako zwi±zku mê¿czyzny i kobiety. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfdhm
--
stevep

Data: 2011-06-01 08:17:38
Autor: jadrys
Radosny papla w aureoli męczeństwa.
W dniu 2011-06-01 06:20, cirrus pisze:
# Zobacz, kto cię broni, a powiem ci, kim jesteś. Usunięty z PO poseł Węgrzyn mianował się ofiarą politycznej poprawności (zob. artykuł w Newsweeku). Jeśli już, to zabiła go głupota radosnego papli, plotącego, co mu ślina na język przyniesie. Teraz poseł próbuje do swej wpadki dorobić aureolę męczeństwa: prześladuje go lobby gejowskie. A w obronie infantylnej wypowiedzi posła staje Tomasz Terlikowski. Oczywiście w imię walki o prawo do mówienia pełnej prawdy o homoseksualistach i w obronie rodziny i małżeństwa jako związku mężczyzny i kobiety. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfdhm

Jak to jest bycie w mniejszości seksualnej, Stefan? Normalni ludzie się ciebie boją, nienawidzą cię, czy wręcz odwrotnie - traktują cię ze zrozumieniem i tolerancją?

Data: 2011-06-01 09:40:36
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is4ll1$be9$2news.onet.pl...
[...]

Nikt nie traktuje mnie jako idioty, a to ciebie dotyczy.

--
stevep

Data: 2011-06-02 12:12:20
Autor: Antenka
On 1 Cze, 09:40, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

Nikt nie traktuje mnie jako idioty, a to ciebie dotyczy

Uwa¿aj, bo jak puknê w tê  pust±, ³ys± makówê to ci resztka,
zmia¿d¿ycowanego mózgu na glebê wyp³ynie!

Antenka

Data: 2011-06-02 12:14:27
Autor: Antenka
Radosny papla w aureoli mêczeñstwa.
On 2 Cze, 20:15, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Buehehehe

Raffek, a ty tez oberwiesz! Czego rzysz jak kon?

Antenka

Data: 2011-06-03 03:24:43
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:is8jvq$ghe$1news.onet.pl...
[...]
plotÄ…cego,  co mu Å›lina na jÄ™zyk przyniesie. Teraz poseÅ‚ próbuje
do swej wpadki  dorobić aureolÄ™ mÄ™czeÅ„stwa: przeÅ›laduje go lobby
gejowskie. A w obronie  infantylnej wypowiedzi posÅ‚a staje Tomasz
Terlikowski. OczywiÅ›cie w imiÄ™  walki o prawo do mówienia peÅ‚nej
prawdy o homoseksualistach i w obronie  rodziny i małżeÅ„stwa jako
związku mężczyzny i kobiety. # Ze strony:
http://tiny.pl/hfdhm
Jak to jest bycie w mniejszości seksualnej, Stefan? Normalni ludzie się
ciebie boją, nienawidzą cię, czy wręcz odwrotnie - traktują cię ze
zrozumieniem i tolerancjÄ…?
Nikt nie traktuje mnie jako idioty,
Buehehehe
R.

Oprócz idiotow jak ty, buehehehe,

--
stevep

Data: 2011-06-02 21:29:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-01 09:40, cirrus pisze:
[...]

No cóż, moje wolnomyślicielstwo i szerokie horyzonty u wielu wywołuje niezrozumienie. Ale to ja na nich patrzę z pobłażliwym, ale jednak niesmakiem.

Data: 2011-06-02 12:53:53
Autor: Antenka
Radosny papla w aureoli mêczeñstwa.
On 2 Cze, 21:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

No có¿, moje wolnomy¶licielstwo i szerokie horyzonty u wielu wywo³uje
 niezrozumienie. Ale to ja na nich patrzê z pob³a¿liwym, ale jednak
 niesmakiem. <

Ty wiesz, ¿e ja Lenina z Poronina nigdy nie zaakceptujê ;-))

Antenka

Data: 2011-06-02 22:02:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-02 21:53, Antenka pisze:
On 2 Cze, 21:29, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

No cóż, moje wolnomyślicielstwo i szerokie horyzonty u wielu wywołuje
  niezrozumienie. Ale to ja na nich patrzÄ™ z pobÅ‚ażliwym, ale jednak
  niesmakiem.<

Ty wiesz, że ja Lenina z Poronina nigdy nie zaakceptuję ;-))

Antenka

Ja zreszta też! Nigdy mnie nie interesowały jakieś przedmioty czy wizerunki wodza Rewolucji (precz z kultem jednostki). To nie Lenin jest dla mnie wielki - to idea którą wprowadził w życie i usiłował realizować jest dla mnie przedmiotem przed którym zdejmuję czapkę.

Data: 2011-06-03 03:26:13
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is8q8d$b5u$1news.onet.pl...
[...]

A pornografia- Lenin bez czapki?

[...]

[...]