Radosnych Swiat!

Data: 2011-12-24 10:54:59
Autor:
Radosnych Swiat!
Wszystkim PORZADNYM ludziom bez wzgledu na przekonania polityczne, religijne, orientacje seksualna i stan zniewolenia umyslu zycze radosnych Swiat Bozego Narodzenia dedykujac http://www.youtube.com/watch?v=lQEv6OPsvfY

HeSk

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-24 11:25:21
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
Wszystkim PORZADNYM ludziom bez wzgledu na przekonania
polityczne, religijne,

Dzięki, Heniu - ja tobie życzę tego samego, POMIMO WSZYSTKO i odpuszczami ci twoje chamskie inwektywy i kłamliwe prowokatorskie insynuacje oraz śmieszne i niepoważne pogróżki kierowane pod moim adresem. Idź z Bogiem i nie grzesz więcej.

orientacje seksualna i stan
zniewolenia umyslu zycze radosnych Swiat Bozego Narodzenia
dedykujac http://www.youtube.com/watch?v=lQEv6OPsvfY

HeSk

Oryginalne to nie jest - ale doceniamy, doceniamy.

Data: 2011-12-24 17:56:39
Autor: Grzegorz Z.
Radosnych Swiat!
rAzor napisaù:

Uýytkownik - "<He®Sk>" napisaù:
Wszystkim PORZADNYM ludziom bez wzgledu na przekonania
polityczne, religijne,

Dziæki, Heniu - ja tobie ýyczæ tego samego, POMIMO WSZYSTKO i odpuszczami ci twoje chamskie inwektywy i kùamliwe prowokatorskie insynuacje oraz úmieszne i niepowaýne pogróýki kierowane pod moim adresem. Idê z Bogiem i nie grzesz wiæcej.

Ale tego ýe ci zerýnàù Milusiæ to skurwielowi nie zapomnisz nigdy?

--
"Tylko owce potrzebujà Pasterza"

Data: 2011-12-25 09:02:50
Autor: Przemysław W
Radosnych Swiat!
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd49ag$bnd$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Życzenia były skierowane do "porządnych ludzi", a nie do hałdowego menelstwa.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanÄ…Å‚ przed sÄ…dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-25 11:07:52
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Dlatego nie powinieneś czuć się ich adresatem, Kawecki. :-)

Data: 2011-12-25 13:23:56
Autor: Antenka
Radosnych Swiat!
On 25 Gru, 11:07, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:
U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:

> U¿ytkownik "rAzor" <komu...@na.kolyme.ru> napisa³ w wiadomo¶ci

>>> HeSk

> ¯yczenia by³y skierowane do "porz±dnych ludzi", a nie do ha³dowego
> menelstwa.

> Przemek

Dlatego nie powiniene¶ czuæ siê ich adresatem, Kawecki. :-)

:-o))

Data: 2011-12-26 08:25:53
Autor: Przemysław W
Radosnych Swiat!
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Spytaj nadawcę czy ty powinieneś się czuć ich adresatem.

Przemek

Data: 2011-12-26 10:48:08
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Dlatego nie powinieneś czuć się ich adresatem, Kawecki. :-)

Spytaj nadawcę czy ty powinieneś się czuć ich adresatem.

Skoro napisał "porządnych ludzi", to nie ma takiej potrzeby.
Ty nie jesteÅ› porzÄ…dny, ciebie siÄ™ to nie tyczy.

Data: 2011-12-26 12:38:44
Autor: Przemysław W
Radosnych Swiat!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd9fsn$ofr$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Dlatego nie powinieneś czuć się ich adresatem, Kawecki. :-)

Spytaj nadawcę czy ty powinieneś się czuć ich adresatem.

Skoro napisał "porządnych ludzi", to nie ma takiej potrzeby.

W twoim przypadku własnie o to chodzi. Przymiotnik "porządny" pasuje do ciebie jak świni siodło.

Przemek

Data: 2011-12-26 13:10:07
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
[...]

Pokaż zdjęcie - jak wyszedłeś?

Data: 2011-12-27 04:51:19
Autor: stevep
Radosnych Swiat!
Dnia 26-12-2011 o 10:48:08 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:
Dlatego nie powiniene¶ czuæ siê ich adresatem, Kawecki. :-)

Spytaj nadawcê czy ty powiniene¶ siê czuæ ich adresatem.

Skoro napisa³ "porz±dnych ludzi", to nie ma takiej potrzeby.
Ty nie jeste¶ porz±dny, ciebie siê to nie tyczy.

Dupikowski, witam po¶wi±tecznie czo³owego prymitywa psp (dzi¶ ju¿ wtorek)  i ty tak serio i samokrytycznie o sobie?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-27 09:05:01
Autor:
Radosnych Swiat!
On Tue, 27 Dec 2011 04:51:19 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

Dupikowski, witam po¶wi±tecznie czo³owego prymitywa psp (dzi¶ ju¿ wtorek)  i ty tak serio i samokrytycznie o sobie?

 pelna zgoda. razor ma kompleks malego czlonka. ;)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-24 12:40:49
Autor: MH
Radosnych Swiat!
<He?Sk> <2012&#65533;uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
[...]

===================

Te¿ wszystkiego naj :

http://www.youtube.com/watch?v=K05JWjA0atc

MH

Data: 2011-12-24 13:49:52
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
U¿ytkownik -  MH napisa³:

Przebijam: http://www.youtube.com/watch?v=ihBJdYbZnnk !!!

Data: 2011-12-24 12:56:34
Autor: MH
Radosnych Swiat!
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):
> [...]

====================

http://www.youtube.com/watch?v=1PBw7jUitKc

MH

Data: 2011-12-24 13:57:42
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
U¿ytkownik -  MH napisa³:

Przebijam: http://www.youtube.com/watch?v=ihBJdYbZnnk !!!

====================

http://www.youtube.com/watch?v=1PBw7jUitKc

MH

Dobra, starczy - ju¿ dzisiaj rzyga³em.

Data: 2011-12-24 13:21:42
Autor: MH
Radosnych Swiat!
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):
> [...]

======================

No to teraz co¶ spokojnego na wyluzowanie :

http://www.youtube.com/watch?v=mS7aPE_YbVM&feature=related

MH

Data: 2011-12-25 02:04:38
Autor: Grzegorz Z.
Radosnych Swiat!
rAzor napisa³:

U¿ytkownik -  MH napisa³:

Przebijam: http://www.youtube.com/watch?v=ihBJdYbZnnk !!!

====================

http://www.youtube.com/watch?v=1PBw7jUitKc

MH

Dobra, starczy - ju¿ dzisiaj rzyga³em.

"Przy komputerze? :-)"

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-25 09:04:26
Autor: Przemys³aw W
Radosnych Swiat!
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:17fsz5qbndhjl.5dav9u9659ov$.dlg40tude.net...
rAzor napisa³:

U¿ytkownik -  MH napisa³:

[...]

Na komputer.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce by³y premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±³ przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-25 11:16:14
Autor: Grzegorz Z.
Radosnych Swiat!
Przemys³aw W napisa³:

[...]

"lubiê to" :)

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-26 15:02:48
Autor:
[...]

 Napisalem wyraznie: PORZADNYM LUDZIOM tak wiec moje zyczenia
 nie dotycza wszelkiej masci zawszonych kundli ujadajacych zza
 plota, zakompleksionych posranscow w ktorych umyslach belieroza
 poczynila nieodwracalne spustoszenia. do nich czuje odraze.

HeSk

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-26 15:30:03
Autor: raff
Radosnych Swiat!
On Mon, 26 Dec 2011 15:02:48 +0100, "<He®Sk>"
<2012€uro.bigbrednie@interia.pl> wrote:

[...]

Jak to menda nawet nie potrafi zyczen przyjac. Co lajza to lajza.

R.

Data: 2011-12-27 04:54:18
Autor: stevep
Radosnych Swiat!
Dnia 26-12-2011 o 15:30:03 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Dawniej pisowskÄ… wylewność skomentowanoby okreÅ›leniem "koÅ„skie pieszczoty"  (kopanie) Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-27 09:05:01
Autor:
Radosnych Swiat!
On Tue, 27 Dec 2011 04:54:18 +0100, stevep
> [...]

> R.

Dawniej pisowskÄ… wylewność skomentowanoby okreÅ›leniem "koÅ„skie pieszczoty"  (kopanie) Kurwikowski.

rafalku, wyraznie napisalemze zyczenia nie dotycza wszelkiej masci
zawszonych kundli ujadajacych zza plota, zakompleksionych posranscow w
ktorych umyslach borelioza poczynila nieodwracalne spustoszenia. do
nich czuje odraze. jezeli czujesz sie zawszonym kundelem to twoj
problem.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-26 15:46:07
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Nie odmawiaj człowieczeństwa Kaweckiemu, jakoż i sobie, heniu - nieładnie tak złorzeczyć. Szczególnie przy świętach. Pouczasz innych na temat człowieczeństwa, a patrz jakie bydlę i ścierwo z ciebie wyłazi. fuj!

  plota, zakompleksionych posranscow w ktorych umyslach belieroza

Wiemy, wiemy - litrówka. E, ten - to znaczy literówka.

  poczynila nieodwracalne spustoszenia. do nich czuje odraze.

HeSk

Wolę sobie nie wyobrażać, jaką odrazę musisz czuć do samego siebie. ;-)

Data: 2011-12-24 13:30:03
Autor: raff
Radosnych Swiat!
On Sat, 24 Dec 2011 10:54:59 +0100, "<He®Sk>"
[...]

Ja rowniez ci zycze Wesolych Swiat, TROLLU.

R.

Radosnych Swiat!