Radosnych Swiat!

Data: 2011-12-24 12:40:49
Autor: MH
Radosnych Swiat!
<He?Sk> <2012&#65533;uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
Wszystkim PORZADNYM ludziom bez wzgledu na przekonania polityczne, religijne, orientacje seksualna i stan zniewolenia umyslu zycze radosnych Swiat Bozego Narodzenia dedykujac http://www.youtube.com/watch?v=lQEv6OPsvfY

HeSk

===================

Też wszystkiego naj :

http://www.youtube.com/watch?v=K05JWjA0atc

MH

Data: 2011-12-24 13:49:52
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!

Przebijam: http://www.youtube.com/watch?v=ihBJdYbZnnk !!!

Data: 2011-12-24 12:56:34
Autor: MH
Radosnych Swiat!
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:

> ===================
>
> Też wszystkiego naj :
>
> http://www.youtube.com/watch?v=K05JWjA0atc
>
> MH

Przebijam: http://www.youtube.com/watch?v=ihBJdYbZnnk !!!

====================

http://www.youtube.com/watch?v=1PBw7jUitKc

MH

Data: 2011-12-24 13:57:42
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
Użytkownik -  MH napisał:

Przebijam: http://www.youtube.com/watch?v=ihBJdYbZnnk !!!

====================

http://www.youtube.com/watch?v=1PBw7jUitKc

MH

Dobra, starczy - już dzisiaj rzygałem.

Data: 2011-12-24 13:21:42
Autor: MH
Radosnych Swiat!
Użytkownik -  MH napisał:

> ====================
>
> http://www.youtube.com/watch?v=1PBw7jUitKc
>
> MH

Dobra, starczy - już dzisiaj rzygałem.

======================

No to teraz co¶ spokojnego na wyluzowanie :

http://www.youtube.com/watch?v=mS7aPE_YbVM&feature=related

MH

Data: 2011-12-25 02:04:38
Autor: Grzegorz Z.
Radosnych Swiat!
rAzor napisał:

Użytkownik -  MH napisał:

Przebijam: http://www.youtube.com/watch?v=ihBJdYbZnnk !!!

====================

http://www.youtube.com/watch?v=1PBw7jUitKc

MH

Dobra, starczy - już dzisiaj rzygałem.

"Przy komputerze? :-)"

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-25 09:04:26
Autor: Przemysław W
Radosnych Swiat!
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomo¶ci news:17fsz5qbndhjl.5dav9u9659ov$.dlg40tude.net...
rAzor napisał:

Użytkownik -  MH napisał:

[...]

Na komputer.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-25 11:16:14
Autor: Grzegorz Z.
Radosnych Swiat!

rAzor napisał:

Użytkownik -  MH napisał:

[...]

"lubię to" :)

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-26 15:02:48
Autor:
Radosnych Swiat!
[...]

 Napisalem wyraznie: PORZADNYM LUDZIOM tak wiec moje zyczenia
 nie dotycza wszelkiej masci zawszonych kundli ujadajacych zza
 plota, zakompleksionych posranscow w ktorych umyslach belieroza
 poczynila nieodwracalne spustoszenia. do nich czuje odraze.

HeSk

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-26 15:30:03
Autor: raff
Radosnych Swiat!
On Mon, 26 Dec 2011 15:02:48 +0100, "<He®Sk>"
<2012€uro.bigbrednie@interia.pl> wrote:

[...]

Jak to menda nawet nie potrafi zyczen przyjac. Co lajza to lajza.

R.

Data: 2011-12-27 04:54:18
Autor: stevep
Radosnych Swiat!
Dnia 26-12-2011 o 15:30:03 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Dawniej pisowskÄ… wylewność skomentowanoby okreĹ›leniem "koĹ„skie pieszczoty"  (kopanie) Kurwikowski.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-27 09:05:01
Autor:
Radosnych Swiat!
On Tue, 27 Dec 2011 04:54:18 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

> R.

Dawniej pisowskÄ… wylewność skomentowanoby okreĹ›leniem "koĹ„skie pieszczoty"  (kopanie) Kurwikowski.

rafalku, wyraznie napisalemze zyczenia nie dotycza wszelkiej masci
zawszonych kundli ujadajacych zza plota, zakompleksionych posranscow w
ktorych umyslach borelioza poczynila nieodwracalne spustoszenia. do
nich czuje odraze. jezeli czujesz sie zawszonym kundelem to twoj
problem.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-12-26 15:46:07
Autor: rAzor
Radosnych Swiat!
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Nie odmawiaj człowieczeństwa Kaweckiemu, jakoż i sobie, heniu - nieładnie tak złorzeczyć. Szczególnie przy świętach. Pouczasz innych na temat człowieczeństwa, a patrz jakie bydlę i ścierwo z ciebie wyłazi. fuj!

  plota, zakompleksionych posranscow w ktorych umyslach belieroza

Wiemy, wiemy - litrĂłwka. E, ten - to znaczy literĂłwka.

  poczynila nieodwracalne spustoszenia. do nich czuje odraze.

HeSk

Wolę sobie nie wyobrażać, jaką odrazę musisz czuć do samego siebie. ;-)

Radosnych Swiat!