Rady dotycz�ce pokonywania wody na cr ossie :D

Data: 2014-04-18 22:47:50
Autor: N1
Rady dotycz�ce pokonywania wody na cr ossie :D
W dniu 18-04-2014 22:27, gymy pisze:
Czy poda ktoś mi kilka rad dotyczących jak pokonywać wodę na crossie ?
jestem poczÄ…tkujÄ…cy w tym temacie

A możesz sprecyzować co rozumiesz przez "wodę"? Jest różnica pomiędzy kałużą a np. Bałtykiem.

-- -

Data: 2014-04-18 21:24:41
Autor: gymy
Rady dotycz�ce pokonywania wody na cr ossie :D
powiedzmy że 40cm bajorko długo¶ci 3m . dokładnie koleiny po jeepie na torze offroadowym. dzi¶ próbowałem ale zakończyło się fiaskiem. --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Rady dotycz�ce pokonywania wody na cr ossie :D