Rady i Porady

Data: 2009-11-05 05:07:21
Autor: Siner
Rady i Porady
Jako, że na grupie pojawiło się wielu "świeżaków" w temacie Fantasy
warto by założyć temat z poradami i w którym mistrzowie wyjaśnią nam
pewne niejasności ;)

Dobra, a teraz konkrety:

Zastanawiam się nad wymianą Feltona albo Redd'a na Aldridge'a w lidze
FP i o takich kategoriach:

Field Goals Made (FGM)  2
Free Throws Made (FTM) 1
3-point Shots Made (3PTM) 3
Offensive Rebounds (OREB) 1
Defensive Rebounds (DREB) 1
Assists (AST) 1
Steals (ST) 2
Blocked Shots (BLK) 1

Myślicie, że taki ruch byłby opłacalny ??

Data: 2009-11-05 05:18:58
Autor: Leszczur
Rady i Porady
On 5 Lis, 14:07, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
[...]

Z tego co widze wagi macie bardzo mocno ustawione pod guardow. Trojka
jest trzy razy wiecej warta niz zbiorka albo blok? Nie chce mi sie
liczyc, ale wydaje mi sie, ze nie bylaby to dobra wymiana.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 15:17:48
Autor: Siner
Rady i Porady
A co powiecie o Kevinie Martinie. Wiem, że jest kontuzjowany, ale czy
pod koniec jego kontuzji warto się pokusić o wymianę za Feltona ew.
Redd'a?

Aha a w systemie roto byłaby opłacalna wymiana Bargnani - Calderon
(tzn do mnie Bargnani). Hiszpan jak do tej pory ostro zawodzi i nawet
w FT% jestem na zaszczytnym ostatnim miejscu :D

I już z własnego doświadczenia widzę, ze roto to nie taki łatwy system
dla debiutanta. O ile w FP jakoś to się kręci, o tyle w roto ciągle
bliżej mi do końca tabeli, a liderzy z dnia na dzień coraz dalej z
przodu :(.

Data: 2009-11-07 15:21:38
Autor: sooobi
Rady i Porady
Aha a w systemie roto byłaby opłacalna wymiana Bargnani - Calderon
(tzn do mnie Bargnani). Hiszpan jak do tej pory ostro zawodzi i nawet
w FT% jestem na zaszczytnym ostatnim miejscu :D

nie, potrzymaj Calderona juz dzisiaj zagral lepiej. na koniec sezonu powinien byc wyzej niz bargnani

Data: 2009-11-07 09:49:37
Autor: Siner
Rady i Porady
A co myślicie o Delonte West w systemie roto. Mógłbym go ew. wywalić i
wziąć w zamian Gomesa, Reddicka, Q.Richarsona, ew. Dahntay Jonesa.
Jeżeli chodzi o punkty, to jak do tej pory wygląda to następująco:

9. Cules 7(FG%) 3.5(FT%) 2(3PTM) 6(PTS) 6(REB) 12(AST) 9(ST)
6 (BLK) 3 (TO)

Data: 2009-11-07 11:32:40
Autor: sooobi
Rady i Porady
On 7 Lis, 18:49, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
A co myślicie o Delonte West w systemie roto. Mógłbym go ew. wywalić i
wziąć w zamian Gomesa, Reddicka, Q.Richarsona, ew. Dahntay Jonesa.
Jeżeli chodzi o punkty, to jak do tej pory wygląda to następująco:

Delonte rok temu byl znaczni lepszy niz wymienieni wyzej gracze. W tym
roku nie wiem jak bedzie dalej gral, ale ja osobiscie jesli mialby go
na kogos wymienic to tylko na Gomesa. Duzo zalezy od pozostalych
graczy ktorych masz w skladzie bo w jednym ukladzie bardziej przyda Ci
sie West a w drugim Gomes.

Data: 2009-11-07 15:49:43
Autor: Siner
Rady i Porady
dzięki sooobi

skoro już jesteś taki pomocny, to ostatnie pytanie (przynajmniej na
jakiś czas) Al Harrington (do mnie) - Vince Carter

Liga o takim układzie punktów:

Field Goals Attempted (FGA)  -0.45
Field Goals Made (FGM) 1.0
Free Throws Attempted (FTA) -0.75
Free Throws Made (FTM) 1.0
3-point Shots Made (3PTM) 3.0
Points Scored (PTS) 0.5
Total Rebounds (REB) 1.5
Assists (AST) 2.0
Steals (ST) 3.0
Blocked Shots (BLK) 3.0
Turnovers (TO) -2.0

Jak sprawdziłem poprzedni sezon, to nieco więcej punktów w takim
układzie miał Vince (2690 do 2140), tylko Al grał w 68 a Vince w 80
spotkaniach. Czyli Carter grał ze średnią 34 punkty, a Harrington
31.5. Tylko Carter w NJ był najważniejszy, a w Orlando poszczególne
"osiągi" podzielą się między Howarda, Lewissa, już nawet nie mówię o
Nelsonie i nowych, którzy się nieźle prezentują. W związku z tym jego
punkty mogą nieco spaść. Z drugiej strony Harrington zaczyna często na
ławie i chociaż gra sporo, to nie wiem, czy to się nie zmieni :/ Poza
tym NY jest beznadziejny na chwilę obecną, a jeśli drużyna dostaje
ciągle lanie, to i motywacja poszczególnych zawodników spada. Jednym
słowem skłaniam się do odrzucenia propozycji (taką bym podjął decyzję
na podstawie własnej wiedzy (malutkiej :D), ale może mnie oświecicie,
że to będzie dla mnie dobry trade.

Data: 2009-11-08 12:02:20
Autor: sooobi
Rady i Porady
On 8 Lis, 00:49, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
dzięki sooobi

skoro już jesteś taki pomocny, to ostatnie pytanie (przynajmniej na
jakiś czas) Al Harrington (do mnie) - Vince Carter

Liga o takim układzie punktów:

fp mnie nie interesuje wiec Ci nie pomoge.
pzdr

Data: 2009-11-08 15:36:11
Autor: Siner
Rady i Porady
fp mnie nie interesuje wiec Ci nie pomoge.
pzdr

Spoko, podjąłem decyzję i odrzuciłem ;)

Data: 2009-11-17 09:47:27
Autor: Siner
Rady i Porady
Co myślicie o wrzuceniu Beaubois za Gortata ew McDyessa lub Devina
Browna ?? Liga aż 20 zespołowa po 15 graczy, więc na FA za dużo
dobrych zawodników nie ma.

Data: 2009-11-17 19:25:47
Autor: Rasheed
Rady i Porady
"Siner" <mich.mazurek@gmail.com> wrote in message news:ce1871e7-91fc-4bf5-80d7-bce07a29dd7dx31g2000yqx.googlegroups.com...
Co myślicie o wrzuceniu Beaubois za Gortata ew McDyessa lub Devina
Browna ?? Liga aż 20 zespołowa po 15 graczy, więc na FA za dużo
dobrych zawodników nie ma.

Tu nie ma za bardzo co myslec, tylko w arkusz i liczyc. Jesli Howard sie nie polamie to Gortata mozesz sobie odpuscic. Maja taki przesyt wysokich, ze poza kilkoma minutami na C nic wiecej nie dostanie.

Rasheed

Data: 2009-11-17 09:48:17
Autor: Siner
Rady i Porady
Aha liga FP

Data: 2009-11-17 21:58:11
Autor: s
Rady i Porady
Siner pisze:
Aha liga FP

Jezeli liga fp, to zacznij od czegos takiego:

Opcja players, wez statystyki srednie za last week dla wszystkich FA i posortuj w dol.
Zobacz, kto punktowal najlepiej i rozwaz, czy ktos z czolowki ma szanse produkcje utrzymac.

Podobnie zrob ze swoimi zawodnikami, tylko dokladnie odwrotnie :-)
Wowczas z grubsza oceniesz, kogo mozesz wywalic.

Pozdr

Data: 2009-11-17 13:47:55
Autor: Siner
Rady i Porady
Takim amatorem to ja nie jestem :P

Listę FA przesortowałem już ze wszystkich stron ;) Pytałem Was o
Beaubois jako ekspertów, a nie statystyków. Po prostu NBA rządzi się
własnymi prawami. Czasami trudno zrozumieć dlaczego gracz po
kapitalnym spotkaniu nie dostaje więcej szans, a czasem nawet marne
gry nie są go w stanie wyrzucić z pierwszej "5".

Beaubois dostanie Waszym zdaniem sporo minut czy jak wróci Howard
będzie grzał ławę i grał jakieś ogony? Czysto teoretycznie oczywiście

Data: 2009-11-18 01:30:55
Autor: sooobi
Rady i Porady
On 17 Lis, 22:47, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
[...]

Beaubois czy wroci Howard czy nie wroci wiekszych minut nie dostanie
(chyba ze ktos sie polamie), na sg glowne minuty bedzie gral Terry,
jak wroci Howard sprawa sie jeszcze pogorszy.

Data: 2009-11-18 09:01:18
Autor: s
Rady i Porady
Siner pisze:
Takim amatorem to ja nie jestem :P

Listę FA przesortowałem już ze wszystkich stron ;) Pytałem Was o
Beaubois jako ekspertów, a nie statystyków.

Aaa, to zly adres.
Tu prawie sami statystycy :D

Po prostu NBA rządzi się
własnymi prawami. Czasami trudno zrozumieć dlaczego gracz po
kapitalnym spotkaniu nie dostaje więcej szans, a czasem nawet marne
gry nie są go w stanie wyrzucić z pierwszej "5".

Taaa, zeby fb byl tak przewidywalny.
Poza tym - nikt nie mowi, ze w s5 maja grac sami wymiatacze.
Ba, coraz wiecej teamow przerzuca wartosciowych graczy do drugich unitow, juz nie tylko sixth manow.

Beaubois dostanie Waszym zdaniem sporo minut czy jak wróci Howard
będzie grzał ławę i grał jakieś ogony? Czysto teoretycznie oczywiście

Wiesz, ja prosilem nie bez kozery o to przesortowanie.
Wowczas z grubsza moglbys nam powiedziec, kto jeszcze z "hot" graczy jest u Was do wziecia.

W Bibule jakos specjalnie nie wierze, ale skoro to gleboka liga...

Pozdr

Data: 2009-11-18 04:24:35
Autor: Siner
Rady i Porady
On 18 Lis, 09:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Siner pisze:

> Takim amatorem to ja nie jestem :P

> Listę FA przesortowałem już ze wszystkich stron ;) Pytałem Was o
> Beaubois jako ekspertów, a nie statystyków.

Aaa, to zly adres.
Tu prawie sami statystycy :D

Czyli to może jest metoda na sukcesy w FB ... będę pamiętał :)

> [...]

Poza tym - nikt nie mowi, ze w s5 maja grac sami wymiatacze.
Ba, coraz wiecej teamow przerzuca wartosciowych graczy do drugich

Rzeczywiście, zgadza się w 100%

> [...]

Wiesz, ja prosilem nie bez kozery o to przesortowanie.
Wowczas z grubsza moglbys nam powiedziec, kto jeszcze z "hot" graczy

Zdecydowanie najbardziej hot jest Ch. Bell, ale jutro schodzi z
waiverów, a ja startuję do wyścigu po niego z 16 miejsca, więc marne
szanse. Jest jeszcze Watson, Moore i Hassel, ale oni już nie mają
porywających wyników, więc nie opłacałoby mi się na chwilę obecną
wywalać kogokolwiek ode mnie.

W tej lidze zadecyduje silna ławka, bo komisarz ustawił aż 100 spotkań
na każdą pozycję, więc trzeba grać praktycznie wszystkimi każdego
dnia.

W Bibule jakos specjalnie nie wierze, ale skoro to gleboka liga...

Ktoś mi go sprzątnął, więc również przestałem wierzyć :P

Dzięki za pewnie wskazówki.

Data: 2009-11-18 14:05:15
Autor: wiLQ
Rady i Porady
Siner napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W tej lidze zadecyduje silna ławka, bo komisarz ustawił aż 100 spotkań
na każdą pozycję, więc trzeba grać praktycznie wszystkimi każdego
dnia.

Wow, to dopiero mocny eksperyment, duza liga i 100 gier na pozycje.
W sumie troche zazdroszcze takiego hardcoru ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 05:51:19
Autor: Leszczur
Rady i Porady
On 18 Lis, 14:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Wow, to dopiero mocny eksperyment, duza liga i 100 gier na pozycje.
W sumie troche zazdroszcze takiego hardcoru ;-)

A tam. Zadnej strategii tylko non stop oranie calym skladem.
Poza tym kontuzje decyduja o wynikach w jeszcze wiekszym stopniu niz
normalnie.
Mnie to zupelnie nie kreci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-19 04:07:52
Autor: Siner
Rady i Porady
[...]

Z jednej strony masz słuszność, ale ma to również swoje dobre strony.
Dzięki temu można poznać nie tylko drugi, ale i trzeci a czasem i
czwarty sort ligi. Nie jest łatwo wyjąć z FA kogokolwiek
wartościowego, a pozyskanie zawodników pokroju Douglas-Roberts czy
Maggette jest wielkim wzmocnieniem. Z drugiej strony oddanie oddanie
Afflalo można rozpatrywać w kategorii porażki. A w lidze mniejszej z
82 grami o takich graczach jak ten ostatni nawet bym nie pomyślał ;)

Każdy kij ma dwa końce ;)

Data: 2009-11-19 13:49:20
Autor: tremor
Rady i Porady
Leszczur pisze:
[...]

A mi się to podoba. Tzn. może większa ilość meczy to mniej, ale większa liczba zespołów. W 10-zespołowej lidze można zespoły obdzielić starterami i to nie wliczając tych kontuzjowanych. Przy 12 zespołach ostatnie dwa wybory to byli rookie, którzy może będą startować oraz ławka, a przy 20 to trzeba brać kogokolwiek, kto ma szanse na więcej niż 5 minut / mecz.
Nareszcie liga, gdzie Gortat jest wartościowym zawodnikiem ;).

--
Tremor

Data: 2009-11-19 05:56:00
Autor: Leszczur
Rady i Porady
On 19 Lis, 13:49, tremor <trem...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

5 minut / mecz.
Nareszcie liga, gdzie Gortat jest wartościowym zawodnikiem ;).

Tak, tylko jesli wezmiemy pod uwage czysta matematyke oraz fakt, ze
najwiekszy spadek produkcji jest na pierwszych 7-8 pickach, to na
wstepie druzyny wybierajace pomiedzy 15 a 20 pickiem maja w zasadzie
minimalne szanse na walke o podium. A w zasadzie ich szanse nie
wynikaja z jakosci draftu, a niemal wylacznie z ilosci kontuzji
zawodnikow z czolowki ligi.
IMO 12 zespolow to jest logiczne maksimum, 15 juz moze byc za duzo, a
20 to czyste szalenstwo. Pomiedzy pickiem 1 a 20 masz okolo 20 fp
roznicy na sredniej. Pomiedzy pickiem 21 a 40 juz tylko około 7. Taka
roznica bardzo mocno przechyla szale szans na zwyciestwo na rzecz
losowania w drafcie - zamiast na sam draft i przebieg sezonu.
Podobna sytuacja byla mniej wiecej 10-12 lat temu gdy gralismy z
jednym centrem. Shaq mial przewage mniej wiecej 20 fp nad drugim
centrem i wylosowanie pierwszego picku w zasadzie gwarantowało podium
z duzym wskazaniem na pierwsze miejsce. Dlatego od dawna gramy dwoma
centrami - mimo, ze teraz to juz przezytek.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-19 15:40:41
Autor: Siner
Rady i Porady
Argumentacja jak najbardziej sensowna ;)

Postanowiłem jednak sprawdzić, czy aby na pewno czysta matematyka się
w tym kontekście sprawdza (oczywiście daleko jeszcze do końca sezonu,
ale próba już dość duża, więc pewne zależności można próbować
zauważyć)

W tabelce kolejno Nazwa zespołu, średnia na chwilę obecną i kolejność
draftu. Wyniki sami oceńcie.

Team                                      GA DO
ultimates                                    25,00 20
KINGS_PROBLOMS.                    24,24 2
Cules                                    23,71 15
JY Celtics!                                    22,68 17
funzzz                                    22,61 3
Fresno Vikings                            22,23 13
yankeroos                                    22,15 14
Elitist                                    21,95 16
bOSTON                                    21,49 6
Minn Timb                                    21,28 4
SCORES                                    21,26 10
Skuba Squad                            21,02 11
Rebels                                    20,99 1
South Florida Bulls                    20,88 12
caglar                                    20,26 9
Fantasy Fanatics                    19,19 5
Blue'z Boyz                            18,99 18
CAT'S COLT'S                            18,95 7
TURNER'S BURNER'S            16,65 8
Detroit Rock City                    16,34 19

Data: 2009-11-19 15:42:41
Autor: Siner
Rady i Porady
Coś się rozjeżdża :/

Team GA DO
ultimates 25,00 20
KINGS_PROBLOMS. 24,24 2
Cules 23,71 15
JY Celtics! 22,68 17
funzzz 22,61 3
Fresno Vikings 22,23 13
yankeroos 22,15 14
Elitist 21,95 16
bOSTON 21,49 6
Minn Timb 21,28 4
SCORES 21,26 10
Skuba Squad 21,02 11
Rebels 20,99 1
South Florida Bulls 20,88 12
caglar 20,26 9
Fantasy Fanatics 19,19 5
Blue'z Boyz 18,99 18
CAT'S COLT'S 18,95 7
TURNER'S BURNER'S 16,65 8
Detroit Rock City 16,34 19

Data: 2009-11-19 15:43:27
Autor: Siner
Rady i Porady
Druga jeszcze gorzej :D

Data: 2009-11-19 23:29:19
Autor: Leszczur
Rady i Porady
On 20 Lis, 00:40, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
[...]

Proba nie jest duza. 10-11 spotkan to wbrew pozorom bardzo mało.
Zastanow sie jak wielki wplyw na wyniki maja 1-2 dobre lub bardzo zle
mecze. Jaki jest wplyw pojedynczych absencji gwiazd.
Zawodnik, ktory draftował jako pierwszy zapewne jest nieszczesliwym
posiadaczem Chrisa Paula. A zawodnik draftujacy z 2 - Jamesa?
Skoro Paul produkuje mniej wiecej 2-3 razy lepiej niz przecietny
zawodnik, ktorym go w razie kontuzji zastepujesz, to zastanow sie jaki
to ma wplyw na srednia druzyny.
Nadmierne rozrzedzanie puli talentu nie jest dobrym rozwiazaniem, bo
przesuwa

W tabelce kolejno Nazwa zespołu, średnia na chwilę obecną i kolejność
draftu. Wyniki sami oceńcie.

Nic nie da sie ocenic z ponizszej tabelki. Ale jak podrzucisz wyniki
draftu to pogadamy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 02:58:00
Autor: Siner
Rady i Porady
Ok, tu wyniki draftu

Round 1
1. Chris Paul Rebels
2. LeBron James KINGS_PROBLOMS.
3. Dwyane Wade funzzz
4. Kobe Bryant Minn Timb
5. Pau Gasol Fantasy Fana...
6. Dirk Nowitzki bOSTON
7. Danny Granger CAT'S COLT'S
8. Dwight Howard TURNER'S BUR...
9. Kevin Durant caglar
10. Amar'e Stoudemire SCORES
11. Chris Bosh Skuba Squad
12. Brandon Roy South Florid...
13. Kevin Garnett Fresno Vikings
14. Al Jefferson yankeroos
15. Jason Kidd Cules
16. Deron Williams Elitist
17. Andre Iguodala JY Celtics!
18. Chauncey Billups Blue'z Boyz
19. Caron Butler Detroit Rock...
20. Steve Nash ultimates
Round 2
1. Tim Duncan ultimates
2. Antawn Jamison Detroit Rock...
3. Jose Calderon Blue'z Boyz
4. Carmelo Anthony JY Celtics!
5. Devin Harris Elitist
6. Vince Carter Cules
7. Joe Johnson yankeroos
8. Paul Pierce Fresno Vikings
9. Gerald Wallace South Florid...
10. Brook Lopez Skuba Squad
11. Kevin Martin SCORES
12. Gilbert Arenas caglar
13. David West TURNER'S BUR...
14. Shawn Marion CAT'S COLT'S
15. Troy Murphy bOSTON
16. Rashard Lewis Fantasy Fana...
17. Elton Brand Minn Timb
18. Josh Smith funzzz
19. Jason Richardson KINGS_PROBLOMS.
20. LaMarcus Aldridge Rebels
Round 3
1. Baron Davis Rebels
2. Ray Allen KINGS_PROBLOMS.
3. Derrick Rose funzzz
4. Manu Ginobili Minn Timb
5. Carlos Boozer Fantasy Fana...
6. Monta Ellis bOSTON
7. Andris Biedrins CAT'S COLT'S
8. Marcus Camby TURNER'S BUR...
9. David Lee caglar
10. Mehmet Okur SCORES
11. Nene Hilario Skuba Squad
12. Stephen Jackson South Florid...
13. Michael Redd Fresno Vikings
14. Jameer Nelson yankeroos
15. Rajon Rondo Cules
16. Rudy Gay Elitist
17. Russell Westbrook JY Celtics!
18. O.J. Mayo Blue'z Boyz
19. Hedo Turkoglu Detroit Rock...
20. Andrea Bargnani ultimates
Round 4
1. Al Horford ultimates
2. Charlie Villanueva Detroit Rock...
3. Ben Gordon Blue'z Boyz
4. Al Harrington JY Celtics!
5. Mo Williams Elitist
6. Andrew Bynum Cules
7. Mike Bibby yankeroos
8. Tony Parker Fresno Vikings
9. Andre Miller South Florid...
10. Blake Griffin Skuba Squad
11. Leandro Barbosa SCORES
12. John Salmons caglar
13. Anthony Randolph TURNER'S BUR...
14. Paul Millsap CAT'S COLT'S
15. Eric Gordon bOSTON
16. Jeff Green Fantasy Fana...
17. Rasheed Wallace Minn Timb
18. Zach Randolph funzzz
19. Lamar Odom KINGS_PROBLOMS.
20. Spencer Hawes Rebels
Round 5
1. Jason Terry Rebels
2. Emeka Okafor KINGS_PROBLOMS.
3. Josh Howard funzzz
4. J.R. Smith Minn Timb
5. Tyrus Thomas Fantasy Fana...
6. Ron Artest bOSTON
7. Kevin Love CAT'S COLT'S
8. Chris Kaman TURNER'S BUR...
9. Boris Diaw caglar
10. Wilson Chandler SCORES
11. Shaquille O'Neal Skuba Squad
12. Mike Conley South Florid...
13. Luis Scola Fresno Vikings
14. Richard Jefferson yankeroos
15. Kenyon Martin Cules
16. Marvin Williams Elitist
17. Thaddeus Young JY Celtics!
18. Andrew Bogut Blue'z Boyz
19. Brad Miller Detroit Rock...
20. Trevor Ariza ultimates
Round 6
1. Andrei Kirilenko ultimates
2. T.J. Ford Detroit Rock...
3. Jason Thompson Blue'z Boyz
4. Mario Chalmers JY Celtics!
5. Luol Deng Elitist
6. Nate Robinson Cules
7. Chris Duhon yankeroos
8. Jamal Crawford Fresno Vikings
9. Raymond Felton South Florid...
10. Joakim Noah Skuba Squad
11. Francisco Garcia SCORES
12. Michael Beasley caglar
13. Randy Foye TURNER'S BUR...
14. Ramon Sessions CAT'S COLT'S
15. Richard Hamilton bOSTON
16. Mike Miller Fantasy Fana...
17. Jonny Flynn Minn Timb
18. Tyson Chandler funzzz
19. Peja Stojakovic KINGS_PROBLOMS.
20. Allen Iverson Rebels
Round 7
1. Rodney Stuckey Rebels
2. Tayshaun Prince KINGS_PROBLOMS.
3. Ronnie Brewer funzzz
4. Jermaine O'Neal Minn Timb
5. Aaron Brooks Fantasy Fana...
6. Stephen Curry bOSTON
7. Courtney Lee CAT'S COLT'S
8. Corey Maggette TURNER'S BUR...
9. Greg Oden caglar
10. Larry Hughes SCORES
11. Marc Gasol Skuba Squad
12. Chris Andersen South Florid...
13. Louis Williams Fresno Vikings
14. Mike Dunleavy yankeroos
15. Antonio McDyess Cules
16. Tyreke Evans Elitist
17. D.J. Augustin JY Celtics!
18. Shane Battier Blue'z Boyz
19. Tracy McGrady Detroit Rock...
20. Samuel Dalembert ultimates
Round 8
1. Kirk Hinrich ultimates
2. Brandon Rush Detroit Rock...
3. James Harden Blue'z Boyz
4. Grant Hill JY Celtics!
5. Al Thornton Elitist
6. Rafer Alston Cules
7. Delonte West yankeroos
8. Brendan Haywood Fresno Vikings
9. Zydrunas Ilgauskas South Florid...
10. Roy Hibbert Skuba Squad
11. Yi Jianlian SCORES
12. Jamario Moon caglar
13. Kendrick Perkins TURNER'S BUR...
14. Rudy Fernandez CAT'S COLT'S
15. Jarrett Jack bOSTON
16. Darko Milicic Fantasy Fana...
17. Anderson Varejao Minn Timb
18. Brandon Jennings funzzz
19. Kelenna Azubuike KINGS_PROBLOMS.
20. Udonis Haslem Rebels
Round 9
1. Robin Lopez Rebels
2. Matt Barnes KINGS_PROBLOMS.
3. Travis Outlaw funzzz
4. Andray Blatche Minn Timb
5. Ryan Gomes Fantasy Fana...
6. Julian Wright bOSTON
7. Danilo Gallinari CAT'S COLT'S
8. JaVale McGee TURNER'S BUR...
9. Jerryd Bayless caglar
10. Joel Przybilla SCORES
11. DeMar DeRozan Skuba Squad
12. Anthony Morrow South Florid...
13. Anthony Parker Fresno Vikings
14. Hakim Warrick yankeroos
15. Steve Blake Cules
16. Hasheem Thabeet Elitist
17. Drew Gooden JY Celtics!
18. Jrue Holiday Blue'z Boyz
19. Nick Young Detroit Rock...
20. Yao Ming ultimates
Round 10
1. Joe Alexander ultimates
2. Brandon Bass Detroit Rock...
3. Jordan Hill Blue'z Boyz
4. Nick Collison JY Celtics!
5. Nenad Krstic Elitist
6. David Andersen Cules
7. Carl Landry yankeroos
8. Carlos Delfino Fresno Vikings
9. Raja Bell South Florid...
10. Quentin Richardson Skuba Squad
11. Channing Frye SCORES
12. Chris Wilcox caglar
13. Beno Udrih TURNER'S BUR...
14. Luc Richard Mbah a Moute CAT'S COLT'S
15. Glen Davis bOSTON
16. Roger Mason Fantasy Fana...
17. Rasual Butler Minn Timb
18. Luke Ridnour funzzz
19. Erick Dampier KINGS_PROBLOMS.
20. Mickael Pietrus Rebels
Round 11
1. James Posey Rebels
2. Eric Maynor KINGS_PROBLOMS.
3. Terrence Williams funzzz
4. Nicolas Batum Minn Timb
5. Derek Fisher Fantasy Fana...
6. Ronny Turiaf bOSTON
7. Matt Bonner CAT'S COLT'S
8. Kyle Korver TURNER'S BUR...
9. Eddie House caglar
10. Michael Finley SCORES
11. Keyon Dooling Skuba Squad
12. Andres Nocioni South Florid...
13. Kurt Thomas Fresno Vikings
14. Jeff Foster yankeroos
15. Ben Wallace Cules
16. C.J. Watson Elitist
17. Marreese Speights JY Celtics!
18. Darius Songaila Blue'z Boyz
19. Rasho Nesterovic Detroit Rock...
20. Sasha Vujacic ultimates
Round 12
1. Maurice Evans ultimates
2. Bobby Simmons Detroit Rock...
3. Anthony Carter Blue'z Boyz
4. Marquis Daniels JY Celtics!
5. Thabo Sefolosha Elitist
6. Marcin Gortat Cules
7. Flip Murray yankeroos
8. Jarvis Hayes Fresno Vikings
9. Dominic McGuire South Florid...
10. Tyler Hansbrough Skuba Squad
11. Kyle Lowry SCORES
12. C.J. Miles caglar
13. Daniel Gibson TURNER'S BUR...
14. Daequan Cook CAT'S COLT'S
15. Vladimir Radmanovic bOSTON
16. Sebastian Telfair Fantasy Fana...
17. Keith Bogans Minn Timb
18. Charlie Bell funzzz
19. Willie Green KINGS_PROBLOMS.
20. Amir Johnson Rebels
Round 13
1. Joe Smith Rebels
2. Steve Novak KINGS_PROBLOMS.
3. Jason Kapono funzzz
4. Jason Maxiell Minn Timb
5. Rodney Carney Fantasy Fana...
6. Tim Thomas bOSTON
7. Ryan Anderson CAT'S COLT'S
8. Mikki Moore TURNER'S BUR...
9. Jared Dudley caglar
10. Craig Smith SCORES
11. Darrell Arthur Skuba Squad
12. Anthony Johnson South Florid...
13. Jose Juan Barea Fresno Vikings
14. Earl Watson yankeroos
15. Antonio Daniels Cules
16. Joey Graham Elitist
17. Brandan Wright JY Celtics!
18. James Singleton Blue'z Boyz
19. Antoine Wright Detroit Rock...
20. Renaldo Balkman ultimates
Round 14
1. Chris Quinn ultimates
2. Luke Walton Detroit Rock...
3. Joel Anthony Blue'z Boyz
4. Marco Belinelli JY Celtics!
5. Travis Diener Elitist
6. Arron Afflalo Cules
7. Zaza Pachulia yankeroos
8. Leon Powe Fresno Vikings
9. Jordan Farmar South Florid...
10. Francisco Elson Skuba Squad
11. Chuck Hayes SCORES
12. Mike James caglar
13. Ime Udoka TURNER'S BUR...
14. Tony Allen CAT'S COLT'S
15. Kyle Weaver bOSTON
16. Sergio Rodriguez Fantasy Fana...
17. George Hill Minn Timb
18. Brian Skinner funzzz
19. Dan Gadzuric KINGS_PROBLOMS.
20. Ricky Davis Rebels
Round 15
1. DeSagana Diop Rebels
2. Quinton Ross KINGS_PROBLOMS.
3. Dahntay Jones funzzz
4. Josh Boone Minn Timb
5. Tony Battie Fantasy Fana...
6. Jared Jeffries bOSTON
7. Brent Barry CAT'S COLT'S
8. Matt Harpring TURNER'S BUR...
9. Brian Cardinal caglar
10. J.J. Redick SCORES
11. Hilton Armstrong Skuba Squad
12. James Jones South Florid...
13. Theo Ratliff Fresno Vikings
14. Fabricio Oberto yankeroos
15. Royal Ivey Cules
16. Morris Peterson Elitist
17. Marko Jaric JY Celtics!
18. Louis Amundson Blue'z Boyz
19. Cuttino Mobley Detroit Rock...
20. Matt Carroll ultimates

Data: 2009-11-20 12:02:09
Autor: Gerard
Rady i Porady
Siner wrote:
Ok, tu wyniki draftu

Round 15
19. Cuttino Mobley Detroit Rock...

Bardzo gleboka liga...

pozdr

Data: 2009-11-20 03:32:26
Autor: Leszczur
Rady i Porady
On 20 Lis, 12:02, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Siner wrote:
> Ok, tu wyniki draftu

> Round 15
> 19. Cuttino Mobley Detroit Rock...

Bardzo gleboka liga...

Jeszcze jedna runda i poszedlby Michael Jordan ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 15:14:31
Autor: wiLQ
Rady i Porady
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bardzo gleboka liga...

Jeszcze jedna runda i poszedlby Michael Jordan ;-)

Pewnie, lepiej liczyc na jego comeback niz na produkcje od niektorych
wydraftowanych leszczy ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-20 07:54:22
Autor: Siner
Rady i Porady
To był autodraft, więc niektórzy ustawili sobie tylko pierwszą 100 a
potem leciało z rankingu. Stąd takie kwiatki ;)

Data: 2009-11-20 15:05:58
Autor: wiLQ
Rady i Porady
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ok, tu wyniki draftu
>
> Round 15
> 19. Cuttino Mobley Detroit Rock...

Bardzo gleboka liga...

Potrzebowal kogos na IL ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-19 23:04:35
Autor: wiLQ
Rady i Porady
[...]

Przeciez to tylko kwestia innego ustawienia zasad draftu. Tzn przykladowo ci co wylosowali kolejnosc w Top5-8 nie mieliby picku w
coraz nizszej rundzie zaczynajac od drugiej [lub gdyby nie bylo to
technicznie mozliwe, musieliby wtedy draftowac leszcza z konca listy, a
na to samo by wychodzilo] i voila, teoretyczne szanse juz bylyby rowne.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-19 23:19:13
Autor: Leszczur
Rady i Porady
On 19 Lis, 23:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> minimalne szanse na walke o podium.

Przeciez to tylko kwestia innego ustawienia zasad draftu.

Tez o tym myslalem.

[...]

Ale tu juz robi sie straszna rzezba. No i zeby tak ustawiac kolejnosc
draftu - musialbys wszystkich przekonac, ze Twoj model ma szanse
sprawdzic sie w praniu.

Pozdro

L'e-szczur

Rady i Porady