Radyjko + bluetooth czy zestaw głośnomówiący

Data: 2015-07-26 19:23:06
Autor: Wiwo
Radyjko + bluetooth czy zestaw głośnomówiący

Użytkownik <maciej.loret@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1db5fcf-224f-4f13-a353-2004401a081bgooglegroups.com...

Czy ma ktoś takie radyjko (lub podobne os Alpine, Clariona, Kennwooda, Pionnera, Sony) i używa jako zestawu głośnomówiącego i >mógłby podzielić się wrażeniami?

Wcześniej miałem Clariona, teraz mam Pioneera. Pioneer podobno ma układ bazujący na Parrocie.

Jak dla mnie, nie ma lepszego rozwiązania. Obecny Pioneer zczytuje bezproblemowo książkę telefoniczną (android), ostatnio wybierane, odebrane, itp. Działa bezproblemowo. Jakość rozmów bardzo dobra.

Ma to jakieś wady w stosunku do zestawu głośnomówiącego (nie licząc ceny i konieczności montażu zewn. mikrofonu)?
DAB/DAB+, AUX, a nawet CD i jakość muzyki nie są tak istotne.

Moim zdaniem ma wyłącznie zalety. Nie instalujesz dodatkowych gadżetów (oprócz mikrofonu), nie bawisz się w ładowanie (zestawy na osłonę przeciwsłoneczną), korzysta z głośników auta, automatycznie wycisza muzykę (tak, wiem, większość zestawów też można tak podłączyć), obsługę masz pod ręką, itp.

Ważniejsza jest jakość rozmów oraz funkcjonalność zestawu głośnomówiącego, np. możliwość odebrania połączenia głosem, >ewentualnie jednym naciśnięciem przycisku, wykonania połączenia głosem, zaprogramowania wykonywania połączeń po przypisaniu >kilku numerów do klawiszy numerycznych...

Ja z wybierania głosowego nie korzystam, więc czy działa i jak działa nie będę się wypowiadał. Odbieranie klawiszem i programowanie klawiszy działa bardzo dobrze.

Wiwo

Radyjko + bluetooth czy zestaw głośnomówiący