Radykalny wzrost bezpieczeństwa na drogach

Data: 2011-01-25 18:34:17
Autor: Anatol
Radykalny wzrost bezpieczeństwa na drogach
2010 był drugim kolejnym rokiem skokowego spadku liczby wypadków i ofiar na drogach :

http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47486/Bezpieczenstwo_w_ruchu_drogowym__w_ujeciu_miesiecznym.html

Styczeń-listopad :

Wypadki:

2010 - 36526
2009 - 40570
2008 - 44836
2007 - 45213
2006 - 41791

Zabici :

2010 - 3713
2009 - 4168
2008 - 4911
2007 - 5006
2006 - 4598

Ranni :

2010 - 46094
2009 - 51618
2008 - 56962
2007 - 57944
2006 - 52808

Z pełnych danych rocznych za okres 1985-2009 wynika iż liczba zabitych na polskich drogach nigdy nie byla tak niska jak w 2009, liczba wypadków w 2009 była najniższa od 1988 a liczba rannych od 1989 :

http://dlakierowcow.policja.pl/download.php?s=15&id=54343

Wygląda na to że zespawane z kilku gruboszpachlowanych i powiązanych drutem kawałków  stare rzęchy sprowadzane z Zachodu są znacznie bezpieczniejsze od nowiutkich Maluchów, Syrenek i Polonezów.

Anatol

Data: 2011-01-25 18:59:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-25 18:34, Anatol pisze:
[...]

No, faktycznie chyba tylko w jednym PRL ustępował krajom zachodnim - w przemyśle motoryzacyjnym.

Data: 2011-01-25 19:13:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihn31p$o1r$1news.onet.pl...
[...]

Aleś palnął! Osłupiałem! Jesteś nie do podrobienia! Czy cię coś przypadkiem nie uwiera pod czaszką?

Data: 2011-01-25 19:17:07
Autor: u2
[...]

Polskie motocykle były całkiem niezłe za czasów PRL-u.

Data: 2011-01-25 21:57:02
Autor: jadrys
[...]

Mógłbyś uzasadnić jakimiś faktami swoja opinię o mnie?

Data: 2011-01-26 10:10:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihndf1$1cl$1news.onet.pl...

[...]

Tak: "No, faktycznie chyba tylko w jednym PRL ustępował krajom zachodnim -
 w przemyśle motoryzacyjnym."

Data: 2011-01-26 12:33:36
Autor: jadrys
[...]

Bo tak było. Wszystko wyprodukowane  PRL-u było lepsze. Lepszej jakości. Od odzieży po żywność.

Data: 2011-01-26 13:03:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihp0qq$hnj$1news.onet.pl...

[...]

Najlepsze były fabryki pomarańczy!

Data: 2011-01-26 13:46:34
Autor: jadrys
[...]

Nigdzie na świecie nie dostałeś soku lepszego niż ten wyprodukowany w "Horteksie".

Data: 2011-01-26 14:13:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihp5hp$5an$1news.onet.pl...

[...]

A cytryny produkowano w ZSRR. Też były tak duże, jak polskie pomarańcze (wielkości dyni). Takie socjalizm miał fabryki!

Data: 2011-01-26 21:57:11
Autor: jadrys
Radykalny wzrost bezpieczeństwa na drogach

A cytryny produkowano w ZSRR. Też były tak duże, jak polskie pomarańcze (wielkości dyni). Takie socjalizm miał fabryki!

Powiedz lepiej wg. jakich kryteriów Adam M. was dobiera? Czy trzeba się wykazać ilorazem IQ poniżej 100-tki?

Data: 2011-01-27 16:54:30
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihq1rm$vf6$3news.onet.pl...
[...]

Ja ci powiem, kryteria sa proste, Adam M. nie bierze idiotów i dlatego nie masz szans.

--
stevep

Data: 2011-01-27 16:56:21
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 16:54, cirrus pisze:
Ja ci powiem, kryteria sa proste, Adam M. nie bierze idiotów

Bierze tylko użytecznych idiotów :)

Data: 2011-01-27 16:21:53
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-27 16:54, cirrus pisze:
> Ja ci powiem, kryteria sa proste, Adam M. nie bierze idiotów

Bierze tylko użytecznych idiotów :)

i kretynow, takich jak cirrus aka pietrzykowski.

Data: 2011-01-27 17:27:03
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 17:21,  obserwator pisze:
Bierze tylko użytecznych idiotów :)
i kretynow, takich jak cirrus aka pietrzykowski.

To ten debil pracuje dla GWna ? :)

Data: 2011-01-27 16:40:57
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> i kretynow, takich jak cirrus aka pietrzykowski.

To ten debil pracuje dla GWna ? :)

...w kazdym razie dla kazdego kto moze zaszkodzic Polsce. Chyba to widac po
jego wpisach na tej grupie? Jak Katzryna Wielka:))

Data: 2011-01-27 17:46:17
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 17:40,  obserwator pisze:
To ten debil pracuje dla GWna ? :)
..w kazdym razie dla kazdego kto moze zaszkodzic Polsce.

Czyli jego nick jest kluczem : cir-rus :)

Data: 2011-01-28 19:59:35
Autor: jadrys
[...]

Nie wierzę, Adamowi M. niepotrzebni są myślący pracownicy. samodzielnie myślący mogliby być dla niego zagrożeniem.

Data: 2011-01-25 19:15:52
Autor: u2
W dniu 2011-01-25 18:59, jadrys pisze:
No, faktycznie chyba tylko w jednym PRL ustępował krajom zachodnim - w
przemyśle motoryzacyjnym.

No co ty. Kiedyś nie było takiego hałasu i smrodu na ulicach. I kierowcy
byli dużo kulturalniejsi :)

Data: 2011-01-25 21:56:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-25 19:15, u2 pisze:
[...]

No i pod Pałacem Kultury można było zaparkować w każdej porze dnia i nocy.

Data: 2011-01-25 19:20:49
Autor: the_foe
[...]

to zapewne efekt co raz wiekszej liczby aut: w korkach trudno o powazny wyoadek ;)

--
the_foe

Data: 2011-01-25 19:39:55
Autor: Anatol

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ihn49u$amf$2news.dialog.net.pl...

[...]

Czy tylko w latach 2008-2010 była coraz większa liczba aut ?

Anatol

Data: 2011-01-25 19:41:16
Autor: u2
W dniu 2011-01-25 19:39, Anatol pisze:
Czy tylko w latach 2008-2010 była coraz większa liczba aut ?

Masz jakieś dane ?

Data: 2011-01-25 19:50:05
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3f1950$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-25 19:39, Anatol pisze:
Czy tylko w latach 2008-2010 była coraz większa liczba aut ?

Masz jakieś dane ?

http://89.161.167.92/media/File/statystyka/ROZNE/park%20pojazdow%20PL%201990_2009.pdf

Anatol

Data: 2011-01-27 16:57:19
Autor: u2
W dniu 2011-01-25 19:50, Anatol pisze:

Czy tylko w latach 2008-2010 była coraz większa liczba aut ?

Masz jakieś dane ?

http://89.161.167.92/media/File/statystyka/ROZNE/park%20pojazdow%20PL%201990_2009.pdf

Ty Tolek, ale gdzie tutaj dane o sprzedaży samochodów produkowanych w
Polsce ?

Data: 2011-01-28 11:07:05
Autor: Hans Kloss
On 25 Sty, 18:34, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
2010 był drugim kolejnym rokiem skokowego spadku liczby wypadków i ofiar na
drogach :

 Bezpieczeństwo nie może wzrosnąć RADYKALNIE, jest to bowiem sprzeczne
ze znaczeniem tego słowa
J-23

Radykalny wzrost bezpieczeństwa na drogach