"Ręce"

Data: 2013-01-14 18:44:39
Autor: Trybun
"Ręce"

Precz od suwerennego państwa Mali

http://fakty.interia.pl/swiat/news/obama-usa-udzielily-francji-ograniczonej-pomocy,1882727,4

Epoka kanonierek skończyła się jak widać tylko dla takiego państwa jak Chiny.

Data: 2013-01-15 00:29:01
Autor: jr
"Ręce"

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kd1g6a$i19$1node2.news.atman.pl...

| Precz od suwerennego państwa Mali
|
| http://fakty.interia.pl/swiat/news/obama-usa-udzielily-francji-ograniczonej-pomocy,1882727,4

Nie umiesz czytać analfabeto? Mowa jest tam o Somalii.
(co¶ za słabo ta komuna tob± się opiekowała Andrzejku).

Data: 2013-01-15 12:27:47
Autor: Trybun
"Ręce"
W dniu 2013-01-15 00:29, jr pisze:
> [...]

Nie umiesz czytać analfabeto? Mowa jest tam o Somalii.
(co¶ za słabo ta komuna tob± się opiekowała Andrzejku).

Pomyliłem linki, miało pój¶ć to:

http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Francuska-interwencja-w-Mali-przedwczesna-ale-niezbedna,wid,15248083,wiadomosc.html?ticaid=1fe35

I chyba nie chodzi o linki a o odniesienia się do faktów?  A faktem jest że epoka kanonierek jest nadal stosowana przez imperialistów.

A co do (pseudo)komuny, to faktycznie wcale nie korzystałem z jej opieki.

Data: 2013-01-15 15:37:08
Autor: jr
"Ręce"

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kd3en7$pho$1node1.news.atman.pl...
> [...]