[SPAM] Rękawice z membrana Racer Multitop XL [allegro]

Data: 2011-09-25 21:16:12
Autor: Qlfon
[SPAM] Rękawice z membrana Racer Multitop XL [allegro]
W życiu nie spamowałem grupy, ale rękawice kupione na Rajd Felkowski okazały się za duże. Jakby ktoś chciał fajne i wygodne rękawice z membraną Aqua od Racera to może się skusi na moje. Przebieg tylko jakieś 600km po suchym:)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1841619278
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

[SPAM] Rękawice z membrana Racer Multitop XL [allegro]