Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa

Data: 2012-03-21 02:27:03
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
http://kut.as/rekawiczki

Jak było, to jest jeszcze raz.

--
wO.Ă´hoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-21 02:30:36
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
W dniu 2012-03-21 02:27, Sheikh 'le Mineth' el Shah pisze:
http://kut.as/rekawiczki

I jeszcze jedno:

http://kut.as/niemazlejpogody

--
wO.Ă´hoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-21 06:32:45
Autor: AZ
On 03/21/2012 02:30 AM, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
http://kut.as/rekawiczki

I jeszcze jedno:

http://kut.as/niemazlejpogody

To ta sama?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-21 09:18:15
Autor: duddits
On 21.03.2012 02:30, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
http://kut.as/niemazlejpogody

W tym zakresie polecam poczytać relację z zimowej wyprawy motocyklem na Nordkapp. Niewiele rzeczy mnie obecnie zdumiewa, ale długo nie mogłem wyjść z osłupienia :) Człowiek wybrał się samotnie i dodatkowo przez całą wyprawę nocował w namiocie. Ciężko mi to sobie nawet wyobrazić przy temperaturach sięgających 30 stopni poniżej zera.

http://polscymotocyklisci.com/component/content/article/39-relacja/120-wyprawa-na-nordkapp-2011

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-21 15:23:28
Autor: Szymon Machel
Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa

Użytkownik "duddits" <pawel@NOSPAM.gomoto.tv> napisał w wiadomo¶ci

http://polscymotocyklisci.com/component/content/article/39-relacja/120-wyprawa-na-nordkapp-2011

Ale Gigant!

Szymon

Data: 2012-03-22 10:43:31
Autor: KJ@noway.com
On 21 Mar, 09:18, duddits <pa...@NOSPAM.gomoto.tv> wrote:
On 21.03.2012 02:30, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:

W tym zakresie polecam poczytać relację z zimowej wyprawy motocyklem na
Nordkapp. Niewiele rzeczy mnie obecnie zdumiewa, ale długo nie mogłem
wyj¶ć z osłupienia :) Człowiek wybrał się samotnie i dodatkowo przez
cał± wyprawę nocował w namiocie. Ciężko mi to sobie nawet wyobrazić przy
temperaturach sięgaj±cych 30 stopni poniżej zera.

http://polscymotocyklisci.com/component/content/article/39-relacja/12...

Kosmita!

-30 w namiocie, ¶rubokręty co chwila w rękę na trzaskaj±cym mrozie,
nie to musi mieć co¶ powszczepiane.

KJ

Data: 2012-03-23 23:03:53
Autor: Monster
W dniu 2012-03-22 18:43, KJ@noway.com pisze:
[...]

Znajdzie się więcej takich,ubiegłoroczne ¦więto Kosza wyżej nie było jak -20,spanko w namiotach itp:-)
który¶ opowiadał,wyskoczył gliniarz z radarem,zobaczył że motocykl,szczęka opadła i odpu¶cił,nawet nie zatrzymał:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-24 07:50:25
Autor: duddits
Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
W dniu 2012-03-23 23:03, Monster pisze:
Znajdzie się więcej takich

Takich? Ja w±tpię :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-21 07:11:24
Autor: Budyń
Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
Użytkownik "Sheikh 'le Mineth' el Shah" <sheikh.mineth@go.ogle.com> napisał w wiadomości news:4f692e65$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
http://kut.as/rekawiczki

petersrburg, tam tak majÄ…:)

b.

Data: 2012-03-21 09:40:09
Autor: Wiesiek

Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkbred$icp$1inews.gazeta.pl...
[...]

..... i nie rękawiczki tylko paznokcie .... to podstawa.

Data: 2012-03-21 14:57:04
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
W dniu 2012-03-21 07:11, Budyń pisze:
petersrburg, tam tak majÄ…:)

A tak swoją szosą – przestałem rozumieć, dlaczego kobiety obniżają sobie motocykle, jak wystarczą gustowne szpilki... ;)

--
wO.Ă´hoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-21 20:13:10
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
http://kut.as/ps-magic-01
następnie:
http://kut.as/ps-magic-02

:D

--
wO.Ă´hoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-22 20:52:05
Autor: nalesnik
Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
W dniu 21.03.2012 02:27, Sheikh 'le Mineth' el Shah pisze:
http://kut.as/rekawiczki

Jak było, to jest jeszcze raz.

zakochałem się

Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa