Rafał Trzaskowski: Nie będzie prawa łaski dla pedofilów

Data: 2020-07-04 05:08:07
Autor: japanizer
Rafał Trzaskowski: Nie będzie prawa łaski dla pedofilów
Aj waj, Rafał Trzaskowski powiedział: "Nie będzie prawa łaski dla pedofilów". No to podpadł pistargowicy. Wg. badań TVPiS, Polacy chcą prezydenta, który stosuje prawo łaski wobec pedofilów, jak Andrzej Duda.

https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,26098022,rafal-trzaskowski-w-kaliszu-nie-bedzie-prawa-laski-dla-pedofilow.html

  - Ta sprawa bulwersuje opinię publiczną. Na pewno nie ułaskawiłbym nikogo, kto popełnił   takie przestępstwo - mówił w Kaliszu Rafał Trzaskowski. I dodał: - Pewne kategorie   przestępstw powinny być wyłączone z prawa łaski: pedofilia, gwałt, morderstwo ze   szczególnym okrucieństwem.

Data: 2020-07-04 05:20:29
Autor: mrbluesky.pl
Rafał Trzaskowski: Nie będzie prawa łaski dla POfilów
Bez obaw. Nitrasa ulaskawilby ;P

Data: 2020-07-05 08:21:16
Autor: Runt
Rafał Trzaskowski: Nie będzie prawa łaski dla pedofilów ułaskawianych przez A.Dudę!
W dniu 2020-07-04 o 14:20, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Bez obaw. Nitrasa ulaskawilby ;P

Tak jak Mariusze Kamińskiego? Gdybyś miał nagła sklerozę to koleś który po pijaku całował się z bokserką (psem).

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-04 14:53:43
Autor: A. Filip
Rafał Trzaskowski: Nie będzie prawa łaski dla pedofilów (nawet 3miejskich artystów!)
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

"Ja jako cynik" czekam na zapytanie *przed drugą turą* którego artysty z
3miejskiej Zatoki Sztuki prezydent Trzaskowski nie ułaskawi.  Przejście
od ogólników do konkretnych konkretów bywa politycznie bolesne.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-04 06:34:05
Autor: japanizer
On Saturday, July 4, 2020 at 9:53:45 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

3miejskiej Zatoki Sztuki prezydent Trzaskowski nie ułaskawi.  Przejście
od ogólników do konkretnych konkretów bywa politycznie bolesne.

A dlaczego prezydent Trzaskowski miałby ułaskawiać przestępców seksualnych, w tym pedofilów? To nie Andrzej Duda, znany z nowego polskiego przysłowia - pedofilia w rodzinie to nie pedofilia.

Data: 2020-07-04 15:48:06
Autor: A. Filip
Trzaskowski POtrafi zmienić zdanie: bez łaski dla pedofilii (2020) v. rozgrzeszające zasługi Polańskiego (2014)
> [...]

seksualnych, w tym pedofilów? To nie Andrzej Duda, znany z nowego
polskiego przysłowia - pedofilia w rodzinie to nie pedofilia.

Przeszła mu Polańska wyrozumiałość dla Wielkich Artystów?
Zaledwie sześć lat wystarczyło by przejrzał?  CUD! :-)

Tylko krowa nie zmienia (nigdy) zdania.  Polityczna "dama lekkich
obyczajów" zmienia zdanie udając że zawsze była za "aktualną wersją".

https://wpolityce.pl/polityka/507223-tak-trzaskowski-bronil-polanskiego-ma-duze-zaslugi
 Tak Trzaskowski bronił Polańskiego: "Ma duże zasługi, trzeba być
 ostrożnym, by go nie narażać...". TVN24 usuwa nagranie
 ; opublikowano: 2020-07-01 10:25:35.003133+02:00
  ; aktualizacja: 2020-07-01 11:16:47.052726+02:00

W 2014 roku  [...]
   Trzeba oczywiście uważać. Można było się spodziewać, że to
doprowadzi do pewnych niezręczności. Natomiast Roman Polański ma
olbrzymie zasługi, jeśli chodzi o Polską kulturę, w związku z tym
rozumiem, że można tutaj mieć problem z podjęciem jednoznacznej
decyzji. Natomiast trzeba być ostrożnym, przede wszystkim, żeby samego
Romana Polańskiego nie narażać na tego typu sytuacje, bo wiadomo, że
amerykańska prokuratura jest tu zdecydowanie zdeterminowana
- stwierdził na antenie TVN24 ubiegający się obecnie o urząd
prezydenta Trzaskowski.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!