'Rafal' chce wiedziec co jest nie tak w relacjach o katastrofie Polakow pod Smolenskiem

Data: 2010-08-03 09:01:35
Autor: Me
'Rafal' chce wiedziec co jest nie tak w relacjach o katastrofie Polakow pod Smolenskiem

Nie wiem ile osob przezylo. Wiem ze sa szantazowani przez Bidena.
Pozycja Putina i Miedwiejewa jest najwyrazniej historyczna
manipulacja-
umowili sie kto co wiedzial i nie wiedzial; Katyn jest tak wazna
sprawa ze
spotykajac sie nawet rekreacyjnie ( co jest w prasie) w ciagu
ostatniego
 roku, mogli sobie szepnac slowko.

Ja nie kupuje ze Miedviejew nie mogl rozmawiac z Polakami. Odgrywaja
te tzw szopke aby pomoc sobie i pewnych historycznym przestepcpm
wojennym.
( Miedwiejew zatrzymal napadajacych na mnie ze strony H, Clinton, co
jest interesujace - moze sie mu nie podobala a wczssniuejj myslal
inaczej, co nie jest wystarcajacym 2ykretem no nie komunoikowanie sie
z nie- komunistyczna Polska;)

Putin jako komunista mial tzw konflikt z podjeciem odpowiedzialnosci;
ale Miedwiejew juz nie, formalnie to ujmujac. Nie popuszczajcie. Ale
tez nie urazajcie Rosjan bo ich zabijano rowno i o  rozpoznanie tej
martylologii oni sie teraz upominaja; jest tez prawda ze ofiary
zbrodni mysla ze sa jedyne w sytuacjii, ale to tez nie dosc wykretu
dla Putina).

PORWANI POLACY MUSZA WROCIC DO DOMU, JESLI SWIAT DYPLOMATYCZNY NIE
CHCE SIE ZACZAC PAKOWAC DZISIAJ - LUDZIE BUSZA PORWALI JUZ SETKI
DYPLOMATOW ( wlacznei ze wszystkimi Kennidy-emi)  I NAUKOWCOW KTORZY
SA WCIAZ ODBIJANI ALE BARDZO POWOLI, PO CZYM JUZ NIEGDY O NICH I TAK
NIE USLYSZYMY - MOZE USA SIE TO ZMIENIC KIEDY LUDZIE  BUSZA ZOSTANA
POSTAWIENI PRZED SADEN ZA ZBRODNIE PORYWANIA I TORTUROWANIA LUDZI/
opozycji politycznej ( zbrodnia nawet w prawodawstwie USA)

PORWANI LUDZIE POTRZEBUJA POMOCY - CZY WY TO SLYSZYCIE!

A propo tej czerwonej kuli pod Smolenskiem w czasie katastrofy - to
najprawdopodobniej - iluzja albo plonaca satelita ktora pozniej
zablokowani
z pola widzenia ( te sa teraz technicznie dostepne). My to czesto tu
widzimy kiedy oni pala zepsute satelity.

CZY MOZNA WYDAC POZEW PUTINOWI I MIEDWIEJEWOWI NA UJAWNIENIE PRAWDY O
KATYNIU I LOSIE POLSKEIGO RZADU?

( MOJE INFORMACJE SA CZASCIOWO SEKRETEM; NIE MOGE PODAC NAWISK ANI
LOKALIZACJI - WIEM ZE PRZESTEPCA PRZECIW POLSCE,
BIDEN, USA WICE - PREZYDENT, USUNIETY RAZ Z UN, ARANZUJE IM DOZYWOCIE
A MNIE ZESLANIA NA INNA PLANETE; KAGAN MA TAK GLOSOWAC - WSZYSTYKO
ARANZOWANE Z GURY - NIELEGALNE WEDLUG USTAWODAWSTWA USA).

JESLI PROTEST W FILADELFII ORGANIZOWNY FORMALNIE PAMIETAJCIE, ZE
NALEZY ZGLOSIC SRODKI BEZPIECZNTWA I ORGANIZATOROW DO CITY HALL
( RATUSZ), ale o ile rozumiem to nie prosba o pozwolenie, jakoze ze to
jest gwarantowane przez 1 and 2 amendmends NALEPIEJ UZYWAC PERMANENT
RESIDENTS W USA - poproscie specjalistow o interpretacje tego punktu.
Ja nie moge tego zrobic bo Bushland , NATO, Krolowa i M 15 zwycieza ze
mna po drodze do Filadelfii, albo nie pozwola mi jej opuscic jak jakis
joker wyda falszywa nakaz aresztu za bilet, np.
Prosze ruszyc szybko - Polacy maja tyle samo ludzi za granica co w
Polsce. Namioty sa na miejscu; albo musieliby otworzyc dormitories-
akademiki ( te sa mniej bezpieczne; dlatego sugeruje namioty; jak?
Namioty superconduct - sa superprocessorami w warunkacj jakie tu
panuje i spi sie fajnie; sama musze to robic dlsa przeczyszczenia
organizmu;
w zamknietej przestrzeni maga podtruwac - wszystkie drogi powietrza sa
kontrolowane zewnetrznie; takze elektrycznosc ma wyjscie na zewnatrz
budynkow ).
Tez planujcie tylko spokojne punkty informacyjne i male marsze - jest
ograniczona przestrzen tylko , ale latwiej ja kontrolowac; a tez jest
to bardziej poraktyczne'

JESLI SATELITY  BUSZLANDU ZOSTANA SKONTROLOWANE, WSZYSCY POJEDZIEMY DO
WASZYNGTON DS NASTEPNEGO WEEKENDU I BEDZIEMY PROTESTOWAC DO SKUTKU
( $15 tylko). Dzis nie sa, bo Krolowa za kazdym raem oddaje im
kontrole, nie bradzo wiedzac co robi; sa juz mozliwosci przejecia
Buszlandu)

'Rafal' chce wiedziec co jest nie tak w relacjach o katastrofie Polakow pod Smolenskiem