[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Data: 2010-10-20 22:44:39
Autor: Koziołek
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Przepraszam za cross-posta, ale chciałem napiętnować wrażliw± skórę gadów z krakowskiej drogówki + swój niewyparzony ryj.

Kurwa. Ja to zawsze muszę dołożyć do pieca :-/
Tak się składa, że lubię czytać w korku. Kładę sobie ksi±żkę - albo gazetkę - na kierownicę i prę do przodu - ot, taki sposób na odstresowanie. Zamiast się wkurwiać, se poczytam.
Tak samo było sjewodnia na Nowohuckiej pod "tandet±".
Jest parę ksi±żek do których lubię wracać, w tym kosikowy Vertical (IMHO jedna z ciekawszych - nie piszę - najlepszych, bo gusta s± różne) powie¶ci SF postkomunistycznego dwudziestolecia;
który po raz trzeci czytałem i rozkminiałem za kierownic± wła¶nie dzisiaj. No i tak smakuj±c tomik niezłej literatury przemieszczałem się pomału do klienta, kiedy zatrzymał mnie pan w niebieskim mundurze - ponoć za to, że czytaj±c za kierownic±, stwarzam zagrożenie dla ruchu drogowego. Wzi±ł dokumenty do radiowozu, z którego po chwili, z moimi papierami  i jakim¶ druczkiem w łapie - wylazł jego kolega. Podszedł do mnie, wypełnił jaki¶ ¶wistek i powiedział, że da mi tylko pouczenie, ale żebym więcej w korku nie czytał.
Z u¶miechem wręczył mi wypisany kwit, DR i prawko i spytał:
- A dobra chociaż ta ksi±żka?
- Dobra. Ale i tak pan nie przeczyta.
- Dlaczego? Zawsze jaka¶ chwila się znajdzie.
- No tak. Ale z tego co widzę pan pisarz, a czyta kolega z radiowozu.
- =*^*#*^$#^&)()_*$

No i w zwi±zku z tym mam pytanie: czy patrol może po wylegitymowaniu, udzieleniu pouczenia i oddaniu papierów zarz±dać ich ponownie, a następnie zrobić maks trzepanko - wł±cznie z zagl±daniem do bagażnika? A po wszystkim dojebać mandat za stan techniczny samochodu i zabrać dowód rejestracyjny?
Czeka mnie mała potyczka w s±dzie, bo mandatu nie przyj±łem, a "styrane" auto (niby luz na kierownicy) to czteromiesięczna Insignia.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-10-20 15:56:12
Autor: witek
On 10/20/2010 3:44 PM, Koziołek wrote:
[...]

wszystko może.

w kazdym razie  to jeszcze nie koniec zapewne
poczekaj na wezwanie z sadu w zwiazku z obraz± funkcjonariuszy.

Data: 2010-10-21 09:56:01
Autor: Massai
witek wrote:

> [...]
> wszystko może.

w kazdym razie  to jeszcze nie koniec zapewne
poczekaj na wezwanie z sadu w zwiazku z obraz± funkcjonariuszy.

Ba, poł±czone z użyciem wulgaryzmów i stawaniem czynnego oporu przy
kontroli.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-21 05:50:34
Autor: witek
On 10/21/2010 4:56 AM, Massai wrote:
w kazdym razie  to jeszcze nie koniec zapewne
>  poczekaj na wezwanie z sadu w zwiazku z obraz± funkcjonariuszy.
Ba, poł±czone z użyciem wulgaryzmów i stawaniem czynnego oporu przy
kontroli.

oraz za niemanie ¶wiateł i zapiętych pasów.

Data: 2010-10-20 22:56:57
Autor: pawelj
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Z harcerskim pozdrowieniem,
Ja kiedy¶ miałem kontrol sprowokowan± przez głosy z CB. Jednego z policjantów wkurzyło okre¶lenie "misiaczki".
Kontrol trwała ponad godzinę.

Opisywałem to na grupie przy jakie¶ tam okazji i dostałem odpowiedzi mniej więcej takie, że powinnem ich na drzewo wysłać...
tyle, że u mnie mandatu nie było.

Co do sprawno¶ci technicznej to nawet czteromiesięczne auto może być niesprawne - tylko kwestia udowodnienia pozostaje.

--
PawełJ

Data: 2010-10-21 07:53:42
Autor: Henry(k)
Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:44:39 +0200, Koziołek napisał(a):

No i w zwi±zku z tym mam pytanie: czy patrol może po wylegitymowaniu, udzieleniu pouczenia i oddaniu papierów zarz±dać ich ponownie, a następnie zrobić maks trzepanko - wł±cznie z zagl±daniem do bagażnika?...

Może. I tak masz szczę¶cie, bo gdyby to była milicja to po takim chamskim
odezwaniu się do nich miałby¶ naprawdę przer±bane... i słusznie zreszt±.

Henry

Data: 2010-10-21 09:34:49
Autor: Yakhub
[...]

/.../
No i tak smakuj±c tomik niezłej literatury przemieszczałem się pomału do klienta, kiedy zatrzymał mnie pan w niebieskim mundurze - ponoć za to, że czytaj±c za kierownic±, stwarzam zagrożenie dla ruchu drogowego.

I miał rację, IMHO.

[...]

"A mógł zabić" :).
A tak poważnie - to przecież nic się (do tej pory nie stało. Miło z jego
strony.

Z u¶miechem wręczył mi wypisany kwit, DR i prawko i spytał:
- A dobra chociaż ta ksi±żka?

No i nawet chciał na koniec być sympatyczny i żartobliwy. Ale Ty...

- Dobra. Ale i tak pan nie przeczyta.
- Dlaczego? Zawsze jaka¶ chwila się znajdzie.
- No tak. Ale z tego co widzę pan pisarz, a czyta kolega z radiowozu.

Niezależnie od reakcji Policjantów - po co był ten tekst? Trafiłe¶ akurat
na sympatycznych panów. Złapali Cię na drobnej pierdółce. Ponieważ to była
pierdółka, a oni sympatyczni, poprzestali na pouczeniu. Aż do tej pory,
mogli¶cie się w spokoju rozej¶ć, z u¶miechem na ustach po obu stronach. Ty
by¶ teraz wazelinował ich na pręgu, oni opowiadaliby znajomym o kolesiu,
który czytał ksi±żkę podczas jazdy. Byłoby - dla obu stron - miło.

Ale nie, musiałe¶, wyskoczyć z chamskim tekstem, i napsuć krwi sobie i
policjantom.

--
Yakhub

Data: 2010-10-21 10:35:05
Autor: Koziołek
Yakhub napisał:
klienta, kiedy zatrzymał mnie pan w niebieskim mundurze - ponoć za to, że
czytaj±c za kierownic±, stwarzam zagrożenie dla ruchu drogowego.

I miał rację, IMHO.
W korku który zamierał niekiedy na pół minuty? Kto jest z Krakowa, wie, jak to tam teraz wygl±da.

Niezależnie od reakcji Policjantów - po co był ten tekst?
Zgoda. Dlatego też się piętnuję ;)

Ale nie, musiałe¶, wyskoczyć z chamskim tekstem, i napsuć krwi sobie i
policjantom.

Wiesz, tamten odcinek - może kilometr - jedzie się godzinę. Czepianie się tego, że kto¶ w takim korku czyta ksi±żkę to IMHO przegięcie. Równie dobrze można by się dowalić do dłubania w nosie i kręcenia kulki z kóz :(
Owszem, dojebałem głupim tekstem, ale gliniarz ewidentnie ¶ciemnił tym niesprawnym samochodem i teraz będ± o to udry w s±dzie.
Przecież jak pojadę do przegl±du z "luzem na kierownicy" to facet mnie zabije ¶miechem...

Data: 2010-10-21 11:07:38
Autor: Henry(k)
Dnia Thu, 21 Oct 2010 10:35:05 +0200, Koziołek napisał(a):

Wiesz, tamten odcinek - może kilometr - jedzie się godzinę. Czepianie się tego, że kto¶ w takim korku czyta ksi±żkę to IMHO przegięcie. Równie dobrze można by się dowalić do dłubania w nosie i kręcenia kulki z kóz :(

Możesz sobie nawet panienkę z agencji zamówić żeby ci zrobiła... cokolwiek
;-) Ważne że jako uczestnik ruchu masz zgodnie z pord obserwować co się
dzieje dookoła samochodu. To że stoisz w korku to jest okoliczno¶ć
"łagodz±ca", ale nie anuluj±ca ten obowi±zek. Henry

Data: 2010-10-21 20:38:03
Autor: Koziołek
Henry(k) napisał:
Możesz sobie nawet panienkę z agencji zamówić żeby ci zrobiła... cokolwiek
;-)

A propos. Przypomniała mi się historia kolegi. Otóż jechał on autem z dziewczyn±, z któr± wtedy był. Godziny szczytu, krakowskie korki, a jej zachciało się lodów ;) No to wzięła się za obrabianie gałki, co ¶rednio koledze się spodobało: pasażerowie stoj±cych w korku autobusów mieli kino.
- ....., co ty wyrabiasz? Przecież ludzie nas widz±???
- Mnie nie widz±.

;)

Data: 2010-10-23 21:15:49
Autor: Kudłaty Konservateesta
W dniu 2010-10-21 10:35, Koziołek pisze:

[...]

To zgło¶ do prokuratury narażanie budżetu państwa na straty, bo jebany pies się obraził i postanowił się zem¶cić za pieni±dze z moich podatków.

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

"Hej, heej, heeeej sokoły! Leeeeci Bronek na drzwiach od stooodooołyyy!!!"

http://wolnemedia.net/polityka/wtc-i-pieciu-tanczacych-izraelczykow/

Data: 2010-10-21 10:38:28
Autor: Adam KĹ‚obukowski
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertica l
On 20.10.2010 22:44, Koziołek wrote:
<ciach>

Rada na przyszłość: przerzuć się na audiobooki.

Adam KĹ‚obukowski

Data: 2010-10-21 15:30:01
Autor: Kerry
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Adam Kłobukowski napisał(a):

[...]
Rada na przyszło¶ć: przerzuć się na audiobooki.

a wszystkie wyrazy z akcentem na 3 sylabę od końca, hihihi ;)

--
Pozdrawiam,
Kerry

Data: 2010-10-21 15:31:50
Autor: Kerry
Koziołek napisał(a):

Przepraszam za cross-posta, ale chciałem napiętnować wrażliw± skórę
[...]

No niestety, krawężnika możesz drażnić, jak masz czas i pieni±dze.
Otóż krótka zasada jest taka, że jak komusz powiesz, że jest tępy, to obrazi się, je¶li jest taki rzeczywi¶cie.

--
Pozdrawiam,
Kerry

Data: 2010-10-21 16:00:21
Autor: Tomaszek
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertica l
W dniu 2010-10-20 22:44, Koziołek pisze:

Jest parę książek do których lubię wracać, w tym kosikowy Vertical (IMHO
jedna z ciekawszych - nie piszę - najlepszych, bo gusta są różne)
powieści SF postkomunistycznego dwudziestolecia;

IMHO: Ta książka __ociera się__ o plagiat. W książce widać fascynacje literaturą Borunia i Trepki. Ze szczerego serca polecam - poczytaj oryginały. Zobaczysz, na czym wzorował się Kosik.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Proxima

To moja opinia, nie musisz się z nią zgadzać.

Data: 2010-10-23 21:04:18
Autor: Koziołek
Tomaszek napisał:
[...]

Cóż. Borunia i Trepkę - o ile kiedyś czytałem - to tak dawno, że niczego już nie pamiętam.
Spytałem Rafała Kosika, czy wzorował się na ich książkach:

"@Koziołek: zajrzałem na wiki i zdecydowanie nie czytałem wspomnianej powieści. Jak gdzieś znajdę w antykwariacie, to z chęcią przeczytam i się jakoś odniosę do pytania."

Niezależnie od tego, czy autor Verticala sugerował się ksiażkami poprzedników, jego twórczość bardzo mi "podchodzi" (mam tutaj na myśli powieści i opowiadania dla dorosłych - dla młodzieży nie czytałem).

Pozdr.,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-10-23 19:56:09
Autor: Jacek_P
W Koziołek napisal:
Cóż. Borunia i Trepkę - o ile kiedyś czytałem - to tak dawno, że niczego już nie pamiętam.
Spytałem Rafała Kosika, czy wzorował się na ich książkach:

Hm, który kawałek masz na myśli?

Zagubioną przyszłość, Proximę czy Kosmicznych braci?
Bo ten trzeci tom bardzo mocno odbiega od dwĂłch pierwszych,
ma - na mój gust - niespójną fabułę, mocno szarpaną narrację
i sprawia wraĹĽenie jakiegoĹ› tak niedorobionego.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-24 08:59:16
Autor: Koziołek
Jacek_P napisał:
W Koziołek napisal:
[...]

Tomaszek wrzucił link do Proximy na Wikipedii, a ja wraz z pytaniem wysłałem Kosikowi link do wątku na pręgierzu / prawo, więc pewnie o tę część chodzi.

Pozdr.,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-10-24 10:33:43
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9nkc2$ekc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedy zdaje sie w 1982 czy 3 roku podczas wieczornego spaceru z psem byłam spisywana przez milicjantów, mruknełam pod nosem "jeden umie czytać a drugi pisać".
Starsze to chyba od Mojżesza, a chwalić się t± odzywk± teraz to megażałosne.

AI

Data: 2010-10-24 10:54:46
Autor: neoniusz
W dniu 10-10-24 10:33, Anna Izabela pisze:
Starsze to chyba od Mojżesza, a chwalić się t± odzywk± teraz to
megażałosne.

Akurat w odniesieniu do krakowskich policjantow ta odzywka jest idealna. Brawo Koziolku ;) Tez bym z checia napsul krwi tym nierobom.

Data: 2010-10-24 11:02:38
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:ia0s8m$k0s$1news.onet.pl...
[...]

A krakowscy policjanci s±jako¶ wyraĽnie gorsi od płockich, kołobrzeskich czy suwalskich?
Wszędzie znajd± się młoty.
Ja tylko mówię, jak cholernie dług± brodę ma ta odzywka i jak tanie jest teraz używanie jej.

Anna Izabela

Data: 2010-10-24 11:14:05
Autor: Koziołek
Anna Izabela napisała:
Wszędzie znajd± się młoty.
Ja tylko mówię, jak cholernie dług± brodę ma ta odzywka i jak tanie jest teraz używanie jej.

Skoro mentalno¶ć tych panów się nie zmienia, nie ma co zmieniać odzywek.
A swoj± drog± w '82 miałem 8 lat - mam prawo nie pamiętać ;)

Pozdr.,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-10-24 11:16:53
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia0tdg$s1i$1inews.gazeta.pl...
Anna Izabela napisała:
[...]

Nie masz racji - zmienia się.Miałe¶ 8 lat i faktycznie możesz nie wiedzieć jaka była milicja, o zomo nie wspominaj±c.
Nawet nie ma o porównywać.

Anna Izabela

Data: 2010-10-24 11:20:46
Autor: Koziołek
Anna Izabela napisała:
Nie masz racji - zmienia się.Miałe¶ 8 lat i faktycznie możesz nie wiedzieć jaka była milicja, o zomo nie wspominaj±c.
Nawet nie ma o porównywać.

No cóż. W podbydgoskich Białych Błotach podczas stanu wojennego można było od chłopaków pożyczyć aparaturę do bimbru. IdĽ teraz na posterunek i popro¶ ;)

Pozdr.,

Koziołek

--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-10-24 11:37:40
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia0tq1$t90$1inews.gazeta.pl...
Anna Izabela napisała:
[...]

W '82 byłam na łódzkim rockowisku. Dwóch nudz±cych się przy kiblu milicjantów kiwneło głow± na przechodz±cego chłopaka "Tego?". Wepchneli go do kibla i zglanowali.
Chcesz się dalej licytować na opowie¶ci?

Anna Izabela

Data: 2010-10-24 11:42:22
Autor: Koziołek
Anna Izabela napisała:
Chcesz się dalej licytować na opowie¶ci?

A co Ty taka nerwowa dzisiaj? Słońce ¶wieci - weĽ psa, idĽ z nim na spacer. Usi±dĽ na ławce, poczytaj ksi±żkę. Nie musi być Kosik.

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2010-10-24 11:48:17
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia0v2h$4gn$1inews.gazeta.pl...
Anna Izabela napisała:
Chcesz się dalej licytować na opowie¶ci?

A co Ty taka nerwowa dzisiaj? Słońce ¶wieci - weĽ psa, idĽ z nim na spacer. Usi±dĽ na ławce, poczytaj ksi±żkę. Nie musi być Kosik.

U mnie nie ¶wieci, nie mam już psa (kotów też już nie mam), z czytaniem s-f skończyłam w momencie, gdy oddałam promotorowi magisterkę o Lemie...Ale masz rację, poczytam, mam Daviesa do skonczenia. A nerwowa dzi¶ akurat nie jestem... ;-P)

Anna Izabela

Data: 2010-10-24 12:47:21
Autor: Jotte
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia0tic$sbv$1inews.gazeta.pl...

[...]
Nie, nie zmieniła się. Zmieniły się tylko okoliczno¶ci działania, a więc i zewnętrzne jej formy. Tylko zewnętrzne. Mentalno¶ć za¶ jest ci±gle taka sama. To s± wci±ż takie same (ci±gle często _te_ _same_) młoty, zwyrodnialcy i łajdacy.
Gdyby powróciły ówczesne okoliczno¶ci w 5 sekund miałaby¶ takich, jak wtedy.
Po prostu ten zawód przyci±ga indywidua o okre¶lonym profilu mentalno-psychologicznym.
A nawet jak się trafi przypadkiem jaki¶ lepszy nieco egzemplarz to kwesti± czasu (krótkiego) jest ¶ci±gnięcie go do poziomu ogólnie obowi±zuj±cej normy, albo odchodzi.

--
Jotte

Data: 2010-10-24 12:55:27
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia12va$8if$1news.dialog.net.pl...
[...]

Pozwolę sobie być odmiennego zdania.
(nie, nie mam żadnego policjanta w rodzinie. I nigdy nie miałam)

AI

Data: 2010-10-24 13:00:02
Autor: Jotte
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia13b7$ijd$1inews.gazeta.pl...

Pozwolę sobie być odmiennego zdania.
Ależ pozwól sobie, pozwól ¶miało. ;)

(nie, nie mam żadnego policjanta w rodzinie. I nigdy nie miałam)
Nie usprawiedliwiaj się tak skwapliwie. To wzbudza podejrzenia.

--
Jotte

Data: 2010-10-24 13:18:19
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia13n4$90k$1news.dialog.net.pl...
[...]

Lataj± mi cudze skłonno¶ci do podejrzliwo¶ci.
Sorka.

Anna Izabela

Data: 2010-10-24 13:20:54
Autor: Jotte
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia14m3$mom$1inews.gazeta.pl...

(nie, nie mam żadnego policjanta w rodzinie. I nigdy nie miałam)
Nie usprawiedliwiaj się tak skwapliwie. To wzbudza podejrzenia.
Lataj± mi cudze skłonno¶ci do podejrzliwo¶ci.
Z pewno¶ci± nie tylko to ci lata.

Sorka.
No problem.

--
Jotte

Data: 2010-10-24 13:36:34
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia14u7$9l0$1news.dialog.net.pl...

Masz jak±¶ wiedzę o tym?...

AI

Data: 2010-10-24 13:54:22
Autor: Jotte
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia15o9$q6n$1inews.gazeta.pl...

[...]
Oczywi¶cie.
A do tego skłonno¶ci do podejrzliwo¶ci...
Ale sk±d ta dociekliwo¶ć? Trafiony - zatopiony, uderz w stół, a nożyce się odezw±?

--
Jotte

Data: 2010-10-24 15:15:19
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia16sv$aip$1news.dialog.net.pl...
[...]

Co¶ mi to przypomina... a raczej kogo¶...

Data: 2010-10-24 16:56:03
Autor: Jotte
[OT]
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia1bhe$fdl$1inews.gazeta.pl...

Ale sk±d ta dociekliwo¶ć? Trafiony - zatopiony, uderz w stół, a nożyce się odezw±?
Co¶ mi to przypomina... a raczej kogo¶...
No i?

--
Jotte

Data: 2010-10-24 15:07:29
Autor: Grzegorz Staniak
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
On 24.10.2010, Jotte <tjp3@spam.wypad.wp.pl> wroted:

Nie masz racji - zmienia się.Miałeś 8 lat i faktycznie możesz
nie wiedzieć jaka była milicja, o zomo nie wspominając. Nawet
nie ma o porównywać.

Nie, nie zmieniła się. Zmieniły się tylko okoliczności
działania, a więc i zewnętrzne jej formy. Tylko zewnętrzne.
Mentalność zaś jest ciągle taka sama. To są wciąż takie same
(ciągle często _te_ _same_) młoty, zwyrodnialcy i łajdacy.

Brzmi to strasznie dziarsko, ale takie teksty sÄ… znakiem
rozpoznawczym młodych ludzi którzy stanu wojennego nie pamiętają,
ani czasów go poprzedzających. I tylko na ich kolegach takie odzywki robią wrażenie. Poza wszystkim innym, przypomniej sobie choćby o tym, że od 1989 r.
minęło już 21 lat. I przełóż to sobie na rotację personelu dzięki
emeryturom mundurowym. Istnieje być może lekka negatywna selekcja
ze względu na kiepskie płace, ale mimo wszystko to są dwa różne światy.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
= AC Universe.:JumpTheGun:. =  85.14.221.102:27960  = Urban Terror TDM Server = no snipers, no camping,

Data: 2010-10-24 17:09:36
Autor: Jotte
Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@gmail.com> napisał w wiadomości news:ia1i3h$5vg$1mx1.internetia.pl...

[...]
ani czasĂłw go poprzedzajÄ…cych. I tylko na ich kolegach takie
odzywki robiÄ… wraĹĽenie.
[cut dziamdziolenie]
Oj, chłopcze, chłopcze... jakiś ty zabawnie naprężony i niedoświadczony...

--
Jotte

Data: 2010-10-24 17:48:21
Autor: Anna Izabela

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia1iav$gii$1news.dialog.net.pl...
[...]

A Ty ile masz latek, starcze, starcze?...

AI

Data: 2010-10-24 17:50:52
Autor: Jotte
[OT]
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1kgd$g0n$1inews.gazeta.pl...

Oj, chłopcze, chłopcze... jakiś ty zabawnie naprężony i niedoświadczony...
A Ty ile masz latek, starcze, starcze?...
A ty, kobiecinko?

--
Jotte

Data: 2010-10-24 18:01:57
Autor: Anna Izabela
[OT]

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia1kob$hqa$1news.dialog.net.pl...
[...]

Chyba niewiele, starsze pokolenie było nauczone, że nie odpowiada się pytaniem na pytanie.

AI

Data: 2010-10-24 18:14:25
Autor: Jotte
[OT]
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1l9t$iku$1inews.gazeta.pl...

A Ty ile masz latek, starcze, starcze?...
A ty, kobiecinko?
Chyba niewiele,
Na wszelki wypadek sprawdĹş.

starsze pokolenie było nauczone, że nie odpowiada się pytaniem na pytanie.
Zbadaj dokładniej tę sprawę.

--
Jotte

Data: 2010-10-24 18:23:04
Autor: Anna Izabela
[OT]

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia1m4l$ig3$1news.dialog.net.pl...
Na wszelki wypadek sprawdĹş.
Zbadaj dokładniej tę sprawę.

nie jestem z PISu

Data: 2010-10-24 18:29:40
Autor: Jotte
[OT]
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1mhf$n5l$1inews.gazeta.pl...

nie jestem z PISu
Mówiłem już - nie usprawiedliwiaj się.
I nie wypieraj.

--
Jotte

Data: 2010-10-24 18:46:52
Autor: Anna Izabela
[OT]

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia1n13$j4f$1news.dialog.net.pl...
[...]

Masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem... oj, chłopcze, chłopcze.

Data: 2010-10-24 19:22:58
Autor: Jotte
[OT]
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1nu4$s2s$1inews.gazeta.pl...

Masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem...
Jaja sobie z ciebie robiÄ™, babino, a ty nawet nie zauwaĹĽasz, ot i wszystko.

--
Jotte

Data: 2010-10-24 19:33:19
Autor: Anna Izabela
[OT]

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia1q51$kps$1news.dialog.net.pl...
[...]

nie, chłoptasiu, to ja sobie z ciebie jaja robie :-D
no, już się tobą pobawiłam, możesz spadać

Data: 2010-10-24 19:37:34
Autor: Jotte
[OT]
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1ql7$97o$1inews.gazeta.pl...

Jaja sobie z ciebie robiÄ™, babino, a ty nawet nie zauwaĹĽasz, ot i wszystko.
nie, chłoptasiu, to ja sobie z ciebie jaja robie :-D
no, już się tobą pobawiłam, możesz spadać

Za późno, cielęcino. Trzeba było wcześniej, teraz to odbekujesz jak gówniara, w stylu "a ty też masz brudne majtki".
Ale też i niczego lepszego nie oczekiwałem.
To co? - ogon pod siebie i spadasz, nie?

--
Jotte

Data: 2010-10-24 19:45:02
Autor: Anna Izabela
[OT]

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia1r0e$laa$1news.dialog.net.pl...
[...]

obstawiam ĹĽe 17 do najwyĹĽej 22...
;-)

Data: 2010-10-24 19:47:04
Autor: Jotte
[OT]
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1rb5$blt$1inews.gazeta.pl...

obstawiam ĹĽe 17 do najwyĹĽej 22...
Doucz się. Trylobity wówczas nie żyły.

--
Jotte

Data: 2010-10-24 21:09:15
Autor: animka
[OT]
W dniu 2010-10-24 19:33, Anna Izabela pisze:

UĹĽytkownik "Jotte"<tjp3@spam.wypad.wp.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
UĹĽytkownik "Anna Izabela"<annaizabela11@gazeta.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

[...]

Po co w ogóle odpowiadasz temu homosiowi. Plusknij go i będziesz miała spokój.

--
animka

Data: 2010-10-24 21:19:04
Autor: Jotte
[OT]
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia2093$jeg$1node1.news.atman.pl...

Po co w ogóle odpowiadasz temu homosiowi. Plusknij go i będziesz miała spokój.
A po co ty mnie czytasz, krawędziaro? Skonfiguruj sobie czytnik jak tamtej radzisz (a sama nie robisz) i będziesz mieć spokój.
I nie zapomnij poinformować grupy o dokonanej konfiguracji - tak zawsze robią debile.

--
Jotte

Data: 2010-10-24 19:07:18
Autor: Kubu¶ Puchatek
Dnia 24-10-2010 o 17:09:36 Jotte <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci  news:ia1i3h$5vg$1mx1.internetia.pl...

[...]
Brzmi to strasznie dziarsko, ale takie teksty s± znakiem
rozpoznawczym młodych ludzi którzy stanu wojennego nie pamiętaj±,
ani czasów go poprzedzaj±cych. I tylko na ich kolegach takie
odzywki robi± wrażenie.
[cut dziamdziolenie]
Oj, chłopcze, chłopcze... jaki¶ ty zabawnie naprężony i  niedo¶wiadczony...

Czy ty jaki¶ uraz na tle milicji/policji masz? Rodzice ciebie nimi w  dzieciństwie straszyli?
Znam 3 policjantów i żadne z nich o nie znanej mu (jej) osobie "pies" by  nie powiedziała, tak jak ty w w±tku z przed kilku tygodni.

Tak więc jak dla mnie to ... plusk.

Nie pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-24 19:20:40
Autor: Jotte
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Użytkownik "Kubu¶ Puchatek" <kamil_mm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vk3a6gtoe002osmargosia...

Czy ty jaki¶ uraz na tle milicji/policji masz?
Rodzice ciebie nimi w dzieciństwie straszyli?
Sk±d ci takie bzdury przychodz± do głowy?
Jeste¶ m±dry inaczej natywnie czy po treningu?

Znam 3 policjantów
Nie ma się czym chwalić.

i żadne z nich o nie znanej mu (jej) osobie "pies" by  nie powiedziała, tak jak ty w w±tku z przed kilku tygodni.
Co z tego?

Tak więc jak dla mnie to
Co to dla ciebie to jest nieważne.

Nie pozdrawiam
Raz mnie menel pod ¶mietnikiem też nie pozdrowił jak ¶mieci wyrzucałem.
Do dzi¶ chodzę skwaszony i jako¶ mi tak przykro...

--
Jotte

Data: 2010-10-24 19:35:53
Autor: Anna Izabela
[...]

Mandat mu wlepili za nieprzepisow± jazdę albo co¶ takiego, i dlatego taki chłopta¶ cięty...
;)

AI

Data: 2010-10-24 19:43:04
Autor: Jotte
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia1qq1$9jq$1inews.gazeta.pl...

Czy ty jaki¶ uraz na tle milicji/policji masz? Rodzice ciebie nimi w
dzieciństwie straszyli?
Mandat mu wlepili za nieprzepisow± jazdę albo co¶ takiego, i dlatego taki chłopta¶ cięty...
Dostała¶ po nosie i szukasz sojusznika, cielęcino?

--
Jotte

Data: 2010-10-24 19:51:50
Autor: Anna Izabela
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia1rao$lgb$1news.dialog.net.pl...
[...]

chłopcze, odejdz, na moim grzbiecie nie wyleczysz się z kompleksów
polecam forum onetu - dla pocz±tkuj±cych w sam raz
i  PLONK, bo żałosnych dupków nie trawię

Data: 2010-10-24 20:06:32
Autor: Jotte
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia1rnt$d4d$1inews.gazeta.pl...

Dostała¶ po nosie i szukasz sojusznika, cielęcino?
chłopcze, odejdz, na moim grzbiecie nie wyleczysz się z kompleksów
polecam forum onetu - dla pocz±tkuj±cych w sam raz
i  PLONK, bo żałosnych dupków nie trawię
Cielęcino, jeste¶ niczym b±k - pokręciłem, popatrzyłem chwilę i tyle. Nie tob± pierwsz± i nie tob± ostatni±, takich pacynek na pęczki.
Niczego ci nie polecam bo sama pisała¶, że ci co¶ tam lata więc wiesz co robić - jak to latawica.
Na trawienie weĽ laxigen - zobaczysz swoj± prawdziw± naturę.
No, będzie do¶ć zabawy, naciskamy przycisk i rozlega się szum wody...

--
Jotte

Data: 2010-10-24 17:01:20
Autor: Półpielec
W dniu 2010-10-24 11:16, Anna Izabela pisze:
Nie masz racji - zmienia się.Miałe¶ 8 lat i faktycznie możesz nie
wiedzieć jaka była milicja, o zomo nie wspominaj±c.
Nawet nie ma o porównywać.
Anna Izabela
Wymienili ich wszystkich '89 roku?

--
S±siad

Data: 2010-10-24 11:15:01
Autor: spp
W dniu 2010-10-24 10:54, neoniusz pisze:

Tez bym z checia napsul krwi tym nierobom.

A co? Zdrowie ci nie pozwala?

--
spp

Data: 2010-10-24 11:26:06
Autor: neoniusz
W dniu 10-10-24 11:15, spp pisze:
Tez bym z checia napsul krwi tym nierobom.

A co? Zdrowie ci nie pozwala?

Robie co moge, ale jeden czlowiek swiata nie zmieni.

[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical