[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Data: 2010-10-20 15:56:12
Autor: witek
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
On 10/20/2010 3:44 PM, Koziołek wrote:
No i w związku z tym mam pytanie: czy patrol może po wylegitymowaniu,
udzieleniu pouczenia i oddaniu papierów zarządać ich ponownie, a
następnie zrobić maks trzepanko - włącznie z zaglądaniem do bagażnika? A
po wszystkim dojebać mandat za stan techniczny samochodu i zabrać dowód
rejestracyjny?
Czeka mnie mała potyczka w sądzie, bo mandatu nie przyjąłem, a "styrane"
auto (niby luz na kierownicy) to czteromiesięczna Insignia.

wszystko może.

w kazdym razie  to jeszcze nie koniec zapewne
poczekaj na wezwanie z sadu w zwiazku z obrazą funkcjonariuszy.

Data: 2010-10-21 09:56:01
Autor: Massai
witek wrote:

> [...]
> wszystko może.

w kazdym razie  to jeszcze nie koniec zapewne
poczekaj na wezwanie z sadu w zwiazku z obrazą funkcjonariuszy.

Ba, połączone z użyciem wulgaryzmów i stawaniem czynnego oporu przy
kontroli.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-21 05:50:34
Autor: witek
On 10/21/2010 4:56 AM, Massai wrote:
w kazdym razie  to jeszcze nie koniec zapewne
>  poczekaj na wezwanie z sadu w zwiazku z obrazą funkcjonariuszy.
Ba, połączone z użyciem wulgaryzmów i stawaniem czynnego oporu przy
kontroli.

oraz za niemanie świateł i zapiętych pasów.

[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical