[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Data: 2010-10-20 22:56:57
Autor: pawelj
[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical

Z harcerskim pozdrowieniem,
Ja kiedyś miałem kontrol sprowokowaną przez głosy z CB. Jednego z policjantów wkurzyło określenie "misiaczki".
Kontrol trwała ponad godzinę.

Opisywałem to na grupie przy jakieś tam okazji i dostałem odpowiedzi mniej więcej takie, że powinnem ich na drzewo wysłać...
tyle, że u mnie mandatu nie było.

Co do sprawności technicznej to nawet czteromiesięczne auto może być niesprawne - tylko kwestia udowodnienia pozostaje.

--
PawełJ

[CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical