Raff, co to za przygłup?

Data: 2011-04-19 10:02:52
Autor: Asxzse
Raff, co to za przygłup?
Co to za pawian? AAA

Data: 2011-04-19 01:44:39
Autor: Hans Kloss
Raff, co to za przygłup?
On 19 Kwi, 10:02, "Asxzse" <ax...@yayaproduction.ro> wrote:
Co to za pawian?

Za pawiana na tej grupie to robisz ty fagocie.
J-23

Data: 2011-04-19 13:21:07
Autor: cirrus
Raff, co to za przygłup?
Użytkownik "Asxzse" <axzse@yayaproduction.ro> napisał w wiadomości news:4dad41ac$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Co to za pawian? AAA

Jeden z licznych pisoprzygłupów.

--
stevep

Data: 2011-04-19 11:24:40
Autor: obserwator
Raff, co to za przygłup?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Użytkownik "Asxzse" <axzse@yayaproduction.ro> napisał w wiadomości news:4dad41ac$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
> Co to za pawian? AAA

Jeden z licznych pisoprzygłupów.

a ty jestes oczywiscie wzorem intelektu, stalinowski kretynie?

Data: 2011-04-19 04:28:26
Autor: Hans Kloss
Starzec pieprzykoski na przepustce
On 19 Kwi, 13:24, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

a ty jestes oczywiscie wzorem intelektu, stalinowski kretynie?
 LOL, stefania to chyba najbardziej marudna platfonska mendowesz na
tej grupie. Już miałem nadzieje ze sie udławił własnym fanatyzmem i
kopyta wyciągnął ale nie, znowu go  uznali za podleczonego i wypuścili
na przepustkę.
J-23

Data: 2011-04-19 13:56:32
Autor: Asxzse

wrote:

[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

AAA

Data: 2011-04-19 17:39:39
Autor: cirrus
wrote:
[...]

Ja jestem wrzodem na waszej parszywej piździelskiej dupie, możecie pisać na psp tylko na stojaka.

--
stevep

Data: 2011-04-19 09:57:24
Autor: Hans Kloss
Starzec pieprzykoski na przepustce
On 19 Kwi, 17:39, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

Ja jestem wrzodem
Dokładnie tak, tacy jak ty są jedynie parszywym wrzodem syficznym,
szankrem miękkim albo gangrenicznym ropniem. I tak też was się powinno
traktować starcze, jak wrzody -skalpelem  a potem komuchozolem.
J-23

Data: 2011-04-19 19:00:22
Autor: raff

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:e823566b-e328-4902-ae6a-3b5f542adb4fl30g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Stefek to jest hemoroid.

R.

Data: 2011-04-20 08:01:37
Autor: cirrus
news:e823566b-e328-4902-ae6a-3b5f542adb4fl30g2000vbn.googlegroups.com... On 19 Kwi, 17:39, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote
[...]

Ty to mieszanka kiły z syfilisem.

--
stevep

Data: 2011-04-19 18:30:33
Autor: raff

wrote:
[...]

Swietnie Stefek, od tej pory wszystkie twoje wiadomosci sa oznaczone jako "read". Mozesz byc sobie wrzodem.

R.

Data: 2011-04-20 08:01:00
Autor: cirrus
wrote:
[...]

Piszesz na stojaka, tak bardzo ci uwieram?

--
stevep

Data: 2011-04-19 13:56:21
Autor: Asxzse
Raff, co to za przygłup?

Data: 2011-04-19 17:38:17
Autor: cirrus
Raff, co to za przygłup?
[...]

Przy niedorozwojach pisowskich to dla was nieosiągalny wzór.

--
stevep

Raff, co to za przygłup?