Raffi "ostatnia szansa"

Data: 2012-05-10 00:06:48
Autor: azot
Raffi "ostatnia szansa"
Drodzy Grouponowcy,

W ostatnich dniach kwietnia zakupiliście groupony uprawniające do
otrzymania
200 zł premii po otwarciu darmowego rachunku Comfort Direct w Raiffeisen
Bank Polska S.A.

Wasze groupony straciły już ważność, jednak dla tych wszystkich z Was,
którzy nie wypełnili wniosku - mamy dobrą wiadomość. W związku z
długim
weekendem, wspólnie z Partnerem postanowiliśmy przedłużyć możliwość
złożenia
wniosku do najbliższej niedzieli tj. 13.05.2012 r.

Wystarczy, że klikniecie z poniższy link i będziecie postępować
według
instrukcji:

http://gr.pn/raiffeisen-polska

WAŻNE: Wypełnienie powyższego wniosku jest konieczne, abyście mogli
otrzymać
premię 200 zł na rachunek nowego konta!

Pozdrawiamy,
Dział Obsługi Klienta Groupon.pl

Data: 2012-05-09 22:33:56
Autor: ls
Raffi "ostatnia szansa"
On 10 Maj, 00:06, "azot" <fr...@gazeta.pl> wrote:
[...]

A ja wciaz nie dostalem pierwszej stowki, wiec uwazajcie, drodzy
Grouponowcy ;)
Tym bardziej, ze to byl Gruper, nie Groupon.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-05-15 20:37:41
Autor: Zbynek Ltd.
Raffi "ostatnia szansa"
ls napisał(a) :
A ja wciaz nie dostalem pierwszej stowki, wiec uwazajcie, drodzy
Grouponowcy ;)
Tym bardziej, ze to byl Gruper, nie Groupon.

Na pewno nie Grupenfurer?

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2012-05-17 00:29:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raffi "ostatnia szansa"

"Zbynek Ltd." jou7p6$qvd$1@inews.gazeta.pl

A ja wciaz nie dostalem pierwszej stowki, wiec uwazajcie, drodzy Grouponowcy ;) Tym bardziej, ze to byl Gruper, nie Groupon.

Na pewno nie Grupenfurer?

Nie -- to austriacki bank...
[przynajmniej popierdolony jak astriacki...]

Data: 2012-05-16 21:58:28
Autor: ls
Raffi "ostatnia szansa"
On 17 Maj, 00:29, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Zbynek Ltd." jou7p6$qv...@inews.gazeta.pl

> Na pewno nie Grupenfurer?

Nie -- to austriacki bank...

ale ten ich znaczek troche mi sie kojarzy ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2012-05-17 13:29:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raffi "ostatnia szansa"

"ls" 0f3dc857-fc55-4c1c-8393-6b6592b4f4cc@s5g2000vbc.googlegroups.com

> Na pewno nie Grupenfurer?

Nie -- to austriacki bank...

ale ten ich znaczek troche mi sie kojarzy ;)

Mnie też -- z górnikami.

Data: 2012-05-10 07:00:47
Autor: Konfabulator
Raffi
azot <friko@gazeta.pl> napisał(a):
Drodzy Grouponowcy,

Niech oni lepiej wypłacą te bonusy, bo z tym już nie są tacy szybcy i natrętni.

Data: 2012-05-10 09:16:00
Autor: Q
Raffi "ostatnia szansa"
[...]

Czy ktos kto nie kupil kuponu, ale zalozy konto przez ten link
otrzyma premie?
Tak wiem, ze wtedy nie spelnia warunkow promocji,
ale czy ktos sprawdzil to empirycznie? :)
Tak tylko pytam - z ciekawosci :)

Data: 2012-05-10 07:20:19
Autor: Konfabulator
Raffi
Q <no@spam.org> napisał(a):
[...]

Z tego co obecnie wiadomo to link jest jeden dla wszystkich oraz, że można w
grouponie można mieć dane z kosmosu i kupon działa. Czy przed wypłatą premii
będzie jakieś porównywanie danych między Raiffim a Grouponem to tego jeszcze
nikt nie wie, bo nikt tych premii na oczy nie widział.

Data: 2012-05-10 10:55:42
Autor: Q
Raffi
Czy przed wypłatą premii
będzie jakieś porównywanie danych między Raiffim a Grouponem to tego jeszcze
nikt nie wie, bo nikt tych premii na oczy nie widział.

No wlasnie - jakie porownanie? jakie dane beda porownywac?
Strasznie niejasne te warunki...
No i moze znowu bedzie konflikt os. vs ul. vs os.ul. :)

Data: 2012-05-10 09:23:27
Autor: Konfabulator
Raffi
Q <no@spam.org> napisał(a):
No wlasnie - jakie porownanie? jakie dane beda porownywac?
Strasznie niejasne te warunki...
No i moze znowu bedzie konflikt os. vs ul. vs os.ul. :)

Nie ma nigdzie napisane, że porównywać będą, ale mogą przed wypłatą wysłać Ci
nagle e-mail, żebyś im wpisał gdzieś numer kuponu z groupona i lipa. Ponieważ
jeszcze nic nie wypłacili to nikt Ci rzetelnie nie odpowie, chyba, że jakiś
pracownik Raiffiego, ale pewnie sam bank nie ma jeszcze na to pomysłu i
skończy się na wypłacie jak leci.

Data: 2012-05-15 03:31:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raffi "ostatnia szansa"

"azot" joeppm$u5f$1@news.task.gda.pl

weekendem, wspólnie z Partnerem postanowiliśmy przedłużyć możliwość złożenia
wniosku do najbliższej niedzieli tj. 13.05.2012 r.

Błogosławieni, którzy nie zobaczyli wiśni na wierzbie,
ale uwierzyli, że nie będzie to czereśnia... Być może
cytat z biblii przetłumaczony niekonwencjonalnie, ale
jednak... ;)

   N 53.75541°  E 21.60676°
   N 53°45'19"  E 21°36'24"

Po RB -- czas na BPH...