Rafi daje 200 zeta

Data: 2012-04-04 07:00:07
Autor: Konfabulator
Rafi daje 200 zeta
koziołek M. <jkaszka@gmail.com> napisał(a):
http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeisen-Bank-Polska-S.A.-200-=
zl-za-otwarcie-bezplatnego-konta-osobistego.html

Czy ktoś wie czy zakładając konto na gruperze trzeba podawać wszystkie
prawdziwe dane osobowe? Czy one są jakoś przenoszone na kupon i wniosek o
konto? Bo wolałbym takiej pseudo spółce podać, iż nazywam się Papa Smerf, nie
rozumiem po co im tyle moich danych.

Data: 2012-04-04 09:39:28
Autor: Waldek
Rafi daje 200 zeta

Użytkownik "Konfabulator" <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlgrhn$4bi$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sa przenoszone na kupon w pozycji nota ksiegowa
na wniosek o konto nie - link jest ogolny,
IMO w wypadku ew. reklamacji .... kupon moze okazac sie istotny

Data: 2012-04-05 19:27:08
Autor: Konfabulator
Rafi daje 200 zeta
Waldek <jakis@tam.mam> napisał(a):
Sa przenoszone na kupon w pozycji nota ksiegowa
na wniosek o konto nie - link jest ogolny,
IMO w wypadku ew. reklamacji .... kupon moze okazac sie istotny

To może ktoś mi powie czy to tak ma wyglądać. Złożyłem rano wniosek z linka. Po chwili zadzwoniła Panienka i potwierdziła, że wysyła kuriera. Ale wspominała coś, że wyśle mi na email jakieś umowy i regulaminy, a od jej telefonu nie dostałem nic. Nawet jakiegokolwiek potwierdzenia złożenia wniosku. Tak ma być i czekać na kuriera?

Data: 2012-04-05 22:15:45
Autor: Waldek
Rafi daje 200 zeta

Użytkownik " Konfabulator" <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlkrmc$5ks$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ano, tak to chyba schematycznie wyglada.
w mailu zalaczniki pdf - toip, wzor potwierdzenia, regulamin, wzor odstapienia warunki ubezp.

Dzis byla u mnie z papierami calkiem sympatyczna "blondi" w bejzbolowce InPosta ;)

Data: 2012-04-05 20:33:49
Autor: Konfabulator
Rafi daje 200 zeta
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):
Ano, tak to chyba schematycznie wyglada.
w mailu zalaczniki pdf - toip, wzor potwierdzenia, regulamin, wzor odstapienia warunki ubezp.

Dzis byla u mnie z papierami calkiem sympatyczna "blondi" w bejzbolowce InPosta ;)

Czyli mail powinien być? Po jakim czasie od rozmowy go dostałeś? I mam nadzieję, że i u mnie będzie blondi :-)

Data: 2012-04-05 23:07:26
Autor: Waldek
Rafi daje 200 zeta

Użytkownik " Konfabulator" <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlkvjd$q1j$1inews.gazeta.pl...

Czyli mail powinien być? Po jakim czasie od rozmowy go dostałeś? I mam nadzieję, że i u mnie
będzie blondi :-)

Maila dostalem zaraz po potwierdzeniu tel. wniocha  (2.04)
- blondi dzwonila wczoraj ze ma przesylke, umowilem sie na dzisiaj

Data: 2012-04-06 00:02:48
Autor: neoniusz
Rafi daje 200 zeta
W dniu 05.04.2012 21:27,  Konfabulator pisze:
[...]

Tez nie dostalem. I wcale mnie to nie smuci, bo konto juz hula, przelewy porobione.

Data: 2012-04-10 18:19:02
Autor: osa
Rafi daje 200 zeta
W dniu 2012-04-06 00:02, neoniusz pisze:
[...]

Też nie dostałem... chyba mają jakiś problem z mailingiem ;) Jak w tym tygodniu znajdę chwilę to wstąpię do oddziału ;)

Rafi daje 200 zeta