Raid - róşne dyski

Data: 2010-10-02 13:24:49
Autor: Jacek Kalinski
Raid - róşne dyski
W artykule <i8702p$efl$1@inews.gazeta.pl>, B.A.R. napisał(a):

Miałem ostatnio awarię dysku i utraciłem dane, to znaczy miałem kopię zrobioną dzień wcześniej ale to co było zapisane na dysku w dniu awarii przepadło.

Myślę teraz kupić dwa dyski jeden seagate a drugi wd o tej samej pojemności. Zakładam, że pojemność będzie się minimalnie różnić.
Na jednym ma być lustrzane odbicie tego jest na drugim.
Czy są jakieś przeszkody w stosowaniu dysków różnych producentów w raid?
Jeśli system ma znaczenie to będzie XP Pro.

Wg mnie pojemność nie jest aż tak dużym wyznacznikiem, jak szybkość
poszczególnych dysków.
Warto tak dobrać dyski, żeby szybkość zapisu i odczytu obu dysków
była zbliżona (max różnica kilka MB/s).

Jacek

Raid - róşne dyski