Raidon LO AIR - problem

Data: 2009-04-21 22:10:40
Autor: dżepe
Raidon LO AIR - problem
W lipcu 08 kuilismy dla dziewczyny taki widelec, chodziło nam o budżetowy widelec powietrzny który będzie mozna dostosowac do jej stylu jazdy i wagi. Wszytsko było świetnie, 3000 km lajtowej jazdy bez szarżowania i widelec złapał lekki luz w prawej goleni (tej z kartridzem olejowym). Na poczatku myslałem ze to stery, ale po dokładniejszej obdukcji doszedłem do wniosku ze to amor. Czy ktos miał podobnie? Czy to powazna usterka? Warto reklamowac? Zaznaczam że widelec nie był używany z tarczówkami..
dz, pozdro,-

--

Raidon LO AIR - problem