Raif Polbank tez daje

Data: 2013-12-19 09:01:13
Autor: wefe
Raif Polbank tez daje
u mnie T-Mobile tez nie działała w Żabce za płatności rachunków.. Ciekawe  awaria, blokada płatności w żabce...

Data: 2013-12-19 18:56:52
Autor: J_K_K
Raif Polbank tez daje
W dniu 2013-12-19 18:01, wefe pisze:
u mnie T-Mobile tez nie działała w Żabce za płatności rachunków. Ciekawe  awaria, blokada płatności w żabce...

A może sobie wynik robią na koniec roku, jak coponiektóre firmy ?

Pzdr

JKK

Data: 2013-12-19 19:06:09
Autor: Waldek
Raif Polbank tez daje
W dniu 2013-12-19 18:56, J_K_K pisze:
W dniu 2013-12-19 18:01, wefe pisze:
u mnie T-Mobile tez nie działała w Żabce za płatności rachunków.
Ciekawe  awaria, blokada płatności w żabce...

A może sobie wynik robią na koniec roku, jak coponiektóre firmy ?

Jeśli tym wynikiem ma być wq... klientów R-P banku
to pewnie masz racje ;P

Zobaczymy czy do jutra Raifi usunie tą "chwilową" awarie

Raif Polbank tez daje