Raiffaisen 200 zł gratis

Data: 2012-03-29 21:39:41
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeisen-Bank-Polska-S.A.-200-zl-za-otwarcie-bezplatnego-konta-osobistego.html

Ktoś korzystał ?

Zakupiłem (za darmo) ten kupon-grupor ale nie dostałem żadnego maila z linkiem do wniosku o konto (podobno inaczej zakładać nie wolno). Ktoś może to sprawdzał ?

pozdr.
Mr Owl

Data: 2012-03-29 21:46:46
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 29.03.2012 21:39, Pan Sowa pisze:
http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeisen-Bank-Polska-S.A.-200-zl-za-otwarcie-bezplatnego-konta-osobistego.html

Ktoś korzystał ?

Napisali, ze wykluczone sa osoby, "które przed dniem 28 marca 2012 r. nie posiadały w Raiffeisen Bank Polska S.A. konta osobistego Comfort Direct.".

Uff, cale szczescie, ze mialem premium to znow sie zgarnie od nich jakas kase. Przy premium dawali onegdaj 150zl na zakupy a teraz 200zl w gotowce. Powodzi im sie za dobrze chyba...

Data: 2012-03-30 00:10:02
Autor: Andrzej Kubiak
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Thu, 29 Mar 2012 21:46:46 +0200, neoniusz napisał(a):

Napisali, ze wykluczone sa osoby, "które przed dniem 28 marca 2012 r. nie posiadały w Raiffeisen Bank Polska S.A. konta osobistego Comfort Direct.".

Poprzednią noc zarwałem i może czegoś nie chwytam, ale - gdzie tak
napisano? Bo na moje obecne pojmowanie rzeczywistości, w regulaminie jest
coś dokładnie przeciwnego.

AK

Data: 2012-03-30 08:48:57
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 30.03.2012 00:10, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

No tak, mea culpa ;) Na odwrot napisalem.

Data: 2012-03-30 09:02:19
Autor: news.home.net.pl
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 08:48, neoniusz pisze:
[...]

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Data: 2012-03-30 10:02:11
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "news.home.net.pl" <liliputek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4f755a7a$1news.home.net.pl...

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Do mnie juz przyszedl

Data: 2012-03-30 10:26:53
Autor: news.home.net.pl
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 10:02, Waldek pisze:

Użytkownik "news.home.net.pl" <liliputek@gazeta.pl> napisał w wiadomości

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Do mnie juz przyszedl

Też przed chwilą otrzymałem. Podczas wypełniania nie był potrzebny kupon z grupera - też tak mieliście.
Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

Data: 2012-04-01 09:50:43
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
Też przed chwilą otrzymałem. Podczas wypełniania nie był potrzebny kupon z grupera - też tak mieliście.
Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

Czyli ew. moge zamowic kupon grupera dla osoby,
ktora nie ma konta na gruponie?
/wiem, ze regulamin wymaga konta na gruponie,
 ale jesli linki nie sa spersonalizowane... :)

Data: 2012-04-02 10:03:33
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
Data: 2012-04-15 18:10:13
Autor:
Raiffaisen 200 zł gratis
Q <no@spam.org> napisał(a):
> Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

Dokladnie:

https://wnioski.raiffeisen.pl/konto_osobiste/?ukryj_typ_konta=true&typ_konta=Ko
nto%20Comfort%20Direct&affId=gruper

W kolejnych etapach nie było wzmianki o tym, że konto otwierane jest w ramach
w/w promocji. Na potwierdzeniu, które otrzymałem od kuriera też nie ma
wzmianki o promocji z Gruperem... Ciekawe czy potem się nie wywiną z tych
'wisienek' ;)))

Mam pytanie dotyczące aplikacji na telefon: rozumiem, że ona jest już
spersonalizowana (po aktywacji) i z jednego telefonu nie da rady logować się
na 2 różne konta (zestawy login+hasło)??

Data: 2012-04-15 20:20:32
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmf2u5$r94$1inews.gazeta.pl...

Mam pytanie dotyczące aplikacji na telefon: rozumiem, że ona jest już
spersonalizowana (po aktywacji) i z jednego telefonu nie da rady logować się
na 2 różne konta (zestawy login+hasło)??

Dobrze rozumiesz.
Bez reinstalacji i ponownej aktywacji - nie

Data: 2012-03-30 10:46:08
Autor: Łukasz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 09:02, news.home.net.pl pisze:

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Ja dostałem praktycznie zaraz po wygenerowaniu kuponu.

L.

Data: 2012-03-31 19:30:09
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 10:46, Łukasz pisze:
W dniu 2012-03-30 09:02, news.home.net.pl pisze:

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Ja dostałem praktycznie zaraz po wygenerowaniu kuponu.

L.

a ja już dzień czekam a maila z wnioskiem do konta jak nie ma tak nie ma :-((

Marcin

Data: 2012-03-29 21:49:43
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 29.03.2012 21:39, Pan Sowa pisze:
Zakupiłem (za darmo) ten kupon-grupor ale nie dostałem żadnego maila z
linkiem do wniosku o konto (podobno inaczej zakładać nie wolno). Ktoś
może to sprawdzał ?

A regulamin mowi, ze link masz miec dostepny po zalogowaniu do grupera.

Data: 2012-03-29 21:55:50
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 29.03.2012 21:49, neoniusz pisze:
[...]

I kolejny raz sam sobie odpisze.
Kupilem, sciagnalem kupon po zalogowaniu. Jest tam napisane, ze nalezy:

"wypełnić specjalny wniosek internetowy o konto osobiste w Raiffeisen Bank Polska S.A. Otrzymasz go mailem do 8 kwietnia."

"Kupon można zrealizować od 28 marca do 8 kwietnia 2012.

Oferta obejmuje założenie Konta osobistego Comfort Direct wraz z usługą Mobilny Bank (serwis bankowości mobilnej) i premią 200 zł.

Jedna osoba może zrealizować jeden kupon.

Aby otrzymać premię, należy:
- zakupić kupon promocyjny,
- wypełnić specjalny wniosek internetowy o konto osobiste w Raiffeisen Bank Polska S.A. Otrzymasz go mailem do 8 kwietnia.

Warunki

Najpóźniej do 30 czerwca 2012 (po złożeniu wniosku):

- należy zawrzeć Umowę Rachunku Comfort Direct oraz Umowę o Kartę Debetową Visa Classic,
- na Rachunku Uczestnika muszą zostać zaksięgowane dwa wpływy w wysokości minimum 1000 zł każdy, w dwóch kolejnych miesiącach kalendarzowych,
- należy aktywować dostęp do serwisu bankowości mobilnej Mobilny Bank, muszą zostać wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowości mobilnej Mobilny Bank (przelew lub założenie lokaty)."

Czyli trzeba cierpliwie czekac.

Data: 2012-03-29 22:11:29
Autor: Animka
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-29 21:55, neoniusz pisze:
[...]

Ile pobierają miesięcznie za kartę debetową?
Czy jest jakies darmowe assistance tak jak w Aliorze?

--
animka

Data: 2012-03-29 22:51:46
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jl2eo6$nq1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sporo tych warunkow.
Koszt utrzymania rachunku / karty ?
- wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

Data: 2012-03-29 23:04:35
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 29.03.2012 22:51, Waldek pisze:
Sporo tych warunkow.
Koszt utrzymania rachunku / karty ?
- wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

Konto 0, karta 0 (jesli narobisz bezgotowkowych na 250 zl, 2 zl jesli nie narobisz). 6 pierwszych wyplat z dowolnych bankomatow za darmo, kolejne 4 zl.
Ja od jakiegos czasu nie przepadam za Raiffim, a zalozenie konta zeby wziac od nich 200 zl to taka mala zemsta ;)

Data: 2012-04-06 23:01:19
Autor: donbosco
Raiffaisen 200 zł gratis
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
> [...]
> - wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

karta 0 (jesli narobisz bezgotowkowych na 250 zl, 2 zl jesli nie narobisz)

Pewnie przesadzam, ale może warto odróżnić 'możliwość korzystania' od 'korzystania' ;) Karta 0zł przez rok, vide - opłata za wydanie i możliwość korzystania
z Karty w pierwszym roku 0zł, ale opłata miesięczna za korzystanie z karty 1,99 PLN gdy suma zaksięgowanych transakcji bezgotówkowych kartą debetową wynosi poniżej 250 PLN. Hmm, lepiej nie korzystać z tej karty i mieć ją free przez rok niż opłacać miesięcznie bezgotówkowo min. 250zł bo na to samo wyjdzie. A taką kaske warto inaczej spożytkować ;) Innymi słowy wygląda to tak, że lepiej nie używać karty przez rok - będzie free, a jak już używać to by mieć free wydawać min. 250zł ;-P Ale namieszałem ... hahaha. --

Data: 2012-04-07 01:32:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"donbosco " jlnsjv$mjb$1@inews.gazeta.pl

by mieć free wydawać min. 250zł ;-P Ale namieszałem ... hahaha.

Namieszałeś -- bo dłubanie kartą w zębach to też (wg banków) używanie.
Jeśli nie chcesz używać -- gubisz kartę (wówczas nie możesz nią dłubać
w zębach) po czym zastrzegasz tę kartę. I zazwyczaj bank uznaje, że od
momentu zastrzeżenia -- nie używasz już karty nawet do dłubania w zębach.

Innymi słowy -- póki karty nie zastrzeżesz, to raczej z niej korzystasz.

Choć ponoć można zastrzeżoną mBankową debetówką wpłacać na konto we wpłatomacie.

Data: 2012-04-07 09:13:16
Autor: donbosco
Raiffaisen 200 zł gratis
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Innymi słowy -- póki karty nie zastrzeżesz, to raczej z niej korzystasz.

W zasadzie nie dodałem dość istotnej rzeczy. Jeżeli dostałem kartę, ale jej nie aktywuje to z niej nie korzystam, mimo że dłubać będę tu i tam.

Data: 2012-04-07 11:26:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"donbosco " jlp0fc$t60$1@inews.gazeta.pl

[...]

Być może tak. IMO z wypowiedzi wynikało, że kartą nie będziesz płacił, ale będzie ona aktywna.

Data: 2012-03-29 23:14:59
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-29 22:51, Waldek pisze:
Sporo tych warunkow.
Koszt utrzymania rachunku / karty ?
- wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

Całe 2 zł.

Warunki ? Zasilić rachunek 2 x 1000 zł i wykonać łącznie 4 przelewy (np. przelew zwrotnych tego 1000 zł w dwóch ratach).

Dodatkowo później 4 zł za polecony z wypowiedzeniem i praktycznie 200 zł za nic :)

Mr Owl

Data: 2012-03-29 23:24:27
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 29.03.2012 23:14, Pan Sowa pisze:
Dodatkowo później 4 zł za polecony z wypowiedzeniem i praktycznie 200 zł
za nic :)

Latwiej (i taniej!) - niekoniecznie prosciej i milej - jest isc do oddzialu i wypowiedziec. Od razu dostajesz potwierdzenie ;)

Data: 2012-03-29 23:32:42
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
[...]

Tylko trzeba pamietac, ze te przelewy musza byc z bankowosci mobilnej - czyli z aplikacji na telefonie/tablecie itp. Inaczej nici z 200 zl.

Data: 2012-03-29 22:02:34
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Thu, 29 Mar 2012 23:32:42 +0200, neoniusz napisał(a):

Tylko trzeba pamietac, ze te przelewy musza byc z bankowosci mobilnej -
czyli z aplikacji na telefonie/tablecie itp. Inaczej nici z 200 zl.

Akurat stałem się posiadaczem 'plejabuka' od Blackberry, więc cóż robić, trzeba znowu wisienki od Rajfiego powyjadać. Trzeba przyznać, że co jak co, ale wisienki od Rajfiego zawsze dobrze smakują ;)

Data: 2012-03-30 00:07:09
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jl2m5q$9rn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wisienki to tylko taki frykas
podstawa diety sa orzeszki -- od Baski :)

A jakby kto mial problem ze znalezieniem
to spiesze z pomoca http://www.tinyurl.pl?hvc2qn2s

Data: 2012-03-30 00:38:26
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Sorki cos sie skiepscilo ... http://tnij.org/p2sg

Data: 2012-04-03 20:19:35
Autor:
Raiffaisen 200 zł gratis
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisał(a):
> [...]

Dodatkowo później 4 zł za polecony z wypowiedzeniem i praktycznie 200 zł za nic :)

Czytam ten regulamin i mi wychodzi, że:
- albo w każdym miesiącu (z dwóch kolejnych) 2 zasilenia na 1000 zł każde i 2
operacje z bankowości mobilnej
- albo w 2 kolejnych miesiącach łącznie 2 zasilenia po 1000 zł każde i łącznie
2 operacje w bankowości mobilnej.

Dlaczego Tobie wychodzą 2 zasilenia i 4 operacje w bankowości mobilnej? ;))

Data: 2012-03-30 09:06:32
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis

Sprawdziłem pocztę i link już jest. Wypełniłem formularz (tutaj ich trzeba pochwalić, bo to jeden z najlepszych jakie do tej pory widziałem i wypełniałem. Nawet pod linuksem i Chroumium wszystko działało jak należy bez żadnego zająknięcia).
Teraz czekam na telefon i kuriera, bo nie chce mi się po oddziałach latać.

--
xbartx

Data: 2012-03-30 02:17:45
Autor: ls
Raiffaisen 200 zł gratis
On 30 Mar, 11:06, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

Pisza, ze zadzwonia w nastepnym dniu, a do kolegi zadzwonili juz po
godzinie.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-03-30 09:17:23
Autor: Marcin
Raiffaisen 200 zł gratis
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Teraz czekam na telefon i kuriera, bo nie chce mi się po oddziałach latać.

Dzięki za informację :-) może się skuszę na te wisienki.
Mam tylko jeszcze pytanie (bo nie znam dobrze rajfiego): czy te wszystkie
kroki: konto, karta, zamknięcie konta można zrobić bez wizyty w oddziale?

Data: 2012-03-30 09:48:53
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Fri, 30 Mar 2012 09:17:23 +0000, Marcin  napisał(a):

Dzięki za informację :-) może się skuszę na te wisienki. Mam tylko
jeszcze pytanie (bo nie znam dobrze rajfiego): czy te wszystkie kroki:
konto, karta, zamknięcie konta można zrobić bez wizyty w oddziale?

Konto można założyć przez kuriera, ewentualna rezygnacja też - kartę zastrzeżesz i wyślesz list ze standardową formułką zamknięcia rachunku bankowego. Zauważ, że jak się karty pozbędziesz to konto jest całkowicie za free.

--
xbartx

Data: 2012-03-31 19:23:32
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
[...]

....a czy od razu po przybyciu debetowki mozna sie jej pozbyc?
Wszak do warunkow promocji nie jest potrzebna
i moze ew. straty generowac :).

Data: 2012-03-30 10:30:45
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis

Dzwoniła właśnie Pani z Rajfiego, nota bene bardzo sympatyczna ;)
Jako, że byłem ich klientem to tylko kilka poprawek kosmetycznych, bo dane moją cały czas mają he he i niby do 3 dni roboczych ma się pojawić kurier. Trzeba założyć konto ROR i konto lokacyjne (ja odznaczyłem w wniosku to lokacyjne), bo inaczej wisienki nie wpadną. --
xbartx

Data: 2012-03-30 03:49:14
Autor: ls
Raiffaisen 200 zł gratis
On 30 Mar, 12:30, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

Dziwne, bo w regulaminie nie pisze, ze lokacyjne obowiązkowe.
Ale walutowego nie trzeba?
--
pozdr.
ls

Data: 2012-03-30 13:29:57
Autor: Marcin
Raiffaisen 200 zł gratis
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Trzeba założyć konto ROR i konto lokacyjne (ja odznaczyłem w wniosku to
lokacyjne), bo inaczej wisienki nie wpadną.

Lokacyjne? ok, niby też za darmo, ale w warunkach w gruperze nic o tym nie ma.
Tylko:

Data: 2012-03-30 15:45:13
Autor: Łukasz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 12:30, xbartx pisze:

[...]

O lokacyjnym nie ma ani słowa w regulaminie. Ja też jestem po rozmowie z
Rajfim i białkomat wiedział, że wniosek z promocji i potwierdził, że
lokacyjne nie jest obowiązkowe do spełnienia warunków promocji.

L.

Data: 2012-03-30 14:13:38
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Fri, 30 Mar 2012 15:45:13 +0200, Łukasz napisał(a):

O lokacyjnym nie ma ani słowa w regulaminie. Ja też jestem po rozmowie z
Rajfim i białkomat wiedział, że wniosek z promocji i potwierdził, że
lokacyjne nie jest obowiązkowe do spełnienia warunków promocji.

W sumie jeden czort i tak jest za darmo a mi się nie chciało tego prostować i tracić czas.

--
xbartx

Data: 2012-03-30 15:37:31
Autor:
Raiffaisen 200 zł gratis
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
W sumie jeden czort i tak jest za darmo a mi się nie chciało tego prostować i tracić czas.

Do mnie oddzwonili w 2 minuty po wypełnieniu formularza ;-)

Zapomniałem się jeszcze dopytać, ale może Wy wiecie:
- zaksięgowane zostaną dwa wpływy w wysokości minimum 1000 zł ka&#348;dy, w dwóch
kolejnych miesiącach kalendarzowych;
czyli raz na miesiąć kalendarzowy wystarczy, że przeleję 1000zł, czy też muszę
w każdym miesiącu przelać dwa razy po co najmniej 1000zł?

- czy kartę muszę utrzymywać przez dwa miesiące, czy mogę ją od razu wypowiedzieć?

Data: 2012-03-30 17:49:30
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 17:37, mwlodarc.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Do mnie oddzwonili w 2 minuty po wypełnieniu formularza ;-)
Do mnie też jakoś podobnie.

Ja mam natomiast inne pytanie : jeżeli warunki spełnię w kwietniu i w maju to premię dostanę w maju i czerwcu ?

Mr. Owl

Data: 2012-03-31 19:27:10
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
Ja mam natomiast inne pytanie : jeżeli warunki spełnię w kwietniu i w maju to premię dostanę w maju i czerwcu ?

Wg regulaminu:

"Premie zostaną przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych miesiącach
kalendarzowych (po 100 zł w kaSdym), w których zostaną spełnione warunki Promocji
wskazane w §6, jednak nie później niS do dn. 31.07.2012 r."

Czyli maja czas do 31.07.2012.
Czyli konto warto zalozyc dopiero 2 miesiace wczesniej? :)

Data: 2012-03-31 21:24:37
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-31 19:27, Q pisze:
Czyli maja czas do 31.07.2012.
Czyli konto warto zalozyc dopiero 2 miesiace wczesniej? :)

Ja to rozumiem tak, że to użytkownik konta ma czas do końca czerwca aby spełnić warunki. Jeżeli spełni je wcześniej to i 100 zł dostanie wcześniej.

Data: 2012-03-30 21:23:05
Autor:
Raiffaisen 200 zł gratis
  <mwlodarc.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Wg mnie trzeba w każdym miesiącu przelać dwa razy po co najmniej 1000zł, czyli min. 2000zł w miesiącu. --

Data: 2012-03-31 19:37:25
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
Wg mnie trzeba w każdym miesiącu przelać dwa razy po co najmniej 1000zł,
czyli min. 2000zł w miesiącu.

Wg mnie tez, ale tak na 95%- ten punkt jest "nieco rozmyty":
"zaksięgowane zostaną dwa wpływy w wysokości minimum 1000 zł kaSdy, w dwóch
kolejnych miesiącach kalendarzowych"

Mnie martwi cos innego- czas na przelanie tych 2x100zl maja do dn. 31.07.2012 r.

Data: 2012-03-31 19:47:50
Autor: osa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-31 19:37, Q pisze:
Mnie martwi cos innego- czas na przelanie tych 2x100zl maja do dn.
31.07.2012 r.

To pewnie wynika z faktu, że do 30.06 trzeba założyć konto i wtedy Ty masz 2 m-ce na wpłaty, a bank na wypłatę bonusu.

Data: 2012-03-31 21:09:43
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jl7g05$b8s$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-03-31 19:37, Q pisze:
[...]

Regulami mowi ze bedzie to zalatwiane sukcesywnie w mysl punktu :

"Premie zostaną przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych miesiącach
kalendarzowych (po 100 zł w każdym), w których zostaną spełnione warunki Promocji wskazane w 6, jednak nie później
niż do dn. 31.07.2012 r."

Ja rozumiem to tak, ze jesli warunki zostana spelnione w kwietniu i maju
to uznania po 100zl powinny nastapic w czerwcu i lipcu.

Czyli logicznie rzecz ujmujac, 31.07 to ostateczny termin zakonczenia promocji.

Data: 2012-04-01 09:47:01
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
[...]

Dziekuje wszystkim za rozwianie watpliwosci :).

Data: 2012-04-02 10:09:09
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:jl914n$u0f$1node2.news.atman.pl...

[...]

Calkiem przyjemna ta aplikacja mobilna
- na razie mam demo ;)

Data: 2012-04-02 19:32:37
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-02 10:09, Waldek pisze:
Calkiem przyjemna ta aplikacja mobilna
- na razie mam demo ;)

Pełna wersja też niczego sobie.

Swoją drogą spełniłem już warunki promocyjne. 2 x 1000 zł, a później dwa przelewy w aplikacji mobilnej. Teraz czekam na promocyjne 100 zł, a w kolejnym miesiącu powtórka :)

Mr. Owl

Data: 2012-04-02 20:30:28
Autor: michalis
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-02 19:32, Pan Sowa pisze:
[...]

Dostałeś już od nich listę haseł jednorazowych do aplikacji mobilnej?

Data: 2012-04-02 21:32:38
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "michalis" <michalis@pentricos.com> napisał w wiadomości news:jlcr81$4lr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pomijajac liste hasel - IMO Pan Sowa nie spelnil warunkow promocyjnych
2x 1000 ale 1 raz w jednym miesiacu i drugi raz w nastepnym
oraz w obu miesiacach po 2 operacje z mobilnego.

No chyba ze ja czegos nie kumam ?
- fakt ze napisali to jakby chcieli specjalnie zamotac,
ale pytalem wyraznie gostka ktory dzwonil o potwierdzenie wniosku
i twierdzil ze 1000 w danym miesiacu

Data: 2012-04-02 21:40:34
Autor: michalis
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-02 21:32, Waldek pisze:

[...]

Na razie spełnił warunki w jednym miesiącu, w maju spełni ponownie. Zamotali z regulaminem więc warto przelać 2x1000zł/msc. Przecież nie ma problemu (może być ten sam tysiąc ;). A z tymi gostkami na infolinii jest różnie, zależy jak trafisz. Któryś mówił że trzeba otworzyć konto lokacyjne żeby spełnić warunki promocji o czym nie ma ani słowa w regulaminie.

Data: 2012-04-02 22:47:44
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
[...]

potwierdzam, też się pytałem o to podczas telefonicznej weryfikacji wniosku, dostałem odpowiedź, że 1 tys. złoty przelewu w 1 miesiącu

Marcin

Data: 2012-04-02 23:21:07
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:jld39l$j4a$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tak przy okazji ....
posadzilem wlasnie testowo na wingrozie emulator androida 4.0.3
- w ramach "doswiadczen" chcialem zaciagnac ta aplikacje
i sprawdzic czy ugryzie to z poziomu kompa, ale cos nie moge zassac.....
Na sluchawce (htc) chodzi bez problemu.

Data: 2012-04-03 07:04:31
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-02 20:30, michalis pisze:
Dostałeś już od nich listę haseł jednorazowych do aplikacji mobilnej?

Nie. Definiowałem przelew przez komputer i wykonałem dwa przelewy do odbiorcy zdefiniowanego (nie wymaga to hasła).

W opisie przelewu (poza zalogowaniu) widnieje że wykonane je z bankowości mobilnej.

Mr Owl

Data: 2012-04-04 01:10:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Pan Sowa" jle0d0$71e$2@usenet.news.interia.pl

Nie. Definiowałem przelew przez komputer i wykonałem dwa przelewy do odbiorcy zdefiniowanego (nie wymaga to hasła).

W opisie przelewu (poza zalogowaniu) widnieje że wykonane je z bankowości mobilnej.

Ale te przelewy zleciłeś/wykonałeś przez telefon czy przez komputer?

Data: 2012-04-04 06:28:41
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
Ale te przelewy zleciłeś/wykonałeś przez telefon czy przez komputer?

Zdefiniowałem odbiorcę na komputerze, a przelew wykonałem przez telefon.

Data: 2012-04-04 15:02:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Pan Sowa" jlgilq$i0p$1@usenet.news.interia.pl

Zdefiniowałem odbiorcę na komputerze, a przelew wykonałem przez telefon.

Pojmuję. Ja przez telefon nie zlecę przelewu, bo nawet tokena
nie mogę ściągnąć. I co tu robić? Nawet, gdybym dał radę
(telefon ponoć nadaje się do tego) to musiałbym nosić ze
sobą lupę. Już czasami z netbooka korzystam z pomocą lupy.

Gdyby tak ten KEmulator...

Nie zechciałbyś sprawdzić, czy to działa:

  http://softcoffee.net/software/1398-KEmulator-1_0

Jak pojąłem, przeniesienie z telefonu do ,,telefonu'' niczego nie popsuje.

Data: 2012-04-02 20:26:04
Autor: michalis
Raiffaisen 200 zł gratis
[...]

Przyjemna dla oka może i jest ale funkcjonalność beznadziejna, trzeba nosić przy sobie listę kodów jednorazowych żeby przelewy robić. Nie wiem jak oni wpadli na ten pomysł ;). Serwis transakcyjny przez www bardzo "ciężki", mało przejrzysty. Nie można ustawiać limitów na transakcje internetowe, nie można otrzymywać powiadomień sms/mail o przelewach/autoryzacjach kart. Konto miało być aktywne od razu po podpisaniu umowy (tak mi powiedzieli w oddziale) ale dalej w szczegółach jest 'blokada rachunku'. Dzwoniłem do nich i konto zostanie odblokowane przez specjalny zespół ds. rachunków, który znajduje się w Katowicach jak otrzymają moje dokumenty :D. Oferta KK beznadziejna, drogie i bez żadnych profitów. Konto lokacyjne 4% mocno poniżej średniej. To tak na gorąco to co się dowiedziałem, baboli pewnie jest dużo więcej. Jak szedłem do oddziału to przez chwilę pomyślałem że może nawet jest szansa żeby przejść do nich z aliora ale teraz wiem że to niemożliwe ;). Ale podziękuje ładnie za 200zł.

Data: 2012-04-02 20:32:23
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 02.04.2012 20:26, michalis pisze:

Przyjemna dla oka może i jest ale funkcjonalność beznadziejna, trzeba
nosić przy sobie listę kodów jednorazowych żeby przelewy robić. Nie wiem
jak oni wpadli na ten pomysł ;).

Nie wiem jak ty wpadles na taki pomysl? Skad jakas karta kodow? Mialem juz konto w R. i jakos sie nie spotkalem. A z aplikacji mobilnej korzystalem na iphone.

Data: 2012-04-02 20:51:41
Autor: michalis
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-02 20:32, neoniusz pisze:
[...]

Osoba w oddziale poinformowała mnie, że przelewy z aplikacji mobilnej są zatwierdzane kodami jednorazowymi ponieważ większość telefonów nie może jednocześnie korzystać z sieci i obsługiwać smsów. Po zalogowaniu do konta w Ustawieniach - Bankowość Mobilna jest opcja "Hasła jednorazowe" z opcją zamówienia takowych więc wygląda na to że ten człowiek miał rację. Może przelewy na iphonie robiłeś własne albo "zaufane" (jest w R w ogóle jest coś takiego)? Mi chodzi o przelewy gdzie nr konta wpisuje z palca. W jaki sposób są one autoryzowane?

Data: 2012-04-03 07:09:58
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-02 20:26, michalis pisze:
[...]

Konto lokacyjne automatycznie uzupełnia się z ROR'em. Świetna sprawa przynajmniej jako dla banku awaryjnego (moim zdaniem oczywiście). Bardzo mi czegoś takiego brakowało w mBanku ( i w każdym innym banku ).

A 4% na koncie oszczędnościowym to nie tak mało, wiele banków ma sporo mniej :) Chociaż fakt, że to poniżej inflacji.

Natomiast brak potwierdzania przelewów w aplikacji mobilnej sms ma przecież sens, w końcu gdy utracimy telefon to ktoś z łatwością wyczyściłbym konto, a tak nie ma karty haseł i nic nie zrobi. A odbiorcy zdefiniowani działają bez listy haseł (chyba że da się to ustawić aby hasła też były wymagane ale nie próbowałem).

Ja coś czuję, że sobie Raiffeisena zostawię na jakiś czas.

Mr. Owl

Data: 2012-04-03 08:02:32
Autor: Kamil Jońca
Raiffaisen 200 zł gratis
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> writes:

[...]

Ja coś czuję, że sobie Raiffeisena zostawię na jakiś czas.

Czy ich system transakcyjny to dalej jakieś guano we flashu?
KJ

Vulcans worship peace above all.
-- McCoy, "Return to Tomorrow", stardate 4768.3

Data: 2012-04-03 18:47:01
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-03 08:02, Kamil Jońca pisze:
Czy ich system transakcyjny to dalej jakieś guano we flashu?

Jakieś kółeczka do ładowania są ale chyba nie jest to flash. Za to aplikacja do telefonu niczego sobie (w zasadzie może to być główny kanał dostępu jeżeli wcześniej ustawimy najważniejsze rzeczy online).

Mr. Owl

Data: 2012-04-03 18:52:24
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 03.04.2012 18:47, Pan Sowa pisze:
[...]

Zrobienie takiej aplikacji na telefony nie jest wcale takie drogie. Nie wiem czemu inne banki o to sie nie pokusily - ta ich aplikacja tez mi sie bardzo podoba.

Data: 2012-04-03 18:55:21
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-03 18:52, neoniusz pisze:
Zrobienie takiej aplikacji na telefony nie jest wcale takie drogie. Nie
wiem czemu inne banki o to sie nie pokusily - ta ich aplikacja tez mi
sie bardzo podoba.

Do tego naprawdę fajna opcja z tymi automatycznymi przelewami z konta lokacyjnego.

Mr. Owl.

Data: 2012-04-03 22:13:48
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jlfa1r$cq6$1usenet.news.interia.pl...

W dniu 2012-04-03 18:52, neoniusz pisze:
Zrobienie takiej aplikacji na telefony nie jest wcale takie drogie. Nie
wiem czemu inne banki o to sie nie pokusily - ta ich aplikacja tez mi
sie bardzo podoba.

A ja mam lekkie schody z ta aplikacja - mianowicie
na Androidzie chodzi b.ladnie , poza tym probowalem instalowac
wersje java /inny interfejs aplikacji / na Sams. F-480 - poszlo OK
na  Sams. L760 oraz D600E  ... Fail  i hgw o co chodzi, niby te modele sa na liscie

Aplikacja ponoc nie wymaga stricte telefonu czy karty sim, ale musi miec dostep do neta
/choc jak pisza identyfikacja (urz. w banku) jest w oparciu o numer IMEI urzadzenia/

Zastanawiam sie czy ruszylo by to na jakim emulatorze javy na PC np. J2ME ?
- mam jeszcze nawigacje ktora "gada" po BT -> sluchawka gsm :))
moze w swieta sie pobawie
http://www.mobilnybank.pl/c/document_library/get_file?uuid=a78bfa1a-6bb3-4423-a094-484f6c7f515a&groupId=1645858

Data: 2012-04-04 00:22:03
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jlfa1r$cq6$1usenet.news.interia.pl...

Heh, nie kcialbym specjalnie glowy zawracac
ale w celach edukacyjno-zapoznawczych ...
zassalem kemulator pod Winde (emuluje rozne fony z jawa)
no i MB_full.jar - ze stronki Rafiego dla Samsunga D600E
Wersja demo chodzi na PC-cie .... konta jeszcze nie mam aktywnego
Ciekawi mnie czy udalo by sie lognac i jak zidentyfikowaly by sie w banku operacje :)
Dla mnie to rybka (cel czysto edukacyjny), ale moze do spelnienia warunkow
wcale telefon nie jest potrzebny ? ;)
http://softcoffee.net/software/1398-KEmulator-1_0

Data: 2012-04-04 01:21:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jlft6b$cum$1@node2.news.atman.pl

wcale telefon nie jest potrzebny ? ;)
http://softcoffee.net/software/1398-KEmulator-1_0

Przepraszam za zakłócanie ciszy, ale...
....gdzie tam jest ,,przycisk'' zwany dałnładem?

Data: 2012-04-04 01:24:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Eneuel Leszek Ciszewski" jlg0oa$8l4$1@inews.gazeta.pl

"Waldek" jlft6b$cum$1@node2.news.atman.pl

wcale telefon nie jest potrzebny ? ;)
http://softcoffee.net/software/1398-KEmulator-1_0

Przepraszam za zakłócanie ciszy, ale...
...gdzie tam jest ,,przycisk'' zwany dałnładem?

Przepraszam raz jeszcze -- złośliwce dali ,,Pobierz''.
Pobieżne szukanie nie odnalazło tego czegoś...

Data: 2012-04-04 08:04:57
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jlg0td$bvq$1inews.gazeta.pl...

Przepraszam raz jeszcze -- złośliwce dali ,,Pobierz''.
Pobieżne szukanie nie odnalazło tego czegoś...

Wersja 'javowa' (vip) a androidowa
to przepasc w jakosci interfejsu uzyszkodnika
ale do spelnienia warunkow promocji wystarczy.

Domniemuje ze jestes zainteresowany emulatorem
tylko jako posiadacz zabytkowo-kultowej sluchawki  ;)

Data: 2012-04-04 15:03:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jlgoa0$6qk$1@node2.news.atman.pl

[...]

Nie jest zabytkowa, ale z netem nie łączy się.
Aplikacja na nią jest w Rajfajnym. Zaraz wrzucę
ją w słuchawkę, i odpalę.

Data: 2012-04-04 15:34:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Eneuel Leszek Ciszewski" jlhgr7$a6r$2@inews.gazeta.pl

[...]

Musiałem skupić się -- wczoraj, po krótkotrwałym triumfie
znów jestem nad krechą 70 kg... Mimo solidnego skupienia
się (zawsze, gdy człowiek ma zrobić coś z bankiem musi
przedtem skupić się -- tak mnie uczyli) nadal mam nieco
ponad 70 kg...

Dobra -- ta aplikacja w moim telefonie pracuje, ale nie
mogę odpalić żadnego dema -- muszę wprowadzić 7-cyfrowy
identyfikator i hasło...

Pamiętam, że stronę mBnaku widziałem w telefonie,
zatem i z Rajfim być może połączę się...

Jednak wolałbym KEmulatorem...

Od kilku dni jestem na chodzie -- jeździłem i w sobotę,
i w niedzielę, i w poniedziałek, i wczoraj... Zatem coś
w telefonie widzę... Ale gdy długo nie jeżdżę samochodem,
niemal ślepnę...

Data: 2012-04-04 17:51:24
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jlhipv$h90$1inews.gazeta.pl...

Pamiętam, że stronę mBnaku widziałem w telefonie,
zatem i z Rajfim być może połączę się...

Ja tez kiedys tam meczylem [mBąka] na starej sluchawce
- ale w przegladarce OperaMini.
mBąk na Androida rowniez ma calkiem zgrabna aplikacje.

Data: 2012-04-04 18:39:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jlhqls$dca$1@node2.news.atman.pl

[...]

Nic u mnie nie idzie -- jeno grosze uciekają!!!
Wszystko (co trzeba, a nawet więcej) powłączane!!!
Teraz nawet tej strony mBanku nie widzę.

Ściągnięta aplikacja Rajfiego chodzi w telefonie, ale nie łączy się z bankiem.

Data: 2012-04-04 20:35:36
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis
Ściągnięta aplikacja Rajfiego chodzi w telefonie, ale nie łączy się z
bankiem.

U mnie podobnie.

--
radar

Data: 2012-04-04 20:46:48
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:jli49k$gbq$1news.dialog.net.pl...
Ściągnięta aplikacja Rajfiego chodzi w telefonie, ale nie łączy się z
bankiem.

U mnie podobnie.

Chodzi demo, a aplikacje trzeba najpierw aktywowac
tzn. podac ientyfikator, haslo i numer telefonu - kliknac aktywuj.
Poniewaz nie mam jeszcze wspomnianych danych z banku
to nie moge tego wykonac ;)

Data: 2012-04-04 21:01:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jli4uo$oms$1@node2.news.atman.pl

Ściągnięta aplikacja Rajfiego chodzi w telefonie, ale nie łączy się z bankiem.

U mnie podobnie.

Chodzi demo,

U mnie nie chodzi.

a aplikacje trzeba najpierw aktywowac
tzn. podac ientyfikator, haslo i numer telefonu - kliknac aktywuj.

Telefonu ponoć nie trzeba.

Poniewaz nie mam jeszcze wspomnianych danych z banku to nie moge tego wykonac ;)

Jasne. :)

Data: 2012-04-05 11:24:42
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-04 20:46, Waldek pisze:
Chodzi demo, a aplikacje trzeba najpierw aktywowac
tzn. podac ientyfikator, haslo i numer telefonu - kliknac aktywuj.
Poniewaz nie mam jeszcze wspomnianych danych z banku
to nie moge tego wykonac ;)

Aktywowałem ale nie można zrobić przelewu.
są dostępne 4 punkty dostępowe: GPRS (domyślny), GPRS (APN), BES i BIS
na 3 z nich można zalogować się do aplikacji
we wszystkich przypadkach otrzymuję komunikat:
"Wystąpił błąd połączenia z Bankiem. Spróbuj ponownie. Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z Centrum Technicznym." i aplikacja się wyłącza.

--
radar

Data: 2012-04-05 12:36:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"radar" jljoco$8ba$1@news.dialog.net.pl

[...]

Dzięki. Wiele wyjaśnia. A może próbowałeś tego dokonać w nocy, gdy bank śpi?

Data: 2012-04-05 13:57:47
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis
[...]

Wczoraj i dziś. Także po kontakcie z Centrum Technicznym.
Nawet z rzecznikiem banku rozmawiałem o zmuszaniu do wyrażenia zgody na przesyłaniu informacji handlowych przy korzystaniu z formularza kontaktowego :)

--
radar

Data: 2012-04-05 16:39:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

Linia tu (albo tam?) lonk. ;) Ciacham po referencjach...

"radar" jlk1bo$cf5$1@news.dialog.net.pl

[...]

Proponowali jakieś rozwiązanie zastępcze? Przelew via komputer zamiast telefon?

Data: 2012-04-05 20:29:48
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis
Proponowali jakieś rozwiązanie zastępcze? Przelew via komputer zamiast
telefon?

W sumie to kontakt z Centrum Technicznym był przez... zwykłego konsultanta. Coś tam włączyli i miało działać. Nie działa. Ich problem bo zaczynało mi się podobać. Wezmę inną słuchawkę, zjem wisienki i papa.

--
radar

Data: 2012-04-06 00:07:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"radar" jlkoam$o25$1@news.dialog.net.pl

Proponowali jakieś rozwiązanie zastępcze?
Przelew via komputer zamiast telefon?

W sumie to kontakt z Centrum Technicznym był
przez... zwykłego konsultanta. Coś tam włączyli
i miało działać. Nie działa.

Za to u mnie zadziałało! :)

Ich problem bo zaczynało mi się podobać.
Wezmę inną słuchawkę, zjem wisienki i papa.

Jakim sposobem weźmiesz, skoro to nie działa?

Data: 2012-04-06 09:09:11
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis

Jakim sposobem weźmiesz, skoro to nie działa?

Podejrzewam, że na innej platformie zadziała. Wezmę jakiegoś androida i tyle.

--
radar

Data: 2012-04-06 00:06:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

[...]

Ale Twój identyfikator i hasło łyknął jako poprawne?
Czy może zanim łyknął, objawił, że ma problem kontaktowy?

Data: 2012-04-06 09:09:54
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis

Ale Twój identyfikator i hasło łyknął jako poprawne?

Loguję się poprawnie.

Czy może zanim łyknął, objawił, że ma problem kontaktowy?

Problem jest na samym końcu. Przy zatwierdzaniu przelewu.

--
radar

Data: 2012-04-07 04:26:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

Linia za długa

"radar" jlm4rs$d8s$2@news.dialog.net.pl

Ale Twój identyfikator i hasło łyknął jako poprawne?

Loguję się poprawnie.

Czy może zanim łyknął, objawił, że ma problem kontaktowy?

Problem jest na samym końcu. Przy zatwierdzaniu przelewu.

Rozumiem. Więc i u mnie może być jakiś problem?
Tyle chciałem wiedzieć przed podpasaniem umowy.

Dzięki za odpowiedź.

Może jeszcze -- jaki masz telefon?
Na jakim to nie chce pracować poprawnie?

Data: 2012-04-09 22:09:48
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis

Może jeszcze -- jaki masz telefon?
Na jakim to nie chce pracować poprawnie?

BlackBerry 9780

--
radar

Data: 2012-04-09 22:41:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"radar" jlvfm8$v4a$1@news.dialog.net.pl

Może jeszcze -- jaki masz telefon?
Na jakim to nie chce pracować poprawnie?

BlackBerry 9780

Dzięki. A nie próbowałeś ze zwykłym telefonem?

Data: 2012-04-10 09:21:07
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis

BlackBerry 9780
Dzięki. A nie próbowałeś ze zwykłym telefonem?

Przewodowym? MSPANC ;)

--
radar

Data: 2012-04-12 18:49:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"radar" jm0n0s$hf8$1@news.dialog.net.pl

BlackBerry 9780
Dzięki. A nie próbowałeś ze zwykłym telefonem?

Przewodowym? MSPANC ;)

Nie. Na przykład -- Nokia 2630, Nokia 3110C itp...

  http://www.mobilnybank.pl/dostepne-telefony

Data: 2012-04-12 20:58:06
Autor: radar
Raiffaisen 200 zł gratis
Nie. Na przykład -- Nokia 2630, Nokia 3110C itp...

3120c i iPad2
ciężkie te wiśnie tym razem...

--
radar

Data: 2012-04-12 23:25:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"radar" jm78jp$ncj$1@news.dialog.net.pl

3120c i iPad2
ciężkie te wiśnie tym razem...

Dla mnie -- drogie. Ponad 20 minut z komórki i trochę z VoIPa.
Numer klienta, identyfikator, tpin, kolejny tpin... Już te
numery znam na pamięć. ;)

  Nie rycz, mała nie rycz.
  Ja znam te wasze numery

Matka rezolutnie zauważa, że być może warto podać w jej
wypadku nie telefon komórkowy, ale stacjonarny...

IM sama aplikacja zawiera zbyt wiele błędów.
I jej obsługa zawiera masę ,,niedoskonałości''.

() Chcę odblokować tpin -- słyszę, że tpin nie był
   do tej pory nadawany... A ja już przygotowałem
   nowy tpin...

() Z WWW nie można odblokować telefonicznego dostępu samodzielnie.
   Dlaczego?

() I dlaczego w fazie testowania jest tyle nieprawdopodobnych
   zabezpieczeń, upewnień, weryfikacji?...

() znienacka przysyłają (kilka godzin po odblokowaniu dostępu do WWW)
   2 identyczne (na oko identyczne) SMSy z informacją o odblokowaniu...

Z tego wszystkiego wczoraj rano zablokowałem dostęp do EB.
Tam weryfikacja była ekspresowa.

Kolejna sprawa -- czy 3 próby to nie za mało? Rozumiem,
że mogłoby sie to blokowac na godzinę, ale nie na stałe.

-=-

A najzabawniejsze jest jednak to, że ja naprawdę chciałem zostać
klientem RB i taka obsługa via telefon byłaby dla mnie ciekawa.

-=-

Numer reklamacji -- 32 (szkoła podstawowa) 90 (poczatek pookrągłostołowy)
84 (śmierć Popiełuszki i rok urodzenia Panny Mercedes)

Ja znam numery telefonów czasów, gdy w Białymstoku były czterocyfrowe. :)

  6385 -- gdyby ktoś chcial do mnie zadzwonić ;) (miałem wówczas kilka lat,
          do szkoły jeszcze nie chodziłem)
 36385 -- to był kolejny numer

-=-

KEmulatorem przerzuciłem kilkadziesiąt aplikacji javnych -- praktycznie
żadna z nich nie chodziła poprawnie. Najlepszą był wibrator. :) Później
okazało się, że aplikacja jest także na zwykłe telefony (2630, 3110c itp.)

Z mego telefonu aplikacja łączy się, ale podaje wynik 199 (L-LB) z matki
telefonu jest tak, że aplikacja stale (w pętli) ponawia próbę łączenia
się z bankiem...

Aplikacja powinna być skrajnie prosta, a jednak tyle z nią problemów!!!

Data: 2012-04-13 01:25:53
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jm7h95$o0p$1inews.gazeta.pl...

Aplikacja powinna być skrajnie prosta, a jednak tyle z nią problemów!!!

Jest prosta ..... jesli dziala :)
a jak widac nie dziala [na jakiejs grupie sluchawek] - choc powinna

Data: 2012-04-13 10:48:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jm7oa1$trk$1@node2.news.atman.pl

Aplikacja powinna być skrajnie prosta, a jednak tyle z nią problemów!!!

Jest prosta ..... jesli dziala :)
a jak widac nie dziala [na jakiejs grupie sluchawek] - choc powinna

Miałem na myśli -- prosta w budowie.

Data: 2012-04-13 01:14:58
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:jm78jp$ncj$1news.dialog.net.pl...
Nie. Na przykład -- Nokia 2630, Nokia 3110C itp...

3120c i iPad2
ciężkie te wiśnie tym razem...

Ale determinacji wisniowej jak widac nie brak ;)

Data: 2012-04-13 11:00:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jm7nli$t6u$1@node2.news.atman.pl

3120c i iPad2
ciężkie te wiśnie tym razem...

Ale determinacji wisniowej jak widac nie brak ;)

Mnie rozum odebrało -- skoro dzwoniłem z komórki, zamiast z VoIPa.
Zrzucę to jednak na mój uszkodzony kręgosłup.
W nocy wrzuciłem do ustawień w RB VoIPowe numery
stacjonarne -- w razie czego będzie trzykrotnie taniej.

W nocy mBank zrezygnował z pobierania opłat za dostęp do
netu -- telefonem ciągałem, a groszy nie ubywało. Niestety
znów grosze spadają. :) Co więcej -- niemal jestem pewny
tego, że na stronie

  http://mbankmobile.pl/pomoc/internet/konfigurator.html

zaszły zmiany. :) Ale może to tylko moje przewidzenia.

Tak czy siak -- nadal płacę mniej niż w TeDebile a nawet mniej
niż w Plusie. Nie mam też cudownych dowcipów typu:

 Baca leży w łóżku z żoną i wierci się, nie mogąc zasnąć...
 W końcu mówi -- albo znowu nie domyła się, albo obory nie domknęła...

za które TeDebile/Era nalicza opłaty...

-=-

Mam odpowiedź z banku -- na Nokie ta aplikacja niekoniecznie pracuje poprawnie.
Po 11 godzinie ma być kolejna odpowiedź -- moja i banku. Zaraz 11 godzina.

-=-

A tak w ogóle -- dzieci mi umierają... Zanim rodzą się... Ale ZOO

  http://www.myfreezoo.pl/game/

jednak nie umiera. :) A to jest najważniejsze. :)

-=-

Wracając do determinacji -- na samym początku zauważyłem, że (jeśli
zgodzisz się) przelejesz w moim imieniu w zamian za 10% wisienkowego.

Oczywiście RB może uruchomić aplikację na moim telefonie -- będę się cieszył.

Data: 2012-04-06 08:20:46
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Tue, 03 Apr 2012 18:55:21 +0200, Pan Sowa napisał(a):

Do tego naprawdę fajna opcja z tymi automatycznymi przelewami z konta
lokacyjnego.

No ciekawa ta opcja bo dzięki niej możemy mieć dodatkowe darmowe przelewy z KL za darmo. Jednak na pewno jest to pewne zabezpieczenie że na karcie debetowej nie mam całego dostępnego limitu - to jest duży plus według mnie.

--
xbartx

Data: 2012-04-06 17:16:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"xbartx" jlm90u$ekp$5@inews.gazeta.pl

[...]

A te przelewy z KL są na pewno darmowe bez względu na ich liczbę w miesiącu?

Data: 2012-04-05 07:16:06
Autor: gral
Raiffaisen 200 zł gratis
Pan Sowa napisał(a):
[...]

Tym razem jest to ciężkie guano we flexie. Chodzi w miarę na 10-megowym internecie (czekasz po każdym kliknięciu ale do wytrzymania), ale już na 1-megowym jest nieużywalne (czekasz po każdym kliknięciu nie do wytrzymania).

gral

Data: 2012-04-03 08:16:54
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jle0n8$7sp$1usenet.news.interia.pl...

Konto lokacyjne automatycznie uzupełnia się z ROR'em.

Mozesz rozwinac to co powyzej ?

Natomiast brak potwierdzania przelewów w aplikacji mobilnej sms ma przecież sens, w końcu gdy utracimy telefon to ktoś z łatwością wyczyściłbym konto, a tak nie ma karty haseł i nic nie zrobi.

A haslo do logowania przechowujesz w telefonie ?

Data: 2012-04-03 18:44:51
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-03 08:16, Waldek pisze:
Mozesz rozwinac to co powyzej ?

Ustawiasz konto lokacyjne jako rachunek główny i ustawiasz limit na rachunku bieżącym na 1000 zł. O godzinie 21 każdego dnia jeżeli na rachunku bieżącym masz więcej niż 1000 zł to nadwyżka jest przelewana na konto lokacyjne, jeżeli masz mniej niż 1000 zł (np. z bankomatu pobrałeś 300 zł) to z konta lokacyjnego przelewana jest na rachunek bieżący kwota w wysokości takiej aby uzupełnić stan rachunku do 1000 zł.

Podobno limit można ustalać dowolny. Przelewy automatyczne są bezpłatne.
W weekend to nie działa.

Dla mnie super sprawa.

A haslo do logowania przechowujesz w telefonie ?

Zawsze może mi ktoś wyrwać telefon jak jestem zalogowany do banku.

pozdr.
Mr. Owl

Data: 2012-04-03 21:56:31
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jlf9e6$brb$1usenet.news.interia.pl...

Podobno limit można ustalać dowolny. Przelewy automatyczne są bezpłatne.
W weekend to nie działa.

Dla mnie super sprawa.

Faktycznie moze byc przydatne aby nie trzymac duzo gotowki na 0%
ja do tego celu mam inteligo - tam mam zawsze te 2kzl na debecie za 1zl /m-c
w razie potrzeby jest "na waciki" -- w formie gotowkowej
bo do bezgotowkowych to KK sluzy oczywiscie

A haslo do logowania przechowujesz w telefonie ?
Zawsze może mi ktoś wyrwać telefon jak jestem zalogowany do banku.

Oj tam - musialbys miec strasznego pecha
no i potencjalny bandit tez musialby byc kumaty ;)

Data: 2012-04-05 10:53:42
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-03 18:44, Pan Sowa pisze:
[...]

rozumiem, że przelewy w ramach tego pakietu optymalnych korzyści są bezpłatne, nawet jeśli będzie ich więcej niż 1 w ciągu miesiąca.
Bo normalnie to tylko jeden przelew z konta lokacyjnego jest bezpłatny, dalsze już są po 7,88 zeta.
Jakby nie patrzeć to ten pakiet optymalnych korzyści to dobry sposób aby wyciągać kasę z konta lokacyjnego częściej niż raz w miesiącu, wystarczy zrobić przelew z konta głównego aby saldo było poniżej ustalonego limitu ;-))

Marcin

Data: 2012-04-03 17:02:46
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 03.04.2012 07:09, Pan Sowa pisze:
Konto lokacyjne automatycznie uzupełnia się z ROR'em. Świetna sprawa
przynajmniej jako dla banku awaryjnego (moim zdaniem oczywiście). Bardzo
mi czegoś takiego brakowało w mBanku ( i w każdym innym banku ).

W jaki sposob ustala sie to "konto glowne" i limity od jakich ma byc automatyczne przelewanie? Nie moge znalezc tego w bankowosci elektronicznej.

Data: 2012-04-03 18:45:12
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-03 17:02, neoniusz pisze:
W jaki sposob ustala sie to "konto glowne" i limity od jakich ma byc
automatyczne przelewanie? Nie moge znalezc tego w bankowosci
elektronicznej.

Telefonicznie albo w oddziale.

Data: 2012-04-17 18:50:03
Autor:
Raiffaisen 200 zł gratis
  <donbosco.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Wg mnie trzeba w każdym miesiącu przelać dwa razy po co najmniej 1000zł, czyli min. 2000zł w miesiącu.

"informujemy, iż warunki promocji  "Mobilny Bank z premią na Gruper.pl"
dotyczą m.in. :
- dokonania zasilenia konta w każdym z  2 kolejnych miesięcy  kwotą po 1000
zł (łącznie 2 zasilenia na 2000 zł);
-  wykonania w trakcie 2 kolejnych miesięcy 2 operacji z bankowości
mobilnej (łącznie 2 operacje)"

Data: 2012-04-17 21:00:40
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmke0r$a3j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat z tego co powyzej - to nie wynika
ale IMO wynika z tego :
§ 6/3/b - na Rachunku Uczestnika (o ktory umowa zostanie zawarta po złozeniu Wniosku w sposb opisany

powyzej w ust. 2) zaksięgowane zostaną dwa wpływy w wysokości minimum 1000 zł kaSdy, w dwoch

kolejnych miesiącach kalendarzowych;

Jak zwykle jakas bankowa pierdola nie potrafila zredagowac regulaminu "po ludzku"
- chyba ze to dzialanie celowe .....

Data: 2012-04-17 20:09:12
Autor:
Raiffaisen 200 zł gratis
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):
Jak zwykle jakas bankowa pierdola nie potrafila zredagowac regulaminu "po ludzku"
- chyba ze to dzialanie celowe .....

Nie analizuję czy celowe, czy nie. Napisałem zapytanie do banku z
wątpliwościami, banki mi odpisał. I to mi wystarczy.

Data: 2012-04-18 00:07:45
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmkil8$oeo$1inews.gazeta.pl...
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):

[...]

W takich wypadkach zwykle cytuje Owsiaka
 - róbta co chceta ;)

Data: 2012-04-17 23:42:22
Autor: osa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-17 20:50, newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

[...]

a w regulaminie jest napisane "minimum" więc odpowiedź jaką otrzymałeś nie jest zgodna z regulaminem promocji czyli po prostu błędna... rozumiem, że pytałeś o liczbę przelewów w miesiącu ale najwyraźniej ich obsługa klienta również ma problem z tym regulaminem ;)

Data: 2012-03-31 19:25:23
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
W sumie jeden czort i tak jest za darmo a mi się nie chciało tego
prostować i tracić czas.

Niby jeden czort, ale "ciut" dluzej bedzie trwalo rozwiazanie umowy ;).

Data: 2012-03-31 22:12:54
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
Mam pewną wątpliwość.

Regulamin :
§6 ust 3 lit d który brzmi :
"zostaną wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowości mobilnej Mobilny Bank (przelew, założenie lokaty), w dwóch kolejnych miesiącach kalendarzowych."

Kupon gruper :
Muszą zostać wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowości
mobilnej Mobilny Bank (przelew lub założenie lokaty).

Wobec tego czy wystarczy 2 razy wykonać przelew czy też muszę wykonać przelew i założyć lokatę ?

Jest to raczej istotne.

Mr. Owl

Data: 2012-03-31 22:44:35
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jl7ogb$gbe$1usenet.news.interia.pl...
[...]

§6 -- nie ma lacznika "i" a jest przecinek
wiec raczej to co w nawiasie nalezy traktowac jako objasnienie
co regulamin uwzglednia przez  "transakcje w serwisie bankowosci mobilnej" :)

Data: 2012-04-02 06:58:05
Autor: matebe
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu sobota, 31 marca 2012, 22:12:54 UTC+2 użytkownik Pan Sowa napisał:
[...]

nie musisz zakładać lokaty, wystarczą przelewy w obrębie bankowości Raifaissena

Data: 2012-04-01 05:45:02
Autor: tomrozb
Raiffaisen 200 zł gratis
Czy ktoś nie dostał jeszcze linku do formularza?

Dostałem na mail jedynie kupon, rozumiem że na link mam czekać do 8 kwietnia?

Data: 2012-04-03 19:34:09
Autor: michalis
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-29 21:39, Pan Sowa pisze:
[...]

Ile czasu wam aktywowali to konto? Wczoraj podpisałem papiery w oddziale, a dzisiaj dalej w szczegółach rachunku mam

Ograniczenia: blokada rachunku

;/. Dzwoniłem wczoraj wieczorem na infolinię i mówili że najpóźniej dzisiaj konto miało być aktywne i miałem dostać jakiegoś smsa powitalnego. Nic nie przyszło.

Data: 2012-04-03 19:36:00
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-03 19:34, michalis pisze:
Ile czasu wam aktywowali to konto? Wczoraj podpisałem papiery w
oddziale, a dzisiaj dalej w szczegółach rachunku mam

Od razu było aktywne.

Mr. Owl

Data: 2012-04-03 19:42:41
Autor: michalis
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-03 19:36, Pan Sowa pisze:
W dniu 2012-04-03 19:34, michalis pisze:
Ile czasu wam aktywowali to konto? Wczoraj podpisałem papiery w
oddziale, a dzisiaj dalej w szczegółach rachunku mam

Od razu było aktywne.

Czyli jednak niekompetentna obsługa... W drugim wątku też ktoś narzekał. Ehhh... Trzeba było kurierem podpisać, teraz się będę bujał po oddziałach.

Data: 2012-04-05 20:11:37
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
[...]

a przypadku podpisywania umowy przez kuriera, długo się czeka na aktywację na sms z banku??
Kurier z umową był u  mnie wczoraj, minął juĹź dzień a sms nie ma jeszcze

Marcin

Data: 2012-04-05 22:41:28
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:jlkn8p$76s$1inews.gazeta.pl...

a przypadku podpisywania umowy przez kuriera, długo się czeka na aktywację na sms z banku??
Kurier z umową był u  mnie wczoraj, minął juĹź dzień a sms nie ma jeszcze

A sprawdziles czy masz w umowie numer rachuku ? :)

Data: 2012-04-05 23:36:29
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-05 22:41, Waldek pisze:

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w
wiadomości news:jlkn8p$76s$1inews.gazeta.pl...

a przypadku podpisywania umowy przez kuriera, długo się czeka na
aktywację na sms z banku??
Kurier z umową był u mnie wczoraj, minął już dzień a sms nie ma jeszcze

A sprawdziles czy masz w umowie numer rachuku ? :)

kurier zostawił mi potwierdzenie otwarcia rachunku,
a w nim jest numer konta bankowego i numer klienta

Marcin

Data: 2012-04-06 08:18:37
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Thu, 05 Apr 2012 23:36:29 +0200, lolekanabolek napisał(a):

kurier zostawił mi potwierdzenie otwarcia rachunku, a w nim jest numer
konta bankowego i numer klienta

U mnie też już był. Wydaje mi się, że papiery muszą wrócić do banku i wtedy ktoś zadzwoni aby aktywować konto, dostęp internetowy i mobilny i co tam jeszcze trzeba.

--
xbartx

Data: 2012-04-06 11:06:22
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-06 10:18, xbartx pisze:

U mnie też już był. Wydaje mi się, że papiery muszą wrócić do banku i
wtedy ktoś zadzwoni aby aktywować konto, dostęp internetowy i mobilny i
co tam jeszcze trzeba.

pytanie tylko jak długo trwa ten powrót papierów do banku oraz jak dużo czasu potrzeba pracownikowi banku na wykonanie telefonu itp??

Marcin

Data: 2012-04-06 10:55:40
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Fri, 06 Apr 2012 11:06:22 +0200, lolekanabolek napisał(a):

pytanie tylko jak długo trwa ten powrót papierów do banku oraz jak dużo
czasu potrzeba pracownikowi banku na wykonanie telefonu itp??

A to ciężko powiedzieć. U mnie kurier był bodajże we wtorek albo środę (po tym jak w piątek miałem telefon z Rajfiego, więc stosunkowo szybko) a koperta zwrotna z tego co widziałem była adresowana do Katowic. Na razie jeszcze nikt nie dzwonił.

--
xbartx

Data: 2012-04-06 13:04:42
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-06 12:55, xbartx pisze:
[...]

u mnie był w środę i jak na razie cisza też

Marcin

Data: 2012-04-07 16:13:29
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Fri, 06 Apr 2012 13:04:42 +0200, lolekanabolek napisał(a):

u mnie był w środę i jak na razie cisza też

Dzisiaj dostałem esa z Rajfiego, że konto aktywne i mogę zadzwonić aby włączyć sobie dostęp.

Data: 2012-04-07 19:07:27
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-07 18:13, xbartx pisze:
Dnia Fri, 06 Apr 2012 13:04:42 +0200, lolekanabolek napisał(a):

u mnie był w środę i jak na razie cisza też

Dzisiaj dostałem esa z Rajfiego, że konto aktywne i mogę zadzwonić aby
włączyć sobie dostęp.

u mnie nadal cisza ;-(( więc pewnie się muszę do wtorku uzbroić w cierpliwość ;-((

Marcin

Data: 2012-04-12 12:53:23
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Sat, 07 Apr 2012 19:07:27 +0200, lolekanabolek napisał(a):

u mnie nadal cisza ;-(( więc pewnie się muszę do wtorku uzbroić w
cierpliwość ;-((

Dzisiaj dostałem sms, że wczoraj wysłali do mnie kartę. W systemie też już ją widzę.

--
xbartx

Data: 2012-04-13 08:49:28
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-04-12 14:53, xbartx pisze:
[...]

a ja dopiero wczoraj mogłem aktywować konto, trochę im zeszło z tym,
teraz czekam na listę kodów, mam nadzieję, że tym razem się prędzej uwiną ;-)))
a karty też nie widzę w systemie i już myślałem, że może jej nie będzie

Marcin

Data: 2012-04-13 11:52:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"lolekanabolek" jm8i9o$38l$1@inews.gazeta.pl

a ja dopiero wczoraj mogłem aktywować konto, trochę im zeszło z tym,
teraz czekam na listę kodów, mam nadzieję, że tym razem się prędzej uwiną ;-)))

Skoro można ustawić w necie (z SMSami) zaufanego odbiorcę -- po co te kody?

Data: 2012-04-13 12:43:48
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis

Skoro można ustawić w necie (z SMSami) zaufanego odbiorcę -- po co te kody?

dzięki, faktycznie działa
pracownik banku, który mi aktywował dostęp do konta przez net coś mi nagadał o tych hasłach jednorazowych, a ja głupi, uwierzyłem mu na słowo, bez weryfikacji tego co mówi ;-))

Marcin

Data: 2012-04-13 15:05:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"lolekanabolek" jm9014$91t$1@inews.gazeta.pl

dzięki, faktycznie działa
pracownik banku, który mi aktywował dostęp do konta przez net coś mi nagadał o tych hasłach jednorazowych, a ja głupi, uwierzyłem mu na słowo, bez weryfikacji tego co mówi ;-))

Ja jeszcze też nie weryfikowałem. :)

Cierpliwie czekam na telefon z banku.
A matka chyba czeka na kuriera.

Przynajmniej jedno wyjaśniło się -- aplikacja javna udostępniona przez RB jest wadliwa.
Niestety tej niewadliwej na razie mi nie stawiają.

Data: 2012-04-14 14:54:42
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Fri, 13 Apr 2012 08:49:28 +0200, lolekanabolek napisał(a):

[...]

Mi karta już doszła wczoraj ale nie aktywuje je na razie. Przelewy zrób sobie jako odbiorcy zaufani przez www i kodów żadnych nie trzeba. Ja już warunki spełniłem także czekam na pierwszy transport wisienek ;)

Data: 2012-04-15 16:01:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"xbartx" jmc33i$i64$4@inews.gazeta.pl

Mi karta już doszła wczoraj ale nie aktywuje je na razie. Przelewy zrób
sobie jako odbiorcy zaufani przez www i kodów żadnych nie trzeba. Ja już
warunki spełniłem także czekam na pierwszy transport wisienek ;)

Jeśli Waldek nie zechce a Rajfi nie da chodzącej aplikacji -- przelejesz
w moim imieniu w zamian za 10%? Podasz mi jakieś konto (być może otworzone
w tym właśnie celu) ja wprowadzę je jako zaufane, wleję na swoje konto 1000
złotych, zabiorę 990 złotych a Ty przelejesz na swoje konto 10 złotych
tytułem prowizji.

Wiem, że wobec mBankowego keszbeku wysokiego na 10% to raczej mało, ale
co ja zrobię, gdy wszyscy sprzysięgli się przeciwko mnie? ;) W odpowiedzi
mBankowi wypowiem kartę kredytową, aby miał zapłatę za swoje ataki. Może
co najwyżej zaczekam kilka dni -- być może mBankową kartę spróbuję przenieść
do BGZ lub do Mille.

Data: 2012-04-15 20:38:33
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmekck$dgf$1inews.gazeta.pl...

Może co najwyżej zaczekam kilka dni -- być może mBankową kartę spróbuję przenieść
do BGZ lub do Mille.

BGZ od stycznia do konca marca ZTCW zwracal promocyjnie 5% kaszy
ale chyba nie przedluzyli promocji
- koszt 60pln < 7200 obrotu - 1% kaszy

Data: 2012-04-16 03:21:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jmf4ja$j3l$1@node2.news.atman.pl

[...]

Ladacznica mać!! Czy ja wszędzie muszę spóźnić się?!
I czy to nie ja pisałem o tej promocji 5%?

1% na kredytowkę to wcale nie jest mało.
60 złotych po roku -- jak rozumiem. W ciągu roku zamknę.

Data: 2012-04-16 07:59:54
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmfsbo$c8v$1inews.gazeta.pl...

Ladacznica mać!! Czy ja wszędzie muszę spóźnić się?!
I czy to nie ja pisałem o tej promocji 5%?

1% na kredytowkę to wcale nie jest mało.
60 złotych po roku -- jak rozumiem. W ciągu roku zamknę.

Skoro tak, to w bph masz 1,5% cofki i obecnie wisnie
- dlugo czerwieniejace

Data: 2012-04-16 14:22:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jmgchi$qov$1@node2.news.atman.pl

Skoro tak, to w bph masz 1,5% cofki i obecnie wisnie
- dlugo czerwieniejace

A co to znaczy -- długo czerwieniejące?
W B-stoku BPH niedaleko Rajfiego.

Data: 2012-04-16 15:04:55
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmh304$g1n$2inews.gazeta.pl...

"Waldek" jmgchi$qov$1@node2.news.atman.pl

Skoro tak, to w bph masz 1,5% cofki i obecnie wisnie
- dlugo czerwieniejace

A co to znaczy -- długo czerwieniejące?

Ano "dochodza" w  3m-ce + 45dni ;P

Data: 2012-04-16 23:41:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jmh5eg$85h$1@node2.news.atman.pl

- dlugo czerwieniejace

A co to znaczy -- długo czerwieniejące?

Ano "dochodza" w  3m-ce + 45dni ;P

A po tym czasie okaże się, że czegoś brakuje?...

Data: 2012-04-17 18:45:05
Autor:
Raiffaisen 200 zł gratis
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Dnia Fri, 06 Apr 2012 11:06:22 +0200, lolekanabolek napisał(a):

> pytanie tylko jak długo trwa ten powrót papierów do banku

Równo 7 dni od wizyty kuriera dostałem SMS o aktywacji konta.
Początek "Drogi Kliencie (...)" ;)

Z ciekawostek dodam, że telefoniczna aktywacja dostępu wymaga wykonania
połączenia z telefonu podanego we wniosku, z włączoną identyfikacją numeru.
Z innych numerów i numerów zastrzeżonych nie da się aktywować dostępu do
kanałów zdalnych - upierałem się, że nigdzie o tym nie napisali, to odesłali
mnie do oddziału banku, ha!

Data: 2012-04-18 08:12:07
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Tue, 17 Apr 2012 18:45:05 +0000,   napisał(a):

[...]

Ja w banku podałem nr prywatny a dzwoniłem z firmowego i wszystko poszło jak trzeba, po uprzednim zweryfikowaniu kilkom pytaniami. Aplikację mobilną też mam zainstalowaną na telefonie służbowym i wszystko działa i nigdzie do oddziału nie musiałem chodzić.

--
xbartx

Data: 2012-04-18 17:59:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"xbartx" jmlt0n$31d$2@inews.gazeta.pl

[...]

Fajne -- a mnie odesłali na komórkę, gdy dzwoniłem z VoIPa.
Wówczas na koncie nie było ani grosza.

Weryfikowanie kilkoma pytaniami? Peselem, adresem itp.?
A ponoć dane osobowe są wykradane w celu pozyskiwania
informacji służących marketingowi...

Pojmuję [bardzo] powoli, dlaczego dane osobowe są aż tak cenne.

-=-

Zaczynam się bać. RB mówi, aby  nie udostępniać TPINu
osobom trzecim, czyli najwyraźniej poza mną ktoś ma
ten TPIN. Kto? -- oczywiście RB. Ponadto pracowniczka
wymagała ode mnie logowania w jej obecności, do czego
udostępniła mi marmurkowy komputer. Jestem człowiekiem
rozsądnym i bardzo ostrożnym, dlatego zaproponowałem
jej logowanie z mego komputera. Poszedłem do samochodu,
zabrałem stęsknionego Kiciusia i wróciłem do marmuru,
ale na miejscu okazało się, że wielki_inaczej bank
nie ma u siebie WiFi bez prezerwatywy... Zostałem
dosłownie zmuszony do zalogowania się z komputera
bankowego. Kto mi zaręczy, że moje hasło na konto
nie zostało odczytane i nie jest wykorzystywane?!

Data: 2012-04-16 18:49:23
Autor: Krzysiek
Raiffaisen 200 zł gratis
Aktywowaliście kartę? Nie wiem czy aktywować i zastrzegać, czy w ogóle nie aktywować, bo w sumie nie jest to warunkiem promocji, ale kto ich tam wie...

Data: 2012-04-16 20:10:17
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Krzysiek" <usenet@mail.vxx.pl> napisał w wiadomości news:4f8c4d95$1news.home.net.pl...
Aktywowaliście kartę? Nie wiem czy aktywować i zastrzegać, czy w ogóle nie aktywować, bo w sumie nie jest to warunkiem promocji, ale kto ich tam wie...

Tak - to only 2% wisni ;) - co by nie bylo jakiegos "ale" ...
ale slusznie - § 6 /3a - nie precyzuje tego jako wymog.

Data: 2012-04-16 23:42:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jmhna9$cs6$1@node2.news.atman.pl

Tak - to only 2% wisni ;) - co by nie bylo jakiegos "ale" ...
ale slusznie - § 6 /3a - nie precyzuje tego jako wymog.

Ale 2% zabiorą na pewno, zaś 200 złotych dadzą być może. :)

Data: 2012-04-17 12:02:56
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Mon, 16 Apr 2012 20:10:17 +0200, Waldek napisał(a):

Tak - to only 2% wisni ;) - co by nie bylo jakiegos "ale" ... ale
slusznie - § 6 /3a - nie precyzuje tego jako wymog.

No to ja nie będę aktywował i sprawdzimy najwyżej zbiory mi się przesuną o jeden miesiąc ;)

--
xbartx

Data: 2012-04-17 20:12:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"xbartx" jmjm5f$o5g$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Gorzej, jeśli okaże się, że nie z tego powodu nie dali. ;)
I gorzej mają ci, którzy nie dostali. :)

Do mnie RB dzwoni ;) nadal -- miał zadzwonić o 11:30 w miniony
piątek, ale do tej pory nie udało się mu dodzwonić. I rzekomo
przysłał link do poprawionej aplikacji na Nokię.

Wsysał też ponoć wczoraj dla mnie debetówkę pocztą.

Data: 2012-04-18 14:26:06
Autor: Marcin
Raiffaisen 200 zł gratis
Witam, ja czekam na wisienki. Na razie dojrzewaja...
Dzwonilem do ogrodnika, bo nie bylem pewien czy musze utrzymywac karte visa
przez caly okres promocji.
Niestety, pani na infolinii stwierdzila (konsultowala sie z kims, nawet
slyszalem rozmowe w tle), ze karte musze posiadac przez caly czas
obowiazywania promocji.
Wprost to nie jest napisane w regulaminie, ale moze lepiej trzymac karte i
zaplacic maksymalnie 3 razy po 1.99zl...
W moim przypadku nawet nie oplaca sie placic ta karta, bo za 250zl zakupow,
polbank zwroci mi 2.5zl cashbacku ;-)

Data: 2012-04-18 18:00:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Marcin" jmmitu$o8h$1@inews.gazeta.pl

[...]

A jest gdzieś zapis o 3 transakcjach?

IMO lepiej by było, gdyby regulaminy były jednoznaczne i przestrzegane.

W moim przypadku nawet nie oplaca sie placic ta karta, bo za 250zl zakupow,
polbank zwroci mi 2.5zl cashbacku ;-)

Lokatę założyłeś? 2 razy tysiakiem obróciłeś? 2 przelewy foniczne zleciłeś?

Regulamin jest tu co najmniej niejasny!!

Data: 2012-04-18 16:46:14
Autor: Marcin
Raiffaisen 200 zł gratis
A jest gdzieś zapis o 3 transakcjach?

Chodziło mi, że kartę będę najprawdopodobniej musiał utrzymywać co najmniej
przez 3 miesiące, stąd jej koszt to 3 x 1.99zł

Lokatę założyłeś? 2 razy tysiakiem obróciłeś? 2 przelewy foniczne zleciłeś?
Regulamin jest tu co najmniej niejasny!!

Przelewy się kręcą, oczywiście powrotne zlecane są z telefonu.
Lokaty nie zamierzam zakładać - zobaczę co się będzie działo w maju, jeśli w
kwietniu spełnie warunki, to będę miał odpowiedź i na to pytanie ;-)
Ale wydaje mi się, że wystarczą dwie transakcje, tzn. dwa przelewy i tyle.

BTW: mam kartę kodów jednorazowych, ale wydaje się niepotrzebna (nawet jej nie
aktywowałem jeszcze), bo w necie można zdefiniować odbiorcę, a później robić
przelewy zaufane z telefonu.

Data: 2012-04-18 23:55:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Marcin" jmmr4m$gkb$1@inews.gazeta.pl

BTW: mam kartę kodów jednorazowych, ale wydaje się niepotrzebna
(nawet jej nie aktywowałem jeszcze), bo w necie można zdefiniować
odbiorcę, a później robić przelewy zaufane z telefonu.

Nie Ty jeden nie wiesz, po  co komu te zdrapki. Inne banki
umożliwiają podział odbiorców na zaufanych i niezaufanych.
Tu najwyraźniej każdy jest zaufany.

Data: 2012-04-19 16:10:25
Autor: Marcin
Raiffaisen 200 zł gratis
Ok, warunki na kwiecien spelnilem - zobaczymy co bedzie dalej.

Przyszly dwa przelewy na 1000zł, wyszły z powrotem z mobilnego banku. Na wszelki wypadek przelalem jeszcze 5.97 - tak zeby pokrylo oplaty za karte -
bo nie wiem kiedy ja naliczaja

Data: 2012-04-19 20:14:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Marcin" jmpddh$t4q$1@inews.gazeta.pl

[...]

To już chyba liczba osób, które warunek spełniły, sięga niemal 10. ;)

Data: 2012-04-19 23:17:55
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmpklv$j9q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czy zawyzylem srednia, jesli spelnilem 2x ... a moze nawet 3 ?  ;)
Dzis dotarla karta, kupilem cos pinowo aby zatrybila, i pozniej bezpinowo
Pinowa poszla on-line, perfidna oflajnowa gdzies tam błądzi po swiecie
- w blokadach jej nie ma ;)

Data: 2012-04-19 15:25:40
Autor: tomrozb
Raiffaisen 200 zł gratis
Czy aktywacja karty jest niezbędna do zbioru wiśni?

Nic na ten temat nie ma w regulaminie, ktoś pytał na infolinii?

Data: 2012-04-20 03:58:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jmpve3$h0d$1@node2.news.atman.pl

To już chyba liczba osób, które warunek spełniły, sięga niemal 10. ;)

Czy zawyzylem srednia, jesli spelnilem 2x ... a moze nawet 3 ?  ;)

Raczej tak. Być może inni tez wystąpili tu pojedynczo,
choć w Rajfim są odnotowani wielokrotnie.

Dzis dotarla karta, kupilem cos pinowo aby zatrybila, i pozniej
bezpinowo Pinowa poszla on-line, perfidna oflajnowa gdzies tam
błądzi po swiecie - w blokadach jej nie ma ;)

Dużo ,,zapłaciłeś''? Mnie bodajże we wtorek Rossmann podobnie
potraktował -- kupiłem żel do prania (za niecałe 30 złotych)
i papier do dupy :) (za 11 złotych z groszami) i zaproponowano
mi zapłatę w wysokości około 20 złotych. :) Miałem ochotę na
powiedzenie, że w takim układzie kupię cały zapas tego żelu.

Tego dnia wszystko sprzysięgło się przeciwko mnie -- w Rossmannie
trzeba było czekać na korektę rachunku, później były jakieś blokady
absurdalnie remontowanych dróg i coś jeszcze... Ale na szczęście
wyrobiłem się 40 minut przed terminem.

Jak widać -- nie trzeba aż peRFIDności aby taniej płacić za zakupy. ;)

-=-

Moja matka nie ma jeszcze karty Rajfiego. Nie ma identyfikatora
i hasła. Na dodatek w jej umowach jest błąd rzeczowy... I raczej
nie matkę należy winić, bo chyba zna swoje nazwisko...

Data: 2012-04-20 09:15:25
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmqfsb$lle$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pinowo  ~ 22zl  /chleb , filet z lososia, cammembert /
- w piątek poszcze - jak kazdy porzadny chrzescijanin ;)
Perfidnie kupilem papier - ale do czytania - tuz obok na Shell-u

Data: 2012-04-20 03:36:38
Autor: luc
Raiffaisen 200 zł gratis
W końcu aktywowałem. Udało się przelać testową złotówkę za pomocą SGS
II. Trzeba tylko wyłączyć klawiaturę Swype, bo przy wprowadzaniu kwoty
aplikacja głupieje i powiela cyfry.

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-04-20 13:43:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Waldek" jmr2ep$nk1$1@node2.news.atman.pl

[...]

Miałem na myśli tę zapłatę, której nie ma w blokadach.

Data: 2012-04-21 04:52:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Eneuel Leszek Ciszewski" jmqfsb$lle$1@inews.gazeta.pl

[...]

W Rossmannie ten żel kosztuje 29,69, a w realu widziałem wczoraj
taki sam za 27 z groszami. Prawie 2 złote w plecy... Chyba nie
będę już kupował ani w Rossmannie, ani w Naturze.

"Waldek" jmr2ep$nk1$1@node2.news.atman.pl

Pinowo  ~ 22zl  /chleb , filet z lososia, cammembert /
- w piątek poszcze - jak kazdy porzadny chrzescijanin ;)
Perfidnie kupilem papier - ale do czytania - tuz obok na Shell-u

Czyli mnie zabrali prawie 2 złote a Tobie dali, bo nie skasowali
Cię... Gdybym nie zareagował w sklepie, miałbym ze 2 dychy taniej,
a tak mam prawie 2 złote drożej... Czy zatem uczciwość nie popłaca?

-=-

Muszę kupić urządzenie służące rozbijaniu na atomy. Chemia to mało!
Rozczepienie atomowe -- to jest to!!! Fachowo nazywają to atomizerem.

   atomizer m IV, D. -a, Ms. ~erze; lm M. -y

   <<przyrząd do rozpylania cieczy; rozpylacz>>

   Atomizer stomatologiczny.
   Perfumy z atomizerem.

   z fr.

Ciekawe, czy wszystkie perfumy są z Francji... ;)

Mam wreszcie małą owcę!! Będę miał co skubać...

  http://www.myfreezoo.pl/game/

Zatrudniłem nową dziewczynę -- tamta źle pracowała...

Data: 2012-04-19 10:44:29
Autor: Łukasz
Raiffaisen 200 zł gratis
Hej.

Czy ktoś z Was dostał Umowę Rachunku i Umowę o Kartę Debetową?

Ja dostałem tylko Potwierdzenie otwarcia konta.

L.

Data: 2012-04-19 16:35:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Łukasz" jmoj9g$jlf$1@inews.gazeta.pl

Czy ktoś z Was dostał Umowę Rachunku i Umowę o Kartę Debetową?

Ja dostałem tylko Potwierdzenie otwarcia konta.

Ja też nie widzę (oddzielnej i zarazem papierowej) umowy
o kartę, ale chyba musi być takowa umowa, skoro jest karta...
Kartę mam, aktywowałem (w nocy są problemy -- lepiej przy
świecach tego nie aktywować) i nadałem PIN...

Data: 2012-04-20 08:12:21
Autor: Łukasz
Raiffaisen 200 zł gratis

[...]

Co więcej, rachunek też jest :o) A umowy/umów na te produkty nie ma.
Infolinia twierdzi, że umową jest ... Potwierdzenie otwarcia konta.
Spróbuję jeszcze potwierdzić ten fakt dzwoniąc na infolinie w innym
terminie z nadzieją trafienia innego białkomatu.

Dziwne zwyczaje panują w RB.

--
L.

Data: 2012-04-20 13:47:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"Łukasz" jmquo8$et9$1@inews.gazeta.pl

[...]

Ja ,,podpisywałem umowę'' w marmurze. Na moje zastrzeżenia
białkomat pokazał mi Potwierdzenie otwarcia konta, nazywając
je umową o konto i o kartę.

Data: 2012-04-21 12:52:31
Autor: osa
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-29 21:39, Pan Sowa pisze:
http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeisen-Bank-Polska-S.A.-200-zl-za-otwarcie-bezplatnego-konta-osobistego.html

A tym dają już 'tylko' 199zł ;)

http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/raiffeisen-bank/5056258

Warunki jak wcześniej, ale tym razem jasno napisali że po jednym przelewie na min. 1000 zł w miesiącu ;)

Data: 2012-04-21 14:42:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 zł gratis

"osa" jmu3h9$siu$1@inews.gazeta.pl

http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/raiffeisen-bank/5056258

Warunki jak wcześniej, ale tym razem jasno napisali że
po jednym przelewie na min. 1000 zł w miesiącu ;)

   Mobilny Bank (przelew lub założenie lokaty)

Uczą się. Ale nie napisali, że nie można założyć tego konta, mając
już takie konto. ;) No i nie wiedzą jeszcze tego, że w trakcie
trwania promocji nie warto zmieniać regulaminu.

-=-

Najwyraźniej uznali, że kilku klientów to za mało.

Raiffaisen 200 zł gratis