Raiffaisen 200 zł gratis

Data: 2012-03-29 21:46:46
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 29.03.2012 21:39, Pan Sowa pisze:
http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeisen-Bank-Polska-S.A.-200-zl-za-otwarcie-bezplatnego-konta-osobistego.html

Ktoś korzystał ?

Napisali, ze wykluczone sa osoby, "które przed dniem 28 marca 2012 r. nie posiadały w Raiffeisen Bank Polska S.A. konta osobistego Comfort Direct.".

Uff, cale szczescie, ze mialem premium to znow sie zgarnie od nich jakas kase. Przy premium dawali onegdaj 150zl na zakupy a teraz 200zl w gotowce. Powodzi im sie za dobrze chyba...

Data: 2012-03-30 00:10:02
Autor: Andrzej Kubiak
Raiffaisen 200 zł gratis
Dnia Thu, 29 Mar 2012 21:46:46 +0200, neoniusz napisał(a):

Napisali, ze wykluczone sa osoby, "które przed dniem 28 marca 2012 r. nie posiadały w Raiffeisen Bank Polska S.A. konta osobistego Comfort Direct.".

Poprzednią noc zarwałem i może czegoś nie chwytam, ale - gdzie tak
napisano? Bo na moje obecne pojmowanie rzeczywistości, w regulaminie jest
coś dokładnie przeciwnego.

AK

Data: 2012-03-30 08:48:57
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 30.03.2012 00:10, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

No tak, mea culpa ;) Na odwrot napisalem.

Data: 2012-03-30 09:02:19
Autor: news.home.net.pl
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 08:48, neoniusz pisze:
[...]

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Data: 2012-03-30 10:02:11
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 zł gratis

Użytkownik "news.home.net.pl" <liliputek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4f755a7a$1news.home.net.pl...

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Do mnie juz przyszedl

Data: 2012-03-30 10:26:53
Autor: news.home.net.pl
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 10:02, Waldek pisze:

Użytkownik "news.home.net.pl" <liliputek@gazeta.pl> napisał w wiadomości

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Do mnie juz przyszedl

Też przed chwilą otrzymałem. Podczas wypełniania nie był potrzebny kupon z grupera - też tak mieliście.
Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

Data: 2012-04-01 09:50:43
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
Też przed chwilą otrzymałem. Podczas wypełniania nie był potrzebny kupon z grupera - też tak mieliście.
Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

Czyli ew. moge zamowic kupon grupera dla osoby,
ktora nie ma konta na gruponie?
/wiem, ze regulamin wymaga konta na gruponie,
 ale jesli linki nie sa spersonalizowane... :)

Data: 2012-04-02 10:03:33
Autor: Q
Raiffaisen 200 zł gratis
Data: 2012-04-15 18:10:13
Autor:
Raiffaisen 200 z gratis
Q <no@spam.org> napisa(a):
> Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

Dokladnie:

https://wnioski.raiffeisen.pl/konto_osobiste/?ukryj_typ_konta=true&typ_konta=Ko
nto%20Comfort%20Direct&affId=gruper

W kolejnych etapach nie byo wzmianki o tym, e konto otwierane jest w ramach
w/w promocji. Na potwierdzeniu, ktre otrzymaem od kuriera te nie ma
wzmianki o promocji z Gruperem... Ciekawe czy potem si nie wywin z tych
'wisienek' ;)))

Mam pytanie dotyczce aplikacji na telefon: rozumiem, e ona jest ju
spersonalizowana (po aktywacji) i z jednego telefonu nie da rady logowa si
na 2 rne konta (zestawy login+haso)??

Data: 2012-04-15 20:20:32
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 z gratis

Uytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jmf2u5$r94$1inews.gazeta.pl...

Mam pytanie dotyczce aplikacji na telefon: rozumiem, e ona jest ju
spersonalizowana (po aktywacji) i z jednego telefonu nie da rady logowa si
na 2 rne konta (zestawy login+haso)??

Dobrze rozumiesz.
Bez reinstalacji i ponownej aktywacji - nie

Data: 2012-03-30 10:46:08
Autor: Łukasz
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 09:02, news.home.net.pl pisze:

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Ja dostałem praktycznie zaraz po wygenerowaniu kuponu.

L.

Data: 2012-03-31 19:30:09
Autor: lolekanabolek
Raiffaisen 200 zł gratis
W dniu 2012-03-30 10:46, Łukasz pisze:
W dniu 2012-03-30 09:02, news.home.net.pl pisze:

BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

Ja dostałem praktycznie zaraz po wygenerowaniu kuponu.

L.

a ja już dzień czekam a maila z wnioskiem do konta jak nie ma tak nie ma :-((

Marcin

Raiffaisen 200 zł gratis