Raiffaisen 200 z艂 gratis

Data: 2012-03-29 21:49:43
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 z艂 gratis
W dniu 29.03.2012 21:39, Pan Sowa pisze:
Zakupi艂em (za darmo) ten kupon-grupor ale nie dosta艂em 偶adnego maila z
linkiem do wniosku o konto (podobno inaczej zak艂ada膰 nie wolno). Kto艣
mo偶e to sprawdza艂 ?

A regulamin mowi, ze link masz miec dostepny po zalogowaniu do grupera.

Data: 2012-03-29 21:55:50
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 z艂 gratis
W dniu 29.03.2012 21:49, neoniusz pisze:
[...]

I kolejny raz sam sobie odpisze.
Kupilem, sciagnalem kupon po zalogowaniu. Jest tam napisane, ze nalezy:

"wype艂nic虂 specjalny wniosek internetowy o konto osobiste w Raiffeisen Bank Polska S.A. Otrzymasz go mailem do 8 kwietnia."

"Kupon moz虈na zrealizowac虂 od 28 marca do 8 kwietnia 2012.

Oferta obejmuje za艂oz虈enie Konta osobistego Comfort Direct wraz z us艂uga台 Mobilny Bank (serwis bankowos虂ci mobilnej) i premia台 200 z艂.

Jedna osoba moz虈e zrealizowac虂 jeden kupon.

Aby otrzymac虂 premie台, nalez虈y:
- zakupic虂 kupon promocyjny,
- wype艂nic虂 specjalny wniosek internetowy o konto osobiste w Raiffeisen Bank Polska S.A. Otrzymasz go mailem do 8 kwietnia.

Warunki

Najpo虂z虂niej do 30 czerwca 2012 (po z艂oz虈eniu wniosku):

- nalez虈y zawrzec虂 Umowe台 Rachunku Comfort Direct oraz Umowe台 o Karte台 Debetowa台 Visa Classic,
- na Rachunku Uczestnika musza台 zostac虂 zaksie台gowane dwa wp艂ywy w wysokos虂ci minimum 1000 z艂 kaz虈dy, w dwo虂ch kolejnych miesia台cach kalendarzowych,
- nalez虈y aktywowac虂 doste台p do serwisu bankowos虂ci mobilnej Mobilny Bank, musza台 zostac虂 wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowos虂ci mobilnej Mobilny Bank (przelew lub za艂oz虈enie lokaty)."

Czyli trzeba cierpliwie czekac.

Data: 2012-03-29 22:11:29
Autor: Animka
Raiffaisen 200 z艂 gratis
W dniu 2012-03-29 21:55, neoniusz pisze:
[...]

Ile pobieraj膮 miesi臋cznie za kart臋 debetow膮?
Czy jest jakies darmowe assistance tak jak w Aliorze?

--
animka

Data: 2012-03-29 22:51:46
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 z艂 gratis

U偶ytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jl2eo6$nq1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sporo tych warunkow.
Koszt utrzymania rachunku / karty ?
- wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

Data: 2012-03-29 23:04:35
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 z艂 gratis
W dniu 29.03.2012 22:51, Waldek pisze:
Sporo tych warunkow.
Koszt utrzymania rachunku / karty ?
- wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

Konto 0, karta 0 (jesli narobisz bezgotowkowych na 250 zl, 2 zl jesli nie narobisz). 6 pierwszych wyplat z dowolnych bankomatow za darmo, kolejne 4 zl.
Ja od jakiegos czasu nie przepadam za Raiffim, a zalozenie konta zeby wziac od nich 200 zl to taka mala zemsta ;)

Data: 2012-04-06 23:01:19
Autor: donbosco
Raiffaisen 200 z gratis
neoniusz <neon@joemonster.org> napisa(a):
> [...]
> - wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

karta 0 (jesli narobisz bezgotowkowych na 250 zl, 2 zl jesli nie narobisz)

Pewnie przesadzam, ale mo縠 warto odr罂ni 'mo縧iwo舵 korzystania' od 'korzystania' ;) Karta 0z przez rok, vide - op砤ta za wydanie i mo縧iwo舵 korzystania
z Karty w pierwszym roku 0z, ale op砤ta miesi阠zna za korzystanie z karty 1,99 PLN gdy suma zaksi阦owanych transakcji bezgot體kowych kart debetow wynosi poni縠j 250 PLN. Hmm, lepiej nie korzysta z tej karty i mie j free przez rok ni op砤ca miesi阠znie bezgot體kowo min. 250z bo na to samo wyjdzie. A tak kaske warto inaczej spo縴tkowa ;) Innymi s硂wy wygl眃a to tak, 縠 lepiej nie u縴wa karty przez rok - b阣zie free, a jak ju u縴wa to by mie free wydawa min. 250z ;-P Ale namiesza砮m ... hahaha. --

Data: 2012-04-07 01:32:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 z gratis

"donbosco " jlnsjv$mjb$1@inews.gazeta.pl

by mie free wydawa min. 250z ;-P Ale namiesza砮m ... hahaha.

Namiesza砮 -- bo d硊banie kart w z阞ach to te (wg bank體) u縴wanie.
Je秎i nie chcesz u縴wa -- gubisz kart (w體czas nie mo縠sz ni d硊ba
w z阞ach) po czym zastrzegasz t kart. I zazwyczaj bank uznaje, 縠 od
momentu zastrze縠nia -- nie u縴wasz ju karty nawet do d硊bania w z阞ach.

Innymi s硂wy -- p髃i karty nie zastrze縠sz, to raczej z niej korzystasz.

Cho pono mo縩a zastrze縪n mBankow debet體k wp砤ca na konto we wp砤tomacie.

Data: 2012-04-07 09:13:16
Autor: donbosco
Raiffaisen 200 z gratis
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisa(a):
Innymi s硂wy -- p髃i karty nie zastrze縠sz, to raczej z niej korzystasz.

W zasadzie nie doda砮m do舵 istotnej rzeczy. Je縠li dosta砮m kart, ale jej nie aktywuje to z niej nie korzystam, mimo 縠 d硊ba b阣 tu i tam.

Data: 2012-04-07 11:26:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen 200 z gratis

"donbosco " jlp0fc$t60$1@inews.gazeta.pl

[...]

By mo縠 tak. IMO z wypowiedzi wynika硂, 縠 kart nie b阣ziesz p砤ci, ale b阣zie ona aktywna.

Data: 2012-03-29 23:14:59
Autor: Pan Sowa
Raiffaisen 200 z艂 gratis
W dniu 2012-03-29 22:51, Waldek pisze:
Sporo tych warunkow.
Koszt utrzymania rachunku / karty ?
- wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

Ca艂e 2 z艂.

Warunki ? Zasili膰 rachunek 2 x 1000 z艂 i wykona膰 艂膮cznie 4 przelewy (np. przelew zwrotnych tego 1000 z艂 w dw贸ch ratach).

Dodatkowo p贸藕niej 4 z艂 za polecony z wypowiedzeniem i praktycznie 200 z艂 za nic :)

Mr Owl

Data: 2012-03-29 23:24:27
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 z艂 gratis
W dniu 29.03.2012 23:14, Pan Sowa pisze:
Dodatkowo p贸藕niej 4 z艂 za polecony z wypowiedzeniem i praktycznie 200 z艂
za nic :)

Latwiej (i taniej!) - niekoniecznie prosciej i milej - jest isc do oddzialu i wypowiedziec. Od razu dostajesz potwierdzenie ;)

Data: 2012-03-29 23:32:42
Autor: neoniusz
Raiffaisen 200 z艂 gratis
[...]

Tylko trzeba pamietac, ze te przelewy musza byc z bankowosci mobilnej - czyli z aplikacji na telefonie/tablecie itp. Inaczej nici z 200 zl.

Data: 2012-03-29 22:02:34
Autor: xbartx
Raiffaisen 200 z gratis
Dnia Thu, 29 Mar 2012 23:32:42 +0200, neoniusz napisa艂(a):

Tylko trzeba pamietac, ze te przelewy musza byc z bankowosci mobilnej -
czyli z aplikacji na telefonie/tablecie itp. Inaczej nici z 200 zl.

Akurat sta艂em si臋 posiadaczem 'plejabuka' od Blackberry, wi臋c c贸偶 robi膰, trzeba znowu wisienki od Rajfiego powyjada膰. Trzeba przyzna膰, 偶e co jak co, ale wisienki od Rajfiego zawsze dobrze smakuj膮 ;)

Data: 2012-03-30 00:07:09
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 z艂 gratis

U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jl2m5q$9rn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wisienki to tylko taki frykas
podstawa diety sa orzeszki -- od Baski :)

A jakby kto mial problem ze znalezieniem
to spiesze z pomoca http://www.tinyurl.pl?hvc2qn2s

Data: 2012-03-30 00:38:26
Autor: Waldek
Raiffaisen 200 z艂 gratis

U偶ytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jl2med$dgp$1node2.news.atman.pl...

Sorki cos sie skiepscilo ... http://tnij.org/p2sg

Data: 2012-04-03 20:19:35
Autor:
Raiffaisen 200 z gratis
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisa(a):
> [...]

Dodatkowo p贸藕niej 4 z艂 za polecony z wypowiedzeniem i praktycznie 200 z艂 za nic :)

Czytam ten regulamin i mi wychodzi, 縠:
- albo w ka縟ym miesi眂u (z dw骳h kolejnych) 2 zasilenia na 1000 z ka縟e i 2
operacje z bankowo禼i mobilnej
- albo w 2 kolejnych miesi眂ach 潮cznie 2 zasilenia po 1000 z ka縟e i 潮cznie
2 operacje w bankowo禼i mobilnej.

Dlaczego Tobie wychodz 2 zasilenia i 4 operacje w bankowo禼i mobilnej? ;))

--

Raiffaisen 200 z艂 gratis