Raiffaisen - kiedy zamkną konto?

Data: 2012-08-26 20:23:15
Autor: Przemek
Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
Mam pytanie do tych którzy zamykali rachunek w Raiffaisen? Mianowicie, kiedy dokładnie nastąpiło zamknięcie konta: w miesiąc od zlecena zamknięcia (tak by wynikalo z regulaminu) czy może z końcem miesiąca kalendarzowego w ktorym mija ten mesiąc czy też jeszcze inaczej? Mieliście jakieś kłopoty z zamknięciem?
U mnie sytuacja jest taka, że zlecilem zamknięcie konta (w placówce) 24 lipca, czyli konto powinno zostać zamknięte 23 lub 24 sierpnia (zależy jak ten miesiac liczą) tymczasem konto nadal jest aktywne. Taka sama sytuacja jest z kontem mojej żony.

Przemek

Data: 2012-08-26 22:37:03
Autor: wiatrak

Użytkownik "Przemek" <przbot@wp.pl> napisał w wiadomości news:k1dpqb$2sh$1mx1.internetia.pl...
[...]

Umowa wypowiedziana 12 lipca. 14 sierpnia popołudniu brak mozliwości zalogowania. Czyli chyba zamknięte.

Data: 2012-08-27 17:32:05
Autor: osa
W dniu 2012-08-26 20:23, Przemek pisze:
U mnie sytuacja jest taka, że zlecilem zamknięcie konta (w placówce) 24
lipca, czyli konto powinno zostać zamknięte 23 lub 24 sierpnia (zależy jak
ten miesiac liczą) tymczasem konto nadal jest aktywne.

Miałem to samo i zajrzałem do placówki. Mała konsternacja, telefon na helpdesk i informacja, że następnego dnia zamkną konto bo 'coś się samo nie zamknęło'. Po powrocie do domu już nie mogłem się zalogować. A żeby było śmieszniej to obsługa twierdziła, że logować będę się mógł zawsze, tylko nie będzie produktów widać - na szczęście w tą bajkę nie uwierzyłem ;)

Data: 2012-08-27 20:02:17
Autor: Przemek

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k1g3va$hd5$1dont-email.me...
[...]

Moje konto chyba dzisiaj zamknęli bo nie moge się zalogować, natomiast konto żony (dyspozycja zamkniecia z tego samego dnia) nadal jest a zniknęło tylko konto oszczędnościowe. Jakieś cuda w tym banku wyprawiają.
Poczekam jeszcze kilka dni i jak się nic nie zmini to trzeba będzie interweniować.

Data: 2012-08-27 21:20:31
Autor: osa
W dniu 2012-08-27 20:02, Przemek pisze:>
Moje konto chyba dzisiaj zamknęli bo nie moge się zalogować, natomiast konto
żony (dyspozycja zamkniecia z tego samego dnia) nadal jest a zniknęło tylko
konto oszczędnościowe. Jakieś cuda w tym banku wyprawiają.

Mnie tam przy zamykaniu najbardziej rozbawili tym, że trzeba podać konto do zwrotu środków i jak ktoś nie ma drugiego to nie zamknie... przynajmniej w oddziale przy pomocy bankiera ;) zostaje pismo bo przecież zamknąć muszą. Bankier sam się z tego śmiał i zaproponował wpisanie rachunków na krzyż: zamknięcie KO z przelewem na ROR i zamknięcie ROR z przelewem na KO. Wtedy system wydrukował druczki :)

Data: 2012-08-27 21:27:45
Autor: Zbynek Ltd.
osa napisał(a) :
[...]

Dziwne. Powinien zawiesić się :-D

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-08-27 22:03:40
Autor: osa
W dniu 2012-08-27 21:27, Zbynek Ltd. pisze:
osa napisał(a) :
[...]

Eeee tam ;) Zrobili w polu na numer rachunku tylko kontrolę pustego pola i (może!) poprawności IBAN ;)

Data: 2012-08-27 22:32:44
Autor: Przemek

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k1ghbj$5i2$3dont-email.me...
[...]

Po telefonie na infolinię okazało się, że w systemie jest tylko dyspozycja zamknięcia konta oszczednościowego, a nie ma dyspozycji zamknięcia konta głównego czyli Pani w placówce przyjmując dyspozycję coś pop....ła i źle wklepała do systemu. Oczywiście na infolinii zaproponowano przyjęcie nowej dyspozycji zamknięcia rachunku - znowu z miesięcznym terminem wypowiedzenia i dopiero po stanowczym odrzuceniu takiego rozwiązania przyjęła dyspozycję w trybie "pilnym" ale kiedy konkretnie konto będzie zamknięte tego nie była w stanie powiedzieć.
O "profesjoanlizmie" pracownikow tego banku świadczy też to, że na pytanie czy przedłużenie zamykania konta o kolejny miesiąc nie wiązałoby się z jakimikolwiek kosztami panienka z infolinii odpowiedziała stanowczo - "nie", a gdy żona stwierdzila, że jest przecież opłata za kartę za kolejny miesiąc uslyszała "ano tak". Żenada.

Data: 2012-08-27 22:40:42
Autor: osa
W dniu 2012-08-27 22:32, Przemek pisze:
[...]

Czy kogoś to dziwi? Mam ostatnio nieodparte wrażenie, że tym kraju załatwienie najprostszej sprawy bez komplikacji jest niemożliwe...

[...]

Jeśli macie kopię wypowiedzenia to już problem Raifiego żeby tę dyspozycję wcielić w życie ;)

[...]

Standard w obsłudze klienta dowolnego przedsiębiorcy świadczącego usługi na terenie tego kraju... niestety...

Data: 2012-08-27 22:53:31
Autor: Przemek
[...]

Oczywiście mamy kopię wypowiedzenia ale jego wyegzekwowane wiązać się będzie pewnie z kolejną wycieczką do oddziału bo przecież w systemie tej dyspozycji nie ma, a Pani na infolinii nie dysponuje numerem faxu na który możnaby tą kopię wysłać (sic!).
I tu kolejny kwiatuszek - na stronie internetowej Rajfiego można sobie znaleźć adresy placówek ale nie ma do nich żadnych numerów telefonów - jedyny numer kontaktowy to infolinia. A wiec albo osobista wycieczka do oddzialu albo kolejny telefon na infolinie gdzie Pani przecież "przyjmuje tylko dyspozycje klientów ale nie ma wpływu na to co się dalej z nimi dzieje" i kółko się zamyka.

Data: 2012-08-27 23:12:54
Autor: osa

Ta praktyka wielu firm również mnie wkurza, nie da się dodzwonić do placówki, a jedynie na deziformację ogólnopolską. Na stronie http://www.raiffeisen.pl/kontakt/dane-adresowe masz fax do nich, może tam wyślij?

> A wiec albo osobista wycieczka do
oddzialu albo kolejny telefon na infolinie gdzie Pani przecież "przyjmuje
tylko dyspozycje klientów ale nie ma wpływu na to co się dalej z nimi
dzieje" i kółko się zamyka.

To może wyślij mailem reklamację niezrealizowania dyspozycji do Raifiego załączając skan pisma i niech się gimnastykują, żeby to wprowadzić?

Data: 2012-08-27 23:23:36
Autor: Przemek
Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
To może wyślij mailem reklamację niezrealizowania dyspozycji do Raifiego załączając skan pisma i niech się gimnastykują, żeby to wprowadzić?

Jeżeli w ciągu najbliższych kilku dni nie zamkną konta to pewnie tak zrobię, tylko że zgodnie z regulaminem Rajfiego termin rozpatrzenia reklamacji to - 30 dni :-)

Data: 2012-08-27 23:47:18
Autor: osa
W dniu 2012-08-27 23:23, Przemek pisze:
[...]

No ale Ciebie to już jakby nie obchodzi ile będą się z tym bujać :) Zgodnie z dyspozycją rozstajesz się z nimi po miesiącu do wniosku o zamknięcie rachunku.

Raiffaisen - kiedy zamkną konto?