Raiffaisen - kiedy zamkną konto?

Data: 2012-08-26 22:37:03
Autor: wiatrak
Raiffaisen - kiedy zamkną konto?

Użytkownik "Przemek" <przbot@wp.pl> napisał w wiadomości news:k1dpqb$2sh$1mx1.internetia.pl...
Mam pytanie do tych którzy zamykali rachunek w Raiffaisen? Mianowicie, kiedy dokładnie nastąpiło zamknięcie konta: w miesiąc od zlecena zamknięcia (tak by wynikalo z regulaminu) czy może z końcem miesiąca kalendarzowego w ktorym mija ten mesiąc czy też jeszcze inaczej? Mieliście jakieś kłopoty z zamknięciem?
U mnie sytuacja jest taka, że zlecilem zamknięcie konta (w placówce) 24 lipca, czyli konto powinno zostać zamknięte 23 lub 24 sierpnia (zależy jak ten miesiac liczą) tymczasem konto nadal jest aktywne. Taka sama sytuacja jest z kontem mojej żony.

Umowa wypowiedziana 12 lipca. 14 sierpnia popołudniu brak mozliwości zalogowania. Czyli chyba zamknięte.

Raiffaisen - kiedy zamkną konto?