Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

Data: 2012-04-13 20:00:30
Autor:
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
Załapałem się na ich promocję... zastanawiam się czy ich aplikacja będzie
chodziła na Motoroli Defy Plus (MB526)... Na liście
www.mobilnybank.pl/dostepne-telefony jest podany tylko poprzedni model
Motoroli, czyli Defy (czyli MB525). Czy ta aplikacja będzie chodzić na nowszym
telefonie? A może ktoś wypróbował?

Data: 2012-04-14 00:05:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

<assembea.SKASUJ@gazeta.pl> jma0ku$6pr$1@inews.gazeta.pl

[...]

A to nie jest tak, że na tej stronie są jadowite
jary, zaś Ty chcesz aplikację na Androida stąd?

   https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.eleader.mobilebanking.raiffeisen&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImV1LmVsZWFkZXIubW9iaWxlYmFua2luZy5yYWlmZmVpc2VuIl0.

Pytam, dociekam, pracuję niejako za bank.

Do mnie RB miał dzwonić o 11:30, czekałem do 16,
kiedy to bez powodzenia starałem się zalogować,
aby złożyć pisemną reklamację... I właśnie wtedy
RB przysłał SMS obwieszczający, iż moja reklamacja
będzie rozpatrywana...

Chyba o 11 dowiedziałem się, że aplikacja na Nokię, ze
strony, na którą Ty powołujesz się nieco wyżej w tym
poście, ma błąd i potrzebna jest inna aplikacja.

Data: 2012-04-14 08:31:41
Autor:
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
[...]

Dzięki za ten adresik - chociaż czy nie powinno się ściągać takich rzeczy
raczej ze strony Raiffeisena?

Chyba o 11 dowiedziałem się, że aplikacja na Nokię, ze
strony, na którą Ty powołujesz się nieco wyżej w tym
poście, ma błąd i potrzebna jest inna aplikacja.

A jaką masz Nokię?

Wygląda na to, że ten cały "mobilny bank" Raiffeisena to straszna kicha - po
prostu niedoróbka, a my za 200 zł mamy robić za testerów. ;-) Na stronie,
którą podałeś, jest opinia: "Aplikacja nie działa na Samsunu Galaxy Ace - nie
można zlecić przelewu z listy odbiorców. Przelewy niby są zlecane ale nie są
realizowane. Infolinia twierdzi, że znają problem." A przecież Ace jest jednym
z najpopularniejszych telefonów w Polsce...

A może stworzylibyśmy listę modeli telefonów, na których mobilny bank
Raiffeisena DZIAŁA?

Data: 2012-04-14 14:35:34
Autor: Waldek

Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmbcld$dnl$1inews.gazeta.pl...

A może stworzylibyśmy listę modeli telefonów, na których mobilny bank
Raiffeisena DZIAŁA?

Modele sprawdzone u mnie :
Samsung (java)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
F480 - TAK
L760 - NIE
D600E - NIE

HTC Wildfire S - TAK
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ipad2 - "podobno" dziala

Pozdro

Data: 2012-04-14 15:34:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"Waldek" jmbqum$qec$1@node2.news.atman.pl

Modele sprawdzone u mnie :
Samsung (java)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
F480 - TAK
L760 - NIE
D600E - NIE

HTC Wildfire S - TAK
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ipad2 - "podobno" dziala

Imponujące wyniki!! 50%!!!
A dlaczego te trzy są oddzielone od czwartego?

U mnie na razie zerowa skuteczność. Czekam na interwencję
z banku. Następny razem chyba Rajfi będzie musiał dać nie
200 złotych, ale 500, aby skusić do czegokolwiek.

Ale skoro na tych dwóch masz możliwość lania -- w razie
czego będę mógł zatrudnić Cię jako podwykonawcę? Wiesz, na
tym polega rozwój, budowa cywilizacji ludzkiej, specjalizacja...

Ja (jako biznesmen) dostaję zlecenie i szukam pracowników bądź podwykonawców...
Mogę nawet za Ciebie zapłacić podatki i ZU, o ile dasz mi na to pieniądze. ;)

Ale pamiętaj, abyś osobom trzecim nie udostępniał TPINu!!!

-=-

Picie mleka wyszło mi bokiem... Urodziło się takie wypasione dziecko...
Zebra po prostu... I kolejna świnka... Sam jestem sobie winny (i piwny?)
bo jednak tym świniom stworzyłem specjalne warunki, zwiększające płodność...

Ale kocham wszystkie dzieci!!! [bo każde zwiększa moje zyski -- ludzie
lubią małe/młode zwierzaki] Ale dziewczyna, którą zatrudniam, nie jest
dobrą pracowniczką... Takie czasy... Teraz o dobrego pracownika trudno...
Przychodzi taka zaraz po szkole, nic nie umie a chce diamentów!!! A tu
trzeba sumienności, trzeba pozyskać klientów, opiekować się zwierzakami...

Gdy sam nie pracuję -- liczba klientów spada, wraz z tym spadkiem maleją
przychody... Takie życie... Włóczy się taka po całym ZOO, a tymczasem
głodne zwierzaki aż wrzeszczą z bólu... Odwiedzający moje ZOO nie lubią
tego... A mało zwiedzających, to mało pieniędzy... Och, gdybym miał
pieniądze... Może udam się w pokorze do prezydenta, Pana, Lorda itd.
Tadeusza Truskolaskiego z prośbą o dofinansowanie... Toż opiekuję się
zwierzakami, daję pracę, czynię dobro, dbam o kulturę i o gatunki...
Dużo nie chcę -- starczy kilka milionów złotych. Głownie na dzieci,
bo stale staram się o potomstwo...

Data: 2012-04-17 17:23:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"Eneuel Leszek Ciszewski" jmbude$8lq$1@inews.gazeta.pl

Modele sprawdzone u mnie :
Samsung (java)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
F480 - TAK
L760 - NIE
D600E - NIE

HTC Wildfire S - TAK
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ipad2 - "podobno" dziala

Galaxy S1 działa 100%.

Data: 2012-04-17 20:08:55
Autor: Waldek
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmk1vk$6dp$1inews.gazeta.pl...

Galaxy S1 działa 100%.

:))

Data: 2012-04-18 04:48:31
Autor: disnej
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 17:23:55 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"Eneuel Leszek Ciszewski" >> Modele sprawdzone u mnie :
> [...]

Galaxy S1 działa 100%.

--     .`'.-.         ._.                           .-.

MDA Compact IV (HTC Touch Diamond) na Windows Mobile 6.5 - instalacja i przelew zdefiniowany poszly gladko

Data: 2012-04-15 21:45:20
Autor: Waldek

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jmbqum$qec$1node2.news.atman.pl...

[...]

   Z620 - NIE

HTC Wildfire S - TAK
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ipad2 - "podobno" dziala

Wiec kto "zajumal" parowki ?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ykxt8sxeI5A#t=75s

Data: 2012-04-16 09:09:10
Autor: pawlin
W dniu 2012-04-14 14:35, Waldek pisze:

[...]

mi na nokii e52 udalo sie zrealizowac 2 przelewy za jednym razem
a pozniej z konta zony juz nie. zostaly dodany do przelewow planowanych i juz nie wyszly

pawlin

Data: 2012-04-16 09:21:14
Autor: Waldek

Użytkownik "pawlin" <pawlin@fromru.com> napisał w wiadomości news:4F8BC596.2090608fromru.com...
W dniu 2012-04-14 14:35, Waldek pisze:

mi na nokii e52 udalo sie zrealizowac 2 przelewy za jednym razem
a pozniej z konta zony juz nie. zostaly dodany do przelewow planowanych i juz nie wyszly

W chujki leca i tyle ;P
IMO jesli zalezy im na wizeruneku MARKI, to powinni wszystkim z grupera uznac premie
bez wzgledu punkt dot. aplikacji mobilnej - skoro to nie dziala na wielu telefonach lub dziala losowo.

Data: 2012-04-16 14:19:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"Waldek" jmgha2$c1f$1@node2.news.atman.pl

[...]

I do tego przeprosić za utrudnianie życia. Ja nawet (jak na
razie)nie mogę tam wlać -- jak więc cokolwiek stamtąd wylać?
I Salomon tego nie czynił...

Na razie i Gruper ma przechlapane, i Rajfi ma przechlapane.

Data: 2012-04-18 09:29:14
Autor: pawlin
W dniu 2012-04-16 09:21, Waldek pisze:

[...]

wczoraj udalo sie zrealizowac przelewy przez mobilny bank wiec pewnie naprawili problem ktory wystepowal wczesniej :)

pawlin

Data: 2012-04-18 09:46:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"pawlin" 4F8E6D4A.9040709@fromru.com

[...]

Do mnie mieli zadzwonić w miniony piątek o godzinie 11:30 -- do tej pory
nie zadzwonili. Mieli też podać link do poprawionej aplikacji -- nie podali.

Data: 2012-04-14 14:41:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

<assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> news:jmbcld$dnl$1inews.gazeta.pl

[...]

:)

Chyba o 11 dowiedziałem się, że aplikacja na Nokię, ze
strony, na którą Ty powołujesz się nieco wyżej w tym
poście, ma błąd i potrzebna jest inna aplikacja.

A jaką masz Nokię?

Mam dodyspozycji 5 telefonów Nokii. W kieszeni noszę 3110c.

Wygląda na to, że ten cały "mobilny bank" Raiffeisena to straszna kicha - po
prostu niedoróbka, a my za 200 zł mamy robić za testerów. ;-)

Nie przesadzaj -- nie jest aż tak dobrze. Dostaniemy te
2 stówy dopiero wtedy, gdy nasze testy dadzą dobry rezultat,

Na stronie, którą podałeś, jest opinia: "Aplikacja nie działa na
Samsunu Galaxy Ace - nie można zlecić przelewu z listy odbiorców.

Czyli na Galaxego mnie nie stać. :(

Przelewy niby są zlecane ale nie są
realizowane. Infolinia twierdzi, że znają problem."
A przecież Ace jest jednym z najpopularniejszych telefonów w Polsce...

Widziałem niedawno jakiegoś Samsunga. Po prostu cudo, ale drogie.
Jeśli Manta wejdzie swymi usługo=produktami, być może tablety
stanieją szokująco. :)

   http://techmobile.pl/2012/02/manta-mobile-z-darmowym-internetem-na-zawsze/

   Polska firma Manta Multimedia, producent i dystrybutor elektroniki użytkowe
   zamierza przedstawić nową ofertę tabletów z dołączonymi kartami SIM umożliwiającymi
   bezterminowe, darmowe korzystanie z Internetu za pośrednictw sieci Manta Mobile,
   której założeniem ma być wspieranie sprzedaży tabletów.

A może stworzylibyśmy listę modeli telefonów, na których mobilny bank
Raiffeisena DZIAŁA?

Pan Sowa jako pierwszy, Waldek (ciekawe, gdzie on testował tę masę) jako kolejny...
Też myślę, że to nie jest złe, abyśmy spisali modele telefonów i tabletów, na których
te aplikacje działają poprawnie. Ostatecznie te 200 złotych do czegoś nas zobowiązuje.
Na razie ja niestety jestem do tyłu o rozmowy telefoniczne, wizytę w banku, czas...

A w TV białostockiej pokazuję, że teraz biznesmen (wzorem Ojca Biznesmena)
ma dostać szmal, zwolnienie z podatków, drogi dojazdowe, uzbrojenie terenu
przekazanego rzecz jasna za free... Trzeba się upominać o swoje!!! Komuny
już nie ma -- teraz jest rozdawnictwo zdecentralizowane, to znaczy miastowe...

Data: 2012-04-14 17:03:48
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmbraf$5n8$1inews.gazeta.pl...

Pan Sowa jako pierwszy, Waldek (ciekawe, gdzie on testował tę masę) jako kolejny...

Mam jeszcze Sams. U900 :) ale chwilowo jest na wyjezdzie

Podreczylem troche VM z androidem w wersj. 2.2 i najnowszej 4
niestety, problem jest ten ze Rafi odsyla do google.play
a stamtad nie da sie pobrac na "inne"  urzadzenie :]
Gdyby byl dostep do pobrania pliku androidowego bezposrednio,
to pewnie by poszlo bez klopotu.

Co do obslugi roznych kont z tego samego fona (ew. "usluga" dla Leszka)
problem jest taki ze Rafi daje mozliwosc skorzystania z 3 urzadzen do jednego konta.
Podczas autoryzacji urzadzenia na konkretnym koncie generuje sie ID (blokuje 1 pozycje)
aby zawalczyc z innym kontem trzeba odinstalowac aplikacje i ponownie ja autoryzowac
wiec mamy zajeta 2 pozycje (ID nie jest takie samo przy ponownej autoryzacji)
Tak wiec jest problem aby obskoczyc jedna sluchawka kilka kont :]

- Ja juz swoj limit wyczerpalem :))) pewnie moga to wyczyscic z poziomu banku,
jednak kontakt  z "czynnikiem bialkowym" jakos mnie malo pociaga

OK - skoro tak ... zawsze mozna znalezc kumpla z kompatybilnym telefonem
dla ktorego goscinne posadzenie na 2 m-ce aplikacji
nie bedzie stanowilo wielkiego problemu ;)
- z reszta i tak dostep do aplikacja jest zabezpieczony haslem 8 do 12 cyfr
a mozna tez "kanal mobilny" zablokowac z poziomu www

Data: 2012-04-14 17:22:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"Waldek" jmc3kk$41p$1@node2.news.atman.pl

Mam jeszcze Sams. U900 :) ale chwilowo jest na wyjezdzie

[ciekawe, dokąd wyjechała... hm... może dał teściowej,
zamiast tej młodszej? zaraz zobaczę w szklanej kuli,
jaki to telefon -- teściowej by nie dał dobrego...
ale i młodej nie musi dawać posagu... skoro jest dziewicą..]

Podreczylem troche VM z androidem w wersj. 2.2 i najnowszej 4
niestety, problem jest ten ze Rafi odsyla do google.play

Czyli jednak Rajfi odsyła do google.play?

a stamtad nie da sie pobrac na "inne"  urzadzenie :]
Gdyby byl dostep do pobrania pliku androidowego bezposrednio,
to pewnie by poszlo bez klopotu.

Szybko myślisz. ;)

Co do obslugi roznych kont z tego samego fona (ew. "usluga" dla Leszka)
problem jest taki ze Rafi daje mozliwosc skorzystania z 3 urzadzen do jednego konta.

Natomiast nie ma ograniczenia typu -- z jednego telefonu tylko 3 konta.

Podczas autoryzacji urzadzenia na konkretnym koncie generuje sie ID (blokuje 1 pozycje)

I później tego nie można odplątać?

aby zawalczyc z innym kontem trzeba odinstalowac aplikacje i ponownie ja autoryzowac
wiec mamy zajeta 2 pozycje (ID nie jest takie samo przy ponownej autoryzacji)

Aha... To kłopot...

Tak wiec jest problem aby obskoczyc jedna sluchawka kilka kont :]

Jest, jest.

Waldek, Eneuel, młoda, młodsza, inna
Waldek, Eneuel, młoda, młodsza, inna

I masz jeszcze jedną szansę dla każdego.

Bo chyba nie musisz używać na co dzień tej aplikacji,
z którą problemów tyle, ile kiedyś z Polbankowym certyfikatami. :)

Ważne, żeby w telefonie niczego aplikacja nie ustawiała na ,,stałe''.

- Ja juz swoj limit wyczerpalem :))) pewnie moga to wyczyscic z poziomu banku,

No właśnie -- wyczyszczą czy nie?
IMO wystarczy zresetować ;) hasło, czyli nadać TPIN jako hasło.

jednak kontakt  z "czynnikiem bialkowym" jakos mnie malo pociaga

Nie lubisz białka? A żółtkiem? Wkrótce będzie żółtków u nas cała masa.
Ktoś musi kupować mieszkania, których budowanie nie ustaje, choć od
20 lat Polaków nie przybywa...

[...]

Można.

-=-

Obskakujesz jednym telefonem wszystkie konta, za każdym razem od nowa instalując
tę aplikację na telefonie i aktywując tę aplikację w banku. Tak mija jeden miesiąc,
po którym to powtarzasz. Telefon jest cierpliwy, zaś w banku masz aż 3 aktywacje,
gdy potrzebujesz tylko 2, bo tylko 2 razy zlecasz z każdego konta.

Data: 2012-04-16 04:00:16
Autor: ls
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
On 14 Kwi, 10:31, " " <assembea.WYT...@gazeta.pl> wrote:

(..)
A może stworzylibyśmy listę modeli telefonów, na których mobilny bank
Raiffeisena DZIAŁA?

Dziala na:

Nokia 5310
Nokia N8
Samsung Avila GPS
Samsung Galaxy Gio

--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-16 14:23:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"ls" c4d48b74-64b3-4b30-8587-ce32d85fe282@s7g2000yqm.googlegroups.com

: Dziala na:

: Nokia 5310
: Nokia N8
: Samsung Avila GPS
: Samsung Galaxy Gio

Czyli jednak na Galaxym chodzi? Ale ponoć Galaxych jest całe mrowie.
Ktoś pisał, że na Galaxym nie chodzi wiadoma aplikacja.

Data: 2012-04-16 13:28:02
Autor:
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
Na C3-00 aplikacja wali przelewy w zaplanowane. Infolinia nie widzi w ogóle
zaplanowanych. Ponadto w związku z olbrzymim zainteresowaniem promocją z
grupera są przestoje w produkcji kart debetowych i trzeba cierpliwie czekać.
Jak nie wejdzie przelew to trzeba składać reklamacje. Ale jak nie wejdzie
dzisiaj przelew to jutro się chyba pożegnamy. Wisienki wisienkami ale ...

Data: 2012-04-16 14:56:31
Autor:
  <maleczki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Samsung C5212 mimo, że jest na liście obsługiwanych urządzeń wywala błąd. Nie
wiem czy wisienki warte są stresów.

Data: 2012-04-16 17:16:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

<maleczki.WYTNIJ@gazeta.pl> jmhbuv$cmc$1@inews.gazeta.pl

[...]

Proponuję spokojne dręczenie problemu -- cierpliwość to cnota.

-=-

Czy do lania via fon potrzebne są zdrapki?
Dziś otrzymałem, choć nie prosiłem o nie.

Nie widzę podziału odbiorców na zaufanych i niezaufanych.
Czy lanie via fon na zdefiniowanych nie wymaga drapania?
[się po [strusich] jajach]

Rajfi zajmuje czas, który można by było przeznaczyć na BPH?...

Data: 2012-04-16 23:04:07
Autor: ls
On 16 Kwi, 17:16, "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:

[...]

Wg mnie, zdrapki sa niepotrzebne - nawet ich nie zamawialem.
Logujac sie do rajfiego kompem, definiujesz odbiorcow, ktorzy sa potem
widoczni w telefonie.
Wtedy przelewasz kaske do tych odbiorcow telefonem, nie uzywajac
zdrapek.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-17 11:04:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"ls" 6b730595-605d-4bb5-96d0-612f37d7a37f@f37g2000yqc.googlegroups.com

[...]

Inne banki dzielą odbiorców na zaufanych i niezaufanych.
Ten najwyraźniej inwestuje w niepotrzebne nikomu zdrapki.

Inna sprawa -- po co komu możliwość lania tą aplikacją zainstalowaną
na androidowym fonie, skoro można z takiego tableta lać via WWW?

Data: 2012-04-17 20:06:52
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmjc0e$5rf$1inews.gazeta.pl...

Inna sprawa -- po co komu możliwość lania tą aplikacją zainstalowaną
na androidowym fonie, skoro można z takiego tableta lać via WWW?

Mozna ale z interfejsu dostosowanego do wielkosci ekranu jest przyjemniej

Data: 2012-04-17 20:24:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"Waldek" jmkbfs$hp0$1@node2.news.atman.pl

Inna sprawa -- po co komu możliwość lania tą aplikacją zainstalowaną
na androidowym fonie, skoro można z takiego tableta lać via WWW?

Mozna ale z interfejsu dostosowanego do wielkosci ekranu jest przyjemniej

Więc może warto zrobić taki interfejs WWW -- dostosowany do rozmiarów małego...
Znaczy -- małego ekranu...

Data: 2012-04-17 20:37:08
Autor: maruda
[...]

Chciałeś powiedzieć, że Twój mały jest mniejszy od małego ekranu androidowego fona?
(Może niedokładnie zrozumiałem...)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-18 01:01:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"maruda" jmkd8k$7m0$1@inews.gazeta.pl

[...]

Mój mały jest bardzo malutki... Tu masz jego wizerunek:

   http://telepolis.pl/telefony.php?id=1120

To wprawdzie nie jest zdjęcie mego małego, ale mój mały wygląda
bardzo podobnie. Zwłaszcza wtedy, gdy stoi, jak teraz -- na stole...

Data: 2012-04-16 18:10:53
Autor: mx
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
Na C3-00 aplikacja wali przelewy w zaplanowane.

Ja liczę, że C6-00 da radę, próbował ktoś?

Ponadto w związku z olbrzymim zainteresowaniem promocją z
grupera są przestoje w produkcji kart debetowych i trzeba cierpliwie czekać.

Tyle potrzeba to na co oni czekają?

Data: 2012-04-16 18:30:24
Autor: Waldek

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:jmhgag$nq1$1inews.gazeta.pl...
>Na C3-00 aplikacja wali przelewy w zaplanowane.

Ja liczę, że C6-00 da radę, próbował ktoś?

Ponadto w związku z olbrzymim zainteresowaniem promocją z

Ktos tu podawale ze ~1600 z groszami
to jest to "ogromne zainteresowanie" ;)

grupera są przestoje w produkcji kart debetowych i trzeba cierpliwie czekać.

Tyle potrzeba to na co oni czekają?
A gdzie ci tak spieszno .....
§ 6 pkt 3 - odnosnie umowy o KD spelniony ?

Data: 2012-04-16 17:23:28
Autor:
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
Samsung Galaxy S II poległ, nie dla mnie wisienki. Niestety ale podziękuje jutro w oddziale. Ktoś powie że za łatwo się poddałem. Ale gdy zostało złożenie reklamacji to dziękuje postoję. 7 dni rachunek bankowy - mój rekord.

Data: 2012-04-16 17:46:11
Autor: xbartx
Dnia Mon, 16 Apr 2012 17:23:28 +0000,   napisał(a):

Samsung Galaxy S II poległ, nie dla mnie wisienki. Niestety ale
podziękuje jutro w oddziale. Ktoś powie że za łatwo się poddałem. Ale
gdy zostało złożenie reklamacji to dziękuje postoję. 7 dni rachunek
bankowy - mĂłj rekord.

Hmmm dziwne to trochę. Ja zainstalowałem na blackberry curve 8530 czy jakoś tak i fakt miałem błąd typu "brak profilu" ale to wynikło chyba z tego, że nie do końca mi aktywowali tą bankowość mobilną. Zadzwoniłem jeszcze raz powiedziałem jaki mam błąd, Pan powiedział "Proszę chwilę poczekać" po czym dodał "Już działa" no i działa ;)
Jutro postaram się sprawdzić na jakieś nokii z symbianem i tablecie playbook, żeby sprawdzić czy to rzeczywiście aż tak fatalnie działa.

Data: 2012-04-16 20:01:09
Autor: Waldek

Użytkownik <maleczki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmhkig$6go$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nieprawdopodobne
Cos jest skopane w koncie albo zle sie do tego zabrales.
Ja bym nie rezygnowal, ostatecznie zawsze te 2 przelewy
chocby po 1zl  moze ci pchnac "pomocna dlon" z innej sluchawki ;)

Moj "dziadunio" skorzystal dzis goscinnie u kolegi z sony eryka
a z opisu slownego wynikaloby ze to ktoras Xperia - klawiatura sprzetowa

Data: 2012-04-16 18:54:19
Autor:
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
Ano czasami jak nie idzie to nie idzie. Nie chce mi się już. Karta? Pan z grupona a to trzeba poczekać, bankowość mobilna - proszę spróbować jeszcze raz jak się nie uda to proszę zadzwonić... tylko do 17.00 bo do tej pracuje dział techniczny. Jak nic się nie uda to proszę złożyć reklamację.
Po prostu nie dla mnie wisienki.
Przelewy wiszą w zaplanowanych i nie da się ich usunąć nawet z konta - wywala błąd. Grupa wybaczy zraziłem się.
Choć infolinia pod kątem obsługi w strefie stanów wysokich.

Data: 2012-04-16 21:38:47
Autor: osa
W dniu 2012-04-16 20:54, maleczki.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Karta? Pan z grupona a to trzeba poczekać,

No właśnie... w czwartek zakładałem konto w oddziale i wg bankowości elektronicznej było w pełni aktywne, a dopiero w sobotę przyszedł sms, że aktywne... śladu po karcie w systemie ani smsa nie ma nadal... ciekawe czy przyjdzie w tym miesiącu...

W ramach ciekawostki: w oddziale numer klienta do logowania dostałem na małej karteczce napisany odręcznie przez bardzo młodego bankiera. Trochę mnie to zdziwiło bo zwykle w bankach drukowali jakieś potwierdzenia aktywacji kanału, a tu nic ;) Ale i tak bardziej zdziwiłem się jak odwróciłem kartkę, bo była z odzysku (zadrukowana) co się chwali, bo szkoda lasów... szkoda też że tajemnica bankowa nie działa, bo dzięki niej wiem, że pan XXXX o numerze klienta YYYY i PESELU ZZZZ odstępuje od umowy KK! Troszkę dużo tych danych wrażliwych chyba im wyciekło?

Data: 2012-04-20 08:16:46
Autor: Łukasz
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
W dniu 2012-04-16 18:30, Waldek pisze:

(...)

[...]

Hmm... a dostałeś umowę o kartę debetową i/lub umowę o prowadzenie rachunku?

Ja szukam i jak na razie są to dokumenty widmo ;o)

--
L.

Data: 2012-04-20 13:22:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"Łukasz" jmqv0h$et9$2@inews.gazeta.pl

[...]

Potwierdzenie otwarcia konta [osobowego i lokomotywowego?] osobistego
i lokacyjnego. RB zyskał ;) kilku klientów, każdemu ma wypłacić
wielokrotność 200 wiśni, w zamian ma masę informacji:

 -- nie mammy umów o kartę
 -- nie mammy umów o konto
 -- regulamin jest napisany co najmniej niejednoznacznie
 -- aplikacja [debilna?] mobilna pracuje poprawnie jedynie
    na części telefonów wymienionych przez bank

Data: 2012-04-19 19:31:43
Autor: mx
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
Na C3-00 aplikacja wali przelewy w zaplanowane.

Ja liczę, że C6-00 da radę, próbował ktoś?

Tylko aktywacja i zmiana hasła poszła:

VIP Mobile 5.2.4 APPID e3c152
"Nie udało się nawiązać połączenia z bankiem. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z Centrum Telefonicznym i podaj kod operacji. 111 (A-6QC3-RPC3)."

Wygląda groźnie.

Data: 2012-04-19 22:16:55
Autor: mx
[...]

A teraz:
"Wystąpił problem z aplikacją. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z Centrum Telefonicznym i podaj kod operacji. 200 (B-3CE3-V69)"

Data: 2012-04-20 19:39:49
Autor: mx
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
Na C3-00 aplikacja wali przelewy w zaplanowane.

Ja liczę, że C6-00 da radę, próbował ktoś?

Coraz lepiej:
C6-00 - OK (po kilku nieudanych próbach)
6300 - OK (za pierwszym razem)

Data: 2012-04-20 19:48:59
Autor: mx
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
C6-00 - OK (po kilku nieudanych próbach)

6300 - OK (za pierwszym razem)

6300 na mBank Mobile chodziła. Zero problemów, zżarło 500KB z pakietu 50MB i ani grosza z salda.

Data: 2012-04-16 22:51:18
Autor: ls
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
On 16 Kwi, 14:23, "Eneuel Leszek Ciszewski"  wrote:
"ls" :

[...]

Jednak podalem niesprawdzona informacje, za co sie kajam :(

Samsung Galaxy Gio nie dziala poprawnie:
da sie zalogowac, sprawdzic stan konta, ale pojawiaja sie bledy.
Jest to telefon kolegi z pokoju, wiec dokladnie nie wiem, co to za
bledy.
Przelewow nie probowal jeszcze robic, bo dopiero puszcza do Rajfiego
wplyw 1000zl.

Pozostale telefony, ktore podalem, dzialaja prawidlowo, z kazdego
zostaly zrobione przelewy, ktore sa wymagane w regulaminie promocji.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-17 02:38:56
Autor: ls
On 17 Kwi, 07:51, ls <l...@wp.pl> wrote:
> [...]

bledy.
Przelewow nie probowal jeszcze robic, bo dopiero puszcza do Rajfiego

A to heca: kolega wlasnie odpalil Samsunga Galaxy Gio i zrobil przelew
na odbiorce zdefiniowanego wczesniej za pomoca kompa - wszystko poszlo
bez zadnych bledow!
Ciekwawe, czy te bledy pojawiaja sie losowo?
--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-17 11:41:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"ls" 01538995-e699-4d4d-9dc0-e6bbfb03f54c@w5g2000vbp.googlegroups.com

: A to heca: kolega wlasnie odpalil Samsunga Galaxy Gio i zrobil przelew
: na odbiorce zdefiniowanego wczesniej za pomoca kompa - wszystko poszlo
: bez zadnych bledow! Ciekwawe, czy te bledy pojawiaja sie losowo?

Świat zmienia się -- nowego blasku nabiera także powiedzenie: ,,pewne jak w banku''.

Data: 2012-04-17 11:10:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus

"ls" 20e6c9ec-9a1b-4a87-84c8-a3e1032beb53@x17g2000yqj.googlegroups.com

[...]

Najpierw trzeba wlać mało (na przykład 10 złotych) i zlać to dwa razy
aplikacją mobilną -- dopiero wtedy można lać 1000 złotych, i to chyba
aż dwa razy w każdym z dwóch miesięcy, czyli w sumie 4 razy.

W protiwpołoznym Rajfi dostanie to, na czym mu zależy (przypływ),
a wisienek być może nie da.