Raiffeisen Bank wprowadza opłaty i jeszcze oszukuje!

Data: 2009-05-19 15:39:30
Autor: Chris
Raiffeisen Bank wprowadza opłaty i jeszcze oszukuje!
Dostałem pismo z Raifiego, informujące o wprowadzeniu od 1 czerwca opłat
za niektóre czynności.
Ich zbójeckie prawo wprowadzać opłaty, ale w przewodnim piśmie
poinformowali tylko niektórych z nich!
Nic nie napisali o tym, że wypłata gotówki w kasie banku kosztuje 9,99
zł, w piśmie napisali, że przelewy przez internet są darmowe, tymczasem
z TOIP wynika, że tylko pierwszy przelew w okresie rozliczeniowym jest
darmowy, a każdy następny kosztuje 2,99 zł.
Pod tym kłamliwym pismem podpisał się niejaki Dariusz Mroziński,
Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej.
Czy na takie postępowanie nie ma paragrafu?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-19 08:02:32
Autor: szczurwa
Raiffeisen Bank wprowadza opłaty i jeszcze oszu kuje!
On 19 Maj, 15:39, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

Mało tego, to jeszcze nie chce przenosić kart, łobuz ..;-) Byłem dziś
w centrali na Kruczej w Wawie. I to mnie zmartwiło.

Data: 2009-05-19 19:33:31
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Mało tego, to jeszcze nie chce przenosić kart, łobuz ..;-) Byłem dziś
w centrali na Kruczej w Wawie. I to mnie zmartwiło.

Jak to nie chce ?

--
Mithos

Data: 2009-05-19 11:07:10
Autor: szczurwa
Raiffeisen Bank wprowadza opłaty i jeszcze oszu kuje!
On 19 Maj, 19:33, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Jak to nie chce ?

Uśmiechnięta panienka z okienka zapewniła mnie, że nie ma takiej
możliwości. Ale nic to, przejadę się jutro do zwykłej placówki,
najbliżej mam na Sobieskiego. Może im będzie zależało na wyrobieniu
targetów ?

Data: 2009-05-21 19:14:27
Autor:
nowe oplaty a jakosc uslug Raiffeisen
Zabawne.
W pismie czytam:
"....Wierzymy, ze wprowadzone zmiany przyczynia sie do podniesienia jakosci swiadczonych przez nas uslug."

hehe.....drozej = lepiej?

--

Raiffeisen Bank wprowadza opłaty i jeszcze oszukuje!