Raiffeisen Pólbank - nowy lider pensjingu?

Data: 2014-06-22 23:10:19
Autor: RobertS
Raiffeisen Pólbank - nowy lider pensjingu?

Mało! Ale czy nie najwięcej?

nie, w GO

wpływ 1000 zł i obrót kartą 400 zł = zwrot 40 zł miesięcznie (10% wydatków kartą)

płacisz tylko 3,99 zł/ m-c za kartę
przelewy, prowadzenie konta, wszystkie bankomaty w Polsce gratis

max 300 zł na rok

RobertS

Data: 2014-06-23 01:24:35
Autor: az.anonim
W dniu niedziela, 22 czerwca 2014 23:10:19 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> Ma�o! Ale czy nie najwi�cej?

nie, w GO

To ten GO dla nowych klientów?

Data: 2014-06-23 22:46:55
Autor: RobertS
Raiffeisen Pólbank - nowy lider pensjingu?

Ma�o! Ale czy nie najwi�cej?

nie, w GO

To ten GO dla nowych klientów?

każdy może mieć 2 konta, jedno w GO i drugie w OO

ps
jeżeli chcesz to mogę sprawdzić czy możesz jeszcze takie założyć (potrzebny pesel)

RobertS

Data: 2014-06-23 12:28:57
Autor: Wojciech Bancer
Raiffeisen PĂłlbank - nowy lider pensjingu?
On 2014-06-22, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

płacisz tylko 3,99 zł/ m-c za kartę
przelewy, prowadzenie konta, wszystkie bankomaty w Polsce gratis

A nie ma jeszcze Konta Godnego Polecenia w BZWBK?
Tam chyba 400/700 do wyjęcia było w okresie 10 miesiecy.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-06-23 22:50:11
Autor: RobertS
[...]

mam takie i d..py nie urywa, tylko wybrane bankomaty są bezpłatne

dobre jeżeli ktoś chce mieć bezpłatne konto bez żadnych warunków

RobertS

Raiffeisen Pólbank - nowy lider pensjingu?