Raiffeisen. Problem z logowaniem.

Data: 2014-09-18 14:33:16
Autor: Zenowik6
Raiffeisen. Problem z logowaniem.
Witam.
Raiffeisen. Problem z logowaniem.
Nie mogę zalogować się za pomocą Internet Explorer 9.
Komunikat :
Błąd połączenia z serwerem. Sprawdź czy komputer jest podłączony do
internetu i czy połączenie działa poprawnie.
Oczywiście inne strony i logowanie do innych banków działa.
Poprzez Firefox loguję się bez problemów do Raiffeisen.
    Może ktoś podpowie jak to naprawić.
Dezinfolinia obiecała zająć się tym.

Raiffeisen.
Był problem. Nie można było wykonać przelewu.
Przy próbie wpisania kwoty wywalało stronę i był
komunikat : Adobe Flash Player crash.
Dezinfolinia nie wiedziała i obiecali zająć się tym.
 Po rozmowie zalogowałem się i przelew wykonałem bez problemu.

Raiffeisen. Problem z logowaniem.