Raiffeisen...badanie opinii po reklamacji

Data: 2014-07-08 17:26:13
Autor: koala
Raiffeisen...badanie opinii po reklamacji
Ćwierćbank chyba ma eksodus...po zmianie Toip?

Nie wiem czy to moje reklamacje + KNF ale zadzwonili do mnie z jakiejś "badalni" socjologicznej odnośnie mojego załatwienia reklamacji w Ćwierćbanku.

Łudzę się że może tym razem ludziska zagłosowali nogami i wynieśli się z Ćwierćbanku i "bogowie marketinga" którzy wymyślili słynną zmianę Toip zaczynają trząść portkami...oczywiście jest to myślenie życzeniowe :)

Ciekawe czy do innych też dzwonili?

Pozdr,
Koala

Data: 2014-07-08 17:36:02
Autor: mm
Raiffeisen...badanie opinii po reklamacji
Do mnie zadzwonili także. Powiedziałem, że nie wyrażam zgody na ankietę.
Jak taki telefon z ankietą ma się do oświadczenia woli zakazującego przetwarzania danych osobowych?
Skoro zakazałem przetwarzania danych to skąd nagle mój numer telefonu w rękach prywatnej firmy ankietującej (numer nie był "Raiffeisenowy", a dzwoniąca wyraźnie powiedziała, że przeprowadza ankietę "na zlecenie Raiffeisen Bank")?

Raiffeisen...badanie opinii po reklamacji