Raiffeisen - jakość obsługi

Data: 2009-02-24 19:41:06
Autor: Mithos
Raiffeisen - jakość obsługi
Dzisiaj wysłałem maila do Raiffeisen (z poziomu ich www) z pewnym zapytaniem. W ciągu 2h miałem odpowiedź i nawet załącznik graficzny :)

Nic tylko pochwalić, bo niektóre banki nie odpowiadają w ogóle albo odpowiadają po tygodniu.

--
Mithos

Data: 2009-02-24 21:36:08
Autor: Baloo
Raiffeisen - jakość obsługi
"Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:go1f0g$n82$1news.onet.pl...

[...]

Jakość obsługi RB poprawiła się znacząco od niecałego roku, mieli jakieś poważne zmiany i restrukturyzacje. Jesteśmy ich klientem od 6 lat i kiedyś to była po prostu masakra. Zero kompetencji, częste awarie systemu, brak możliwości doproszenia się o stałą obsługę klienta pomimo odpowiednich obrotów. Normalnie antybank na całego. Trzymały nas z nimi jedynie rewelacyjnie niskie opłaty za przelewy zagraniczne.
Natomiast od czerwca - normalnie nie poznaję banku :) Opiekun klienta na każde pstryknięcie palca, niezłe warunki lokat i kredytowania, całkiem przyzwoita bankowość elektroniczna - generalnie na plus. Opłaty za przelewy jeszcze bardziej się obniżyły. Jedyny minus banku to opłaty pozostałe. Za durną opinię śpiewają sobie 100 zł.

Raiffeisen - jakość obsługi