Raiffeisen - konto osobiste

Data: 2009-04-02 16:40:58
Autor: onet
Raiffeisen - konto osobiste

Jakieś opinie ?

Zdecydowanie nie polecam - mam konto u nich od ponad 8 lat. Niestety Raffi w ciagu ostatniego roku  zszedł na "psy" - obsługa klienta jest fatalna, system bankowy do dupy - potrafia np 2 razy zrealizowac te same zlecenia stałe - a potem sie bujasz 2-3 tygodnie aby oddali ci kase, saldo konta nie jest aktualizowane - ogólne standardem reklamacji w tym banku jest odpowiedz NIE - nie waże czy jest ich wina czy nie. Ja w styczniu wyniosłem się z Raffiego (co prawda konto jeszcze jest aktywne) mając dośc bawienia się w reklamacje po 8-10 razy w miesiącu.
No oczywiście zapewne są też plusy posiadania konta w Raffim - ale ja po 8 latach już ich nie zauważam.

Raiffeisen - konto osobiste