Raiffeisen - konto osobiste

Data: 2009-04-02 20:29:04
Autor: Marcin
Raiffeisen - konto osobiste
Witam

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gr1j54$5e2$1news.onet.pl...

Jakieś opinie ?

Gratis problemy przy reklamcji fraudow KK. Opisywane na
grupie i w prasie:)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-04-02 21:12:35
Autor: onet
Raiffeisen - konto osobiste

Gratis problemy przy reklamcji fraudow KK. Opisywane na
grupie i w prasie:)

Pozdrawiam,
Marcin

A ja dziś tak dla sportu złożyłem kolejne reklamacje
- brak aktualnego salda
- brak w podgladzie zablokowanych srodków operacji wykonanych karta 3 i 5 dni temu - oczywiście kwoty tych operacji pomniejszyły srodki dostępne na koncie

Tak więc jeżeli za 10 PLN i darmowe przelewy oraz bankomaty jesteś gotów spędzać na telefonie po 20 -30 minut tłumaczą miłej Pani o co ci chodzi i zanim ona zrozumie w czym problem i przyjmie reklamacje
To tak POLECAM Raffiego
Średnia za marzec 7 reklamacji (hit marca - spłata KK oczywiście w terminie - niestety bład systemu i spłata została źle zaksięgowana i oczywiście naliczono odsetki i 100 PLN kary (jakoś inaczej się to nazywa no ale nie pamiętam jak dokładnie) - dodam, iż Raffi nalicza te 100 PLN pomimo tego, iż już chyba w 2004 roku UOKiK zabronił im tego i chyba nawet jaiś wyrok sądowy w tej sprawie był to oni dalej naliczają dodatkową opłatę - po reklamacji oczywiście 100 zwrócili ale odsetki w wysokości 3,43 już nie - więc kolejna reklamacja - już na piśmie a nie przez infolinie spowodowała zwrot tych 3,43)

Raiffeisen - konto osobiste