Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?

Data: 2011-02-04 13:44:36
Autor: Piotr
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
Cze¶ć.
Szukam dobrego konta, tzn - bez opłat, wygodnego, z duż± liczb± bankomatów.
Znalazłem Raiffeisen konto Premium, gdzie przy wpływach 8tys miesięcznie jest wszystko za darmo. Tylko nie wiem jak z systemem - czy jest wygodny ? A także sprawa kart kredytowych - czy jest jaki¶ system zwrotu opłaty z wydanie/przedłużenie?
A może jaki¶ inny bank ? My¶lałem o multi, ale tam trzeba mieć 12 tys, żeby było całkiem bezprowizyjne. ING wygl±da dobrze, ale nie wchodzi w rachubę z innych względów.
Starałem się co¶ wygoogla, ale znalezione rankingi s± słabe i maj± na celu chyba tylko zgarnięcie prowizji za otworzenie konta.
Pzdr
owp --

Data: 2011-02-04 13:47:48
Autor: xbartx
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
Dnia Fri, 04 Feb 2011 13:44:36 +0000, Piotr  napisaĹ‚(a):

Cześć.
Szukam dobrego konta, tzn - bez opłat, wygodnego, z dużą liczbą
bankomatów. Znalazłem Raiffeisen konto Premium, gdzie przy wpływach 8tys
miesięcznie jest wszystko za darmo. Tylko nie wiem jak z systemem - czy
jest wygodny ? A takĹĽe sprawa kart kredytowych - czy jest jakiĹ› system
zwrotu opłaty z wydanie/przedłużenie?
A może jakiś inny bank ? Myślałem o multi, ale tam trzeba mieć 12 tys,
żeby było całkiem bezprowizyjne. ING wygląda dobrze, ale nie wchodzi w
rachubę z innych względów.
Starałem się coś wygoogla, ale znalezione rankingi są słabe i mają na
celu chyba tylko zgarnięcie prowizji za otworzenie konta.

Jeżeli chcesz mieć całkowicie bezpłatnie i bez warunków to konto w OpenFinance (względnie Getinonline) i do niego karta kredytowa KIS.

--
xbartx

Data: 2011-02-04 14:34:25
Autor: Eric
Piotr  <owp1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Raiffeisen Premium - mam, korzystam i jestem zadowolony. Super jest assisntace
do konta - zakres moze taki jak gdzie indziej, ale za to suma ubezpieczenia
bardzo wysoka. I naprawde ladna karta z PayPasem jest wydawana do konta.

System moim zdaniem a mam spore porownanie - bardzo wygodny. System we Flashu
chyba jedyny taki w Polsce, trzeba sie przyzwyczaic. Ale funkcjonalnosc bardzo
duza (brakuje mi tylko akcji) i wygodny w uzyciu szczegolnie jako wersja
instalowana na komputerze.

Karte kredytowa mam "Class&Club" ma doskonale ubezpieczenie podrozne.
Wczesniej mialem VISE Classic tez do niej jest takie ubezpieczenie ale
ubozsze. Jest system zwrotu oplaty rocznej za karte, ale nie wiem jak dziala
bo malo nia place.

Data: 2011-02-04 19:34:24
Autor: Piotr
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
OF odpada - ten system znam trochę, aż tak taniego konta nie potrzebuję :-)
Allianz - hmm, może i byłby dobry, ale nic lepszego niż Raff nie proponuje chyba.

 Eric <bad_eric@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

O takie opinie mi chodziło, dzięki, przekonałe¶ mnie do tego konta.
Marek - wspominałe¶ o negocjowaniu - chodzi o kredyty ?

Data: 2011-02-04 21:03:27
Autor: MarekZ
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
Użytkownik "Piotr " <owp1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iihkbv$jv0$1@inews.gazeta.pl...

O takie opinie mi chodziło, dzięki, przekonałe¶ mnie do tego konta.
Marek - wspominałe¶ o negocjowaniu - chodzi o kredyty ?

Z moich do¶wiadczeń, to można w Rajfim wszystko negocjować. W czasach kiedy miałem tam jaki¶ pakiet o podwyższonym standardzie miesięczna opłata za jego utrzymanie wynosiła bodajże 100 zł. Ja wynegocjowałem 10 zł i wszystkie operacje oraz jedna karta kredytowa były za darmo, do tego jakie¶ podwyższone oprocentowanie na koncie lokacyjnym było, taki niby-forex na telefon, bez dostępu przez net itd. Przy czym ja wykazywałem naprawdę wysokie obroty. Jednak brak własnego biura maklerskiego zrobił swoje i mimo tego ta oferta przestała być dla mnie w pewnym momencie warta zainteresowania. Teraz sytuacja się sporo zmieniła, bo pakiet jako taki jest darmowy. Do negocjowania pozostały zatem chyba rzeczywi¶cie tylko warunki finansowania, czyli kredyty i karty.

Ogólnie w moim odczuciu Raiffeisen to bank zdecydowanie z wyższej półki (choć jak wiadomo odczucie zawsze zależy na kogo personalnie w banku się trafi). Mam porównanie np. z DZ. Rajfi nie ma się czego wstydzić (poza tym tragicznym brakiem BM). A Multibank to raczej bank z półki ¶redniej, a w wielu aspektach niższej.

Data: 2011-02-04 15:20:37
Autor: MarekZ
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
Użytkownik "Piotr " <owp1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iigvs4$iml$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Obydwa banki s± godne rozważenia. Lepszy system posiada Multibank. Bez porównania lepszy poziom obsługi Raiffeisen. Lepsze produkty s± równo podzielone pomiędzy te banki, zależy z czego by¶ głównie korzystał. Bardziej liberaln± politykę kredytow± posiada Multibank. Choć standardowa oferta Raiffeisena może się wydawać niezbyt atrakcyjna, to jednak można tam znacznie więcej wynegocjować niż w Multibanku. A taka wynegocjowana oferta już w 90% przypadków przebija ofertę możliw± do uzyskania po negocjacjach w Multi.

Data: 2011-02-04 16:42:26
Autor: spa
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?

Użytkownik "Piotr " <owp1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iigvs4$iml$1inews.gazeta.pl...

Zobacz http://www.allianz.pl/bank/konta_osobiste/konto_osobiste/konto_premium,14257.html

Data: 2011-02-05 22:18:17
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 4 Feb 2011 13:44:36 +0000 (UTC), Piotr napisał(a):

jest wszystko za darmo. Tylko nie wiem jak z systemem - czy jest wygodny ?

 Jeden wielki Flash. Mnie trochę to wkurza, inni pewnie nie widz± różnicy.

A może jaki¶ inny bank ? My¶lałem o multi, ale tam trzeba mieć 12 tys,

 5k. Patrzyłe¶ na AQ Intensive.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-06 08:06:15
Autor: owp
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
> A może jaki¶ inny bank ? My¶lałem o multi, ale tam trzeba mieć 12 tys,  5k. Patrzyłe¶ na AQ Intensive.

Bo AQ Intensive jest darmowe.

Data: 2011-02-06 18:05:57
Autor: Simple Man
W dniu 2011-02-04 14:44, Piotr pisze:
Szukam dobrego konta, tzn - bez opłat, wygodnego, z duż± liczb± bankomatów.

A czemu to musi być jakie¶ konto "premium" ? Je¶li nie korzystasz z różnych, mniej lub bardziej przydatnych (czę¶ciej to pierwsze) pierdół to nie trzeba otwierać żadnego konta premium.

Ja mam od jakiego¶ czasu rachunek w BGŻ (Konto z podwyżk±) i zamiast płacić cokolwiek dostaje kilkadziesi±t PLN od banku miesięcznie. Dla mnie jest to korzystniejsze niż jakie¶ tam rachunki "premium".

Data: 2011-02-06 21:20:55
Autor: animka
Raiffeisen konto premium, czy co?? innego ?
W dniu 2011-02-06 18:05, Simple Man pisze:
płacić cokolwiek dostaje kilkadziesiąt PLN od banku miesięcznie. Dla
mnie jest to korzystniejsze niĹĽ jakieĹ› tam rachunki "premium".

Tak, 1% od wpływów.
Karta debetowa: wydanie karty - 40 zł.
http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/rozdzial1.html

Niby jest pakiet medyczny, ale nie podają ile faktycznie, czyli jaki % trzeba zapłacić za wizytę u lekarza i jakąś usługę medyczną.

--
animka

Data: 2011-02-06 21:43:45
Autor: Simple Man
Raiffeisen konto premium, czy co?? innego ?
W dniu 2011-02-06 21:20, animka pisze:
Jeśli zaś chodzi o przelewy to przelew kosztuje 1 zł. (do banków
obcych), nawet wykonany przez internet.

Przelewy przez internet i telefon sÄ… darmowe. Konto z podwyĹĽkÄ… to jest Konto Plus, ostatnie w TOiP.

Karta debetowa: wydanie karty - 40 zł.

Wydanie karty 0 PLN.
40 PLN jest za ekspresowe wydanie karty (czymkolwiek to jest).

Niby jest pakiet medyczny, ale nie podajÄ… ile faktycznie, czyli jaki %
trzeba zapłacić za wizytę u lekarza i jakąś usługę medyczną.

To jest ubezpieczenie przez Allianz więc wizyty są bezpłatne. Podobne ubezpieczenie ma w ofercie mBank czy Multibank.

Data: 2011-02-06 22:05:16
Autor: animka
W dniu 2011-02-06 21:43, Simple Man pisze:
[...]

Aha, muszę więc poczytać o tym koncie Plus.

Karta debetowa: wydanie karty - 40 zł.

Wydanie karty 0 PLN.
40 PLN jest za ekspresowe wydanie karty (czymkolwiek to jest).

Właśnie się zdziwiłam, że aż tyle mogłoby być za wydanie karty.

[...]

Napisali, ĹĽe wizyty sÄ… taniej, a nie za darmo.
Ile Bank sobie potrÄ…ca co miesiÄ…c za to ubezpieczenie?

--
animka

Data: 2011-02-06 22:05:12
Autor: Ra
[...]

mam i raifeissen premium i to bgz z podwyżk± i powiem że ten interfejs w ebgz to Ľle nie wygl±da. Może kto¶ nieobeznany z netem by się pogubił ale mi się podoba
Lokaty nie zakładaj± się od razu tylko od dnia następnego

Data: 2011-02-06 22:13:38
Autor: Simple Man
W dniu 2011-02-06 22:05, Ra pisze:
Lokaty nie zakładaj± się od razu tylko od dnia następnego

Ja zakładam jednodniowe i s± od razu.

Data: 2011-02-06 22:37:56
Autor: owp
Dnia Sun, 06 Feb 2011 18:05:57 +0100, Simple Man napisał(a):

[...]

Wcale nie napisałem, że musi być premium. Je¶li 'niepremium' ma lepsze
parametry, to jak najbardziej wchodzi w grę. Poogl±dam sobie BGŻ, dzięki.
owp

Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?